SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.39-67, 2021 (Hakemli Dergi)
3. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ- ÜRÜN (CIPP) MODELİNE DAYALI ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.523-544, 2021 (Scopus)
3. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) Modeline Dayalı Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.523-544, 2021 (Scopus)
The Use of Edmodo in Creating an Online Learning Community of Practice for Learning to Teach Science
Malaysian Online Journal of Educational Sciences (MOJES)
, cilt.5, sa.2, ss.91-106, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Becerileri Algılarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.497-516, 2017 (Hakemli Dergi)
Web Destekli Ortamlarda Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Paylaştıkları Öğretmenlik Uygulaması Günlüklerinin İncelenmesi.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.440-459, 2016 (Hakemli Dergi)
Examination of Turkish Junior High School Students Perceptions of the General Problem Solving Process
International Education Studies
, cilt.9, sa.8, ss.159-171, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Web Pedagojik İçerik Bilgisi Öz Yeterlik Algı Düzeylerinin çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, sa.41, ss.960-967, 2015 (Hakemli Dergi)
Investigation of Pre Service Teachers Web Pedagogical Content Knowledge Self Efficacy Perceptions According to Various Variables
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, sa.41, ss.960-967, 2015 (Hakemli Dergi)
Design applications of experiment about different science issues with preservice primary teachers.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.39, sa.8, ss.655-664, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmeni adaylarının bilime ilişkin algılarının zihin haritaları yoluyla belirlenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, ss.132-151, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmeni adaylarının probleme dayalı öğrenme yöntemine ilişkin görüşleri ve özyeterlik algıları
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.378-389, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi Uşak ili örneği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.13-26, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmeni adaylarının yaratıcılık kavramına ve yaratıcı düşünmeye ilişkin görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.43, sa.202, ss.153-169, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmeni adaylarının yaratıcılık kavramına ve yaratıcı düşünmeye ilişkin görüşlerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.385-397, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencileri için problem çözme becerilerine yönelik algı ölçeği geçerlilik ve güvenirlik çalışması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.67-86, 2013 (Hakemli Dergi)
Concept Cartoon Samples Integrated to PBL Scenario towards Matter and Heat Unit
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.a, ss.865-873, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen ve teknoloji öğretiminde probleme dayalı öğrenme yöntemi içerisinde kavram karikatürleri Bir etkinlik örneği ısınan taneciklerin dansı
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAED)
, cilt.3, sa.5, ss.68-87, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının insan sağlığını etkileyen etmenlere ilişkin görüşlerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.327-344, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının fen ve teknoloji derslerinde eğitim teknolojilerinin kullanılmasına ilişkin görüşleri
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.128-150, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen öğretiminde kavram karikatürleri ve zihin haritalarının birlikte kullanımının etkilerinin araştırılması
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.58-85, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Yönelik Teknoloji Destekli Zihin Haritaları Uygulamaları
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.91-100, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmen adaylarının kavram haritalarına ilişkin görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.239-266, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem ÇözmeBecerilerinin Araştırılması
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.167-178, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen eğitimi alanındaki lisansüstü tezlerdeki yöntemsel ve istatistiksel sorunlar
İlköğretim Online
, cilt.10, sa.1, ss.206-218, 2011 (Hakemli Dergi)
Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6 sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.169-188, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmen adaylarının problem çözme becerilerinin araştırılması
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.167-178, 2011 (Hakemli Dergi)
Confirmatory factor analysis on the attitude scale of constructivist approach for science teachers
BULGARIAN JOURNAL OF SCIENCE AND EDUCATION POLICY
, cilt.4, sa.2, ss.185-201, 2010 (Hakemli Dergi)
Türkiye deki fen öğretmenleri ne kadar yapılandırmacı PISA 2006 sonuçları üzerine bir değerlendirme
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.4, ss.1421-1438, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.1, sa.1, ss.1-13, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmen adaylarının yapılandırmacı yaklaşıma yönelik tutumlarının incelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisİ
, cilt.22, sa.2, ss.673-687, 2009 (Hakemli Dergi)
Türkiye nin PISA 2006 daki Durumu Üzerine Bir İnceleme Fen Bilimleri Yeterlilik Düzeyinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımına Göre Değerlendirilmesi
E-Journal Of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.3, ss.1053-1066, 2009 (Hakemli Dergi)
Fen Öğretiminde Kavram Karikatürü Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-16, 2009 (Hakemli Dergi)
Fen Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapılandırmacı Yaklaşım Görüş Anketi Bir Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.73-85, 2009 (Hakemli Dergi)
Fen öğretiminde kavram karikatürü kullanımının öğrencilerin akademik başarılarına ve sorgulayıcı öğrenme becerileri algılarına etkisi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.7, sa.1, ss.188-202, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Stem Uygulamaları ile İlgili Gerçekleştirilen Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019
Okul Öncesi Öğretmenlerine Göre Okul Öncesi Eğitimde Yaratıcılığın Yeri ve Önemi
International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019
Pre-Service Science Teachers’xx Views and Perceptions about Mobile Learning
II. International Education Research and Teacher Education Congress, 13 - 15 Eylül 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yaratıcılığa Yönelik Algıları ve Görüşleri
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018
Teacher Candidates’xx Beliefs in the Nature of the Intelligence
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018
Mobil Öğrenme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Üstündeki Etkisininİncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Eylül 2017
Fen Öğretmeni Adaylarının Yaratıcılıklarına İlişkin Algılarına Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016
Ortaokul öğrencilerinin okullarda gerçekleştirilen Tubitak Bilim Fuarlarının Etkilerine ilişkin görüşleri
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitini Kongresi, 14 Eylül 2017 - 16 Ocak 2018
Öğretmen Adaylarıyla Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamaları
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitini Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017
Fen Öğretmeni Adaylarının Bilim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016, ss.344-355
Öğretmen Eğitiminde Eğitsel ve Sosyal Bir Ağ Sitesi Olarak Edmodo Kullanımının Etkileri Üzerine Bir Araştırma
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016, cilt.618
Çevrimı çi Uygulama Topluluklarının Öğretmen Adaylarının Özyeterlik İnançları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, 15 - 16 Aralık 2016
The use of Edmodo in creating an online learning community of practice for learning to teach science
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, 9 - 10 Aralık 2016
Öğretmen Eğitminde Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemı̇: Fen Konularına İlişkin Modül Örneklerı̇.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Öğretmenlerin Öğrencilerin Yaratıcılığını Destekleyen Davranışlarına İlişkin Algılarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 26 - 28 Ekim 2015
Kavram Karikatürleri Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Kavramsal Anlama Düzeylerine ve Problem Çözme Becerileri Algılarına Etkileri
Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 26 - 28 Ekim 2015
Web Destekli Ortamlarda Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Paylaştıkları Öğretmenlik Uygulaması Günlüklerinin İncelenmesi
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2015), 9 - 11 Eylül 2015
Investigation of Pre Service Teachers Web Pedagogical Content Knowledge Self Efficacy Perceptions According to Various Variables
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2015), 9 - 11 Eylül 2015
Investigation of Pre service Teachers WebPedagogical Content Knowledge Accroding to Different Variables
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Evaluating Blog Entries of Math and Science Pre Service Teachers During School Experience Course
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015
The Views of Pre Servıce Scıence Teachers about the Use of Concept Cartoons in Science Learning Environments
2015 International Education Conference in New York City, 2 - 06 Ağustos 2015
Pre Service primary teachers self efficacy toward the constructivist approach and their opinions about their efficacy levels
Greece, Athens: 12th Annual International Conference on Education, 24 - 27 Mayıs 2010
Sınıf öğretmeni adaylarıyla farklı Fen konularına ilişkin deney tasarlama uygulamaları
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015
Determination of pre service science teachers perceptions about science through mind maps
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014
Fen öğretmeni adaylarının zihinsel imgelerinde çiçekli bitkilerin kısımları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
The Perceptions and Views about Problem Solving Process of Pre Service Science Teachers
4. World Conference on Learning, Teaching Education, Leadership, 27 - 29 Ekim 2013
The effects of developing activities based on different teaching method on self efficacy and perceptions about self creativity of pre service science teachers
Innovative Research in Education: Implicatios for Future, 25 - 27 Nisan 2014
Pre servıce scıence teachers vıews and self effıcacy perceptıons about problem based learnıng method
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications – ICONTE, 24 - 26 Nisan 2014
Concept Cartoons Assisted Problem Based Learning Method in Science and Technology Teaching and Students Views
3rd World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), 25 - 28 Ekim 2012
Teacher s Views Towards Concept Cartoons Supported Problem Based Learning
International Conference New Perspectives in Science Education 2nd Edition, 14 - 15 Mart 2013
Relationship between elementary student s problem solving skills and inquiry learning skill perceptions
International Conference New Perspectives in Science Education 2nd Edition, 14 - 15 Mart 2013
Pre service teachers opinions about the effects of harmful habits drug use and physical activities on human health
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), 19 - 23 Eylül 2011
Öğretmen adaylarının beslenmenin ve teknolojinin insan sağlığı üzerindeki etkilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010
Fen ve teknoloji öğretiminde probleme dayalı öğrenme bir modül örneği sinir sistemi
9. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Development of a Scoring System to Assess Mind Maps
İstanbul: World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010
Turkey s Position in terms of Classroom Teacher Activities according to the PISA 2006 Results in comparison to Other Countries
World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010
2005 2009 yılları arasında gerçekleştirilen fen eğitimi alanındaki lisansüstü tezler üzerine bir inceleme
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009
Türkiye deki Fen Öğretmenleri Ne Kadar Yapılandırmacı Pısa 2006 Sonuçları Üzerine Bir Değerlendirme
Eğitimde Çağdaş Yönelimler V “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009
An Opinion Scale of Constructivist Approach for Science Teachers A Study of Validity and Reliability
World Conference on Educational Sciences, 4 - 07 Şubat 2009
Mind Mapping Applications in Special Teaching Methods Courses for Science Teacher Candidates and Teacher Candidates Opinions Concerning the Applications
World Conference on Educational Sciences, 4 - 07 Şubat 2009
The Examples of A Lesson Plan And A Techonogıcally Supported Mınd Map Prepared In Consıstence Wıth The Constructıvıst Approach For Scıence And Technology Courses
XIII. IOSTE Symposium, 21 - 26 Eylül 2008
The Opinions of Pre Service Science Teachers on Constructivist Approach
XIII. IOSTE Symposium, 21 - 26 Eylül 2008
The Use of Concept Cartoons in Constructive Science and Technology Education The Examples about The Subject of Pressure
XIII. IOSTE Symposium, 21 - 26 Eylül 2008
Examples of Activities Prepared By The Technologicaly Supported Mind Mapping and Concept Mapping Techniques Whıch Are Based on The Constructivist Approach
XIII. IOSTE Symposium, 21 - 26 Eylül 2008
İlköğretim Altıncı Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının İncelenmesi ve Ders Kitabına İlişkin Öğrenci Görüşleri
VII. International Educational Technologies Conference, 3 - 05 Mayıs 2007
Probleme Dayalı Öğrenme PDÖ Yönteminin Kavram Karikatürleriyle Birlikte Kullanımı Fen ve Teknoloji Dersi Etkinliği
VII. International Educational Technologies Conference, 3 - 05 Mayıs 2007
Yapılandırmacı Yaklaşım Temelinde Fen ve Teknoloji Öğretiminde Kavram Karikatürleri Bir Etkinlik Örneği Maddenin Halleri ve Isı
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara: 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
Doğa İle Uyum İçinde Sürdürülebilir Toplum
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Aydoğdu Bülent, Selanik Ay Tuğba, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.121-140, 2022
Fen Bilimlerinin Konusu ve İlkeleri
İlkokulda Temel Fen Bilimleri, DUBAN, NİL YILDIZ, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-21, 2021
Fen Bilimleri Öğretimi için Etkinlik Örnekleri
Fen Öğretim Programları, Şengül Saime Anagün, Editör, Anı Yayıncılık, ss.217-244, 2020
Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ali Günay Balım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.89-126, 2019
Kavram Öğretimi
Fen Bilimleri Öğretimi, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, NİL DUBAN, Editör, Anı Yayıncılık, ss.381-423, 2014
Ortaokul Fen Bilimleri 5 Sınıf Ders Kitabı 2 Kitap
Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Devlet Kitapları, 2013
Ortaokul Fen Bilimleri 5 Sınıf Ders Kitabı 1 Kitap
Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Devlet Kitapları, 2013
Elementary Pre-Service Primary Teachers’ Self-Efficacy toward the Constructivist Approach and their Opinions about their Efficacy Levels
Organizing and Improving School Environment, S. Orphanos , Editör, Greece: Athens Institute for Education and Research, ss.37-53, 2012