Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin denk kesirlerde görsel temsil tercihlerinin incelenmesi

3. Bilsel International Sumela Scientific Researches Congress, Trabzon, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2024, ss.526-537

Yedinci sınıf öğrencilerinin denk kesir modellerine ilişkin temsiller arası geçiş performansları

3. Bilsel International Sumela Scientific Researches Congress, Trabzon, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2024, ss.514-525

Kesirler ve Sayı Duyusu Bağlamında Yapılan Çalışmalara İlişkin Sistematik Analiz

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023

Türkiye’de Ondalık Gösterim Konusunda Yapılan Çalışmaların Sistematik İncelemesi

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023

Investigation of the 8th grade students’ errors and misconceptions about simple visual and algebraic expressions

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Investigation of the eight grade students’ performance of number sense in terms of some variables

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeyleri ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Investigation of secondary school students’xx perceptions of value towards mathematics lessons

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019

Türkiye’de sayı duyusu konusunda yapılan araştırmaların içerik analizi

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019

1998 ve 2007 Öğretmen Yetiştirme Programları ve Gelişmeler

II. International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.110

Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometrik cisimlere ilişkin zihinsel algılarının incelenmesi

8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018

Ortaokul öğrencilerinin Van Hiele geometrik düşünme düzeylerinin incelenmesi

International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Mart), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.370

İlkokul 2.sınıf öğrencilerinin sayı algılama becerilerinin incelenmesi.

First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017

Geogebra destekli matematik öğretimin 8.sınıf öğrencilerin matematik dersine bağlılık düzeylerine etkisi.

First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017

Turkish adaptation of reactions to test scale: The study of validity and reliability

2nd International Conference on Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences, 6 - 08 Eylül 2017

Ortaokul 7.sınıfta GeoGebra destekli geometri öğretiminin öğrenmedeki kalıcılık üzerine etkisi

III. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

An investigation of high school students’ conjecturing processes.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası-Aydın, 18 - 21 Mayıs 2017

Ortaokul öğrencilerinin matematik dersinde akıllı tahta kullanıma yönelik tutumlarının incelenmesi

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 02 Ekim 2016, cilt.1, ss.409-417

Matematik öğrenmeye ilişkin inanç ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması

1st INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.3363-3670

Çember ve daire konusunun öğretiminde dinamik geometri yazılımı GeoGebra kullanımının öğrenci başarısı üzerine etkisi

1st INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.156

Yatılı bölge ortaokulu öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının bazı değişkenler bakımından incelenmesi

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 02 Ekim 2016, cilt.1, ss.91

Preservice mathematics teachers gains for teaching diverse students

XIII. International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Ağustos 2016

Sınıf öğretmeni adaylarının üç boyutlu geometrik cisimlere ilişkin uzamsal düşünme becerilerinin incelenmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

Sınıf öğretmeni adaylarının geometrik cisimlere ilişkin konu alan bilgileri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

Yedinci sınıf tam sayılar konusunun etkinlik temelli öğretimin öğrenci başarısı üzerine etkisi

II.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

Ortaokul 6-8 Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Farklı Öğretim Kademesindeki Öğrencilerin Düzgün Çokgen Kavramı Konusundaki Algılarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Lise öğrencilerinin matematik dersinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi

I.Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014

11.sınıf düzeyinde üstel ve logaritmik fonksiyon grafiklerinin öğretimine yönelik GeoGebra destekli öğretim materyalinin geliştirilmesi

I.Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014

Beşinci sınıf öğrencilerinin matematik dersi problem çözme becerilerinin farklı değişkenler bakımından incelenmesi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

Sınıf öğretmeni adaylarının düzgün çokgen konusundaki bilgi düzeylerinin incelenmesi

1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013

Farklı öğretim kademesindeki öğrencilerin yamuk kavramı konusundaki algılarının karşılaştırılması

First International Symposium of Teacher Training and Development, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012

Sınıf öğretmeni adaylarının yamuk kavramındaki bilgi düzeyleri ve kavram yanılgılarının incelenmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Teachers views about in service training programs related to the new primary school mathematics curriculum The case of Trabzon

XI.International Conference on Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Eylül 2009

Matematik öğretmenlerinin matematik eğitiminde bilgisayar kullanımına yönelik tutum ve yeterlilikleri

3th International Computer Instructional Technologies Symposium, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, cilt.1, ss.1205-1218

Öğrenme ortamına çoklu zekâ kuramını taşıyan iki öğretmen ve iki araştırmacının yolculuğundan yansıyanlar

International Conference on Educational Sciences-ICES 2008, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008

Yedinci Sınıf Matematik Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisinin İncelenmesi

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.879-882

Geometri öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi

8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.1062-1065

Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.77-81

Bilgisayar destekli öğretime ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri

2nd International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008

Matematik öğretmeni adaylarının portfolyo değerlendirme uygulamasına ilişkin görüşleri

XVI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007

Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının İnterneti Kullanım Sıklık ve Amaçları ile İnternet Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1066-1079

Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanım Durumları İle Bilgisayara Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1205-1218

İlköğretim öğrencilerinin doğrunun eğimi ile ilgili öğrenme düzeyleri ve olası kavram yanılgıları

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006

Doğru denklemi konusunun öğretimine yönelik bilgisayar destekli öğretim materyal örneği

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006

İlköğretimde portfolyo değerlendirme yönteminin sunduğu faydalar

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006

Yeni ilköğretim matematik öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006 Sürdürülebilir Kalkınma

Bireysel gelişim dosyasına dayalı değerlendirme uygulamasının yansımaları

XII. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu Bildiler Kitabı, Antalya, Türkiye, 5 - 09 Eylül 2004, cilt.1, ss.13-40

Bilgisayar destekli bireysel gelişim dosyası portfolio uygulaması

2004 Eğitimde İyi Örnekler Konferansı Bildirileri, Türkiye, 17 - 19 Ocak 2004, cilt.1, ss.1-8

Matematik eğitiminde alternatif bir değerlendirme olarak bireysel gelişim dosyası uygulaması

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiri Kitabı, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.913-920

Kitap & Kitap Bölümleri

Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometrik cisim, ayrıt, yüz ve köşe kavramına ilişkin bilgilerinin ve kavram imajlarının incelenmesi

Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Kutluca, Tamer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-89, 2023

Ortaokul sekizinci sınıf öğrencilerinin üslü ifadelerle çarpma ve bölme işlemlerinde yaptıkları hata ve kavram yanılgılarının incelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, Prof. Dr. Rasim Erol DEMİRBATIR, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.213-236, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Sekizinci Sınıf Öğrencilerin Üslü Tamsayılar Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgıları

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1, Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.409-425, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Gabriel J. Stylianides Keiko Hino, Editör, Springer, ss.205-218, 2018

2. 2 Ondalıklı Gösterimler

Ortaokul Matematik 6 sınıf, Prof. Dr. Vatan Karakaya, Doç. Dr. Mustafa Doğan, Editör, MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ankara, ss.214-252, 2016

3.2. Veri Analizi

Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN,Prof. Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, ss.306-342, 2016

Bloom Taksonomisi

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali,Selahattin Arslan,İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.839-860, 2016 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2.1. Kesirlerle İşlemler

Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, ss.124-213, 2016

2. 1. Kesirlerle İşlemler

Ortaokul Matematik 6, Doç. Dr. Mustafa DOĞAN Prof. Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, Milli Eğitim, Ankara, ss.124-213, 2016

2.3. Oran

Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, ss.260-280, 2016

3.1. Araştırma Sorusu Üretme, Veri Toplama ve Düzenleme

Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç. Dr. Mustafa Doğan Prof. Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.281-305, 2016

2.2. Ondalık Gösterim

Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, ss.214-259, 2016

Geçerlik ve Değerlendirme Standartları

Nitel Araştırma Yöntemleri Beş Yaklaşıma Göre Nitel Araştırma ve Araştırma Deseni, Bütün Mesut, Demir Selçuk Beşir, Editör, Siyasal Kitabevi, ss.243-268, 2015

Alternatif ölçme-değerlendirme araç ve yöntemleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Küçük Mehmet, Geçit Yılmaz, Editör, Nobel yayınevi, Ankara, ss.159-220, 2012

Teachers’ views about in-service training programs related to the new primary school mathematics curriculum: The case of Trabzon

Further Education in the Balkan Countries, Demirel Özcan, Sünbül Ali Murat, Editör, Education Academy Publication, Konya, ss.965-973, 2008

Metrikler

Yayın

181

Atıf (WoS)

275

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

379

H-İndeks (Scopus)

12

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

10

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları