Yayınlar & Eserler

Makaleler 49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (38)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. İlkokul 1. Sınıf Okutan Sınıf Öğretmenlerinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Matematik Öğretim Programı Deneyimleri

ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU-7, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2025, (Özet Bildiri)

2. İlkokul 1. Sınıf Öğretmenlerinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Deneyimleri

23. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

3. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN DİL BECERİLERİ İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ

Ahi Evran 3 Internaonal Conference on Scienfic Research, Baku, Azerbaycan, 03 Mayıs 2023, cilt.1, ss.65-76, (Tam Metin Bildiri)

4. İlkokul Öğrencilerinin Sınıf Önünde Konuşma Kaygılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

2. International Education Congress (17-19 November 2022), Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.328-336, (Tam Metin Bildiri)

5. Metaphoric Perceptions of Primary School Students on Reading, Writing, Speaking and Listening Skills

The International Congress of Educational Sciences and Linguists (29-30 November 2022)., Amsterdam, Hollanda, 29 Kasım 2022, ss.103-123, (Tam Metin Bildiri)

6. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma ve Kurdukları Problemleri Çözme Becerileri

4. TÜRK DÜNYASI Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2022, ss.302, (Özet Bildiri)

7. Reflective Diaries Of A Primary School Teacher On Reading Difficulty Of A Student With Mild Intellectual Disabled, Attention Deficit And Hyperactivity Disorder

3st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies (26-28 Ağustos 2022), Tetova, Makedonya, 26 Ağustos 2022, ss.716-738, (Tam Metin Bildiri)

10. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANLARINI TANIMALARINA YÖNELİK BİR DURUM TESPİTİ: TRABZON ÖRNEKLEMİ

13. Ulusal Fen Bilimleri ve matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.473, (Özet Bildiri)

11. Temel Eğitim Öğretmenlerinin Kılavuz Kitaplarının Gerekliliği Hakkındaki Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.1437-1438, (Özet Bildiri)

12. Taşımalı Eğitimle Öğrenim Gören Öğrencilerin Başarılarına İlişkin Eğitimcilerin Görüşleri

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1435-1436, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

1. ÖZEL YETENEKLİ OLAN VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARININ VE MOTİVASYONLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

Yeni Araştırmalarla Eğitime Farklı Bakış, Yılmaz Derin Songül, Ulukaya Öteleş Ülkü, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.111-132, 2022

2. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN (4. SINIF) YETENEK, SEVDİĞİ DERS, OKUDUĞU KİTAP SAYISI DEĞİŞKENLERİNE GÖRE OKUMA ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ

EĞİTİM & BİLİM 2022-III, Songül Karabatak, Editör, Efeakademi Yayınları, İstanbul, ss.315-330, 2022
Metrikler

Yayın

64

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

9

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

36

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

90

Proje

4

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

1