SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlkokul 2. Sınıf Öğrenci Ebeveynlerinin Okul Algılarında ve Katılımlarında Etkileşimli Okuma
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.943-972, 2024 (Hakemli Dergi)
The Effect of Dialogic Reading Practices on the Fluent Reading Skills of Primary School 2nd Grade Students
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.109-136, 2024 (Hakemli Dergi)
Efectiveness of the SACs Support Education Program: Motivation and attitude towards primary school level courses designed for the gifted
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
, cilt.11, sa.2, ss.113-123, 2023 (Hakemli Dergi)
The effect of STEM for gifted activities’ mathematical problem-posing skills of gifted primary school students
JOURNAL OF GIFTED EDUCATION AND CREATIVITY (JGEDC)
, cilt.10, sa.2, ss.97-112, 2023 (Hakemli Dergi)
Analysis of Dialogic Reading’s Effects on Primary School 4th Graders’ Views on Values Education and Attitudes towards Reading
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHO-EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.12, sa.1, ss.171-184, 2023 (Hakemli Dergi)
Pandemide yüz yüze eğitime başlayan ilkokul 1. sınıf öğrencilerine ilk okuma yazma öğretimi sürecine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.144-159, 2023 (Hakemli Dergi)
Comparison of problem-posing skills of gifted and non-gifted primary school students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.1, ss.120-130, 2023 (Hakemli Dergi)
Comparison of writing attitudes of gifted and average primary school students (3rd and 4th grades).
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.1, ss.590-603, 2022 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Organik ve Organik Olmayan Besinler Konusuna Yönelik Kavramsal Gelişimlerinin İncelenmesi: Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli Örneği
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.36, sa.3, ss.544-561, 2021 (Scopus)
2023 EĞİTİM VİZYON BELGESİNDE YER ALAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ İLE İLGİLİ POLİTİKALARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.1, ss.827-852, 2019 (Scopus)
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ TUTUMLARININ UYGULAMALARI İLE KARŞILAŞTIRILMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.1160-1176, 2019 (Hakemli Dergi)
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin “Kütle ve Ağırlık” Kavramlarına Yönelik Yanılgılarının Giderilmesinde Kavram Karikatürünün Etkisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.51-67, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Matematik Dersindeki Başarılarını Arttırma Yolları Konusunda Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.101-119, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlkokul Öğrencilerinin Sınıf Önünde Konuşma Kaygılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
2. International Education Congress (17-19 November 2022), Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.328-336
Metaphoric Perceptions of Primary School Students on Reading, Writing, Speaking and Listening Skills
The International Congress of Educational Sciences and Linguists (29-30 November 2022)., Amsterdam, Hollanda, 29 Kasım 2022, ss.103-123
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma ve Kurdukları Problemleri Çözme Becerileri
4. TÜRK DÜNYASI Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2022, ss.302
Reflective Diaries Of A Primary School Teacher On Reading Difficulty Of A Student With Mild Intellectual Disabled, Attention Deficit And Hyperactivity Disorder
3st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies (26-28 Ağustos 2022), Tetova, Makedonya, 26 Ağustos 2022, ss.716-738
Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerisinin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi
II. Maarif Kongresi, 13 Temmuz 2021, ss.165
TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN 2023 VİZYON BELGESİNDE BULUNAN MESLEKİ GELİŞİM İLE İLGİLİ KONULAR HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.112
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANLARINI TANIMALARINA YÖNELİK BİR DURUM TESPİTİ: TRABZON ÖRNEKLEMİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.473
Temel Eğitim Öğretmenlerinin Kılavuz Kitaplarının Gerekliliği Hakkındaki Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.1437-1438
Taşımalı Eğitimle Öğrenim Gören Öğrencilerin Başarılarına İlişkin Eğitimcilerin Görüşleri
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1435-1436
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN WİTKİN ÖĞRENME STİLİNE GÖRE ÖĞRENME ALANLARININ BELİRLENMESİ VE DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ İLE İLİŞKİLENDİRİLMESİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.81-82