Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
Scopus (26)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER SORUNLARIYLA YÜKLÜ EYLEMLERİ VEYA DURUMLARI DEĞERLENDİRME BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

13. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, ss.71-74, (Tam Metin Bildiri)

2. FARKLI BRANŞLARDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AHLAKİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

13. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.133-137, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğretmen Adaylarının Değer Sorunlarıyla Yüklü Eylemleri Veya Durumları Değerlendirme Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 2022, cilt.1, ss.71-74, (Tam Metin Bildiri)

4. Farklı Branşlarda Öğretmen Adaylarının Ahlaki Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, cilt.1, ss.133-137, (Tam Metin Bildiri)

5. Pre-service Teachers Engaging in Action Research in the Context of an Alternative Teacher Certification Program

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH (EJER) CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.966-967, (Özet Bildiri)

6. Examining The Impact Of Case-Based Instructional Methods On Pre Service Science Teachers’ Understanding Of Science Concepts.

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH (EJER) CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.592-593, (Özet Bildiri)

7. A Longitudinal Study of the Effect of Effective Blended Learning Environment on Pre-Service Science Teachers’ Understandings of Errors in Science

7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2016), Budapest, Macaristan, 27 - 29 Ekim 2016, ss.30, (Özet Bildiri)

8. Exploring Prospective Nurse Teachers’ Experiences with Authentic Assessment Practices in an Alternative Teacher Certification Program

7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2016), Budapest, Macaristan, 27 - 29 Ekim 2016, ss.29, (Özet Bildiri)

9. Changes in Pre service Science Teachers Views About Scientific Inquiry in An Effective Blended Learning Environment 41st ATEE Annual Conference

41st ATEE Annual Conference - Educating the Best Teachers: a Challenge for Teacher Education, 22-24 August, Eindhoven, Netherlands, (Abstract presentation)., 22 - 24 Ağustos 2016

10. Types and Dimensions of Conflict and Emergent States in Intra-Teams of Pre-service Science Teachers During Authentic Science Projects

41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, ss.232-233, (Özet Bildiri)

12. Changes in Pre-service Science Teachers' Views About Scientific Inquiry in An Effective Blended Learning Environment

41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, ss.236-237, (Özet Bildiri)

13. Developing Teacher Candidates' Ethical Knowledge Through Argumentation Based Course

41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, ss.302-303, (Özet Bildiri)

14. Exploring Pre-service Science Teachers' Experiences with Online Collaborative-Argumentative Writing Environment

41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, ss.176-177, (Özet Bildiri)

15. Bilimsel Araştırma Merkezlerine Gerçekleştirilen Gezilerin Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algılarına Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1667-1668, (Özet Bildiri)

16. Etkili Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eylem Araştırmasını Anlama Düzeylerine Etkisi

XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.173, (Özet Bildiri)

17. Boylamsal Bir Çalışma: Etkili Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ortak Bilgi İnşa Modelini Anlamaları Üzerine Etkisi

XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.163, (Özet Bildiri)

19. Determining Biology and Nursing Teacher Candidates Competence in Learning Science

The Second International Conference on New Trends in Education with a theme “STEM Education, 29 - 30 Mayıs 2015

20. Probing Biology and Nursing Teacher Candidates Attitudes towards Information and Communication Technology for Biology Education

The Second International Conference on New Trends in Education with a theme “STEM Education, 29 - 30 Mayıs 2015

21. Sınıf öğretmeni adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmalarına yönelik görüşleri

Sınıf öğretmeni adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmalarına yönelik görüşleri, 27 - 29 Mayıs 2015

23. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRENME BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ

14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ba, Fiji, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.239, (Özet Bildiri)

24. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AKILLI TAHTA KULLANIMIYLA İLGİLİ MESLEKİ ÖZGÜVEN SEVİYELERİ

14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.10, (Özet Bildiri)

25. Bilimin Doğasına İlişkin Biyoloji Öğretmen Adaylarının Görüşleri

24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.29, (Özet Bildiri)

26. Biyoloji ve Sağlık Grubu Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Seviyeleri

24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.29, (Özet Bildiri)

28. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Karma Öğrenmeye İlişkin Görüşleri

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.145-146, (Özet Bildiri)

29. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Elektronik Portfolyoya İlişkin Görüşlerindeki Değişim

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.613, (Tam Metin Bildiri)

30. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Online Akran Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.172, (Tam Metin Bildiri)

31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Seviyelerinin Vignette Tekniği İle Belirlenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.335-336, (Özet Bildiri)

32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkili Fen Öğretimi Açısından Uygulama (Mentor) Öğretmenlerine Yönelik Düşünceleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.319-320, (Özet Bildiri)

33. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Yeterlik Seviyelerinin Belirlenmesi.

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.130-140, (Tam Metin Bildiri)

34. Effects of using interactive whiteboard on pre service science teachers attitudes toward information and communication technologies and achievement in topic of cell division

5th International ComputeR & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.37-43, (Tam Metin Bildiri)

35. Changes in Pre Service Science Teachers Affective Dispositions toward Asynchronous Synchronous and F2F Discussions

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.149, (Özet Bildiri)

36. EXPLORİNG PRE-SERVİCE SCİENCE TEACHERS' TPCK AND CLASSROOM PRACTİCES

EUROPEAN SCİENCE EDUCATİON RESERACH ASSOCİATİON (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.148, (Özet Bildiri)

37. Changes in Pre Service Science Teachers Perceptions of the Knowledge of an Excellent Science Teacher

Eurpoean Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.308, (Özet Bildiri)

38. Pre-service Science Teachers Knowledge of Students Learning Difficulties

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.84, (Özet Bildiri)

40. EXPLORİNG PRESERVİCE İNFORMATİON TECHNOLOGY TEACHERS' PERCEPTİON OF SELF-EFFİCACY İN WEB-TECHNLOGİCAL PEDAGOGİCAL CONTENT KNOWLEDGE

6th International Advanced Technologies Symposium (IATS), Elazığ, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2011, ss.28-33, (Tam Metin Bildiri)

45. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Sınıflarında Teknolojiyi Kullanmaya İlişkin Görüşleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.210, (Özet Bildiri)

46. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) AÇISINDAN ÖZ-GÜVEN SEVİYELERİNİN BELİRLENMESİ

9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.643-651, (Tam Metin Bildiri)

47. TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB): SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ GÜVEN SEVİYELERİNİN BELİRLENMESİ

9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1142-1148, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

91

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

27

Atıf (Scopus)

317

H-İndeks (Scopus)

8

Proje

8

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

5