Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Emotional Brand Attachment and Online Shopping Enjoyment: The Mediating Role Of Urge To Buy For Online Impulsive Buying Behavior

Khoja Ahmed Yasawı 7. International Congress On Scientific Research, Mingachevir, Azerbaycan, 24 Şubat 2023, ss.239-246

PAZARLAMA ÇALIŞMALARINDA PSİKOLOJİK SAHİPLENME TEORİSİ: BİR LİTERATÜR TARAMASI

International Marmara Social Scien, Kocaeli, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021

Dijital Korsanlığın Dindarlık Ve Caydırma Teorisi Kapsamında İncelenmesi

BALKAN SUMMIT 5th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Edirne, Türkiye, 13 - 14 Kasım 2021, ss.302-312

Altın Fiyatları İle Hisse Senedi Arasındaki Nedensellik İlişkisi

II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.685-687

Uşak Bölgesindeki Malzeme İhtiyaç Planması ve Üretim Kaynakları Planlaması Kullanımına İlişkin Alan Araştırması

IV. AGP INTERNATIONAL HUMANITIES SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.143-149

Kitap & Kitap Bölümleri

MARKETING EVOLUTION: FROM MARKETING 1.0 TO MARKETING 5.0

RETHINKING MANAGEMENT, ECONOMICS AND MARKETING PROCESSES, AYTEKİN Barış, AKIN Aliye, Editör, İksad Publishing House, Ankara, ss.80-115, 2022

Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zeka Uygulamaları

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , KIMTER NURTEN, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.371-406, 2022

RETRO PAZARLAMA

İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI, Şahin KARABULUT, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.99-118, 2021 Creative Commons License

Marka Taklitçiliği

Marka Külliyatı, Remzi ALTUNIŞIK, Burhanettin ZENGİN, Yıldırım YILDIRIM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.732-757, 2020

Viral Pazarlama

Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Cevat Söylemez, Aydın Kayabaşı, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.209-249, 2020

Metrikler

Yayın

29

Atıf (Scholar)

103

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Açık Erişim

9