Doç. Dr. HASAN HÜSEYİN CEYLAN


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Metrikler

Yayın

28

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

28

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

1

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2005 - 2010

2005 - 2010

Doktora

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2001 - 2005

2001 - 2005

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

1996 - 1998

1996 - 1998

Yüksek Lisans

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), Türkiye

1987 - 1991

1987 - 1991

Lisans

Ege Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Deri Mühendisliği Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

Yerel kalkınma ve rekabet aracı olarak şehir pazarlamasında yatırımcıların yatırım destinasyon tercih yapılarının belirlenmesi ve Uşak tekstil sektöründe bir uygulama

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

1998

1998

Yüksek Lisans

Afyon-Şuhut Bölgesinden Elde Edilen Dağlıç Irkı Koyun Derileri Üzerine Bir Araştırma

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Akademik Ünvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü

2011 - 2014

2011 - 2014

Uşak Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü

2000 - 2011

2000 - 2011

Öğretim Görevlisi

Uşak Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü

1994 - 2000

1994 - 2000

Öğretim Görevlisi

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Şuhut Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü

Yönetimsel Görevler

2000 - 2006

2000 - 2006

Bölüm Başkanı

Uşak Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

PAZARLAMADA GÜNCEL KONULAR

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

SEMİNER

SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

PAZARLAMA İLKELERİ

PERAKENDECİLİK

Lisans

Lisans

SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

GENEL İŞLETME I

PAZARLAMA YÖNETİMİ

PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

PAZARLAMA İLKELERİ

ULUSLARARASI PAZARLAMA

İŞ AHLAKI VE SOSYAL SORUMLULUK

SEMİNER

Ön Lisans

Ön Lisans

PAZARLAMA İLKELERİ

BİLGİSAYAR-II

BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNLOLOJİSİ

BİLGİSAYAR BÜRO PROGRAMLARI

OFİS PROGRAMLARI-I

Makaleler

Tümü (15)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (12)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2016

2016

2. TÜKETİCİLERİN OTOMOBİL TERCİHİNDE ETKİLİ OLANFAKTÖRLERİN SUBJEKTİF KULLANIM DÜZEYLERİNEGÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

CEYLAN H. H., AKBULUT İ., DURMUŞ M.

Proceedings of 1st International Conferenceon Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences, 22 - 23 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

3. TÜKETİCİLERİN PAZARLIK EĞİLİMİNİ ETKİLEYENFAKTÖRLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ İLEİNCELENMESİ

CEYLAN H. H., AYDIN M., Altıntop M. Y.

Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences International Conference-2016, 22 - 23 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

4. The Impact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase Intention in Cause Related Marketing

CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.

2nd International Biannual Social Business@Anadolu ConferenceSocial Business: Business As If People Mattered, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

5. The İmpact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase İntention in Cause Related Marketing

CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.

2nd International Biannual Social Business@Anadolu Conference, Social Business - Business as if People Mattered, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.145-152, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

6. Value Based Pricing A Research on the Service Sector using Van Westendorp Price Sensitivity Scale

CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

7. Şehir Pazarlama Yaklaşımı Bağlamında Üniversite Tercih Kriterleri Üzerine Bir Araştırma

CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN S.

19. Ulusal Pazarlama kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

8. Deri Sanayinin Çevre ve İnsan Sağlığı Üzerine Etkisi (Uşak’ta Bir Araştırma).

KÖSE B., CEYLAN H. H., BEKTAŞ Ç.

I. Ulusal Deri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2004, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. ÜRETİM, TÜKETİM VE YÖNETİM BOYUTUYLA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

CEYLAN H. H., KÖSE B., COŞKUN A.

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE AKTÜEL YAKLAŞIMLAR, SARIBAŞ SERAP, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.57-70, 2024

2022

2022

2. Tüketicilerin paket süt seçim kararlarında ürün özelliklerinin etkisi

CEYLAN H. H., CEYLAN B.

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler II, Sönmez Sinan, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.397-422, 2022

2022

2022

3. Yenilik Kabul Modelleri

CEYLAN H. H.

Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 11, KARACAGİL Zeynel, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.336-348, 2022

2022

2022

4. Fonksiyonel Gıda Ürünlerinde Tüketici Tercihi

CEYLAN H. H., CEYLAN B.

Sağlık Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, ATİK Dilek, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.561-578, 2022

2021

2021

5. Mükelleflerin Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Tercih Yapıları Üzerine Uşak İlinde Bir Araştırma

CEYLAN H. H., COŞKUN A.

Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar 2, Selçuk Bahir, Ünal Serdar, Mert Yener Lüftü, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.237-255, 2021