-
2015 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2015 Doç. Dr.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2015 Dekan Yardımcısı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
2011 - 2015 Bölüm Başkanı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
2011 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
2008 - 2010 Dekan Yardımcısı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
2007 - 2008 Öğretmen
60. Yıl Anadolu Lisesi , Öğretmen
-
2004 - 2007 Öğretmen
Nevvar-Salih İşgören A.O.T.M.L, Öğretmen
-
1999 - 2004 Öğretmen
Buca Çamlıkule İ.Ö.O, Öğretmen
-
1998 - 1999 Öğretmen
Görele Cumhuriyet İ.Ö.O, Öğretmen
-
Enderun mektebi ile bilim ve sanat merkezlerindeki üstün yetenekli öğrencilere verilen fen bilimleri eğitiminin karşılaştırılması
CENGİZ T. (Danışman)
A.TUNCAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Probleme dayalı öğrenme ve argümantasyona dayalı öğrenmenin öğrencilerin kimya dersi başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve bilimsel muhakeme yeteneklerine etkilerinin incelenmesi
CENGİZ T. (Danışman)
O.EMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının 11.sınıf öğrencilerinin kimyasal denge konusundaki başarı, tutum ve bilimsel süreç becerilerine etkisinin incelenmesi
CENGİZ T. (Danışman)
A.ELBİSTANLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Hibrit öğrenme modelinin öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına, tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi
CENGİZ T. (Danışman)
F.BALAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin başarı, tutum ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi
CENGİZ T. (Danışman)
M.KUŞDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010