Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (1)
9. Marka Özgünlüğünün Marka Aşkı ve Algılanan Değer Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.487-502, 2022 (TRDizin)
14. Mağaza Ortamının ve Anlık Satın Alma Eğiliminin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2020, sa.41, ss.274-292, 2020 (TRDizin)
16. E-Hizmet Kalitesi ve Güvenin Mobil Uygulama Kullanma Memnuniyetine Etkisi
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.555-575, 2020 (TRDizin)
18. Tüketicilerin Kompulsif Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörler: Bir Uygulama
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.1961-1975, 2019 (TRDizin)
20. Dijital Müzik Korsanlığı Bakış Açılarının Belirlenmesi ve Davranışların Tahmin Edilmesi
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.86, ss.356-377, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
5. Yapay Sinir Ağları İle Borsa Endeksi Hareket Yönünün TahminEdilmesi: Bist Banka Örneği
1. Uluslararası Bankacılık Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
6. Dijital Korsanlıkta Planlı Davranış Teorisi ve Etik Kavramının Etkisi Doktora Kolokyum
21. PAZARLAMA KONGRESİ, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
7. Uşak Bölgesindeki Malzeme İhtiyaç Planması ve Üretim Kaynakları Planlaması Kullanımına İlişkin Alan Araştırması
IV. AGP INTERNATIONAL HUMANITIES SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.143-149, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
5. Marka Taklitçiliği
Marka Külliyatı, Remzi ALTUNIŞIK, Burhanettin ZENGİN, Yıldırım YILDIRIM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.732-757, 2020
6. Viral Pazarlama
Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Cevat Söylemez, Aydın Kayabaşı, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.209-249, 2020