Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. Emotional Brand Attachment and Online Shopping Enjoyment: The Mediating Role Of Urge To Buy For Online Impulsive Buying Behavior

Khoja Ahmed Yasawı 7. International Congress On Scientific Research, Mingachevir, Azerbaycan, 24 Şubat 2023, ss.239-246, (Tam Metin Bildiri)

2. PAZARLAMA ÇALIŞMALARINDA PSİKOLOJİK SAHİPLENME TEORİSİ: BİR LİTERATÜR TARAMASI

International Marmara Social Scien, Kocaeli, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

3. Dijital Korsanlığın Dindarlık Ve Caydırma Teorisi Kapsamında İncelenmesi

BALKAN SUMMIT 5th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Edirne, Türkiye, 13 - 14 Kasım 2021, ss.302-312, (Tam Metin Bildiri)

4. Altın Fiyatları İle Hisse Senedi Arasındaki Nedensellik İlişkisi

II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.685-687, (Özet Bildiri)

6. Dijital Korsanlıkta Planlı Davranış Teorisi ve Etik Kavramının Etkisi Doktora Kolokyum

21. PAZARLAMA KONGRESİ, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

7. Uşak Bölgesindeki Malzeme İhtiyaç Planması ve Üretim Kaynakları Planlaması Kullanımına İlişkin Alan Araştırması

IV. AGP INTERNATIONAL HUMANITIES SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.143-149, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Augmented Reality in Marketing Applications

Pazarlama Konuları, HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, Editör, Yaz Yayınları, Afyon, ss.72-92, 2025

2. MARKETING EVOLUTION: FROM MARKETING 1.0 TO MARKETING 5.0

RETHINKING MANAGEMENT, ECONOMICS AND MARKETING PROCESSES, AYTEKİN Barış, AKIN Aliye, Editör, İksad Publishing House, Ankara, ss.80-115, 2022

3. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zeka Uygulamaları

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , KIMTER NURTEN, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.371-406, 2022

4. RETRO PAZARLAMA

İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI, Şahin KARABULUT, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.99-118, 2021 Creative Commons License

5. Marka Taklitçiliği

Marka Külliyatı, Remzi ALTUNIŞIK, Burhanettin ZENGİN, Yıldırım YILDIRIM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.732-757, 2020

6. Viral Pazarlama

Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Cevat Söylemez, Aydın Kayabaşı, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.209-249, 2020
Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

103

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

69

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

21

Açık Erişim

8