Makaleler
73
Tümü (73)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (29)
ESCI (10)
Scopus (40)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (14)
9. A systematic review of studies on teacher noticing in the field of mathematics education in Turkey
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.9, sa.3, ss.184-203, 2022 (Hakemli Dergi)
14. Thematic Content Analysis of Studies on Number Sense in Turkey
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.36, sa.3, ss.593-609, 2021 (ESCI, Scopus, TRDizin)
19. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basit Görsel ve Cebirsel İfadeler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
International Journal of Social and Educational Sciences
, cilt.7, sa.14, ss.233-247, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Investigation of Middle School Students’ Perceptions of Value Towards Mathematics Lesson in Terms of Some Variables
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.7, sa.2, ss.105-119, 2020 (Hakemli Dergi)
25. Anabilim Dalı Başkanlarının Matematik Öğretmeni Adaylarına Sunulan Öğrenme Fırsatlarına İlişkin Değerlendirmeleri
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.11, sa.1, ss.15-52, 2020 (Scopus, TRDizin)
32. Investigation Of Factors Affected To Math Engagement Of Middle School Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.4, ss.1093-1110, 2017 (Hakemli Dergi)
37. Determining eighth grade students' understandings and difficulties of linear functions
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.3, ss.1345-1354, 2012 (Scopus)
41. Comparing the probability-related misconceptions of pupils at different education levels
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.14, sa.2, ss.307-357, 2012 (SSCI, Scopus)
44. Öğrenme ortamına çoklu zekâ kuramını taşıyan iki öğretmen ve iki araştırmacının yolculuğundan yansıyanlar
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-19, 2011 (TRDizin)
50. İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin rasyonel sayılar konusundaki işlemsel ve kavramsal bilgi düzeylerinin incelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.529-550, 2009 (TRDizin)
52. Book Review Measurement and assessment
Journal of Turkish Science Education
, cilt.6, sa.1, ss.156-161, 2009 (Scopus)
56. STUDENTS' AND THEIR TEACHERS' VIEWS OF COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION: THE CASE OF THE PROBABILITY SUBJECT
ODGOJNE ZNANOSTI-EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.1, ss.153-167, 2009 (SSCI)
59. The effect of geometry teaching with Cabri to learning levels of fourth grade students
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.2, ss.26-35, 2009 (Hakemli Dergi)
60. Primary school teachers views about the new Turkish primary school mathematics curriculum
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.2, ss.270-280, 2009 (Hakemli Dergi)
61. Sınıf öğretmeni adaylarının ölçme ve değerlendirme konusundaki bilgi düzeylerinin incelenmesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.163-179, 2008 (TRDizin)
64. Yedinci sınıf matematik dersine yönelik Excel ve Coypu programlarının yardımıyla çalışma yapraklarının geliştirilmesi
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.60-79, 2007 (Hakemli Dergi)
66. Öğretimde planlama ve değerlendirme dersi uygulama etkinliklerinin öğretmen adaylarına sağladığı faydalar
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.89-110, 2007 (TRDizin)
69. Çoklu zeka kuramına göre geliştirilen etkinliklerin öğrenci başarısı üzerine etkisinin incelenmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.32, sa.346, ss.28-35, 2007 (Hakemli Dergi)
70. İlköğretimde velilerin değerlendirme sürecine katılımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.31, sa.331, ss.32-39, 2006 (TRDizin)
71. Öğretenler ve Öğrenenler için Ek Açıklamalarla Yeni İlköğretim Programları 1 5 Sınıflar
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.5, sa.2, ss.53-54, 2006 (TRDizin)
72. Kitap İncelemesi Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.5, sa.2, ss.55-57, 2006 (TRDizin)
73. Alternatif değerlendirme aracı olarak bilgisayar destekli bireysel gelişim dosyası uygulamasından yansımalar: Bir özel durum çalışması
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.3, sa.3, ss.79-99, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
98
7. Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeyleri ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
8. Investigation of the 8th grade students’ errors and misconceptions about simple visual and algebraic expressions
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
9. Investigation of the eight grade students’ performance of number sense in terms of the effect of operations and mental calculation components
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
10. Investigation of the eight grade students’ performance of number sense in terms of some variables
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
12. 2018 matematik dersi öğretim programının sayı duyusu bileşenleri bakımından incelenmesi
III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)
13. Türkiye’de sayı duyusu konusunda yapılan araştırmaların içerik analizi
III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)
15. 1998 ve 2007 Öğretmen Yetiştirme Programları ve Gelişmeler
II. International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, ss.110, (Özet Bildiri)
18. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılar Konusundaki Toplama ve Çıkarma İşlemlerineİlişkin Bilgi Düzeyleri ve Yaptıkları Hatalar
International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.376, (Özet Bildiri)
19. Ortaokul öğrencilerinin Van Hiele geometrik düşünme düzeylerinin incelenmesi
International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Mart), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.370, (Özet Bildiri)
21. Ortaokul yedinci ve sekizinci sınıf öğrencilerinin cebirsel ifadeler konusundaki performanslarının incelenmesi
First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
23. Ortaokul öğrencilerinin matematik dersine yönelik umutsuzluk düzeylerinin bazı değişkenler bakımından incelenmesi
First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
24. İlkokul 2.sınıf öğrencilerinin sayı algılama becerilerinin incelenmesi.
First International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
29. 2009-2016 yılları arasında Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisinde yayımlanan makalelerin değerlendirilmesi
III.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
31. Öğretmen Adaylarının Matematik Hakkındaki İnançları ve Deneyimledikleri Öğrenme Fırsatları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
32. Cinsiyet Fark Yaratıyor mu? Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretme Bilgileri ve İnançlarının İncelenmesi
26. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
33. Does Gender Make A Difference? An Investigation On Mathematics Teacher Candidates’ Teaching Knowledge and Their Beliefs
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
36. İlköğretim ve ortaöğretim matematik öğretmeni adaylarının ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerini kullanmaya yönelik tercihlerinin karşılaştırılması
1st INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.1856-1864, (Tam Metin Bildiri)
40. Beşinci ve altıncı sınıf ortaokul öğrencilerinin matematik dersi problem çözme becerilerinin bazı değişkenler bakımından incelenmesi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
41. Ortaokul öğrencilerin matematik dersine bağlılık düzeylerini etkileyen faktörlerin incelenmesi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
45. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiğin doğasına yönelik inançlarının belirlenmesi Türkiye örneği
International Teacher Education Conference (ITEC), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
50. Sekizinci sınıf histogram konusunun öğretimine ilişkin bilgisayar öğretim materyalinin geliştirilmesi
14.Matematik Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
60. Matematik dersi bağlamında sınıf öğretmenlerinin ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerine ilişkin önem algılarının çeşitli değişkenler bakımından incelenmesi
1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
62. 2005 öğretim programları bağlamında matematik öğretmeni adaylarının ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerine ilişkin yeterlik algılarının incelenmesi
First International Symposium of Teacher Training and Development, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
64. Fatih projesi bağlamında sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji destekli eğitime yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2012), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
65. Matematik öğretmeni adaylarının alternatif ölçme ve değerlendirme araç ve yöntemlerinin önemine ilişkin algılarının incelenmesi
IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiri Özetleri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
68. Investigation of first year pre-service teachers’xx computer and internet uses in terms of gender
World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, (Özet Bildiri)
69. Conceptions of students about renewable energy sources: a need to teach based on contextual approaches
World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, (Özet Bildiri)
70. Teachers views about in service training programs related to the new primary school mathematics curriculum The case of Trabzon
XI.International Conference on Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
71. Matematik öğretmenlerinin matematik eğitiminde bilgisayar kullanımına yönelik tutum ve yeterlilikleri
3th International Computer Instructional Technologies Symposium, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, cilt.1, ss.1205-1218, (Tam Metin Bildiri)
72. The level of mathematics anxiety among pre-service elementary school teachers
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Nicosia, 4 - 07 Şubat 2009, (Özet Bildiri)
73. Perspectives of elementary school teachers and their students about relating and contextualizing in mathematics
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Nicosia, 4 - 07 Şubat 2009, (Özet Bildiri)
75. The investigation of the views of student mathematics teachers towards computer-assisted mathematics instruction
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Nicosia, 4 - 07 Şubat 2009, (Özet Bildiri)
76. Conceptions of high school students about mathematical connections to the real-life
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Nicosia, 4 - 07 Şubat 2009, (Özet Bildiri)
80. Sayısal ve sözel ağırlıklı bölümlerde öğrenim gören öğretmen adaylarının bilgisayara yönelik tutumlarının karşılaştırılması KTU örneği
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, ss.874-878, (Tam Metin Bildiri)
82. Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.77-81, (Tam Metin Bildiri)
83. Yedinci Sınıf Matematik Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisinin İncelenmesi
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.879-882, (Tam Metin Bildiri)
85. Sınıf öğretmeni adaylarının ölçme ve değerlendirme konusundaki okur yazarlık düzeylerinin incelenmesi
XVI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
86. Matematik öğretmeni adaylarının portfolyo değerlendirme uygulamasına ilişkin görüşleri
XVI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
87. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanım Durumları İle Bilgisayara Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1205-1218, (Tam Metin Bildiri)
88. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının İnterneti Kullanım Sıklık ve Amaçları ile İnternet Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1066-1079, (Tam Metin Bildiri)
89. Yedinci sınıf matematik dersine yönelik Excel ve Coypu programlarının yardımıyla çalışma yapraklarının geliştirilmesi
III.Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2007, (Özet Bildiri)
90. İlköğretimde portfolyo değerlendirme yönteminin sunduğu faydalar
I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
91. Doğru denklemi konusunun öğretimine yönelik bilgisayar destekli öğretim materyal örneği
I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
92. İlköğretimde portfolyo değerlendirme yönteminin uygulanması sürecinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
94. İlköğretim öğrencilerinin doğrunun eğimi ile ilgili öğrenme düzeyleri ve olası kavram yanılgıları
I.Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
98. Matematik eğitiminde değerlendirme aracı olarak bireysel gelişim dosyasının kullanımı
Matematik Etkinlikleri Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
16
11. 2.3. Oran
Ortaokul 6 Sınıf Matematik Ders Kitabı, Doç.Dr. Mustafa DOĞAN, Prof.Dr. Vatan KARAKAYA, Editör, MEB Yayınları, ss.260-280, 2016
16. Teachers’ views about in-service training programs related to the new primary school mathematics curriculum: The case of Trabzon
Further Education in the Balkan Countries, Demirel Özcan, Sünbül Ali Murat, Editör, Education Academy Publication, Konya, ss.965-973, 2008
Metrikler
Yayın (WoS)
29
Yayın (Scopus)
40
Atıf (WoS)
316
H-İndeks (WoS)
10
Atıf (Scopus)
438
H-İndeks (Scopus)
12
Atıf (Scholar)
3921
H-İndeks (Scholar)
35
Atıf (TrDizin)
236
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
1754
H-İndeks (Sobiad)
17
Atıf (Diğer Toplam)
115
Toplam Atıf Sayısı
2341
Proje
12
Tez Danışmanlığı
14