Desteklenen Projeler
-
2024 - 2025 Matematiğin Gizli Hazinesi: Sayı Duyusu
-
2019 - 2019 TR33 Bölgesi Öğretmenleri STEM’le buluşuyor
TÜBİTAK Projesi
Altunışık S., Akçakın V., Birgin O., Güçyeter Ş., Cebesoy Güçyeter Ü. B. (Yürütücü), Kurtoğlu Erden M.
-
2017 - 2018 Doğrusal Denklemler ve Eğim Konusunun Dinamik Geometri Yazılımı Geogebra İle Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Ve Kalıcılığa Etkisi
-
2016 - 2017 Ortaokullarda Görev Yapan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Problemlere İlişkin Görüşlerin İncelenmesi. Uşak İl Merkezi Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÇETİN Ö. (Yürütücü), ŞENTÜRK H., PARLAK O., DALKIRAN S. (Yürütücü), DİKTAŞ A., BİRGİN O., et al.
-
2016 - 2017 Çember ve Daire Konusunun Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının 7.Sınıf Öğrencilerin Başarısı Tutumu ve Kalıcılığa Etkisi
-
2015 - 2016 12 Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Düşünmelerinin Özelleştirme Tahmin İspat ve Genelleme Basamakları Bağlamında İncelenmesi
-
2014 - 2016 İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretme Bilgi ve İnançlarının Ulusal ve Uluslar Arası Düzeyde Karşılaştırılması
-
2014 - 2015 Müfredat ve Ders Kitapları Hazırlama Projesi
-
2013 - 2014 Türk-Alman Çalıştayları ”Öğretmen Eğitiminde Portfolyo”
-
2008 - 2010 2008 MEB-EARGED Projesi (4-5.Sınıf Matematik Öğretim Programında Öngörülen Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarının Öğretmenler Tarafından Uygulanabilirliği)