Metrikler
Eğitim Bilgileri
2017 - 2019
2017 - 2019Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, Türkiye
2002 - 2005
2002 - 2005Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2002 - 2003
2002 - 2003Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Çevre Mühendisliği Bölümü, Türkiye
1999 - 2002
1999 - 2002Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
İlköğretim Fen Bilgisi/Kimya Konularıyla İlgili Web Tabanlı Materyal Geliştirme ve Fen Bilgisi Öğretimine Uygulanması
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Öğretmenliği (Dr)
2002
2002Yüksek Lisans
İnteraktif Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisine Bir Örnek: Mol Kavramı ve Avogadro Sayısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kimya Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2011 - 2015
2011 - 2015Doç. Dr.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2008 - 2011
2008 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2014 - 2015
2014 - 2015Dekan Yardımcısı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
2011 - 2015
2011 - 2015Bölüm Başkanı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
2011 - 2015
2011 - 2015Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
2008 - 2010
2008 - 2010Dekan Yardımcısı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2007 - 2008
2007 - 2008Öğretmen
60. Yıl Anadolu Lisesi , Öğretmen
2004 - 2007
2004 - 2007Öğretmen
Nevvar-Salih İşgören A.O.T.M.L, Öğretmen
1999 - 2004
1999 - 2004Öğretmen
Buca Çamlıkule İ.Ö.O, Öğretmen
1998 - 1999
1998 - 1999Öğretmen
Görele Cumhuriyet İ.Ö.O, Öğretmen
Yönetilen Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
Enderun mektebi ile bilim ve sanat merkezlerindeki üstün yetenekli öğrencilere verilen fen bilimleri eğitiminin karşılaştırılması
CENGİZ T. (Danışman)
A.TUNCAY(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Probleme dayalı öğrenme ve argümantasyona dayalı öğrenmenin öğrencilerin kimya dersi başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve bilimsel muhakeme yeteneklerine etkilerinin incelenmesi
CENGİZ T. (Danışman)
O.EMRE(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının 11.sınıf öğrencilerinin kimyasal denge konusundaki başarı, tutum ve bilimsel süreç becerilerine etkisinin incelenmesi
CENGİZ T. (Danışman)
A.ELBİSTANLI(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Hibrit öğrenme modelinin öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına, tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi
CENGİZ T. (Danışman)
F.BALAMAN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin başarı, tutum ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi
CENGİZ T. (Danışman)
M.KUŞDEMİR(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (9)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (36)
2025
20251. Teachers’ Perspectives on the Science Curriculum According to Tyler's Program Evaluation Approach
TAŞDERE A., Ayvar İ., TÜYSÜZ C.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , ss.1-31, 2025 (ESCI)
2024
20242. Tinkercad Circuits Platform-Based Learning Experiences of Gifted Students in the Emergency Distance Education Process
TÜYSÜZ C., Bodur N. C., UĞULU İ.
Journal of Advanced Academics
, cilt.35, sa.2, ss.329-356, 2024 (ESCI, Scopus)
2023
20233. Prospective Teachers’ Attitudes towards the Education of Gifted/Talented Students
TÜYSÜZ C., GÜRBÜZ M., GÖNCÜ A., UĞULU İ.
MIER-JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES TRENDS AND PRACTICES
, cilt.13, sa.2, ss.275-298, 2023 (ESCI)
2022
20224. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tabanlı Girişimcilik Düzeyi ile Eleştirel Düşünme Eğilimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TÜYSÜZ C., KILIÇ U. O.
MILLI EGITIM , cilt.51, sa.236, ss.3107-3120, 2022 (Scopus, TRDizin)
2022
20225. Qualitative Evaluation of the Science Curriculum Applied in Science and Art Centers (SACs) for Gifted Students in Turkey Within the Framework of the CIPP Approach
Bodur N. C., TÜYSÜZ C., UĞULU İ.
Journal of Advanced Academics
, cilt.33, sa.4, ss.604-635, 2022 (Scopus)
2022
20226. Factors Affecting the Fear Levels of Secondary School Students During the COVID-19 Pandemic
TÜYSÜZ C., YÖRÜK A. M., TÜRKOGUZ S., UĞULU İ.
MIER-JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES TRENDS AND PRACTICES , cilt.12, sa.1, ss.1-18, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. EXAMINING OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SCIENCE-BASED ENTREPRENEURSHIP LEVEL AND CRITICAL THINKING TENDENCY OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN TABANLI GİRİŞİMCİLİK DÜZEYİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
TÜYSÜZ C., Kiliç U. O.
Milli Egitim
, cilt.51, sa.236, ss.3107-3120, 2022 (Scopus, TRDizin)
2021
20218. Teachers' views on the scı̇ence currı̇culum based on context-input-process-product (CIPP) model.
BALIKÇI Ç., TÜYSÜZ C., TAŞDERE A., İNEL EKİCİ D.
Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.3, ss.39-67, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Balıkçı Ç., TÜYSÜZ C., TAŞDERE A., İNEL EKİCİ D.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.3, ss.39-67, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Quantitative Evaluation of Prospective Teachers' Views on Inclusive Education
TÜRKOGUZ S., BARAN M. S., GÜRBÜZ M., TÜYSÜZ C., UĞULU İ.
European Journal of Education Studies
, cilt.8, sa.10, ss.219-236, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Determination of The Satisfaction Levels of Prospective Teachers Regarding The E-Learning Application During the Coronavirus Pandemic
TÜYSÜZ C., UĞULU İ.
European Journal of Education Studies , cilt.8, sa.3, ss.119-134, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. 3. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ- ÜRÜN (CIPP) MODELİNE DAYALI ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Balıkçı Ç., TÜYSÜZ C., İNEL EKİCİ D., TAŞDERE A.
MILLI EGITIM , cilt.50, sa.229, ss.523-544, 2021 (Scopus, TRDizin)
2021
202113. 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) Modeline Dayalı Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.
BALIKÇI Ç., TÜYSÜZ C., İNEL EKİCİ D., TAŞDERE A.
MILLI EGITIM , cilt.50, sa.229, ss.523-544, 2021 (Scopus, TRDizin)
2020
202014. Probleme ve Argümantasyona Dayalı Öğrenme Yöntemlerinin “Karışımlar” Ünitesindeki Etkilerinin İncelenmesi
TÜYSÜZ C., Demirel O. E.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.70-87, 2020 (TRDizin)
2019
201915. Selective acid leaching: A simple way to engineer cobalt oxide nanostructures for the electrochemical oxygen evolution reaction
Yu M., Belthle K. S., TÜYSÜZ C., Tüysüz H.
Journal of Materials Chemistry A
, cilt.7, sa.40, ss.23130-23139, 2019 (SCI-Expanded, Scopus)
2017
201716. Development of an instructional material for an enriched book relating to "interactions between chemical types" unit in the ninth grade chemistry curriculum and investigation its effects
Hakkari F., Yeloğlu T., TÜYSÜZ C., İLHAN N.
Egitim ve Bilim
, cilt.42, sa.192, ss.327-348, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
201617. Sınıf Öğretmenlerinin 3 Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
TÜYSÜZ C., BALIKÇI Ç.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.13, sa.36, ss.191-202, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201618. Prospective Teachers Opinions about Using Gems Activities in Science Education
CEYLAN E., TÜYSÜZ C., TATAR E.
Bartin University Journal of Faculty of Education
, cilt.5, sa.1, ss.169-177, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201619. Investigation of Factors Affecting Students Science Achievement According to Prospective Science Teachers
TATAR E., TÜYSÜZ C., TOSUN C., İLHAN N.
International Journal of Instruction , cilt.9, sa.2, ss.153-166, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201620. Investigation of factors affecting students' science achievement according to student science teachers
Tatar E., TÜYSÜZ C., Tosun C., İLHAN N.
International Journal of Instruction
, cilt.9, sa.2, ss.153-166, 2016 (Scopus)
2016
201621. Eba Ders Web Sitesine İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Görüşleri
TÜYSÜZ C., Çümen V.
Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.9, sa.27, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerindeki Başarılarına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçeğin Geliştirilmesi
TATAR E., TOSUN C., TÜYSÜZ C., İLHAN N., KARAKUYU Y.
Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.319-340, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201523. Öğretmenlerin Bilgisayar Yeterlikleri Ve Öğretimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
HAKKARİ F., ATALAR T., TÜYSÜZ C.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.221-242, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201524. Kimyasal Denge Konusundaki Başarı Tutum Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi
TÜYSÜZ C., AKTAŞ İ., AHMET E.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.39, ss.76-92, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201525. Ortaokul Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Fen Başarısı Belirleyicileri
TOSUN C., İLHAN N., TATAR E., TÜYSÜZ C., KARAKUYU Y.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.35, ss.29-45, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201326. Branş Değişikliği İle Yan Alanlarına Geçen Sınıf Öğretmenlerin Yaşadıkları Bu Değişime İlişkin Görüşleri Hatay İl Örneği
ÖZER B., TÜYSÜZ C., BOZKURT N., ÖZDEMİR S.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.6, sa.15, ss.265-290, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201327. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Öğrenme Stillerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Durum Çalışması Kahramanmaraş İl Örneği
TÜYSÜZ C.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAED) , sa.7, ss.19-28, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201328. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Yönelik Üstbiliş Düzeylerinin Belirlenmesi
TÜYSÜZ C.
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.21, ss.157-166, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201329. An Analysis of the Effect of Problem Based Learning Model on the 10th Grade Students Achievement Attitude and Motivation in the Unit of Mixtures
kuşdemir m., AY Y., TÜYSÜZ C.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED) , cilt.7, sa.2, ss.195-224, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201230. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternet Kullanım Amaçlarının Belirlenmesi
BALAMAN F., TÜYSÜZ C., ATALAR T.
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.251-260, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201131. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğası Kavramları Teori Yasa ve Hipotez
TATAR E., KARAKUYU Y., TÜYSÜZ C.
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.8, sa.15, ss.363-370, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201132. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğası Kavramları Hakkındaki Yanlış Anlamaları
TATAR E., KARAKUYU Y., TÜYSÜZ C.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, ss.153-161, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201133. Harmanlanmış Öğrenme Modelinin 7 Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarılarına Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi
BALAMAN F., TÜYSÜZ C.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAED) , cilt.2, sa.4, ss.75-90, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201134. Elektrik Konusunda Kavram Yanılgıları ve Kavramsal Değişim Yaklaşımı
KARAKUYU Y., TÜYSÜZ C.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.867-890, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201035. The Effect of the Virtual Laboratory on Students Achievement and Attitude in Chemistry
TÜYSÜZ C.
International online Journal of Educational Sciences , cilt.2, sa.1, ss.37-53, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201036. Probleme Dayalı Öğrenmenin Kimya Dersinde Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
TÜYSÜZ C., TATAR E., Mesut K.
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.7, sa.13, ss.48-55, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201037. Fen ve Teknoloji Dersindeki Performans Görevlerine Yönelik Veli Tutumlarının Belirlenmesi
TÜYSÜZ C., KARAKUYU Y., TATAR E., Tüysüz C.
. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.108-122, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200938. Kimya Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları Bir Durum Çalışması
TATAR E., OKTAY M., TÜYSÜZ C.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.95-110, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200939. İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Yeni Fen ve Teknoloji Programına Yönelik Görüşleri
TÜYSÜZ C., AYDIN H.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.1, ss.37-54, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200840. Developing A Computer Assisted Education Material Related To Thermochemistry
BARIŞ D., KARTAL M., TÜYSÜZ C.
Journal of Turkish Science Education , cilt.5, sa.3, ss.60-71, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200841. Öğretmen adaylarının Öğrenme Stillerinin Kimya Dersine Yönelik Tutum ve Başarılarına Etkisi
TÜYSÜZ C., TATAR E.
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.97-108, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200842. Öğretmen Adaylarının Üst Biliş Düzeylerinin Belirlenmesi
TÜYSÜZ C., KARAKUYU Y., BİLGİN İ.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.147-158, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200843. Bilgisayar Tabanlı ve Bilgisayar Destekli Kimya Öğretiminin Öğrenci Tutum ve Başarısına Etkisi
Hüsamettin A., TÜYSÜZ C., FEYZİOĞLU B., BÜLENT O.
Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.169-181, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200844. Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin Akademik Başarılarıyla İlişkisi
TATAR E., TÜYSÜZ C., İLHAN N.
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.5, sa.10, ss.185-192, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200745. Web Tabanlı Öğrenmenin İlköğretim Okulu Düzeyindeki Öğrencilerin Tutumuna Etkisi
TÜYSÜZ C., AYDIN H.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.22, ss.73-84, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200746. Bilgisayar Destekli Kimya Öğretiminin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisine Bir Örnek Radyoaktivite
Akçay H., TÜYSÜZ C., FEYZİOĞLU B., Uçar v.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.22, ss.98-106, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200647. Effect of Computer Based Learning on Students Attitudes and Achievements towards Analytical Chemistry
HÜSAMETTİN A., ASLI D., TÜYSÜZ C., FEYZİOĞLU B.
The Turkish Online Journal of Educational Technology , cilt.5, sa.1, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
200548. The Effect of the Hybrid Model on the 7th and 8th Year Turkish Students Success Related to the Chemistry Subjects
TÜYSÜZ C., HÜSAMETTİN A., AYDIN H.
Journal of Baltic Science Education , cilt.2, sa.8, ss.35-45, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
20161. Lise Öğrencilerinin Polimerler ile İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
ÇANKAYA N., TÜYSÜZ C.
1st International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016, ss.60-68, (Tam Metin Bildiri)
2016
20162. Spectroelectrochemistry of Metallophthalocyanines Having Redox Active Metal Centers
SARIÇAYIR H., TÜYSÜZ C., KOCA A.
67th Annual Meeting of the International Society of Electrochemistry, 21 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2015
20153. An Investigation of the Achievements of Science Process Scills Curriculum in Science Course at 3rd and 4th Grade Primary School
KUZU S., GÜLERYÜZ G., TÜYSÜZ C., CEYLAN E., CANPOLAT M.
The 3rd International, Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum, Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, ss.446-447, (Özet Bildiri)
2004
20044. The Effect of Computer Aided Learning on Students Success: Atom Theory and Its Structure
Akçay H., TÜYSÜZ C., FEYZİOĞLU B., Oğuz B.
XVIIIth International Chemistry Conference, 23 - 28 Ağustos 2004, (Özet Bildiri)
2004
20045. Developing and Using a Web Based Material for Teaching Science in Primary School
Akçay H., TÜYSÜZ C., FEYZİOĞLU B.
18th International Conference on Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 03 Ağustos 2004, ss.64, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Tahmin Gözlem ve Açıklama Temelli 9. Sınıf Temel Kimya Etkinlik Kitabı
TÜYSÜZ C., TÜYSÜZ H.
Duvar Yayınevi, İzmir, 2023
2017
20172. Fen Bilimleri 7
KOCA A., KAYA O. N., ÜNSAL Y., TÜYSÜZ C., YÜRÜMEZOĞLU K., ÖZSEVGEÇ T., et al.
MEB, 2017
2016
20163. İlkokul Fen Bilimleri 3 Sınıf Ders Kitabı
KAYA O. N., KOCA A., ÜNSAL Y., TÜYSÜZ C., ÖZSEVGEÇ T., YÜRÜMEZOĞLU K., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, 2016
2016
20164. İlkokul Fen Bilimleri 4 Sınıf Ders Kitabı
KOCA A., KAYA O. N., ÜNSAL Y., TÜYSÜZ C., YÜRÜMEZOĞLU K., ÖZSEVGEÇ T., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2016
2016
20165. Ortaokul Fen Bilimleri 6 sınıf
KOCA A., KAYA O. N., TÜYSÜZ C., YÜRÜMEZOĞLU K., ÖZSEVGEÇ T., SELVİ M., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2016
2015
20156. Ortaokul 6 Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı
KOCA A., KAYA O. N., TÜYSÜZ C., YÜRÜMEZOĞLU K., ÖZSEVGEÇ T.
Devlet Kitapları, MEB, Ankara, 2015
2014
20147. Ölçme ve Değerlendirmede Temel Kavramlar ve Ölçme ve Değerlendirmenin Eğitim Sistemi Uygulamaları
TÜYSÜZ C.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Savaş BAŞTÜRK, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-20, 2014