Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

FARKLI BRANŞLARDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AHLAKİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

13. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.133-137

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER SORUNLARIYLA YÜKLÜ EYLEMLERİ VEYA DURUMLARI DEĞERLENDİRME BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

13. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, ss.71-74

Öğretmen Adaylarının Değer Sorunlarıyla Yüklü Eylemleri Veya Durumları Değerlendirme Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 2022, cilt.1, ss.71-74

Farklı Branşlarda Öğretmen Adaylarının Ahlaki Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, cilt.1, ss.133-137

Examining The Impact Of Case-Based Instructional Methods On Pre Service Science Teachers’ Understanding Of Science Concepts.

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH (EJER) CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.592-593

Pre-service Teachers Engaging in Action Research in the Context of an Alternative Teacher Certification Program

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH (EJER) CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.966-967

A Longitudinal Study of the Effect of Effective Blended Learning Environment on Pre-Service Science Teachers’ Understandings of Errors in Science

7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2016), Budapest, Macaristan, 27 - 29 Ekim 2016, ss.30

Exploring Prospective Nurse Teachers’ Experiences with Authentic Assessment Practices in an Alternative Teacher Certification Program

7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2016), Budapest, Macaristan, 27 - 29 Ekim 2016, ss.29

Changes in Pre service Science Teachers Views About Scientific Inquiry in An Effective Blended Learning Environment 41st ATEE Annual Conference

41st ATEE Annual Conference - Educating the Best Teachers: a Challenge for Teacher Education, 22-24 August, Eindhoven, Netherlands, (Abstract presentation)., 22 - 24 Ağustos 2016

Types and Dimensions of Conflict and Emergent States in Intra-Teams of Pre-service Science Teachers During Authentic Science Projects

41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, ss.232-233

Changes in Pre-service Science Teachers' Views About Scientific Inquiry in An Effective Blended Learning Environment

41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, ss.236-237

Exploring Pre-service Science Teachers' Experiences with Online Collaborative-Argumentative Writing Environment

41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, ss.176-177

Developing Teacher Candidates' Ethical Knowledge Through Argumentation Based Course

41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, ss.302-303

Bilimsel Araştırma Merkezlerine Gerçekleştirilen Gezilerin Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algılarına Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1667-1668

Etkili Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eylem Araştırmasını Anlama Düzeylerine Etkisi

XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.173

Probing Biology and Nursing Teacher Candidates Attitudes towards Information and Communication Technology for Biology Education

The Second International Conference on New Trends in Education with a theme “STEM Education, 29 - 30 Mayıs 2015

Determining Biology and Nursing Teacher Candidates Competence in Learning Science

The Second International Conference on New Trends in Education with a theme “STEM Education, 29 - 30 Mayıs 2015

Sınıf öğretmeni adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmalarına yönelik görüşleri

Sınıf öğretmeni adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmalarına yönelik görüşleri, 27 - 29 Mayıs 2015

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AKILLI TAHTA KULLANIMIYLA İLGİLİ MESLEKİ ÖZGÜVEN SEVİYELERİ

14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.10

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRENME BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ

14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ba, Fiji, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.239

Bilimin Doğasına İlişkin Biyoloji Öğretmen Adaylarının Görüşleri

24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.29

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Online Akran Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.172

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkili Fen Öğretimi Açısından Uygulama (Mentor) Öğretmenlerine Yönelik Düşünceleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.319-320

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Seviyelerinin Vignette Tekniği İle Belirlenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.335-336

Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Yeterlik Seviyelerinin Belirlenmesi.

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.130-140

Pre-service Science Teachers Knowledge of Students Learning Difficulties

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.84

EXPLORİNG PRE-SERVİCE SCİENCE TEACHERS' TPCK AND CLASSROOM PRACTİCES

EUROPEAN SCİENCE EDUCATİON RESERACH ASSOCİATİON (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.148

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Sınıflarında Teknolojiyi Kullanmaya İlişkin Görüşleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.210

TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB): SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ GÜVEN SEVİYELERİNİN BELİRLENMESİ

9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1142-1148

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) AÇISINDAN ÖZ-GÜVEN SEVİYELERİNİN BELİRLENMESİ

9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.643-651

Kitap & Kitap Bölümleri

Metrikler

Yayın

86

Atıf (Scopus)

315

H-İndeks (Scopus)

8

Proje

8

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

5