SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Comparing the probability-related misconceptions of pupils at different education levels
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.14, sa.2, ss.307-357, 2012 (SSCI)
STUDENTS' AND THEIR TEACHERS' VIEWS OF COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION: THE CASE OF THE PROBABILITY SUBJECT
ODGOJNE ZNANOSTI-EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.1, ss.153-167, 2009 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A systematic review of studies on teacher noticing in the field of mathematics education in Turkey
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.9, sa.3, ss.184-203, 2022 (Hakemli Dergi)
Thematic Content Analysis of Studies on Number Sense in Turkey
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.36, sa.3, ss.593-609, 2021 (ESCI)
Opportunities to Learn Provided to Preservice Elementary School Mathematics Teachers in Turkey
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.10, sa.1, ss.47-74, 2021 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarına hangi öğrenme fırsatlarını sunuyoruz? Okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması dersi örneği
Başkent University Journal of Education
, cilt.8, sa.1, ss.104-116, 2021 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basit Görsel ve Cebirsel İfadeler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
International Journal of Social and Educational Sciences
, cilt.7, sa.14, ss.233-247, 2020 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmeye Hazır Olma, Öğretmen Eğitimi Programının Tutarlılığı ve Etkililiği Hakkındaki İnançları
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.11, sa.2, ss.581-604, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigation of Middle School Students’ Perceptions of Value Towards Mathematics Lesson in Terms of Some Variables
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.7, sa.2, ss.105-119, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigation Of Factors Affected To Math Engagement Of Middle School Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.4, ss.1093-1110, 2017 (Hakemli Dergi)
Determining eighth grade students' understandings and difficulties of linear functions
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.3, ss.1345-1354, 2012 (Scopus)
Investigation of Eighth-Grade Students' Understanding of the Slope of the Linear Function
BOLEMA-MATHEMATICS EDUCATION BULLETIN-BOLETIM DE EDUCACAO MATEMATICA
, cilt.26, sa.42A, ss.139-162, 2012 (Scopus)
Öğrenme ortamına çoklu zekâ kuramını taşıyan iki öğretmen ve iki araştırmacının yolculuğundan yansıyanlar
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-19, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin rasyonel sayılar konusundaki işlemsel ve kavramsal bilgi düzeylerinin incelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.529-550, 2009 (Hakemli Dergi)
Book Review Measurement and assessment
Journal of Turkish Science Education
, cilt.6, sa.1, ss.156-161, 2009 (Scopus)
Primary school teachers views about the new Turkish primary school mathematics curriculum
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.2, ss.270-280, 2009 (Hakemli Dergi)
The effect of geometry teaching with Cabri to learning levels of fourth grade students
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.2, ss.26-35, 2009 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının ölçme ve değerlendirme konusundaki bilgi düzeylerinin incelenmesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.163-179, 2008 (Hakemli Dergi)
Yedinci sınıf matematik dersine yönelik Excel ve Coypu programlarının yardımıyla çalışma yapraklarının geliştirilmesi
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.60-79, 2007 (Hakemli Dergi)
Doğru Denklemi Konusunda Geliştirilen Bilgisayar Destekli Öğretim Materyali Hakkında Matematik Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.81-97, 2007 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmen Adaylarının Uygulama Etkinliklerine İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.13, ss.96-103, 2007 (Hakemli Dergi)
Öğretimde planlama ve değerlendirme dersi uygulama etkinliklerinin öğretmen adaylarına sağladığı faydalar
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.89-110, 2007 (Hakemli Dergi)
Çoklu zeka kuramına göre geliştirilen etkinliklerin öğrenci başarısı üzerine etkisinin incelenmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.32, sa.346, ss.28-35, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde velilerin değerlendirme sürecine katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.31, sa.331, ss.32-39, 2006 (Hakemli Dergi)
Öğretenler ve Öğrenenler için Ek Açıklamalarla Yeni İlköğretim Programları 1 5 Sınıflar
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.5, sa.2, ss.53-54, 2006 (Hakemli Dergi)
Kitap İncelemesi Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.5, sa.2, ss.55-57, 2006 (Hakemli Dergi)
Alternatif değerlendirme aracı olarak bilgisayar destekli bireysel gelişim dosyası uygulamasından yansımalar: Bir özel durum çalışması
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.3, sa.3, ss.79-99, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Investigation of the 8th grade students’ errors and misconceptions about simple visual and algebraic expressions
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
Investigation of the eight grade students’ performance of number sense in terms of the effect of operations and mental calculation components
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019
Investigation of the eight grade students’ performance of number sense in terms of some variables
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeyleri ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
2018 matematik dersi öğretim programının sayı duyusu bileşenleri bakımından incelenmesi
III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019
Türkiye’de sayı duyusu konusunda yapılan araştırmaların içerik analizi
III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019
1998 ve 2007 Öğretmen Yetiştirme Programları ve Gelişmeler
II. International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.110
Ortaokul öğrencilerinin Van Hiele geometrik düşünme düzeylerinin incelenmesi
International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Mart), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.370
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılar Konusundaki Toplama ve Çıkarma İşlemlerineİlişkin Bilgi Düzeyleri ve Yaptıkları Hatalar
International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.376
Ortaokul yedinci ve sekizinci sınıf öğrencilerinin cebirsel ifadeler konusundaki performanslarının incelenmesi
First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017
İlkokul 2.sınıf öğrencilerinin sayı algılama becerilerinin incelenmesi.
First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017
Ortaokul öğrencilerinin matematik dersine yönelik umutsuzluk düzeylerinin bazı değişkenler bakımından incelenmesi
First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017
2009-2016 yılları arasında Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisinde yayımlanan makalelerin değerlendirilmesi
III.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarının Matematik Hakkındaki İnançları ve Deneyimledikleri Öğrenme Fırsatları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017
Cinsiyet Fark Yaratıyor mu? Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretme Bilgileri ve İnançlarının İncelenmesi
26. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 20 - 23 Nisan 2017
Does Gender Make A Difference? An Investigation On Mathematics Teacher Candidates’ Teaching Knowledge and Their Beliefs
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
İlköğretim ve ortaöğretim matematik öğretmeni adaylarının ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerini kullanmaya yönelik tercihlerinin karşılaştırılması
1st INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.1856-1864
Beşinci ve altıncı sınıf ortaokul öğrencilerinin matematik dersi problem çözme becerilerinin bazı değişkenler bakımından incelenmesi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Ortaokul öğrencilerin matematik dersine bağlılık düzeylerini etkileyen faktörlerin incelenmesi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiğin doğasına yönelik inançlarının belirlenmesi Türkiye örneği
International Teacher Education Conference (ITEC), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015
Sekizinci sınıf histogram konusunun öğretimine ilişkin bilgisayar öğretim materyalinin geliştirilmesi
14.Matematik Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015
II.Dereceden Fonksiyonların Grafiklerinin Öğretiminde Geogebra Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Lise öğrencilerinin matematik dersinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi
I.Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
Matematik dersi bağlamında sınıf öğretmenlerinin ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerine ilişkin önem algılarının çeşitli değişkenler bakımından incelenmesi
1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
2005 öğretim programları bağlamında matematik öğretmeni adaylarının ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerine ilişkin yeterlik algılarının incelenmesi
First International Symposium of Teacher Training and Development, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012
Fatih projesi bağlamında sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji destekli eğitime yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2012), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Matematik öğretmeni adaylarının alternatif ölçme ve değerlendirme araç ve yöntemlerinin önemine ilişkin algılarının incelenmesi
IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiri Özetleri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Investigation of first year pre-service teachers’xx computer and internet uses in terms of gender
World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010
Conceptions of students about renewable energy sources: a need to teach based on contextual approaches
World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010
Teachers views about in service training programs related to the new primary school mathematics curriculum The case of Trabzon
XI.International Conference on Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Eylül 2009
Matematik öğretmenlerinin matematik eğitiminde bilgisayar kullanımına yönelik tutum ve yeterlilikleri
3th International Computer Instructional Technologies Symposium, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, cilt.1, ss.1205-1218
The investigation of the views of student mathematics teachers towards computer-assisted mathematics instruction
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Nicosia, 4 - 07 Şubat 2009
Conceptions of high school students about mathematical connections to the real-life
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Nicosia, 4 - 07 Şubat 2009
The level of mathematics anxiety among pre-service elementary school teachers
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Nicosia, 4 - 07 Şubat 2009
Perspectives of elementary school teachers and their students about relating and contextualizing in mathematics
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Nicosia, 4 - 07 Şubat 2009
Yedinci Sınıf Matematik Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisinin İncelenmesi
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.879-882
Sayısal ve sözel ağırlıklı bölümlerde öğrenim gören öğretmen adaylarının bilgisayara yönelik tutumlarının karşılaştırılması KTU örneği
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, ss.874-878
Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.77-81
Matematik öğretmeni adaylarının portfolyo değerlendirme uygulamasına ilişkin görüşleri
XVI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
Sınıf öğretmeni adaylarının ölçme ve değerlendirme konusundaki okur yazarlık düzeylerinin incelenmesi
XVI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının İnterneti Kullanım Sıklık ve Amaçları ile İnternet Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1066-1079
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanım Durumları İle Bilgisayara Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1205-1218
Yedinci sınıf matematik dersine yönelik Excel ve Coypu programlarının yardımıyla çalışma yapraklarının geliştirilmesi
III.Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2007
İlköğretimde portfolyo değerlendirme yönteminin uygulanması sürecinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006
İlköğretim öğrencilerinin doğrunun eğimi ile ilgili öğrenme düzeyleri ve olası kavram yanılgıları
I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006
Doğru denklemi konusunun öğretimine yönelik bilgisayar destekli öğretim materyal örneği
I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006
İlköğretimde portfolyo değerlendirme yönteminin sunduğu faydalar
I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006
Matematik eğitiminde değerlendirme aracı olarak bireysel gelişim dosyasının kullanımı
Matematik Etkinlikleri Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
2.3. Oran
Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, ss.260-280, 2016
Teachers’ views about in-service training programs related to the new primary school mathematics curriculum: The case of Trabzon
Further Education in the Balkan Countries, Demirel Özcan, Sünbül Ali Murat, Editör, Education Academy Publication, Konya, ss.965-973, 2008