Makaleler
124
Tümü (124)
Scopus (14)
TRDizin (40)
Diğer Yayınlar (80)
6. Effect of using Culture-Themed Documentaries on Guided Writing Skills in Teaching Turkish to Foreigners
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.11, sa.4, ss.98-107, 2023 (Hakemli Dergi)
7. A Literature Review on Writing Proficiency Outcomes
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.11, sa.3, ss.157-169, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Eleştirel Düşünme Etkinlikleri ile Değerler Eğitimi
EDUCATIONE
, cilt.2, sa.2, ss.102-137, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Akademik yazma çalışmalarının yeterliliğini değerlendirmeye yönelik bir ölçme aracı geliştirme önerisi
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.18, sa.1, ss.15-26, 2023 (TRDizin)
13. Yazma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Öneri: SÖZTÜR Tekniği
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.3, ss.178-207, 2022 (Hakemli Dergi)
17. Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme İlgi ve Süreleri Üzerine Öğretmen Görüşleri
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.3, ss.127-141, 2021 (Hakemli Dergi)
18. Bir Motivasyon Kaynağı Olarak Kutadgu Bilig
Türk Akademik Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-6, 2021 (Hakemli Dergi)
19. B1 Düzeyindeki Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Kelime Sıklığı Üzerine Bir Araştırma
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.597-116, 2021 (Hakemli Dergi)
20. Uluslararası Öğrencilerin Dil Becerilerinin Mevcut Durum Analizi: Pamukkale Üniversitesi Örneği
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.618-630, 2021 (Hakemli Dergi)
21. Academic Listening Skills of the International University Students in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.9, sa.3, ss.127-136, 2021 (Hakemli Dergi)
22. From Tale to Reality to True: Creative Expression Technique (Yantek)
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.9, sa.3, ss.20-28, 2021 (Hakemli Dergi)
23. Türklerde Hitabet: Orhun Yazıtları, Divanu Lugat-it Türk ve Nutuk
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.10, sa.2, ss.413-431, 2021 (TRDizin)
26. Türkçe Ders Kitabı Etkinliklerinin Kazanımlarla Örtüşme Durumları
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.5, ss.47-68, 2021 (Hakemli Dergi)
27. A Bibliometric Analysis of Articles on Text Simplification: Sample of Scopus Database
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.24-40, 2021 (Hakemli Dergi)
28. Liselere Geçiş Sınavı (LGS) Sorularının Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerle Örtüşme Düzeyi: Türkçe Ders Kitapları Örneği
JOURNAL OF INNOVATIVE RESEARCH IN TEACHER EDUCATION
, cilt.1, sa.2, ss.139-150, 2021 (Hakemli Dergi)
30. TÜRKLERDE HİTABET: ORHUN YAZITLARI, DİVANU LUGAT-İT TÜRK VE NUTUK
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.413-431, 2021 (TRDizin)
31. Uluslararası Hakemli Dergiler Üzerinden Akademik Yazma Stillerini Okumak
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.1, ss.215-229, 2021 (Hakemli Dergi)
32. Türkçe Ders Kitaplarında Kültürel Çeşitlilik
The Journal of Academic Social Science
, cilt.9, sa.12, ss.294-308, 2021 (Hakemli Dergi)
33. B1 duzeyindeki ogrencilerin yazili anlatimlarindaki kelime sikligi uzerine bir arastirma
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.597-617, 2021 (Hakemli Dergi)
34. Türkçe Dersi Yazılı Sınavlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
EKUAD
, cilt.7, sa.1, ss.98-111, 2021 (Hakemli Dergi)
35. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Bir Metin Uyarlama Örneği: Köroğlu Destanı
Folklor akademi dergisi (Online)
, cilt.4, sa.2, ss.227-251, 2021 (Hakemli Dergi)
36. Gezi Yazısını Değerlendirmeye YönelikBir Ölçme Aracı Geliştirme Çalışması
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.4, ss.65-80, 2020 (Hakemli Dergi)
37. An Analysis of The Postgraduated Theses on The Köroğlu Epic in Terms of Different Variables: A Biblometric Analysis
AZERBAIJAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.692, sa.3, ss.79-102, 2020 (Hakemli Dergi)
38. Muhâkemetü’l Lügateyn’in propaganda açısından incelenmesi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.15, sa.7, ss.2161-2782, 2020 (TRDizin)
39. Keloğlan masallarında tutum ve davranışlar: Anne-çocuk ilişkisi.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.5, ss.2148-2155, 2020 (TRDizin)
40. 2018 Türkçe Öğretim Programı KazanımlarınınTürkiye Yeterlilikler Çerçevesi Açısından İncelenmesi
Gelecek Vizyonlar Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
41. Otobiyografi Yazma Becerisini Değerlendirmeye Yönelik Bir ÖlçmeAracı Geliştirme Çalışması
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
, cilt.6, sa.34, ss.1318-1328, 2020 (Hakemli Dergi)
42. Türkiye ve Yurt Dışında Okutulan Türkçe Ders KitaplarınınDeğerler Bakımından Karşılaştırılması
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi,
, cilt.3, sa.8, ss.566-582, 2020 (Hakemli Dergi)
43. Readability levels of texts in the sixth grade turkish text books
AZERBAIJAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.690, sa.1, ss.217-230, 2020 (Hakemli Dergi)
44. Masalların Dil Becerilerinin Gelişirilmesine Katkısı: Öğretmen Adayları Örneği
FOLKLOR/EDEBIYAT: HALKBILIM, ETNOLOJI, ANTROPOLOJI, EDEBIYAT
, cilt.26, sa.3, ss.509-526, 2020 (Scopus, TRDizin)
45. DEĞERLER EĞİTİMİYLE İLGİLİ YAPILAN TEZLER ÜZERİNE BİRİNCELEME: TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖRNEKLEMİ
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.1-11, 2020 (Hakemli Dergi)
46. Eleştirel düşünme üzerine yazılan lisansüstü tezlerinin bibliyometrik analizi
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.9, sa.2, ss.834-854, 2020 (TRDizin)
47. İlkokul öğrencilerinin ders kitaplarına ilişkin görüşleri: ders kitabı tasarımları
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.141-173, 2020 (Hakemli Dergi)
48. Students’xx Attitudes and Perceptions of Reading through Analysis of Their Paintings
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.8, sa.1, ss.95-103, 2020 (Hakemli Dergi)
49. A Comparative Study on Critical Thinking in Education: From Critical Reading Attainments toCritical Listening Attainments
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.8, sa.1, ss.142-151, 2020 (Hakemli Dergi)
50. Ortaokul Öğrencilerinin Yazılı AnlatımdaDüşünceyi Geliştirme Tekniklerini KullanımDurumları (Zonguldak Örneği)
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.1, 2019 (Scopus, TRDizin)
51. 2018 LGS Türkçe Sorularının PISA OkumaBecerileri Hedefleri Açısından İncelenmesi
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.1, 2019 (Scopus, TRDizin)
52. 2018 LGS TÜRKÇE SORULARININ PISA OKUMA BECERİLERİ HEDEFLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.1, ss.595-615, 2019 (Scopus, TRDizin)
54. Activity suggestions for improving critical listening skills
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, cilt.14, sa.17, ss.639-646, 2019 (Hakemli Dergi)
55. Atasözlerinde Eleştirel Düşünme Unsurları: Türkçe Ders Kitapları
FOLKLOR/EDEBIYAT: HALKBILIM, ETNOLOJI, ANTROPOLOJI, EDEBIYAT
, cilt.25, sa.100, ss.1119-1132, 2019 (Scopus)
56. The Examination on Communication and Dissenting Disputes in Different Nationalities’ Students
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.6, ss.2781-2794, 2019 (TRDizin)
57. Ortaöğretim Türk dili ve edebiyatı ders kitaplarında eleştirel dinleme
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.98, ss.375-386, 2019 (Hakemli Dergi)
58. Ortaokul Öğrencilerinin Dede Korkut Algıları: Metaforlar
Dede Korkut Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.19, ss.83-99, 2019 (Hakemli Dergi)
59. Critical Visual Reading Skills of Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.7, sa.3, ss.38-48, 2019 (Hakemli Dergi)
60. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimde Aktif KelimeHazinesinin Geliştirilmesi
Gelecek Vizyonlar Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.1-17, 2019 (Hakemli Dergi)
61. Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Eğilimlerinin İncelenmesi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.1-17, 2019 (Hakemli Dergi)
64. Ortaokul Öğrencilerinin Serbest Yazma Çalışmalarında Konu Eğilimleri
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.85, ss.65-80, 2018 (Hakemli Dergi)
65. Divanü Lugati’xxt Türk’xxteki Kişi Adları ile Günümüz Kişi Adlarının Karşılaştırılması: Uşak ve Kütahya Örneği
Yeni Türkiye
, cilt.3, sa.104, ss.90-104, 2018 (Hakemsiz Dergi)
66. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Temel Seviye İçin Kelime Belirleme Çalışması: Uşak Üniversitesi Örneği
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
, cilt.2, sa.4, ss.20-30, 2018 (Hakemli Dergi)
67. 5 VE 8. SINIFLARDA İŞİTME CİHAZI KULLANAN ÖĞRENCİLERIN YAZILI ANLATIMBECERİLERİNİN İNCELENMESİ VE KELİME SERVETİNİN BELİRLENMESİ
Avrasya Dil Eğitimi ve AraştırmalarıDergisi
, cilt.2, sa.2, ss.126-152, 2018 (Hakemli Dergi)
68. DİNLE ATASÖZÜNÜ OYNA ÖĞREN ÖZÜNÜ: ATASÖZÜÖĞRETİMİ
Araştırma ve Deneyim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.93-117, 2018 (TRDizin)
69. DEVLET TİYATROLARINDA OYNANAN ÇOCUK TİYATRO OYUNLARINDADEĞER EĞİTİMİ VE BU OYUNLARIN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNE KATKISI
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.7, sa.4, ss.2518-2550, 2018 (TRDizin)
70. Okuma Ölçeğinin Geliştirilmesi
Journal Human Sciences
, 2018 (Hakemli Dergi)
73. Sayıların Atasözü ve Deyimlere Yükledikleri Anlamlar
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.1, sa.3, ss.361-377, 2018 (Hakemli Dergi)
74. Eleştirel Okuma: 36 Hafta 36 Etkinlik
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.75, ss.100-136, 2018 (Hakemli Dergi)
75. Türkiye ve İngiltere’deki 11-14 Yaş Öğrencilerinin Ana Dili Çalışma Kitaplarındaki Yazma Etkinliklerinin İncelenmesi
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.6, sa.2, ss.419-427, 2018 (Hakemli Dergi)
76. Dede Korkut’xxta Motivasyon
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.59-74, 2018 (Hakemli Dergi)
78. Cumhuriyet Dönemi Türkçe Öğretim Programlarının Konuşma Becerisi Açısından İncelenmesi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.6, ss.215-234, 2017 (TRDizin)
79. University Students’xx Subject Disposition According to Text Types (Üniversite Öğrencilerinin Metin Türlerine Göre Konu Eğilimleri)
Educational Research and Reviews
, cilt.12, sa.15, ss.288-294, 2017 (Hakemli Dergi)
80. Dede Korkut Hikâyelerinde İnanç Kavramı ve Bu Kavrama Yüklenen Anlamlar
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.18, ss.545-560, 2017 (TRDizin)
81. Cumhuriyet Dönemi Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Konuşma Becerisi Açısından İncelenmesi
Turkish Studies
, cilt.12, sa.6, ss.215-234, 2017 (TRDizin)
82. Yazılı Anlatım Yanlışlarının/Hatalarının Öğrenim Düzeylerine Göre İncelenmesi
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.4, ss.61-73, 2017 (Hakemli Dergi)
84. Türkçe Eğitimi ve Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Dört Temel Dil Becerisinin Edinimine İlişkin Görüşleri
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (ADER)
, cilt.1, sa.1, ss.42-75, 2017 (Hakemli Dergi)
85. İlk ve Ortaokul Türkçe Kitapları: Atasözleri
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.4, ss.19-32, 2017 (Hakemli Dergi)
86. Ana Dili/Dil Bilgisi Öğretimine İlişkin Görüş ve Öneriler
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.5, sa.4, ss.1049-1074, 2017 (Hakemli Dergi)
87. Etkili Kitap Okuma Çalışmaları ve Çağrışımları: EKOÇ Tekniği
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.7, ss.357-372, 2017 (Hakemli Dergi)
88. Temel eğitimden ortaöğretime geçş sınavının (TEOG) öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.7, sa.14, ss.37-53, 2016 (TRDizin)
89. İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Noktalama İşaretlerini Kullanma Becerisi
Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi: Kuram ve Uygulama
, cilt.1, sa.2, ss.46-60, 2016 (Hakemli Dergi)
90. The Contribution of Music to the Fluent Writing Skills: Mayaz Technique
Educatioan
, cilt.137, sa.1, ss.82-92, 2016 (Hakemli Dergi)
91. Divanu Lugati t Türk te Yapılandırmacı Yaklaşım Uygulamaları
International Periodicial for the Languages Turkish Studies
, cilt.11, sa.3, ss.517-534, 2016 (Hakemli Dergi)
93. Orhun Abideleri ve Maslow Motivasyon
International Journal of Language Academy
, cilt.4, sa.1, ss.124-133, 2016 (Hakemli Dergi)
96. Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanılan Kavramlara İlişkin Algıları
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.127-147, 2015 (Hakemli Dergi)
97. Değerin Adı ve Adın Değeri
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.3, sa.3, ss.411-422, 2015 (Hakemli Dergi)
98. Ortaokul Öğrencilerinin Üst Dil Farkındalık Becerileri İle Yazma Becerileri Arasındaki İlişki
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.15, ss.873-892, 2015 (TRDizin)
99. Konuşma Becerisine İlişkin Bir Yöntem Önerisi Sömet Yöntemi
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.3, sa.3, ss.66-82, 2015 (Hakemli Dergi)
100. Görsel Soru Temelli Dil Bilgisi Öğretimi Resimli Türk Lisanı Örneği Turkish Studies International Periodical For The Languages
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.7, ss.951-966, 2015 (TRDizin)
102. Kukset Tekniğinin Öğrencilerin Zıt ve Eş Anlamlı Sözcüklerin Anlamlarına Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.909-922, 2014 (TRDizin)
103. uygulamaya sözcük öğretimi kulaktan kulağa sessiz telefon oyunu
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.909-922, 2014 (TRDizin)
104. PISA İle Türkçe Öğretim Programındaki Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Örtüşme Düzeylerinin İncelenmesi
JASSS: The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.2, ss.1549-1563, 2014 (Hakemli Dergi)
105. Okuma Becerileri Dersinin PISA Okuduğunu Anlama Yeterlilikleri Açısından İncelenmesi
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, cilt.2, sa.1, ss.22-30, 2014 (Hakemli Dergi)
106. SÜREYE BAĞLI SESLİ OKUMANIN OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ
Milli Eğitim
, cilt.43, sa.203, ss.5-22, 2014 (Hakemli Dergi)
107. Rengin Sosyokültürel Yansımaları ve Anlama Algısı ve Okuduğunu Anlamaya Etkisi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.6, sa.7, ss.205-215, 2013 (Hakemli Dergi)
110. Müzakereli Okumanın Üst Düzey Zihinsel Becerileri Kullanmadaki Etkisinin Belirlenmesi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.8, sa.1, ss.1033-1042, 2013 (TRDizin)
111. Nasreddin Hoca Fıkralarında Değer Yargıları ve Eğitim
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.7, sa.3, ss.583-596, 2012 (TRDizin)
112. İki Neslin Bir Kavram Algısı: Teknoloji
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.74-88, 2012 (Hakemli Dergi)
113. ATASÖZÜ VE DEYİMLERDE KADIN VE KADININ SOSYO PSİKOLOJİK ÖZELLİKLERİ
Turkish Studies
, cilt.6, sa.3, ss.577-584, 2011 (Hakemli Dergi)
115. Son Çeyrek Yüzyılda Kadının Değişen Sosyal Statüsü ve İmajı Anadili Ders Kitaplarının Metin ve İllüstrasyon İncelemesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.3, sa.13, ss.33-43, 2010 (Hakemli Dergi)
116. Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma Uşak Eğitim Fakültesi Örneği
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.32-50, 2010 (Hakemli Dergi)
117. Ana Dili Öğretiminde Gösterge Biliminin Yeri Ana Dili Ders Kitaplarındaki Sözel Metinlerle Görsel Metinleri Bütünselliğinin Analizi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.5, sa.4, ss.174-200, 2010 (TRDizin)
118. Konuşma ve Yazma Hedeflerinin Algılanan Önemi ve Öğrencilerin Bu Hedefleri Kazanma Düzeyleri
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.11, sa.1, ss.113-132, 2005 (TRDizin)
119. Yanlış Okuma Tutum ve Davranışları
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.77-102, 2005 (Hakemli Dergi)
120. Sekizinci Sınıf Türkçe Programındaki Dilbilgisi Hedeflerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.39-50, 2004 (TRDizin)
121. SEKİZİNCİ SINIF TÜRKÇE PROGRAMINDAKİ DİLBİLGİSİ HEDEFLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
AKU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.39-50, 2004 (Hakemli Dergi)
124. Cumhuriyetten Günümüze Türk Eğitim Sisteminde Ders Kitabı İncelemesine Dair İki Örnekleme
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.6, sa.3, ss.355-389, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
1. Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Bağlamında Öğrenim Düzeylerine Göre Dinleme Kazanımlarının Karşılaştırılması: Türkçe, Türk Dili ve Edebiyatı, İngilizce
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu (UEBAS) 2023, İzmir, Türkiye, 24 Mart 2023, (Özet Bildiri)
3. ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞİŞEN ÖĞRETMEN ROLLERİ: TÜRKÇEÖĞRETMENLERİ ÖRNEĞİ
UBEK-ICSE, 21 - 23 Mart 2019, (Özet Bildiri)
5. TÜRKÇENIN YABANCI DIL OLARAK ÖĞRETIMINDE TEMEL SEVIYE IÇIN KELIME BELIRLEME ÇALIŞMASI: UŞAK ÜNIVERSITESIÖRNEĞI
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), AFYON, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, cilt.0, ss.29, (Özet Bildiri)
7. Türkçe Ders Kitapları ve Kitaplardaki Varlıklar: 3 ve 4.Sınıflar
USOS 2018, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
9. DİVANÜ LÛGAT-İT-TÜRK’TEKİ KİŞİ ADLARIYLA GÜNÜMÜZ KİŞİ ADLARININ KARŞILAŞTIRILMASI:UŞAK VE KÜTAHYA İLİ ÖRNEĞİ
UBEK ICSE 2018, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
10. Basında Okuma Ve Okuma Kavramlarina İlişkin Haberler: Türkiye ve İngiltere
UBEK ICSE 2018, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
11. Türkçe Ders Kitapları Ve Kitaplardaki Varlıklar: 1 Ve 2. Sınıflar
UBEK-ICSE 2018, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
12. Yazılı Anlatım Yanlışlarının/Hatalarının Öğrenim Düzeylerine Göre İncelenmesi
4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
13. Yediden Yetmişe Yazılı Anlatım Hataları
International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Ortaokul 6.Sınıf Türkçe Dersi Çalışma Kitaplarındaki Etkinliklerin Eleştirel Düşünme Unsurları Açısından Değerlendirilmesi
World Congress on Lifelong Education, 16 - 17 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
16. Dördüncü sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerinin İncelenmesi: Şiir Temelli Yazma
1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
22. The Value Judgement In Nasreddın Hodja S Anecdotes
İnternational Journal Of Art Sor Sciences International Conference For Academic Disciplines, Conference at the American University Of Rome, İtalya, 30 Kasım - 03 Aralık 2011, (Özet Bildiri)
25. Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Yeterlilikleri ve Beklentileri İle Öğretmen Yetiştirme Programının Söz Konusu Yeterlilikleri Kazandırmadaki Etkililiği
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
26. Yeni Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Programın Değerlendirilmesi
15. Ulusal Eğitim Bilimler Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
28. Eğitim fakültesinde öğrenim gören öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilikleri ve beklentileri ile öğretmen yetiştirme programının söz konusu yeterlilikleri kazandırmadaki etkililiği
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 13-15 Eylül 2006, Muğla Üniversitesi, Muğla, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
18
1. Öfkemi kontrol ederim çevreme gülümserim
Eğiten Kitap, 2023
2. Öğretmenim okula uyumla başlıyorum projesi
Eğiten Kitap, 2023
3. Konuşma Modelleri
Konuşma Eğitimi, Mesut Gün, Muhammet Memiş, Editör, Nobel, Ankara, ss.45-58, 2022
6. Kelime Öğretimi: B1 Seviyesi 7 Hafta 7 Etkinlik
Pegem Akademi, Ankara, 2021
7. Caring Thinking in Kutadgu Bilig
The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, ÇETİN, Turhan; İNEL, Yusuf; GÜRGİL, Fitnat, Editör, SRA Academic Publishing, ss.159-178, 2021
8. Değer Eğitiminde Tiyatro Türünün Kullanımı
Metinler ve Etkinliklerle Karakter ve Değer Eğitimi, Emine Kolaç ve, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-15, 2021
11. Caring Thinking in Kutadgu Bilig
The Pandemic Process And New Horizons in Educational Sciences, Çetin Turhan, İnel Yusuf, Gürgil Fitnat, Editör, Strategic Researches Academy, Klaipeda, ss.159-178, 2021
14. OBED UYGULAMALARI (Oku/ Eleştir Bak/Birleştir Eleştirel Düşün)
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2017
15. Yaz Kur an Kursu Öğreticileri Hizmet içi Eğitim Programı
Eğitim Yayınevi, 2016
18. Türkçe Öğretmenliği Soru Bankası
Akçağ, 2015