The effect of concept cartoons-assisted problem-based learning method on conceptual understanding levels and problem solving skill perceptions of students Kavram karikatürleri destekli probleme dayali öğrenme yönteminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeyleri ile problem çözme becerisi algilari üzerine etkisi


BALIM A. G., Deniş Çeliker H., TÜRKOGUZ S., Evrekli E., İNEL EKİCİ D.

Journal of Turkish Science Education, cilt.12, sa.4, ss.53-76, 2015 (Scopus) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 12 Sayı: 4
  • Basım Tarihi: 2015
  • Doi Numarası: 10.12973/tused.10151a
  • Dergi Adı: Journal of Turkish Science Education
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.53-76
  • Anahtar Kelimeler: Concept cartoons, Conceptual understanding, Problem based learning, Problem solving skills perceptions
  • Uşak Üniversitesi Adresli: Evet