Makaleler
48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (9)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (36)
4. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tabanlı Girişimcilik Düzeyi ile Eleştirel Düşünme Eğilimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MILLI EGITIM
, cilt.51, sa.236, ss.3107-3120, 2022 (Scopus, TRDizin)
6. Factors Affecting the Fear Levels of Secondary School Students During the COVID-19 Pandemic
MIER-JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES TRENDS AND PRACTICES
, cilt.12, sa.1, ss.1-18, 2022 (Hakemli Dergi)
9. FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.39-67, 2021 (Hakemli Dergi)
12. 3. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ- ÜRÜN (CIPP) MODELİNE DAYALI ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.523-544, 2021 (Scopus, TRDizin)
13. 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) Modeline Dayalı Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.523-544, 2021 (Scopus, TRDizin)
17. Sınıf Öğretmenlerinin 3 Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.36, ss.191-202, 2016 (Hakemli Dergi)
19. Investigation of Factors Affecting Students Science Achievement According to Prospective Science Teachers
International Journal of Instruction
, cilt.9, sa.2, ss.153-166, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Eba Ders Web Sitesine İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Görüşleri
Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.27, 2016 (Hakemli Dergi)
22. Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerindeki Başarılarına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçeğin Geliştirilmesi
Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.319-340, 2015 (Hakemli Dergi)
23. Öğretmenlerin Bilgisayar Yeterlikleri Ve Öğretimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.221-242, 2015 (Hakemli Dergi)
24. Kimyasal Denge Konusundaki Başarı Tutum Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, ss.76-92, 2015 (Hakemli Dergi)
25. Ortaokul Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Fen Başarısı Belirleyicileri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, ss.29-45, 2015 (Hakemli Dergi)
26. Branş Değişikliği İle Yan Alanlarına Geçen Sınıf Öğretmenlerin Yaşadıkları Bu Değişime İlişkin Görüşleri Hatay İl Örneği
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.15, ss.265-290, 2013 (Hakemli Dergi)
28. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Yönelik Üstbiliş Düzeylerinin Belirlenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.21, ss.157-166, 2013 (Hakemli Dergi)
30. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternet Kullanım Amaçlarının Belirlenmesi
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.251-260, 2012 (Hakemli Dergi)
31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğası Kavramları Teori Yasa ve Hipotez
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.363-370, 2011 (Hakemli Dergi)
32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğası Kavramları Hakkındaki Yanlış Anlamaları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, ss.153-161, 2011 (Hakemli Dergi)
34. Elektrik Konusunda Kavram Yanılgıları ve Kavramsal Değişim Yaklaşımı
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.867-890, 2011 (Hakemli Dergi)
35. The Effect of the Virtual Laboratory on Students Achievement and Attitude in Chemistry
International online Journal of Educational Sciences
, cilt.2, sa.1, ss.37-53, 2010 (Hakemli Dergi)
36. Probleme Dayalı Öğrenmenin Kimya Dersinde Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.48-55, 2010 (Hakemli Dergi)
37. Fen ve Teknoloji Dersindeki Performans Görevlerine Yönelik Veli Tutumlarının Belirlenmesi
. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.108-122, 2010 (Hakemli Dergi)
38. Kimya Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları Bir Durum Çalışması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.95-110, 2009 (Hakemli Dergi)
39. İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Yeni Fen ve Teknoloji Programına Yönelik Görüşleri
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.37-54, 2009 (Hakemli Dergi)
40. Developing A Computer Assisted Education Material Related To Thermochemistry
Journal of Turkish Science Education
, cilt.5, sa.3, ss.60-71, 2008 (Hakemli Dergi)
41. Öğretmen adaylarının Öğrenme Stillerinin Kimya Dersine Yönelik Tutum ve Başarılarına Etkisi
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.97-108, 2008 (Hakemli Dergi)
42. Öğretmen Adaylarının Üst Biliş Düzeylerinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.147-158, 2008 (Hakemli Dergi)
43. Bilgisayar Tabanlı ve Bilgisayar Destekli Kimya Öğretiminin Öğrenci Tutum ve Başarısına Etkisi
Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.169-181, 2008 (Hakemli Dergi)
44. Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin Akademik Başarılarıyla İlişkisi
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.185-192, 2008 (Hakemli Dergi)
45. Web Tabanlı Öğrenmenin İlköğretim Okulu Düzeyindeki Öğrencilerin Tutumuna Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.22, ss.73-84, 2007 (Hakemli Dergi)
46. Bilgisayar Destekli Kimya Öğretiminin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisine Bir Örnek Radyoaktivite
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.98-106, 2007 (Hakemli Dergi)
48. The Effect of the Hybrid Model on the 7th and 8th Year Turkish Students Success Related to the Chemistry Subjects
Journal of Baltic Science Education
, cilt.2, sa.8, ss.35-45, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1. Lise Öğrencilerinin Polimerler ile İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
1st International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016, ss.60-68, (Tam Metin Bildiri)
2. Spectroelectrochemistry of Metallophthalocyanines Having Redox Active Metal Centers
67th Annual Meeting of the International Society of Electrochemistry, 21 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
3. An Investigation of the Achievements of Science Process Scills Curriculum in Science Course at 3rd and 4th Grade Primary School
The 3rd International, Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum, Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, ss.446-447, (Özet Bildiri)
4. The Effect of Computer Aided Learning on Students Success: Atom Theory and Its Structure
XVIIIth International Chemistry Conference, 23 - 28 Ağustos 2004, (Özet Bildiri)
5. Developing and Using a Web Based Material for Teaching Science in Primary School
18th International Conference on Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.64, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
2. Fen Bilimleri 7
MEB, 2017
3. İlkokul Fen Bilimleri 3 Sınıf Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, 2016
4. İlkokul Fen Bilimleri 4 Sınıf Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2016
5. Ortaokul Fen Bilimleri 6 sınıf
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2016
6. Ortaokul 6 Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı
Devlet Kitapları, MEB, Ankara, 2015
7. Ölçme ve Değerlendirmede Temel Kavramlar ve Ölçme ve Değerlendirmenin Eğitim Sistemi Uygulamaları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Savaş BAŞTÜRK, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-20, 2014