Makaleler
15
Tümü (15)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (12)
3. CAZİBE ETKİSİ VE DÜZENLEYİCİ ODAĞIN TÜKETİCİ SEÇİMİNDEKİ ROLÜ
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.71-80, 2020 (Hakemli Dergi)
5. MÜŞTERİ ŞİKÂYET NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.68-81, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Tüketicilerin Gri Pazar Ürün Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.20, sa.34, ss.1-8, 2018 (Hakemli Dergi)
8. GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.11-18, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Bireysel Kültürel Değerlerin Şikâyet Davranışına Yönelik Tutuma Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.167-180, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.1-9, 2016 (Hakemli Dergi)
14. SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMADA TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.149-160, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Tüketicilerin internet bankacılığı kullanımına ilişkin tutum ve niyetlerinin yapısal eşitlik modellemesi ile araştırılması
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.143-154, 2013 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
2. TÜKETİCİLERİN OTOMOBİL TERCİHİNDE ETKİLİ OLANFAKTÖRLERİN SUBJEKTİF KULLANIM DÜZEYLERİNEGÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Proceedings of 1st International Conferenceon Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences, 22 - 23 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
4. The Impact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase Intention in Cause Related Marketing
2nd International Biannual Social Business@Anadolu ConferenceSocial Business: Business As If People Mattered, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
5. The İmpact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase İntention in Cause Related Marketing
2nd International Biannual Social Business@Anadolu Conference, Social Business - Business as if People Mattered, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.145-152, (Tam Metin Bildiri)
8. Deri Sanayinin Çevre ve İnsan Sağlığı Üzerine Etkisi (Uşak’ta Bir Araştırma).
I. Ulusal Deri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5