Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Reklamlarda ünlü desteği algısının satın alma niyeti üzerindeki etkisinde marka sadakati ve marka güvenilirliğinin aracılık etkisi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.10, sa.3, ss.835-857, 2022 (Hakemli Dergi)
Dürtüsel ve kompulsif satın alma arasındaki ilişkinin açıklanmasında tüketici kaygısının rolü: Covid19 Salgını döneminde nicel bir araştırma
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.47, ss.153-174, 2022 (Hakemli Dergi)
Mağaza Ortamının ve Anlık Satın Alma Eğiliminin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2020, sa.41, ss.274-292, 2020 (Hakemli Dergi)
E-Hizmet Kalitesi ve Güvenin Mobil Uygulama Kullanma Memnuniyetine Etkisi
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.555-575, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Taklit Ürün Satın Alma Tutumlarını ve Niyetlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Nicel Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.154-170, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Kompulsif Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörler: Bir Uygulama
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.1961-1975, 2019 (Hakemli Dergi)
Dijital Müzik Korsanlığı Bakış Açılarının Belirlenmesi ve Davranışların Tahmin Edilmesi
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.86, ss.356-377, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yapay Sinir Ağları İle Borsa Endeksi Hareket Yönünün TahminEdilmesi: Bist Banka Örneği
1. Uluslararası Bankacılık Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018
Dijital Korsanlıkta Planlı Davranış Teorisi ve Etik Kavramının Etkisi Doktora Kolokyum
21. PAZARLAMA KONGRESİ, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Uşak Bölgesindeki Malzeme İhtiyaç Planması ve Üretim Kaynakları Planlaması Kullanımına İlişkin Alan Araştırması
IV. AGP INTERNATIONAL HUMANITIES SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.143-149
Kitap & Kitap Bölümleri
Marka Taklitçiliği
Marka Külliyatı, Remzi ALTUNIŞIK, Burhanettin ZENGİN, Yıldırım YILDIRIM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.732-757, 2020
Viral Pazarlama
Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Cevat Söylemez, Aydın Kayabaşı, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.209-249, 2020