Makaleler
81
Tümü (81)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (12)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (51)
7. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİM BECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
8. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİM BECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.74-91, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Okul Müdürlerinin Liderlik Stillerinin Okul Mutluluğuna Yönelik Öğretmen Görüşleri
Uluslararası Liderlik Eğitimi
, cilt.6, sa.2, 2022 (Hakemli Dergi)
10. The Effects and Suggestions of Teachers and School Administrators on the Professional Development of Distance Education Experiences
EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.3, sa.3, ss.187-204, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Effect of Colour Usage and Dialogue Reading Practices in Solving the Visual and Auditory Perception Problems of Students with Dyslexia
MIER-JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES TRENDS AND PRACTICES
, cilt.12, sa.2, ss.263-282, 2022 (Hakemli Dergi)
14. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIĞI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
MILLI EGITIM
, cilt.51, sa.235, ss.2249-2274, 2022 (Scopus, TRDizin)
17. Altı Dakika Yöntemi ile Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.8, sa.3, 2021 (Hakemli Dergi)
18. Kukset Technique on Chronology Teaching
İnternational Journal of Progressive Education
, cilt.17, sa.4, ss.239-241, 2021 (Hakemli Dergi)
19. From Tale to Reality to True: Creative Expression Technique (Yantek)
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.9, sa.3, ss.20-28, 2021 (Hakemli Dergi)
21. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Eğitiminde Bir Eylem Araştırması
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.51, ss.327-348, 2021 (ESCI, TRDizin)
22. Mülteci Öğrencilerin Türkiye Algısının Görsel Olarak İncelenmesi
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.277-295, 2020 (TRDizin)
23. Öğrencilerin Matemetik Korkusunun İncelenmesi
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.7, sa.3, ss.1-26, 2020 (Hakemli Dergi)
24. DİSGRAFİLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMAHATALARININ İNCELENMESİ
MILLI EGITIM
, cilt.49, sa.227, ss.371-378, 2020 (Scopus, TRDizin)
25. Okul Öncesi Dönemde Kalem Tutma Etkinliklerinin İlk Okuma Yazma Sürecine Katkısı
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.44-62, 2020 (Hakemli Dergi)
27. İlk Okuma ve Yazma ÖğretimindeKarşılaşılan Sorunlar ve ÇözümÖnerileri
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, cilt.8, sa.1, ss.1-20, 2020 (Hakemli Dergi)
28. Korunmaya Muhtaç Öğrencilerin Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.3, ss.1537-1560, 2020 (TRDizin)
29. ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.644-658, 2020 (TRDizin)
30. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 2015 YILI İLKÖĞRETİM MATEMATİKÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ GEOMETRİ KAZANIMLARINA YÖNELİKGÖRÜŞLERİ
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.233-249, 2019 (Hakemli Dergi)
31. OKUL GÜVENLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.131-151, 2019 (Hakemli Dergi)
32. The Examination on Communication and Dissenting Disputes in Different Nationalities’ Students
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.6, ss.2781-2794, 2019 (TRDizin)
34. Critical Visual Reading Skills of Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.7, sa.3, ss.38-48, 2019 (Hakemli Dergi)
35. Okuma Ölçeğinin Geliştirilmesi
Journal Human Sciences
, 2018 (Hakemli Dergi)
37. Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.5, 2018 (TRDizin)
38. Bilim Şenliği Etkinliklerin Öğrenci Veli ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.11, sa.1, 2018 (Hakemli Dergi)
40. İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-17, 2018 (Hakemli Dergi)
44. Temel eğitimden ortaöğretime geçş sınavının (TEOG) öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.7, sa.14, ss.37-53, 2016 (TRDizin)
45. Yazı Karakterinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Iğdır Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.10, ss.257-273, 2016 (Hakemli Dergi)
47. İlkokulda İngilizce Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.26, ss.100-125, 2016 (Hakemli Dergi)
48. Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Okuma Eğilimlerine Etkisi
Türkish Studies
, cilt.11, sa.3, ss.443-464, 2016 (Hakemli Dergi)
53. Birleştiriliş Sınıflarda Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, ss.79-99, 2015 (Hakemli Dergi)
54. Konuşma Becerisine İlişkin Bir Yöntem Önerisi Sömet Yöntemi
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.3, sa.3, ss.66-82, 2015 (Hakemli Dergi)
56. uygulamaya sözcük öğretimi kulaktan kulağa sessiz telefon oyunu
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.909-922, 2014 (TRDizin)
57. Kukset Tekniğinin Öğrencilerin Zıt ve Eş Anlamlı Sözcüklerin Anlamlarına Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.909-922, 2014 (TRDizin)
58. Örtük Program Çerçevesinde Okul Yöneticilerinin Yönetsel Uygulamalarının Değerlendirimesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.239-263, 2014 (TRDizin)
60. Comparing Value Priorities of Students and Teachers
Mevlana International Journal of Moral and Values Education
, cilt.1, sa.1, ss.20-38, 2014 (Hakemli Dergi)
63. Okulların Sosyal Sermayeleri İle Örgütsel İmajları Arasındaki İlişkş
Kahraman Maraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, 2014 (Hakemli Dergi)
64. An analysıs about educatıonal problems ın camps ın whıch syrıan refugees stay condıtıon analysıs
International Journal of Social Science and Education
, cilt.4, sa.3, ss.80-94, 2014 (Hakemli Dergi)
65. Örtük Program Çerçevesinde Okul Yöneticilerinin Yönetsel Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.239-263, 2014 (TRDizin)
66. SÜREYE BAĞLI SESLİ OKUMANIN OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ
Milli Eğitim
, cilt.43, sa.203, ss.5-22, 2014 (Hakemli Dergi)
67. Okulların entelektüel sermayeleri ile örgütsel imajları arasındaki ilişkinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.302-317, 2014 (Hakemli Dergi)
69. Assessment of Class Teachers Dispute Resulation Applications in Conflict Environments on the Basis of Restorative Justice
International Journal of Academic Research
, cilt.5, sa.5, ss.26-30, 2013 (Hakemli Dergi)
70. Oral reading and handwriting miscues which appear in the literacy period and solution offers
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.16, ss.1349-1359, 2013 (Hakemli Dergi)
71. Sınıf öğretmenlerinin pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi.
The journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.6, 2013 (Hakemli Dergi)
72. Studying the Manegement of Elementary School Students Unwanted Behavior
International Journal of Social Science and Education,
, cilt.4, sa.1, ss.80-94, 2013 (Hakemli Dergi)
73. The effect of the classroom activities on classroom management in the teaching learning process The case Uşak City
Mevlana International Journal of Education
, cilt.3, sa.4, ss.147-165, 2013 (Hakemli Dergi)
75. Okul Öncesi Eğitime 5 6 Yaşında Başlayan Çocukların Öz Bakım Becerilerinin Veli Görüşlerine Göre İncelenmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.206-245, 2013 (Hakemli Dergi)
79. Öğretmen Adaylarının Meslek Öncesi Tükenmişlik Düzeylerinin İncelenmesi
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic,
, cilt.7, sa.7, ss.751-758, 2012 (Hakemli Dergi)
80. İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Çeviri Metni Okuma Hızı ve Anlama İlişkisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.103-110, 2004 (Hakemli Dergi)
81. Ailelerdeki Yanlış Başarı Algılamasının Öğrenciler Özerindeki Etkisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.115-124, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
47
3. Öğretmen Adaylarının İşlevsel Okuyazarlıklarının İncelenmesi
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Sorunlarına Yönelik Veli Görüşleri
II Uluslarası Temel Eğitim KOngresi, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetiminde Karşılaşılan Örnek Olaylara Çözüm Stratejileri
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Yörüklerin İskan Sorunu: Antalya Örneği
3. Türk Dünyası Araştırmaları Kongresi, Baku, Azerbaycan, 13 - 15 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
10. Türk Kültüründe Konukseverlik: Güney Kazakistan Örneği
VI. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 13 - 15 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
11. Kazak Türklerinde Konuğun Değeri ve Konuk Çeşitleri
International Congress on Cultural Heritagate and Tourism, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sorunlarını Gidermeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
13. Korunmaya Muhtaç Çocuk Kapsamındaki Öğrencilerin Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
II. Erte Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
15. İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Yazım Hatlarının İncelenmesi
Erte Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
16. Bilim Şenliği Etkinliklerinin Katılımcı Görüşlerine Göre İncelenmesi
Erte Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
17. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sorunlarını Giedermeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
Erte Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
18. Okul öncesi dönemde kalem tutma etkinlikleri
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.203, (Özet Bildiri)
19. Bal filminin eğitimde kavramlar açısından incelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.251, (Özet Bildiri)
22. Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
I.International Education Research and Teacher Education, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
23. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sosyal Gelişiminin İncelenmesi
I. International Education Research and Teacher Education Congres, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
24. İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Göresel Eleştirel Düzeyinin İncelenmesi
III. Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 6 - 09 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
25. Özel öğrenme güçlüğü olan çocukların sosyal gelişiminin incelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 Eylül 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
26. Sınıf öğretmenlerinin arabuluculuk rolü
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
28. Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Aile Görüşlerinin İncelenmesi
VII. Uluslar Arası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
29. Özel öğrenme güçlüğü olan çocukların tanılama sürecinin incelenmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.309, (Özet Bildiri)
32. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi dersine yönelik tutumları
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.204, (Özet Bildiri)
33. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersine Tutumlarını Belirlemeye Yönelik Bir Ölçeğin Geliştirilmesi
VI. Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
35. İLKOKUL 4 SINIFLARDA SQ4R TENİĞİNİN OKUDUĞUNU ANLAMYA ETKİSİ
15. ULUSLAR ARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
36. BA YÖNTEMİ İLE İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
38. İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
39. İlkokulda Oyun ve Fiziki Etkinliklerin İletişime Etkisi
I. Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, ss.916-921, (Tam Metin Bildiri)
41. İlk okuma ve yazma sürecine açık ya da kapalı hece ile başlamak
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
42. İlk Okuma ve Yazma Sürecine Açık ya da Kapalı Hece İle Başlamak
14. Uluslararası Katlımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
43. İlkokullarda oyun ve fiziki etkinliklerin iletişime etkisi Atatürk üniversitesi
İletişim Fak. Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, 7 - 09 Mayıs 2015
45. The Beliefs Of Teachers Towards Mental Illness
Cyprus International Conference on Educational Research, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Şubat 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. Öfkemi kontrol ederim çevreme gülümserim
Eğiten Kitap, 2023
2. Öğretmenim okula uyumla başlıyorum projesi
Eğiten Kitap, 2023
3. Sınıf Öğretmenliği Alanına Genel Bir Bakış
İlkokulda Öğrenme ve Öğretme Uygulamaları, Kadıoğlu Ateş Hatice, Editör, Eğiten Yayıncılık, ss.1-20, 2023
5. Okulların Örtük Programında Empati
Empatiyle Gelişmek Empatiyi Geliştirmek, Yücel Kabapınar, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.154-169, 2015
6. Çocuğun Başarısında Gözardı Edilen Duyuşsal Özelliklerin Getirisi
Milli Eğitim Bakanlığı, 2008