Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Probleme Dayalı STEM Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Öğrenmelerine Etkisinin İncelenmesi

6. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi, Burdur, Türkiye, 24 Kasım 2022

Stem Uygulamaları ile İlgili Gerçekleştirilen Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019

Araştırma ve Sorgulamaya Dayalı FeTeMM Eğitimi : Donan Yollar Etkinliği

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019

Pre-Service Science Teachers’xx Views and Perceptions about Mobile Learning

II. International Education Research and Teacher Education Congress, 13 - 15 Eylül 2018

Teacher Candidates’xx Beliefs in the Nature of the Intelligence

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018

Mobil Öğrenme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Üstündeki Etkisi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.241

Ortaokul öğrencilerinin okullarda gerçekleştirilen Tubitak Bilim Fuarlarının Etkilerine ilişkin görüşleri

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitini Kongresi, 14 Eylül 2017 - 16 Ocak 2018

Öğretmen Adaylarıyla Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamaları

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitini Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017

Fen Öğretmeni Adaylarının Bilim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016, ss.344-355

Öğretmen Eğitiminde Eğitsel ve Sosyal Bir Ağ Sitesi Olarak Edmodo Kullanımının Etkileri Üzerine Bir Araştırma

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 24 - 25 Kasım 2016, cilt.618

Fen öğretmeni adaylarinin bilim kavramina İlişkin metaforik algilari

International Conference on Quality in Higher Education, 24 - 25 Kasım 2016

The use of Edmodo in creating an online learning community of practice for learning to teach science

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, 9 - 10 Aralık 2016

Investigation of Pre service Teachers WebPedagogical Content Knowledge Accroding to Different Variables

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Evaluating Blog Entries of Math and Science Pre Service Teachers During School Experience Course

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015

Sınıf öğretmeni adaylarıyla farklı Fen konularına ilişkin deney tasarlama uygulamaları

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015

Determination of pre service science teachers perceptions about science through mind maps

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014

The Perceptions and Views about Problem Solving Process of Pre Service Science Teachers

4. World Conference on Learning, Teaching Education, Leadership, 27 - 29 Ekim 2013

Pre servıce scıence teachers vıews and self effıcacy perceptıons about problem based learnıng method

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications – ICONTE, 24 - 26 Nisan 2014

Teacher s Views Towards Concept Cartoons Supported Problem Based Learning

International Conference New Perspectives in Science Education 2nd Edition, 14 - 15 Mart 2013

Development of a Scoring System to Assess Mind Maps

İstanbul: World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010

Türkiye deki Fen Öğretmenleri Ne Kadar Yapılandırmacı Pısa 2006 Sonuçları Üzerine Bir Değerlendirme

Eğitimde Çağdaş Yönelimler V “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009

Yapılandırmacı Yaklaşım Temelinde Fen ve Teknoloji Öğretiminde Kavram Karikatürleri Bir Etkinlik Örneği Maddenin Halleri ve Isı

Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara: 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Doğa İle Uyum İçinde Sürdürülebilir Toplum

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Aydoğdu Bülent, Selanik Ay Tuğba, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.121-140, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimin Doğası ve Sosyo-Bilimsel Konuları Öğretimi

Disiplinlerarası Fen Öğretimi (Okul Öncesinden Ortaöğretime STEM, STEAM ve E-STEM Uygulamalarıyla), AYDOĞDU, BÜLENT ve DUBAN, NİL YILDIZ, Editör, Anı Yayıncılık, ss.21-48, 2021

Factors Influencing Student Engagement During COVID-19 Emergency Remote Teaching

Examining Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, Aras Bozkurt, Editör, IGI Global, Hershey, ss.127-144, 2021

Fen Bilimlerinin Konusu ve İlkeleri

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, DUBAN, NİL YILDIZ, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-21, 2021

Factors Influencing Student Engagement During COVID-19 Emergency Remote Teaching

Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, BOZKURT, ARAS, Editör, IGI Global, ss.127-144, 2021

PISA VE TIMSS UYGULAMALARI, ÖZELLİKLERİ VE FEN ÖĞRETİM PROGRAMINA YANSIMALARI

Fen Öğretimi Programları, Şengül S. ANAGÜN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.289-310, 2020

Fen Bilimleri Öğretimi için Etkinlik Örnekleri

Fen Öğretim Programları, Şengül Saime Anagün, Editör, Anı Yayıncılık, ss.217-244, 2020

Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ali Günay Balım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.89-126, 2019

Kavram Öğretimi

Fen Bilimleri Öğretimi, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, NİL DUBAN, Editör, Anı Yayıncılık, ss.381-423, 2014

Elementary Pre-Service Primary Teachers’ Self-Efficacy toward the Constructivist Approach and their Opinions about their Efficacy Levels

Organizing and Improving School Environment, S. Orphanos , Editör, Greece: Athens Institute for Education and Research, ss.37-53, 2012

Metrikler

Yayın

126

Atıf (Scopus)

36

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

6

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları