Articles Published in Other Journals
The Impact of Perceived Reputation and Privacy Concern on Online Purchase Intention: A Study in the Context of UTAUT
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.10, no.3, pp.1359-1378, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


The Effect of Website Quality Elements on Electronic Trust, Satisfaction and Repurchase Intention
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.13, no.3, pp.961-976, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Mediation effect of brand loyalty and brand credibility in the effect of perception of celebrity endorsement in advertisements on purchasing intention
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.10, no.3, pp.835-857, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


The role of consumer anxiety in the explanation of impulsive and compulsive buying relationship: A quantitative study during the Covid 19 pandemic
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.25, no.47, pp.153-174, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Mağaza Ortamının ve Anlık Satın Alma Eğiliminin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.2020, no.41, pp.274-292, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

E-Hizmet Kalitesi ve Güvenin Mobil Uygulama Kullanma Memnuniyetine Etkisi
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.34, no.2, pp.555-575, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Taklit Ürün Satın Alma Tutumlarını ve Niyetlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Nicel Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, vol.11, no.1, pp.154-170, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
THE EFFECT OF THE THEORY OF PLANNED BEHAVIOR AND THE THEORY OF ETHICS IN DIGITAL PIRACY
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.7, no.4, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Tüketicilerin Kompulsif Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörler: Bir Uygulama
İşletme Araştırmaları Dergisi
, vol.11, no.3, pp.1961-1975, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Müzik Korsanlığı Bakış Açılarının Belirlenmesi ve Davranışların Tahmin Edilmesi
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.6, no.86, pp.356-377, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Yapay Sinir Ağları İle Borsa Endeksi Hareket Yönünün TahminEdilmesi: Bist Banka Örneği
1. Uluslararası Bankacılık Kongresi, 4 - 05 May 2018
Dijital Korsanlıkta Planlı Davranış Teorisi ve Etik Kavramının Etkisi Doktora Kolokyum
21. PAZARLAMA KONGRESİ, Kütahya, Turkey, 6 - 08 October 2016
Uşak Bölgesindeki Malzeme İhtiyaç Planması ve Üretim Kaynakları Planlaması Kullanımına İlişkin Alan Araştırması
IV. AGP INTERNATIONAL HUMANITIES SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Berlin, Germany, 19 - 22 May 2016, pp.143-149
Books
Marka Taklitçiliği
in: Marka Külliyatı, Remzi ALTUNIŞIK, Burhanettin ZENGİN, Yıldırım YILDIRIM, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. LTD. ŞTİ., Ankara, pp.732-757, 2020
Viral Pazarlama
in: Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Cevat Söylemez, Aydın Kayabaşı, Editor, Ekin Yayınevi, Bursa, pp.209-249, 2020