Makaleler
61
Tümü (61)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (10)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (41)
6. FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.39-67, 2021 (Hakemli Dergi)
7. 3. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ- ÜRÜN (CIPP) MODELİNE DAYALI ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.523-544, 2021 (Scopus, TRDizin)
9. 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) Modeline Dayalı Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.523-544, 2021 (Scopus, TRDizin)
17. The Use of Edmodo in Creating an Online Learning Community of Practice for Learning to Teach Science
Malaysian Online Journal of Educational Sciences (MOJES)
, cilt.5, sa.2, ss.91-106, 2017 (Hakemli Dergi)
18. Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Becerileri Algılarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.497-516, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Web Destekli Ortamlarda Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Paylaştıkları Öğretmenlik Uygulaması Günlüklerinin İncelenmesi.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.440-459, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Examination of Turkish Junior High School Students Perceptions of the General Problem Solving Process
International Education Studies
, cilt.9, sa.8, ss.159-171, 2016 (Hakemli Dergi)
25. Öğretmen Adaylarının Web Pedagojik İçerik Bilgisi Öz Yeterlik Algı Düzeylerinin çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, sa.41, ss.960-967, 2015 (Hakemli Dergi)
26. Investigation of Pre Service Teachers Web Pedagogical Content Knowledge Self Efficacy Perceptions According to Various Variables
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, sa.41, ss.960-967, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Design applications of experiment about different science issues with preservice primary teachers.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.39, sa.8, ss.655-664, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Fen öğretmeni adaylarının bilime ilişkin algılarının zihin haritaları yoluyla belirlenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, ss.132-151, 2015 (Hakemli Dergi)
32. Fen öğretmeni adaylarının probleme dayalı öğrenme yöntemine ilişkin görüşleri ve özyeterlik algıları
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.378-389, 2014 (Hakemli Dergi)
33. Fen öğretmeni adaylarının yaratıcılık kavramına ve yaratıcı düşünmeye ilişkin görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.43, sa.202, ss.153-169, 2014 (Hakemli Dergi)
34. Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi Uşak ili örneği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.13-26, 2014 (Hakemli Dergi)
35. Fen öğretmeni adaylarının yaratıcılık kavramına ve yaratıcı düşünmeye ilişkin görüşlerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.385-397, 2014 (Hakemli Dergi)
36. Ortaokul öğrencileri için problem çözme becerilerine yönelik algı ölçeği geçerlilik ve güvenirlik çalışması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.67-86, 2013 (Hakemli Dergi)
37. Concept Cartoon Samples Integrated to PBL Scenario towards Matter and Heat Unit
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.a, ss.865-873, 2013 (TRDizin)
39. Fen ve teknoloji öğretiminde probleme dayalı öğrenme yöntemi içerisinde kavram karikatürleri Bir etkinlik örneği ısınan taneciklerin dansı
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAED)
, cilt.3, sa.5, ss.68-87, 2012 (Hakemli Dergi)
40. Öğretmen adaylarının insan sağlığını etkileyen etmenlere ilişkin görüşlerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.327-344, 2012 (Hakemli Dergi)
41. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Yönelik Teknoloji Destekli Zihin Haritaları Uygulamaları
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.91-100, 2011 (Hakemli Dergi)
42. Öğretmen adaylarının fen ve teknoloji derslerinde eğitim teknolojilerinin kullanılmasına ilişkin görüşleri
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.128-150, 2011 (Hakemli Dergi)
43. Fen öğretiminde kavram karikatürleri ve zihin haritalarının birlikte kullanımının etkilerinin araştırılması
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.58-85, 2011 (Hakemli Dergi)
46. Fen öğretmen adaylarının kavram haritalarına ilişkin görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.239-266, 2011 (Hakemli Dergi)
47. Sınıf öğretmen adaylarının problem çözme becerilerinin araştırılması
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.167-178, 2011 (Hakemli Dergi)
49. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem ÇözmeBecerilerinin Araştırılması
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.167-178, 2011 (Hakemli Dergi)
50. Fen eğitimi alanındaki lisansüstü tezlerdeki yöntemsel ve istatistiksel sorunlar
İlköğretim Online
, cilt.10, sa.1, ss.206-218, 2011 (Hakemli Dergi)
52. Confirmatory factor analysis on the attitude scale of constructivist approach for science teachers
BULGARIAN JOURNAL OF SCIENCE AND EDUCATION POLICY
, cilt.4, sa.2, ss.185-201, 2010 (Hakemli Dergi)
53. Türkiye deki fen öğretmenleri ne kadar yapılandırmacı PISA 2006 sonuçları üzerine bir değerlendirme
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.4, ss.1421-1438, 2010 (Hakemli Dergi)
54. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.1, sa.1, ss.1-13, 2010 (Hakemli Dergi)
55. Fen öğretmen adaylarının yapılandırmacı yaklaşıma yönelik tutumlarının incelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisİ
, cilt.22, sa.2, ss.673-687, 2009 (Hakemli Dergi)
56. The Attitude Scale of Constructivist Approach for Prospective Science Teachers A Study of Validity and Reliability
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE
, cilt.6, sa.2, ss.134-148, 2009 (Scopus, TRDizin)
57. Fen Öğretiminde Kavram Karikatürü Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-16, 2009 (TRDizin)
58. Türkiye nin PISA 2006 daki Durumu Üzerine Bir İnceleme Fen Bilimleri Yeterlilik Düzeyinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımına Göre Değerlendirilmesi
E-Journal Of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.3, ss.1053-1066, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
53
3. Stem Uygulamaları ile İlgili Gerçekleştirilen Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
5. Okul Öncesi Öğretmenlerine Göre Okul Öncesi Eğitimde Yaratıcılığın Yeri ve Önemi
International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
6. Pre-Service Science Teachers’xx Views and Perceptions about Mobile Learning
II. International Education Research and Teacher Education Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
7. Teacher Candidates’xx Beliefs in the Nature of the Intelligence
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
8. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yaratıcılığa Yönelik Algıları ve Görüşleri
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
9. Mobil Öğrenme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Üstündeki Etkisininİncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
10. Fen Öğretmeni Adaylarının Yaratıcılıklarına İlişkin Algılarına Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
12. Ortaokul öğrencilerinin okullarda gerçekleştirilen Tubitak Bilim Fuarlarının Etkilerine ilişkin görüşleri
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitini Kongresi, 14 Eylül 2017 - 16 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarıyla Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamaları
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitini Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
14. Öğretmen Eğitiminde Eğitsel ve Sosyal Bir Ağ Sitesi Olarak Edmodo Kullanımının Etkileri Üzerine Bir Araştırma
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016, cilt.618, (Tam Metin Bildiri)
15. Fen Öğretmeni Adaylarının Bilim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016, ss.344-355, (Tam Metin Bildiri)
17. Çevrimı çi Uygulama Topluluklarının Öğretmen Adaylarının Özyeterlik İnançları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, 15 - 16 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
18. The use of Edmodo in creating an online learning community of practice for learning to teach science
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, 9 - 10 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
19. Öğretmen Eğitminde Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemı̇: Fen Konularına İlişkin Modül Örneklerı̇.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
20. Kavram Karikatürleri Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Kavramsal Anlama Düzeylerine ve Problem Çözme Becerileri Algılarına Etkileri
Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
21. Öğretmenlerin Öğrencilerin Yaratıcılığını Destekleyen Davranışlarına İlişkin Algılarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
22. Investigation of Pre Service Teachers Web Pedagogical Content Knowledge Self Efficacy Perceptions According to Various Variables
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2015), 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
23. Web Destekli Ortamlarda Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Paylaştıkları Öğretmenlik Uygulaması Günlüklerinin İncelenmesi
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2015), 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
24. Investigation of Pre service Teachers WebPedagogical Content Knowledge Accroding to Different Variables
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
25. Evaluating Blog Entries of Math and Science Pre Service Teachers During School Experience Course
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
26. The Views of Pre Servıce Scıence Teachers about the Use of Concept Cartoons in Science Learning Environments
2015 International Education Conference in New York City, 2 - 06 Ağustos 2015, (Tam Metin Bildiri)
27. Pre Service primary teachers self efficacy toward the constructivist approach and their opinions about their efficacy levels
Greece, Athens: 12th Annual International Conference on Education, 24 - 27 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
28. Sınıf öğretmeni adaylarıyla farklı Fen konularına ilişkin deney tasarlama uygulamaları
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
29. Determination of pre service science teachers perceptions about science through mind maps
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
30. Fen öğretmeni adaylarının zihinsel imgelerinde çiçekli bitkilerin kısımları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
31. The Perceptions and Views about Problem Solving Process of Pre Service Science Teachers
4. World Conference on Learning, Teaching Education, Leadership, 27 - 29 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)
32. The effects of developing activities based on different teaching method on self efficacy and perceptions about self creativity of pre service science teachers
Innovative Research in Education: Implicatios for Future, 25 - 27 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
33. Pre servıce scıence teachers vıews and self effıcacy perceptıons about problem based learnıng method
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications – ICONTE, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
34. Concept Cartoons Assisted Problem Based Learning Method in Science and Technology Teaching and Students Views
3rd World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), 25 - 28 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
35. Teacher s Views Towards Concept Cartoons Supported Problem Based Learning
International Conference New Perspectives in Science Education 2nd Edition, 14 - 15 Mart 2013, (Özet Bildiri)
36. Relationship between elementary student s problem solving skills and inquiry learning skill perceptions
International Conference New Perspectives in Science Education 2nd Edition, 14 - 15 Mart 2013, (Özet Bildiri)
37. Pre service teachers opinions about the effects of harmful habits drug use and physical activities on human health
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
38. Öğretmen adaylarının beslenmenin ve teknolojinin insan sağlığı üzerindeki etkilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
40. Fen ve teknoloji öğretiminde probleme dayalı öğrenme bir modül örneği sinir sistemi
9. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
41. Turkey s Position in terms of Classroom Teacher Activities according to the PISA 2006 Results in comparison to Other Countries
World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
42. Development of a Scoring System to Assess Mind Maps
İstanbul: World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
43. 2005 2009 yılları arasında gerçekleştirilen fen eğitimi alanındaki lisansüstü tezler üzerine bir inceleme
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
44. Türkiye deki Fen Öğretmenleri Ne Kadar Yapılandırmacı Pısa 2006 Sonuçları Üzerine Bir Değerlendirme
Eğitimde Çağdaş Yönelimler V “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
45. An Opinion Scale of Constructivist Approach for Science Teachers A Study of Validity and Reliability
World Conference on Educational Sciences, 4 - 07 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)
46. Mind Mapping Applications in Special Teaching Methods Courses for Science Teacher Candidates and Teacher Candidates Opinions Concerning the Applications
World Conference on Educational Sciences, 4 - 07 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)
47. The Opinions of Pre Service Science Teachers on Constructivist Approach
XIII. IOSTE Symposium, 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
48. Examples of Activities Prepared By The Technologicaly Supported Mind Mapping and Concept Mapping Techniques Whıch Are Based on The Constructivist Approach
XIII. IOSTE Symposium, 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
49. The Examples of A Lesson Plan And A Techonogıcally Supported Mınd Map Prepared In Consıstence Wıth The Constructıvıst Approach For Scıence And Technology Courses
XIII. IOSTE Symposium, 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
50. The Use of Concept Cartoons in Constructive Science and Technology Education The Examples about The Subject of Pressure
XIII. IOSTE Symposium, 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
51. İlköğretim Altıncı Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının İncelenmesi ve Ders Kitabına İlişkin Öğrenci Görüşleri
VII. International Educational Technologies Conference, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
52. Probleme Dayalı Öğrenme PDÖ Yönteminin Kavram Karikatürleriyle Birlikte Kullanımı Fen ve Teknoloji Dersi Etkinliği
VII. International Educational Technologies Conference, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
53. Yapılandırmacı Yaklaşım Temelinde Fen ve Teknoloji Öğretiminde Kavram Karikatürleri Bir Etkinlik Örneği Maddenin Halleri ve Isı
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara: 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. Doğa İle Uyum İçinde Sürdürülebilir Toplum
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Aydoğdu Bülent, Selanik Ay Tuğba, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.121-140, 2022
3. Fen Bilimlerinin Konusu ve İlkeleri
İlkokulda Temel Fen Bilimleri, DUBAN, NİL YILDIZ, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-21, 2021
6. Fen Bilimleri Öğretimi için Etkinlik Örnekleri
Fen Öğretim Programları, Şengül Saime Anagün, Editör, Anı Yayıncılık, ss.217-244, 2020
8. Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ali Günay Balım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.89-126, 2019
9. Kavram Öğretimi
Fen Bilimleri Öğretimi, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, NİL DUBAN, Editör, Anı Yayıncılık, ss.381-423, 2014
10. Ortaokul Fen Bilimleri 5 Sınıf Ders Kitabı 2 Kitap
Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Devlet Kitapları, 2013
11. Ortaokul Fen Bilimleri 5 Sınıf Ders Kitabı 1 Kitap
Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Devlet Kitapları, 2013
12. Elementary Pre-Service Primary Teachers’ Self-Efficacy toward the Constructivist Approach and their Opinions about their Efficacy Levels
Organizing and Improving School Environment, S. Orphanos , Editör, Greece: Athens Institute for Education and Research, ss.37-53, 2012