Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

TÜKETİCİLERİN OTOMOBİL TERCİHİNDE ETKİLİ OLANFAKTÖRLERİN SUBJEKTİF KULLANIM DÜZEYLERİNEGÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

Proceedings of 1st International Conferenceon Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences, 22 - 23 Eylül 2016

TÜKETİCİLERİN PAZARLIK EĞİLİMİNİ ETKİLEYENFAKTÖRLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ İLEİNCELENMESİ

Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences International Conference-2016, 22 - 23 Eylül 2016

The Impact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase Intention in Cause Related Marketing

2nd International Biannual Social Business@Anadolu ConferenceSocial Business: Business As If People Mattered, 11 - 13 Haziran 2015

The İmpact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase İntention in Cause Related Marketing

2nd International Biannual Social Business@Anadolu Conference, Social Business - Business as if People Mattered, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.145-152

Value Based Pricing A Research on the Service Sector using Van Westendorp Price Sensitivity Scale

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013

Kitap & Kitap Bölümleri

Tüketicilerin paket süt seçim kararlarında ürün özelliklerinin etkisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler II, Sönmez Sinan, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.397-422, 2022

Yenilik Kabul Modelleri

Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 11, KARACAGİL Zeynel, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.336-348, 2022

Fonksiyonel Gıda Ürünlerinde Tüketici Tercihi

Sağlık Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, ATİK Dilek, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.561-578, 2022

Mükelleflerin Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Tercih Yapıları Üzerine Uşak İlinde Bir Araştırma

Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar 2, Selçuk Bahir, Ünal Serdar, Mert Yener Lüftü, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.237-255, 2021

Metrikler

Yayın

27

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Açık Erişim

1