Metrikler
Eğitim Bilgileri
2005 - 2010
2005 - 2010Doktora
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
1996 - 1998
1996 - 1998Yüksek Lisans
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), Türkiye
1987 - 1991
1987 - 1991Lisans
Ege Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Deri Mühendisliği Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
Yerel kalkınma ve rekabet aracı olarak şehir pazarlamasında yatırımcıların yatırım destinasyon tercih yapılarının belirlenmesi ve Uşak tekstil sektöründe bir uygulama
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
1998
1998Yüksek Lisans
Afyon-Şuhut Bölgesinden Elde Edilen Dağlıç Irkı Koyun Derileri Üzerine Bir Araştırma
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Uşak Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü
2011 - 2014
2011 - 2014Uşak Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü
2000 - 2011
2000 - 2011Öğretim Görevlisi
Uşak Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü
1994 - 2000
1994 - 2000Öğretim Görevlisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Şuhut Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü
Yönetimsel Görevler
2000 - 2006
2000 - 2006Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
SEMİNER
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
PAZARLAMA İLKELERİ
PERAKENDECİLİK
Makaleler
Tümü (15)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (12)
2022
20221. Ürün Ülke İmajının Tüketici Güvenine Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Uygulama
Dokur D., CEYLAN H. H.
Social Sciences Studies Journal , cilt.102, sa.8, ss.2914-2921, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20212. E-TİCARETTE TÜKETİCİ GÜVEN FAKTÖRLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ERGÜN A. S., CEYLAN H. H.
Social Sciences Studies Journal , cilt.7, sa.92, ss.5596-5605, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20203. CAZİBE ETKİSİ VE DÜZENLEYİCİ ODAĞIN TÜKETİCİ SEÇİMİNDEKİ ROLÜ
CEYLAN H. H., KÖSE B.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.71-80, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20194. Amaca Dönük Pazarlamada Tüketici Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
CEYLAN H. H., KÖSE B.
SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20195. MÜŞTERİ ŞİKÂYET NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CEYLAN H. H.
Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.68-81, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20186. MASS CUSTOMIZATION FROM CONSUMER PERSPECTIVE: THE MEDIATING ROLE OF CUSTOMER CUSTOMIZATION SENSITIVITY
CEYLAN H. H., KARACA Y., KÖSE B.
Akademik Sosyal Bilimler Dergisi , 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20187. Tüketicilerin Gri Pazar Ürün Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
CEYLAN H. H., KÖSE B.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , cilt.20, sa.34, ss.1-8, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20188. GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi
CEYLAN H. H., KARACA Y., KÖSE B.
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.11-18, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20179. Üniversite ve Şehir Özelliklerinin Üniversite Tercihindeki Etkisinin Cinsiyete Göre Değerlendirilmesi: Şehir Pazarlama Yaklaşımı
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN S.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , cilt.8, sa.20, ss.269-286, 2017 (TRDizin)
2017
201710. Bireysel Kültürel Değerlerin Şikâyet Davranışına Yönelik Tutuma Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama
CEYLAN H. H., GENÇ E., AKBULUT İ.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.167-180, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201611. Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
CEYLAN H. H., AYDIN S., KÖSE B.
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.1-9, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201612. Tüketicilerin Fraklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.
CEYLAN H. H., AYDIN S., KÖSE B.
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201613. Sosyal Amaca Yönelik Pazarlamada Tüketici Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2016 (TRDizin)
2016
201614. SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMADA TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.149-160, 2016 (Hakemli Dergi)
2013
201315. Tüketicilerin internet bankacılığı kullanımına ilişkin tutum ve niyetlerinin yapısal eşitlik modellemesi ile araştırılması
CEYLAN H. H., GENÇ E., EREM I.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, sa.3, ss.143-154, 2013 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
20161. Genç Tüketicilerin Satın Alma Karar Sürecinde Ret Seti Seçim Kriterlerininİncelenmesi
CEYLAN H. H., altıntop M. Y., AYDIN M.
21. Pazarlama Kongresi, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
20162. TÜKETİCİLERİN OTOMOBİL TERCİHİNDE ETKİLİ OLANFAKTÖRLERİN SUBJEKTİF KULLANIM DÜZEYLERİNEGÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
CEYLAN H. H., AKBULUT İ., DURMUŞ M.
Proceedings of 1st International Conferenceon Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences, 22 - 23 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
20163. TÜKETİCİLERİN PAZARLIK EĞİLİMİNİ ETKİLEYENFAKTÖRLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ İLEİNCELENMESİ
CEYLAN H. H., AYDIN M., Altıntop M. Y.
Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences International Conference-2016, 22 - 23 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
20154. The Impact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase Intention in Cause Related Marketing
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.
2nd International Biannual Social Business@Anadolu ConferenceSocial Business: Business As If People Mattered, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
20155. The İmpact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase İntention in Cause Related Marketing
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.
2nd International Biannual Social Business@Anadolu Conference, Social Business - Business as if People Mattered, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.145-152, (Tam Metin Bildiri)
2013
20136. Value Based Pricing A Research on the Service Sector using Van Westendorp Price Sensitivity Scale
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)
2014
20147. Şehir Pazarlama Yaklaşımı Bağlamında Üniversite Tercih Kriterleri Üzerine Bir Araştırma
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN S.
19. Ulusal Pazarlama kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
2004
20048. Deri Sanayinin Çevre ve İnsan Sağlığı Üzerine Etkisi (Uşak’ta Bir Araştırma).
KÖSE B., CEYLAN H. H., BEKTAŞ Ç.
I. Ulusal Deri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. ÜRETİM, TÜKETİM VE YÖNETİM BOYUTUYLA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
CEYLAN H. H., KÖSE B., COŞKUN A.
SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE AKTÜEL YAKLAŞIMLAR, SARIBAŞ SERAP, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.57-70, 2024
2022
20222. Tüketicilerin paket süt seçim kararlarında ürün özelliklerinin etkisi
CEYLAN H. H., CEYLAN B.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler II, Sönmez Sinan, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.397-422, 2022
2022
20223. Yenilik Kabul Modelleri
CEYLAN H. H.
Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 11, KARACAGİL Zeynel, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.336-348, 2022
2022
20224. Fonksiyonel Gıda Ürünlerinde Tüketici Tercihi
CEYLAN H. H., CEYLAN B.
Sağlık Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, ATİK Dilek, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.561-578, 2022
2021
20215. Mükelleflerin Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Tercih Yapıları Üzerine Uşak İlinde Bir Araştırma
CEYLAN H. H., COŞKUN A.
Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar 2, Selçuk Bahir, Ünal Serdar, Mert Yener Lüftü, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.237-255, 2021