Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (6)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)
3. The impact of co-design-based formative assessment practices on preservice science teachers’ understanding of chemical concepts in a general chemistry laboratory course
Chemistry Education Research and Practice
, cilt.25, sa.4, ss.996-1017, 2024 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
10. Elementary Teacher Candidates’ Opinions about Science and Scientific Research
International Journal of Academic Research in Education
, cilt.6, sa.1, ss.34-45, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Öğretmen eğitimine teknoloji entegrasyonu modelleri ve teknolojik pedagojik alan bilgisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi- The Western Anatolia Journal of Educational Sciences (WAJES)
, cilt.4, sa.08, ss.57-83, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
49
3. Farklı Branşlarda Öğretmen Adaylarının Ahlaki Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, cilt.1, ss.133-137, (Tam Metin Bildiri)
4. Öğretmen Adaylarının Değer Sorunlarıyla Yüklü Eylemleri Veya Durumları Değerlendirme Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 2022, cilt.1, ss.71-74, (Tam Metin Bildiri)
9. Changes in Pre service Science Teachers Views About Scientific Inquiry in An Effective Blended Learning Environment 41st ATEE Annual Conference
41st ATEE Annual Conference - Educating the Best Teachers: a Challenge for Teacher Education, 22-24 August, Eindhoven, Netherlands, (Abstract presentation)., 22 - 24 Ağustos 2016
10. Exploring Pre-service Science Teachers' Experiences with Online Collaborative-Argumentative Writing Environment
41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, ss.176-177, (Özet Bildiri)
11. Developing Teacher Candidates' Ethical Knowledge Through Argumentation Based Course
41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, ss.302-303, (Özet Bildiri)
18. Determination of Preservıce Information Technology Teachers Self Efficacy Levels In TechnologicalPedagogical Content Knowledge
International Computer and InstructionalTechnologies Symposium (ICITS), 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
19. Probing Biology and Nursing Teacher Candidates Attitudes towards Information and Communication Technology for Biology Education
The Second International Conference on New Trends in Education with a theme “STEM Education, 29 - 30 Mayıs 2015
20. Determining Biology and Nursing Teacher Candidates Competence in Learning Science
The Second International Conference on New Trends in Education with a theme “STEM Education, 29 - 30 Mayıs 2015
21. Sınıf öğretmeni adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmalarına yönelik görüşleri
Sınıf öğretmeni adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmalarına yönelik görüşleri, 27 - 29 Mayıs 2015
22. Sınıf öğretmeni adaylarının içerik sunum matriksine dayalı teknolojik pedagojik alan bilgisi seviyelerinin belirlenmesi
International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul Üniversitesi, 27 - 29 Mayıs 2015
23. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRENME BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ
14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ba, Fiji, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.239, (Özet Bildiri)
24. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AKILLI TAHTA KULLANIMIYLA İLGİLİ MESLEKİ ÖZGÜVEN SEVİYELERİ
14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.10, (Özet Bildiri)
27. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Karma Öğrenmeye İlişkin Görüşleri
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.145-146, (Özet Bildiri)
28. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Ortak Bilgi İnşaa Modeli ve Uygulamaları ile İlgili Görüşleri
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.68, (Özet Bildiri)
29. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Elektronik Portfolyoya İlişkin Görüşlerindeki Değişim
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.613, (Tam Metin Bildiri)
30. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Online Akran Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.172, (Tam Metin Bildiri)
31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkili Fen Öğretimi Açısından Uygulama (Mentor) Öğretmenlerine Yönelik Düşünceleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.319-320, (Özet Bildiri)
32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Seviyelerinin Vignette Tekniği İle Belirlenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.335-336, (Özet Bildiri)
33. Effects of using interactive whiteboard on pre service science teachers attitudes toward information and communication technologies and achievement in topic of cell division
5th International ComputeR & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.37-43, (Tam Metin Bildiri)
34. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Yeterlik Seviyelerinin Belirlenmesi.
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.130-140, (Tam Metin Bildiri)
35. Changes in Pre Service Science Teachers Perceptions of the Knowledge of an Excellent Science Teacher
Eurpoean Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.308, (Özet Bildiri)
36. Changes in Pre Service Science Teachers Affective Dispositions toward Asynchronous Synchronous and F2F Discussions
European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.149, (Özet Bildiri)
37. EXPLORİNG PRE-SERVİCE SCİENCE TEACHERS' TPCK AND CLASSROOM PRACTİCES
EUROPEAN SCİENCE EDUCATİON RESERACH ASSOCİATİON (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.148, (Özet Bildiri)
38. Pre-service Science Teachers Knowledge of Students Learning Difficulties
European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.84, (Özet Bildiri)
39. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi TPAB Açısından Öz Güven SeviyelerininBelirlenmesi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
40. EXPLORİNG PRESERVİCE İNFORMATİON TECHNOLOGY TEACHERS' PERCEPTİON OF SELF-EFFİCACY İN WEB-TECHNLOGİCAL PEDAGOGİCAL CONTENT KNOWLEDGE
6th International Advanced Technologies Symposium (IATS), Elazığ, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2011, ss.28-33, (Tam Metin Bildiri)
41. Effects of Using Interactive Whiteboard on Pre Service Science Teachers Achievement in Topic of Structure of Cell Membrane and Attitudes Toward Information Technology
6thInternational Advanced Technologies Symposium (IATS), 16 - 18 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
42. Exploring Preservice Information Technology Teachers Perception of Self Efficacy in WebTechnologicalPedagogical Content Knowledge
6th International AdvancedTechnologies Symposium (IATS), 16 - 18 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
43. Akıllı tahta kullanımının fen ve teknoloji öğretmen adaylarının hücre zarının yapısı konusundaki başarılarına ve bilgi teknolojilerine karşı tutumlarına etkisi
6th International Advanced Technologies Symposium (IATS), Elazığ, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2011, ss.24-27, (Tam Metin Bildiri)
46. Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini (TPAB) Belirlemede Ders Planı Hazırlama Yönteminin Etkinliği
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.89, (Özet Bildiri)
47. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Sınıflarında Teknolojiyi Kullanmaya İlişkin Görüşleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.210, (Özet Bildiri)
48. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) AÇISINDAN ÖZ-GÜVEN SEVİYELERİNİN BELİRLENMESİ
9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.643-651, (Tam Metin Bildiri)
49. TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB): SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ GÜVEN SEVİYELERİNİN BELİRLENMESİ
9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1142-1148, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FeTeMM ÖĞRETİMİNİ ANLAMA VE FeTeMM ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN İNANÇLARININ ARAŞTIRILMASI
EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XVI, Dereli Esra, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.55-74, 2023
4. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİNİN BİR BİLEŞENİ: ÖĞRETİM PROGRAMI BİLGİSİ..
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, KILINÇ Fatma Elif, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.289-309, 2022