Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (8)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. 2019'dan 2024'e Türkçe dersi öğretim programlarında değişim: Ortaokul düzeyinde karşılaştırmalı bir inceleme.

International İstanbul Congress on the Future of Education, Kocaeli, Türkiye, 28 Mayıs 2025, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Öğretmenlerin öğretim programına bağlılıklarının ve bağlılıklarını etkileyen etkenlerin incelenmesi

15th International Forum of Educational Administration (IFEA-15), Antalya, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2024, cilt.1, ss.67-68, (Özet Bildiri)

3. Comparing Turkish 2015 Environmental Education and 2022 Environmental Education and Climate Change Curriculum

Climate Crisis and its Coping Strategies Conference - International Conference of Al-Qasemi Academic College 2023, Baqa-El-Gharbia, İsrail, 12 - 15 Mart 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Türkiye’de Farklılaştırılmış Öğretim Konusunda Yapılan Araştırmaların İncelenmesi

3.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, cilt.1, ss.87-109, (Tam Metin Bildiri)

5. Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, cilt.1, ss.139, (Özet Bildiri)

6. Examining the factors that predict preservice teachers’ curriculum literacy

9th International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, cilt.1, ss.49-50, (Özet Bildiri)

7. Teachers’ and Coding Instructors’ Ideas About the Information Technology and Software Course and Curriculum

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, cilt.1, ss.395-396, (Özet Bildiri)

8. Comparative Analysis of 8th Grade English Language Curriculum and the Common European Framework of Reference for Languages

1st International Congress of Human Studies, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.132, (Özet Bildiri)

9. The Opinions of Prospective Teachers Being Trained in Pedagogical Formation Certificate Programme about the Professional Competency of Instructors

1st International Congress of Human Studies, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.131, (Özet Bildiri)

10. The readiness of prospective teachers for cultural responsive teaching

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, VİYANA, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.196, (Özet Bildiri)

11. The relationship between ESP learners’ academic achievement, perceived competence, perceived instructor autonomy-support and classroom engagement

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, VİYANA, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.195, (Özet Bildiri)

12. A study on EFL learners’ foreign language speaking anxiety

2nd International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, cilt.1, ss.313-322, (Tam Metin Bildiri)

13. The effect of process-based academic writing course on students’ writing anxiety, motivation and academic achievement

2nd International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, cilt.1, ss.352-360, (Tam Metin Bildiri)

14. Analysis of Curriculum Evaluation Studies Conducted in Foreign Language Education in Turkey

6th International Conference on Literature, Languages, Humanities and Social Sciences (L2HSS-2017), Paris, Fransa, 7 - 08 Aralık 2017, cilt.1, ss.77, (Özet Bildiri)

15. Technological, pedagogical and content knowledge (TPACK) of mathematics teachers

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

16. The effect of situated learning on students’ vocational English learning

5th International Congress on Curriculum and Instruction, MUĞLA-MARMARİS, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.1, ss.152, (Özet Bildiri)

17. Analysing university English preparatory class students self regulation strategies and motivational beliefs

1st International Conference on Studies in Education, BARSELONA, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.50-60, (Tam Metin Bildiri)

18. An English language needs analysis of preparatory students at a Turkish state university

1st International Conference on Studies in Education, BARSELONA, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.61-73, (Tam Metin Bildiri)

19. Evaluation of the voluntary English preparatory program at a Turkish state university

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.32-33, (Özet Bildiri)

20. How do teachers evaluate primary school 2nd grade English language teaching curriculum?

2nd Cyprus International Congress of Education Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Aralık 2015, ss.37, (Özet Bildiri)

21. The analysis of the views of English teachers about the 2nd grade English curriculum

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.113-114, (Özet Bildiri)

22. The analysis of research conducted to evaluate the effectiveness of in service training programs: Turkey's sample

3rd International Conference on New Horizons in Education, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 5 - 07 Haziran 2012, cilt.1, ss.645-654, (Tam Metin Bildiri)

23. The application of English teaching assistantship program in Turkey

1st Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.1, ss.28, (Özet Bildiri)

24. John Dewey: Okul, toplum ve eğitim

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.1, (Özet Bildiri)

25. Türkiye deki üniversitelerin sundukları yaşamboyu öğrenme uygulamaları ve olanaklarının incelenmesi

3. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 15

1. İklim Değişikliğinin Öğretim Programlarındaki Yeri

İklim Okuryazarlığı Kitabı ve İklim İçin Tasarla Etkinlikleri, DELEN İBRAHİM, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.145-160, 2024

2. Farklılaştırılmış Öğretim ile ilgili Efsanelerin ve Yanlış Algıların Belirlenmesi ve Giderilmesi

Eğitim Programları ve Öğretimde İleri Araştırmalar, ÖZÜDOĞRU MELİKE, Editör, Yaz Yayınları, Afyon, ss.1-18, 2024

3. The Need For Culturally Responsive Teaching in the Context of Türkiye

Advances in Education Sciences, DALKILIÇ MEHMET, SOSLU ÖZAY, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.59-81, 2024

4. Yabancı Dil Eğitiminde Farklılaştırılmış Öğretim

Yabancı Dil Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar, Ersin Çilek, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.33-53, 2023

5. Yabancı Dil Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme

Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Harun Şahin, Ayberk Bostan Sarıoğlan, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.177-199, 2023

6. Tasarım Temelli Araştırma

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Sedat Şen, İbrahim Yıldırım, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.355-378, 2022

7. Sosyobilimsel Konular ve Teknoloji Destekli Öğretim

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, BAHADIR NAMDAR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.141-159, 2022

8. Öğretmen eğitiminde tasarım ve pedagojiye odaklanma zamanı: İhtiyacı anlama

Tasarım temelli pedagoji kitabı: Avrupa öğretmen eğitimi programlarında tasarım temelli pedagojik alan bilgisi, DELEN İBRAHİM, Editör, Uşak Üniversitesi, Uşak, ss.13-31, 2022

9. Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi Kapsamında İngilizce Eğitiminde Tasarım Temelli Çevrimiçi Uygulamalar

Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması: Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme, NAZİRE BURÇİN HAMUTOĞLU, BARIŞ ÇUKURBAŞI, MÜBİN KIYICI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.295-322, 2022

10. P2D Etkinlik ve Değerlendirme Çerçevesi

Tasarım Temelli Pedagoji Kitabı: Avrupa Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojik Alan Bilgisi, DELEN İBRAHİM, Editör, Uşak Üniversitesi, Uşak, ss.149-153, 2022

11. Time to Focus on Design and Pedagogy in Teacher Education: Understanding the Gap

Design Based Pedagogy Book: Design Based Pedagogical Content Knowledge Across European Teacher Education Programs, DELEN İBRAHİM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-18, 2021

12. Teknoloji Destekli Öğretim Materyali Hazırlama

Teknoloji Destekli Öğretim: Güncel Gelişmeler, İbrahim Yıldırım, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.75-98, 2021

13. Hassas Durumlarda Araştırma ve Eğitim Araştırmalarının Hassas Yönleri

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım KIROĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.228-244, 2021

14. Teknoloji Okuryazarlığı ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi

Teknoloji Destekli Öğretim: Güncel Gelişmeler, İbrahim Yıldırım, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.59-73, 2021

15. Comparative Analysis of 8th Grade English Language Curriculum and the Common European Framework of Reference for Languages

Current Debates on Social Sciences: Human Studies 1, Karacagil, Z., Anaz, E., Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.344-353, 2018
Metrikler

Yayın

71

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

8

Atıf (Scopus)

36

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

2

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları