Yayınlar & Eserler

Makaleler 61
Tümü (61)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (10)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (41)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 53

1. Probleme Dayalı STEM Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Öğrenmelerine Etkisinin İncelenmesi

6. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi, Burdur, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2. PROBLEME DAYALI STEM UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM KAVRAMLARINA YÖNELİK BİLİŞSEL YAPILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ

3. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresİ, Uşak, Türkiye, 01 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

3. Stem Uygulamaları ile İlgili Gerçekleştirilen Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Araştırma ve Sorgulamaya Dayalı FeTeMM Eğitimi : Donan Yollar Etkinliği

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

5. Okul Öncesi Öğretmenlerine Göre Okul Öncesi Eğitimde Yaratıcılığın Yeri ve Önemi

International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Pre-Service Science Teachers’xx Views and Perceptions about Mobile Learning

II. International Education Research and Teacher Education Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Teacher Candidates’xx Beliefs in the Nature of the Intelligence

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

9. Mobil Öğrenme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Üstündeki Etkisininİncelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

10. Fen Öğretmeni Adaylarının Yaratıcılıklarına İlişkin Algılarına Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

11. Mobil Öğrenme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Üstündeki Etkisi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.241, (Özet Bildiri)

12. Ortaokul öğrencilerinin okullarda gerçekleştirilen Tubitak Bilim Fuarlarının Etkilerine ilişkin görüşleri

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitini Kongresi, 14 Eylül 2017 - 16 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarıyla Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamaları

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitini Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Eğitiminde Eğitsel ve Sosyal Bir Ağ Sitesi Olarak Edmodo Kullanımının Etkileri Üzerine Bir Araştırma

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016, cilt.618, (Tam Metin Bildiri)

15. Fen Öğretmeni Adaylarının Bilim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016, ss.344-355, (Tam Metin Bildiri)

16. Fen öğretmeni adaylarinin bilim kavramina İlişkin metaforik algilari

International Conference on Quality in Higher Education, 24 - 25 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

18. The use of Edmodo in creating an online learning community of practice for learning to teach science

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, 9 - 10 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

19. Öğretmen Eğitminde Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemı̇: Fen Konularına İlişkin Modül Örneklerı̇.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

22. Investigation of Pre Service Teachers Web Pedagogical Content Knowledge Self Efficacy Perceptions According to Various Variables

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2015), 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

23. Web Destekli Ortamlarda Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Paylaştıkları Öğretmenlik Uygulaması Günlüklerinin İncelenmesi

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2015), 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

24. Investigation of Pre service Teachers WebPedagogical Content Knowledge Accroding to Different Variables

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

25. Evaluating Blog Entries of Math and Science Pre Service Teachers During School Experience Course

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

26. The Views of Pre Servıce Scıence Teachers about the Use of Concept Cartoons in Science Learning Environments

2015 International Education Conference in New York City, 2 - 06 Ağustos 2015, (Tam Metin Bildiri)

28. Sınıf öğretmeni adaylarıyla farklı Fen konularına ilişkin deney tasarlama uygulamaları

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

29. Determination of pre service science teachers perceptions about science through mind maps

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

30. Fen öğretmeni adaylarının zihinsel imgelerinde çiçekli bitkilerin kısımları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

31. The Perceptions and Views about Problem Solving Process of Pre Service Science Teachers

4. World Conference on Learning, Teaching Education, Leadership, 27 - 29 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

33. Pre servıce scıence teachers vıews and self effıcacy perceptıons about problem based learnıng method

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications – ICONTE, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

34. Concept Cartoons Assisted Problem Based Learning Method in Science and Technology Teaching and Students Views

3rd World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), 25 - 28 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

35. Teacher s Views Towards Concept Cartoons Supported Problem Based Learning

International Conference New Perspectives in Science Education 2nd Edition, 14 - 15 Mart 2013, (Özet Bildiri)

38. Öğretmen adaylarının beslenmenin ve teknolojinin insan sağlığı üzerindeki etkilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

39. Sınıf öğretmeni adaylarının yapılandırmacı yaklaşıma ilişkin görüşlerinin ve tutumlarının incelenmesi: Uşak Üniversitesi örneği

9. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 23-25 Eylül, 23 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

40. Fen ve teknoloji öğretiminde probleme dayalı öğrenme bir modül örneği sinir sistemi

9. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

42. Development of a Scoring System to Assess Mind Maps

İstanbul: World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)

44. Türkiye deki Fen Öğretmenleri Ne Kadar Yapılandırmacı Pısa 2006 Sonuçları Üzerine Bir Değerlendirme

Eğitimde Çağdaş Yönelimler V “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Özet Bildiri)

53. Yapılandırmacı Yaklaşım Temelinde Fen ve Teknoloji Öğretiminde Kavram Karikatürleri Bir Etkinlik Örneği Maddenin Halleri ve Isı

Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara: 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. Doğa İle Uyum İçinde Sürdürülebilir Toplum

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Aydoğdu Bülent, Selanik Ay Tuğba, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.121-140, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Factors Influencing Student Engagement During COVID-19 Emergency Remote Teaching

Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, BOZKURT, ARAS, Editör, IGI Global, ss.127-144, 2021

3. Fen Bilimlerinin Konusu ve İlkeleri

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, DUBAN, NİL YILDIZ, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-21, 2021

4. Factors Influencing Student Engagement During COVID-19 Emergency Remote Teaching

Examining Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, Aras Bozkurt, Editör, IGI Global, Hershey, ss.127-144, 2021

5. Bilimin Doğası ve Sosyo-Bilimsel Konuları Öğretimi

Disiplinlerarası Fen Öğretimi (Okul Öncesinden Ortaöğretime STEM, STEAM ve E-STEM Uygulamalarıyla), AYDOĞDU, BÜLENT ve DUBAN, NİL YILDIZ, Editör, Anı Yayıncılık, ss.21-48, 2021

6. Fen Bilimleri Öğretimi için Etkinlik Örnekleri

Fen Öğretim Programları, Şengül Saime Anagün, Editör, Anı Yayıncılık, ss.217-244, 2020

7. PISA VE TIMSS UYGULAMALARI, ÖZELLİKLERİ VE FEN ÖĞRETİM PROGRAMINA YANSIMALARI

Fen Öğretimi Programları, Şengül S. ANAGÜN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.289-310, 2020

8. Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ali Günay Balım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.89-126, 2019

9. Kavram Öğretimi

Fen Bilimleri Öğretimi, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, NİL DUBAN, Editör, Anı Yayıncılık, ss.381-423, 2014

12. Elementary Pre-Service Primary Teachers’ Self-Efficacy toward the Constructivist Approach and their Opinions about their Efficacy Levels

Organizing and Improving School Environment, S. Orphanos , Editör, Greece: Athens Institute for Education and Research, ss.37-53, 2012
Metrikler

Yayın

126

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

98

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

233

Atıf (Scholar)

2903

H-İndeks (Scholar)

28

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

6

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları