Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (10)
3. Preschool children's mental models of the environment: A cross-level study
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE
, cilt.21, sa.3, ss.512-532, 2024 (Scopus)
5. Öğretmenlerin Gözünden Eğitime Teknoloji Entegrasyonu: Deneyimler ve Sorunlar
Technology Integration into Education from Teachers' Perspective: Experiences and Challenges
, cilt.2, sa.1, ss.37-74, 2024 (Hakemli Dergi)
8. FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.39-67, 2021 (Hakemli Dergi)
11. 3. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ- ÜRÜN (CIPP) MODELİNE DAYALI ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.523-544, 2021 (Scopus, TRDizin)
12. 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) Modeline Dayalı Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.229, ss.523-544, 2021 (Scopus, TRDizin)
14. İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL BİLGİNİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.189-200, 2014 (Hakemli Dergi)
15. SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE YÖNELİK YAŞADIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.1477-1497, 2014 (TRDizin)
16. Bilimin Doğasına Yönelik Tamamlayıcı Bir Ölçme Aracı Kelime İlişkilendirme Testi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergsisi
, cilt.2, sa.2, ss.129-144, 2014 (Hakemli Dergi)
18. Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Öğretmen Adaylarının Atatürk İlkelerine Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.50-72, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Bilişsel Yapının ve Kavramsal Değişimin Gözlenmesi
Türk Fen Eğimi Dergisi
, sa.2, ss.136-154, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1. Okulöncesi Öğretmenlerinin Erken Çocukluk Eğitiminde Hareket Eğitimi Üzerine Görüşleri
6. AKADEMİK SPOR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Türkiye, 07 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2. Sınıf Öğretmen Adaylarının 5E Öğrenme Döngüsü Modelini Anlamaya ve Kullanmaya Yönelik Yeterliklerinin İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
3. Bilimsel tartışma (argümantasyon) odaklı öğretim yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya, ay konusundaki başarı, tutum ve tartışmaya katılma istekleri üzerindeki etkisinin incelenmesi.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
4. Türkçe eğitiminde alternatif bir ölçme değerlendirme tekniği Kelime ilişkilendirme testi (KİT)
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
6. TEMEL EĞİTİMDE BİLİMİN DOĞASININ ÖĞRETİMİ: ETKİNLİKLER VE ÖNERİLER
EĞİTİM & BİLİM 2021-III, Songül KARABATAK, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.23-42, 2021
7. Educational Studies About Evolution in Turkey: A Thematic Review of the Literature
Special Topics In Science Education Research, İlbilge DÖKME, Semra BENZER, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.77-104, 2020
8. Bilimin Doğası ve Fen Öğretimi
Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi:Teoriden Uygulamaya Etkinlik Örnekleri, Hüseyin Artun, Sevgi Aydın-Günbatar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.25-47, 2019
