Yayınlar & Eserler

Makaleler 73
Tümü (73)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (29)
ESCI (10)
Scopus (40)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 98

1. Matematik eğitiminde ters yüz öğrenme modeli kapsamında yapılan deneysel çalışmaların sistematik incelemesi

5. Bilsel International Sumela Scientific Researches Congress, Trabzon, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2024, ss.458-471, (Tam Metin Bildiri)

2. Matematik öğretiminde ters yüz öğrenme modeline kuramsal bir bakış

5. Bilsel International Sumela Scientific Researches Congress, Trabzon, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2024, ss.472-487, (Tam Metin Bildiri)

3. Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin denk kesirlerde görsel temsil tercihlerinin incelenmesi

3. Bilsel International Sumela Scientific Researches Congress, Trabzon, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2024, ss.526-537, (Tam Metin Bildiri)

4. Yedinci sınıf öğrencilerinin denk kesir modellerine ilişkin temsiller arası geçiş performansları

3. Bilsel International Sumela Scientific Researches Congress, Trabzon, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2024, ss.514-525, (Tam Metin Bildiri)

5. Türkiye’de Ondalık Gösterim Konusunda Yapılan Çalışmaların Sistematik İncelemesi

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

6. Kesirler ve Sayı Duyusu Bağlamında Yapılan Çalışmalara İlişkin Sistematik Analiz

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

7. Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeyleri ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

8. Investigation of the 8th grade students’ errors and misconceptions about simple visual and algebraic expressions

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

10. Investigation of the eight grade students’ performance of number sense in terms of some variables

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

11. Investigation of secondary school students’xx perceptions of value towards mathematics lessons

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

12. 2018 matematik dersi öğretim programının sayı duyusu bileşenleri bakımından incelenmesi

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Türkiye’de sayı duyusu konusunda yapılan araştırmaların içerik analizi

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)

15. 1998 ve 2007 Öğretmen Yetiştirme Programları ve Gelişmeler

II. International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.110, (Özet Bildiri)

16. Doğrusal denklemler ve eğim konusunun öğretimine yönelik geogebra destekli öğretim materyalinin geliştirilmesi.

8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

17. Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometrik cisimlere ilişkin zihinsel algılarının incelenmesi

8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

19. Ortaokul öğrencilerinin Van Hiele geometrik düşünme düzeylerinin incelenmesi

International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Mart), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.370, (Özet Bildiri)

20. “Doğrusal denklemler ve eğim” konusunda geogebra destekli öğretimin sekizinci sinif öğrencilerin kavramsal anlama düzeylerine etkisi

International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.375, (Özet Bildiri)

21. Ortaokul yedinci ve sekizinci sınıf öğrencilerinin cebirsel ifadeler konusundaki performanslarının incelenmesi

First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

22. Geogebra destekli matematik öğretimin 8.sınıf öğrencilerin matematik dersine bağlılık düzeylerine etkisi.

First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

23. Ortaokul öğrencilerinin matematik dersine yönelik umutsuzluk düzeylerinin bazı değişkenler bakımından incelenmesi

First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

24. İlkokul 2.sınıf öğrencilerinin sayı algılama becerilerinin incelenmesi.

First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

25. Yedinci sınıf “çember ve daire” konusunun öğretiminde GeoGebra destekli öğrenme ortamınına ilişkin öğrenci görüşleri

First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, ss.278-280, (Özet Bildiri)

26. Turkish adaptation of reactions to test scale: The study of validity and reliability

2nd International Conference on Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences, 6 - 08 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

27. Matematik öğretmenlerinin öğretimde bilgi ve iletişim teknolojisini kullanmaya yönelik yeterlik durumlarının incelenmesi

III. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

28. Ortaokul 7.sınıfta GeoGebra destekli geometri öğretiminin öğrenmedeki kalıcılık üzerine etkisi

III. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

29. 2009-2016 yılları arasında Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisinde yayımlanan makalelerin değerlendirilmesi

III.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

30. GeoGebra destekli öğretimin 7.sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik tutumları üzerine etkisi

IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

34. An investigation of high school students’ conjecturing processes.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası-Aydın, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

35. Ortaokul öğrencilerinin matematik dersinde akıllı tahta kullanıma yönelik tutumlarının incelenmesi

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 02 Ekim 2016, cilt.1, ss.409-417, (Tam Metin Bildiri)

36. İlköğretim ve ortaöğretim matematik öğretmeni adaylarının ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerini kullanmaya yönelik tercihlerinin karşılaştırılması

1st INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.1856-1864, (Tam Metin Bildiri)

37. Matematik öğrenmeye ilişkin inanç ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması

1st INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.3363-3670, (Tam Metin Bildiri)

38. Çember ve daire konusunun öğretiminde dinamik geometri yazılımı GeoGebra kullanımının öğrenci başarısı üzerine etkisi

1st INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.156, (Özet Bildiri)

39. Yatılı bölge ortaokulu öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının bazı değişkenler bakımından incelenmesi

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 02 Ekim 2016, cilt.1, ss.91, (Özet Bildiri)

41. Ortaokul öğrencilerin matematik dersine bağlılık düzeylerini etkileyen faktörlerin incelenmesi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

42. Preservice mathematics teachers gains for teaching diverse students

XIII. International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

43. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının deneyimledikleri öğrenme fırsatlarının TEDS M sonuçları ile karşılaştırılması

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

46. Sınıf öğretmeni adaylarının üç boyutlu geometrik cisimlere ilişkin uzamsal düşünme becerilerinin incelenmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

47. Sınıf öğretmeni adaylarının geometrik cisimlere ilişkin konu alan bilgileri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

49. Yedinci sınıf tam sayılar konusunun etkinlik temelli öğretimin öğrenci başarısı üzerine etkisi

II.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

51. Geogebra yardımıyla geliştirilen öğretim materyaline ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri Çember ve daire örneği

II.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

53. Farklı Öğretim Kademesindeki Öğrencilerin Düzgün Çokgen Kavramı Konusundaki Algılarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

54. Ortaokul 6-8 Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

55. II.Dereceden Fonksiyonların Grafiklerinin Öğretiminde Geogebra Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

56. 11.sınıf düzeyinde üstel ve logaritmik fonksiyon grafiklerinin öğretimine yönelik GeoGebra destekli öğretim materyalinin geliştirilmesi

I.Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

57. Lise öğrencilerinin matematik dersinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi

I.Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

58. Beşinci sınıf öğrencilerinin matematik dersi problem çözme becerilerinin farklı değişkenler bakımından incelenmesi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

59. Sınıf öğretmeni adaylarının düzgün çokgen konusundaki bilgi düzeylerinin incelenmesi

1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

61. Farklı öğretim kademesindeki öğrencilerin yamuk kavramı konusundaki algılarının karşılaştırılması

First International Symposium of Teacher Training and Development, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

63. Sınıf öğretmeni adaylarının yamuk kavramındaki bilgi düzeyleri ve kavram yanılgılarının incelenmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

64. Fatih projesi bağlamında sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji destekli eğitime yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2012), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

66. Sınıf öğretmenleri ölçme ve değerlendirmenin yapılma amaçlarını dengeli yürütebiliyorlar mı? Türkiye yansıması

IX.Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

68. Investigation of first year pre-service teachers’xx computer and internet uses in terms of gender

World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, (Özet Bildiri)

69. Conceptions of students about renewable energy sources: a need to teach based on contextual approaches

World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, (Özet Bildiri)

70. Teachers views about in service training programs related to the new primary school mathematics curriculum The case of Trabzon

XI.International Conference on Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

71. Matematik öğretmenlerinin matematik eğitiminde bilgisayar kullanımına yönelik tutum ve yeterlilikleri

3th International Computer Instructional Technologies Symposium, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, cilt.1, ss.1205-1218, (Tam Metin Bildiri)

72. The level of mathematics anxiety among pre-service elementary school teachers

WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Nicosia, 4 - 07 Şubat 2009, (Özet Bildiri)

76. Conceptions of high school students about mathematical connections to the real-life

WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Nicosia, 4 - 07 Şubat 2009, (Özet Bildiri)

77. Sekizinci sınıf öğrencilerinin doğru denklemi konusundaki öğrenme düzeylerinin incelenmesi

International Conference on Educational Sciences-ICES’08, 23 - 26 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

78. Öğrenme ortamına çoklu zekâ kuramını taşıyan iki öğretmen ve iki araştırmacının yolculuğundan yansıyanlar

International Conference on Educational Sciences-ICES 2008, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

79. Dinamik geometri yazılımı ile geometri öğretiminin öğrencilerin Van Heile geometri anlama düzeylerine etkisi

8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.1058-1061, (Tam Metin Bildiri)

80. Sayısal ve sözel ağırlıklı bölümlerde öğrenim gören öğretmen adaylarının bilgisayara yönelik tutumlarının karşılaştırılması KTU örneği

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, ss.874-878, (Tam Metin Bildiri)

81. Geometri öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi

8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.1062-1065, (Tam Metin Bildiri)

82. Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.77-81, (Tam Metin Bildiri)

83. Yedinci Sınıf Matematik Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisinin İncelenmesi

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.879-882, (Tam Metin Bildiri)

84. Bilgisayar destekli öğretime ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri

2nd International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Özet Bildiri)

85. Sınıf öğretmeni adaylarının ölçme ve değerlendirme konusundaki okur yazarlık düzeylerinin incelenmesi

XVI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)

86. Matematik öğretmeni adaylarının portfolyo değerlendirme uygulamasına ilişkin görüşleri

XVI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)

87. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanım Durumları İle Bilgisayara Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1205-1218, (Tam Metin Bildiri)

88. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının İnterneti Kullanım Sıklık ve Amaçları ile İnternet Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1066-1079, (Tam Metin Bildiri)

90. İlköğretimde portfolyo değerlendirme yönteminin sunduğu faydalar

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

91. Doğru denklemi konusunun öğretimine yönelik bilgisayar destekli öğretim materyal örneği

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

92. İlköğretimde portfolyo değerlendirme yönteminin uygulanması sürecinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

93. Yeni ilköğretim matematik öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

94. İlköğretim öğrencilerinin doğrunun eğimi ile ilgili öğrenme düzeyleri ve olası kavram yanılgıları

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

95. Bireysel gelişim dosyasına dayalı değerlendirme uygulamasının yansımaları

XII. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu Bildiler Kitabı, Antalya, Türkiye, 5 - 09 Eylül 2004, cilt.1, ss.13-40, (Tam Metin Bildiri)

96. Bilgisayar destekli bireysel gelişim dosyası portfolio uygulaması

2004 Eğitimde İyi Örnekler Konferansı Bildirileri, Türkiye, 17 - 19 Ocak 2004, cilt.1, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

97. Matematik eğitiminde alternatif bir değerlendirme olarak bireysel gelişim dosyası uygulaması

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiri Kitabı, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.913-920, (Tam Metin Bildiri)

98. Matematik eğitiminde değerlendirme aracı olarak bireysel gelişim dosyasının kullanımı

Matematik Etkinlikleri Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar 16

2. 2018 ve 2024 Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Sayı Duyusu Bileşenlerine Göre İncelenmesi

MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMALAR, BİRGİN OSMAN, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.45-68, 2025 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanındaki Olası Hatalar ve Kavram Yanılgıları II; Üslü İfadeler, Kareköklü İfadeler

Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler, Prof. Dr. Erhan ERTEKİN, Doç. Dr. Suphi Önder BÜTÜNER, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.107-144, 2023

4. Ortaokul sekizinci sınıf öğrencilerinin üslü ifadelerle çarpma ve bölme işlemlerinde yaptıkları hata ve kavram yanılgılarının incelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, Prof. Dr. Rasim Erol DEMİRBATIR, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.213-236, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometrik cisim, ayrıt, yüz ve köşe kavramına ilişkin bilgilerinin ve kavram imajlarının incelenmesi

Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Kutluca, Tamer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-89, 2023

6. Sekizinci Sınıf Öğrencilerin Üslü Tamsayılar Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgıları

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1, Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.409-425, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Gabriel J. Stylianides Keiko Hino, Editör, Springer, ss.205-218, 2018

8. 3.1. Araştırma Sorusu Üretme, Veri Toplama ve Düzenleme

Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç. Dr. Mustafa Doğan Prof. Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.281-305, 2016

9. Bloom Taksonomisi

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali,Selahattin Arslan,İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.839-860, 2016 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. 2.1. Kesirlerle İşlemler

Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, ss.124-213, 2016

11. 2.3. Oran

Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, ss.260-280, 2016

12. 2.2. Ondalık Gösterim

Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, ss.214-259, 2016

13. 3.2. Veri Analizi

Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN,Prof. Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, ss.306-342, 2016

14. Geçerlik ve Değerlendirme Standartları

Nitel Araştırma Yöntemleri Beş Yaklaşıma Göre Nitel Araştırma ve Araştırma Deseni, Bütün Mesut, Demir Selçuk Beşir, Editör, Siyasal Kitabevi, ss.243-268, 2015

15. Alternatif ölçme-değerlendirme araç ve yöntemleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Küçük Mehmet, Geçit Yılmaz, Editör, Nobel yayınevi, Ankara, ss.159-220, 2012

16. Teachers’ views about in-service training programs related to the new primary school mathematics curriculum: The case of Trabzon

Further Education in the Balkan Countries, Demirel Özcan, Sünbül Ali Murat, Editör, Education Academy Publication, Konya, ss.965-973, 2008
Metrikler

Yayın

187

Yayın (WoS)

29

Yayın (Scopus)

40

Atıf (WoS)

316

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

438

H-İndeks (Scopus)

12

Atıf (Scholar)

3921

H-İndeks (Scholar)

35

Atıf (TrDizin)

236

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

1754

H-İndeks (Sobiad)

17

Atıf (Diğer Toplam)

115

Toplam Atıf Sayısı

2341

Proje

12

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları