Publications & Works

Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Matematik eğitiminde ters yüz öğrenme modeli kapsamında yapılan deneysel çalışmaların sistematik incelemesi

5. Bilsel International Sumela Scientific Researches Congress, Trabzon, Turkey, 16 - 17 November 2024, pp.458-471

Matematik öğretiminde ters yüz öğrenme modeline kuramsal bir bakış

5. Bilsel International Sumela Scientific Researches Congress, Trabzon, Turkey, 16 - 17 November 2024, pp.472-487

Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin denk kesirlerde görsel temsil tercihlerinin incelenmesi

3. Bilsel International Sumela Scientific Researches Congress, Trabzon, Turkey, 6 - 07 April 2024, pp.526-537

Yedinci sınıf öğrencilerinin denk kesir modellerine ilişkin temsiller arası geçiş performansları

3. Bilsel International Sumela Scientific Researches Congress, Trabzon, Turkey, 6 - 07 April 2024, pp.514-525

Türkiye’de Ondalık Gösterim Konusunda Yapılan Çalışmaların Sistematik İncelemesi

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Turkey, 28 - 30 October 2023

Kesirler ve Sayı Duyusu Bağlamında Yapılan Çalışmalara İlişkin Sistematik Analiz

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Turkey, 28 - 30 October 2023

Investigation of the 8th grade students’ errors and misconceptions about simple visual and algebraic expressions

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019

Investigation of secondary school students’xx perceptions of value towards mathematics lessons

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 September 2019

Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeyleri ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019

Investigation of the eight grade students’ performance of number sense in terms of some variables

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019

Türkiye’de sayı duyusu konusunda yapılan araştırmaların içerik analizi

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 March 2019

1998 ve 2007 Öğretmen Yetiştirme Programları ve Gelişmeler

II. International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Turkey, 28 - 30 September 2018, pp.110

Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometrik cisimlere ilişkin zihinsel algılarının incelenmesi

8th International Congress of Research in Education, Manisa, Turkey, 9 - 11 May 2018

Ortaokul öğrencilerinin Van Hiele geometrik düşünme düzeylerinin incelenmesi

International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Mart), Afyonkarahisar, Turkey, 23 - 25 March 2018, pp.370

İlkokul 2.sınıf öğrencilerinin sayı algılama becerilerinin incelenmesi.

First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 September 2017

Yedinci sınıf “çember ve daire” konusunun öğretiminde GeoGebra destekli öğrenme ortamınına ilişkin öğrenci görüşleri

First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 September 2017, pp.278-280

Geogebra destekli matematik öğretimin 8.sınıf öğrencilerin matematik dersine bağlılık düzeylerine etkisi.

First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 September 2017

Turkish adaptation of reactions to test scale: The study of validity and reliability

2nd International Conference on Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences, 6 - 08 September 2017

An investigation of high school students’ conjecturing processes.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası-Aydın, 18 - 21 May 2017

Ortaokul öğrencilerinin matematik dersinde akıllı tahta kullanıma yönelik tutumlarının incelenmesi

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Turkey, 28 September - 02 October 2016, vol.1, pp.409-417

Matematik öğrenmeye ilişkin inanç ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması

1st INES International Academic Research Congress, Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2016, vol.1, pp.3363-3670

Çember ve daire konusunun öğretiminde dinamik geometri yazılımı GeoGebra kullanımının öğrenci başarısı üzerine etkisi

1st INES International Academic Research Congress, Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2016, vol.1, pp.156

Yatılı bölge ortaokulu öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının bazı değişkenler bakımından incelenmesi

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Turkey, 28 September - 02 October 2016, vol.1, pp.91

Sınıf öğretmeni adaylarının üç boyutlu geometrik cisimlere ilişkin uzamsal düşünme becerilerinin incelenmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Turkey, 21 - 23 May 2015

Sınıf öğretmeni adaylarının geometrik cisimlere ilişkin konu alan bilgileri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Turkey, 21 - 23 May 2015

Yedinci sınıf tam sayılar konusunun etkinlik temelli öğretimin öğrenci başarısı üzerine etkisi

II.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015

Farklı Öğretim Kademesindeki Öğrencilerin Düzgün Çokgen Kavramı Konusundaki Algılarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014

Ortaokul 6-8 Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014

11.sınıf düzeyinde üstel ve logaritmik fonksiyon grafiklerinin öğretimine yönelik GeoGebra destekli öğretim materyalinin geliştirilmesi

I.Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 30 - 31 May 2014

Lise öğrencilerinin matematik dersinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi

I.Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 30 - 31 May 2014

Sınıf öğretmeni adaylarının düzgün çokgen konusundaki bilgi düzeylerinin incelenmesi

1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013

Farklı öğretim kademesindeki öğrencilerin yamuk kavramı konusundaki algılarının karşılaştırılması

First International Symposium of Teacher Training and Development, Uşak, Turkey, 20 - 22 September 2012

Sınıf öğretmeni adaylarının yamuk kavramındaki bilgi düzeyleri ve kavram yanılgılarının incelenmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012

Teachers views about in service training programs related to the new primary school mathematics curriculum The case of Trabzon

XI.International Conference on Further Education in the Balkan Countries, Konya, Turkey, 23 - 26 September 2009

Matematik öğretmenlerinin matematik eğitiminde bilgisayar kullanımına yönelik tutum ve yeterlilikleri

3th International Computer Instructional Technologies Symposium, Çanakkale, Turkey, 7 - 09 September 2009, vol.1, pp.1205-1218

Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Turkey, 6 - 09 May 2008, pp.77-81

Geometri öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi

8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 May 2008, pp.1062-1065

Bilgisayar destekli öğretime ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri

2nd International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Turkey, 16 - 18 April 2008

Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının İnterneti Kullanım Sıklık ve Amaçları ile İnternet Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 16 - 18 May 2007, pp.1066-1079

Doğru denklemi konusunun öğretimine yönelik bilgisayar destekli öğretim materyal örneği

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Turkey, 4 - 06 September 2006

Yeni ilköğretim matematik öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Turkey, 4 - 06 September 2006 Sustainable Development

İlköğretim öğrencilerinin doğrunun eğimi ile ilgili öğrenme düzeyleri ve olası kavram yanılgıları

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Turkey, 4 - 06 September 2006

İlköğretimde portfolyo değerlendirme yönteminin sunduğu faydalar

I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Turkey, 4 - 06 September 2006

Bireysel gelişim dosyasına dayalı değerlendirme uygulamasının yansımaları

XII. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu Bildiler Kitabı, Antalya, Turkey, 5 - 09 September 2004, vol.1, pp.13-40

Bilgisayar destekli bireysel gelişim dosyası portfolio uygulaması

2004 Eğitimde İyi Örnekler Konferansı Bildirileri, Turkey, 17 - 19 January 2004, vol.1, pp.1-8

Matematik eğitiminde alternatif bir değerlendirme olarak bireysel gelişim dosyası uygulaması

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiri Kitabı, Ankara, Turkey, 16 - 18 September 2002, vol.2, pp.913-920
Books

Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometrik cisim, ayrıt, yüz ve köşe kavramına ilişkin bilgilerinin ve kavram imajlarının incelenmesi

in: Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Kutluca, Tamer, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.69-89, 2023

Ortaokul sekizinci sınıf öğrencilerinin üslü ifadelerle çarpma ve bölme işlemlerinde yaptıkları hata ve kavram yanılgılarının incelenmesi

in: Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, Prof. Dr. Rasim Erol DEMİRBATIR, Editor, Duvar Yayınları, İzmir, pp.213-236, 2023 Creative Commons License Sustainable Development

Sekizinci Sınıf Öğrencilerin Üslü Tamsayılar Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgıları

in: Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1, Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editor, Duvar Yayınları, Ankara, pp.409-425, 2022 Creative Commons License Sustainable Development

Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

in: Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Gabriel J. Stylianides Keiko Hino, Editor, Springer, pp.205-218, 2018

2. 2 Ondalıklı Gösterimler

in: Ortaokul Matematik 6 sınıf, Prof. Dr. Vatan Karakaya, Doç. Dr. Mustafa Doğan, Editor, MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ankara, pp.214-252, 2016

3.2. Veri Analizi

in: Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN,Prof. Dr. Vatan KARAKAYA, Editor, MEB Yayınları, pp.306-342, 2016

Bloom Taksonomisi

in: Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali,Selahattin Arslan,İsmail Özgür Zembat, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.839-860, 2016 Creative Commons License Sustainable Development

2.1. Kesirlerle İşlemler

in: Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editor, MEB Yayınları, pp.124-213, 2016

2. 1. Kesirlerle İşlemler

in: Ortaokul Matematik 6, Doç. Dr. Mustafa DOĞAN Prof. Dr. Vatan KARAKAYA, Editor, Milli Eğitim, Ankara, pp.124-213, 2016

2.3. Oran

in: Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editor, MEB Yayınları, pp.260-280, 2016

3.1. Araştırma Sorusu Üretme, Veri Toplama ve Düzenleme

in: Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç. Dr. Mustafa Doğan Prof. Dr. Vatan KARAKAYA, Editor, MEB Yayınları, Ankara, pp.281-305, 2016

2.2. Ondalık Gösterim

in: Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editor, MEB Yayınları, pp.214-259, 2016

Geçerlik ve Değerlendirme Standartları

in: Nitel Araştırma Yöntemleri Beş Yaklaşıma Göre Nitel Araştırma ve Araştırma Deseni, Bütün Mesut, Demir Selçuk Beşir, Editor, Siyasal Kitabevi, pp.243-268, 2015

Alternatif ölçme-değerlendirme araç ve yöntemleri

in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Küçük Mehmet, Geçit Yılmaz, Editor, Nobel yayınevi, Ankara, pp.159-220, 2012

Teachers’ views about in-service training programs related to the new primary school mathematics curriculum: The case of Trabzon

in: Further Education in the Balkan Countries, Demirel Özcan, Sünbül Ali Murat, Editor, Education Academy Publication, Konya, pp.965-973, 2008
Metrics

Publication

184

Citation (WoS)

275

H-Index (WoS)

10

Citation (Scopus)

379

H-Index (Scopus)

12

Citiation (TrDizin)

29

H-Index (TrDizin)

2

Project

10

Thesis Advisory

14

Open Access

20
UN Sustainable Development Goals