Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (10)
7. Ortaokul Öğrencilerinin Organ Bağışına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Bingöl Örneği
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.983-1004, 2019 (TRDizin)
8. Genetik ve Genetik Uygulamalarına Yönelik Tutum ve Anlayış Ölçeği: Türkçe Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Başkent University Journal of Education
, cilt.6, sa.2, ss.283-293, 2019 (TRDizin)
9. Fen Bilgisi Öğretmenleri ile Gerçekleştirilen Tez Çalışmalarının Eğilimi: Bir İçerik Analizi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.22-53, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Exploration of Preservice Science Teachers Nature of Science Understandings
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.44, sa.44, ss.161-177, 2018 (TRDizin)
11. Investigation of Turkish Seventh GradeStudents’ Awareness about Nature
International Electronic Journal of Environmental Education
, cilt.8, sa.1, ss.64-81, 2018 (Scopus)
15. Öğretmen Adaylarının Dijital Öykü Oluşturma Deneyimleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, ss.1-22, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İklim Değişikliği Farkındalıklarının İncelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.8, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
20. İki Boyutlu Matematik Kaygısı Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.283-301, 2015 (TRDizin)
21. Investigation of Science and Technology Exam Questions in Terms of Mathematical Knowledge
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.116, sa.21, ss.2711-2716, 2014 (Hakemli Dergi)
23. Pre Service Science Teachers Perceptions of Self Regulated Learning in Physics
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.2, sa.1, ss.4-18, 2013 (Hakemli Dergi)
24. llköğretim II Kademe Fen ve Teknoloji Programının Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırmalı İncelenmesi
BİBAD Biyoloji Bilimleri Araştırma Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.159-168, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
45
3. Investigating Turkish pre-service primary science teachers’ decision-making on controversial issues: The case of abortion
TEPE 2019 CONFERENCEQUALITY TEACHERS AND QUALITY TEACHER EDUCATION: RESEARCH, POLICY AND PRACTICE, 16 - 18 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
6. What Editor Wants?
Education Conference EDUCCON 2017, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
9. Investigation of Classromm Teacher Candidates’xx Awareness about Global Warming and Climate Change
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
11. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENETİK KONUSUNA YÖNELİK BİLİŞSEL YAPILARININ İNCELENMESİ
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
17. A closer look into Genetics Literacy Assessment Inventory: Findings from evolution dimension.
EVOlutionary Knowledge for Everyone (EvoKE 2017), 5 - 08 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
18. Fen bilimleri öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgilerinin gelişiminde yapılandırılmış öğrenme desteği Genetik ünitesi örneği
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.158, (Özet Bildiri)
23. Türkiye’de fen eğitimi alanında yapılan bilgisayar destekli öğretim uygulamaları ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi
II. Cyprus International Congress of Education Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
24. Examination of Pre service Science Teachers Reasoning Patterns in Genetics Literacy Issues A Turkish Perspective
II. Cyprus International Congress of Education Research, 3 - 05 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
25. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Matematik Entegrasyonuna Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
The International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
26. What do Pre service Science Teachers think about genetics literacy issues
The International Conferance on Best Practies and Innovations in Education, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
28. Reflections of Mathematics into Science Line Graphs In Heat temperature Unit
International Society of Educational Research (ISER) World Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
29. Genetics Literacy Perspectives from In service and Pre service Teachers
International Society of Educational Research (ISER) World Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
30. Looking from Gender Perspective into Genetics Literacy Pre service Science Teachers in Turkey
Twenty-First International Conference on Learning, 15 - 17 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
31. Middle School Students Mathematical Difficulties in Force and Motion Unit
European Conference on Educational Research, 10 - 13 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
32. Investigation of Science and Technology Exam Questions in Terms of Mathematical Knowledge
5th World Conference on Educational Sciences, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
33. Are in service science teachers genetically literate Some preliminary findings
Applied Education Congress (APPED), 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
34. Fen bilgisi öğretmen adaylarının sosyobilimsel konulara yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Konferansı, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
35. Pre Service Science Teachers Perceptions of Self Regulated Learning in Physics Usak University Case
IV. International Congress of Educational Research, 4 Mayıs - 07 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
37. The Comparative Effects of Elaboration and Organization Strategies on Students Academic Achievement and Attitudes in Science Education
at World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
38. Identification of pre service science teachers’ genetics literacy level
World Conference of New Trends in Science Education (WCNTSE), 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
39. Investigation of recent research studies in gifted education
Excellence in Education 2011: Giftedness Creativity Development, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
40. Fen Eğitiminde Kullanılan Anlamlandırma ve Örgütleme Stratejilerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 Nisan - 29 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
41. Fen Eğitiminde Öğrenme Stratejilerinin Kullanımı
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
42. Ilköğretim I kademe fen ve teknoloji programının çevre eğitimi açısından karşılaştırmalı incelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
43. Fen bilimleri alanındaki öncü Türk Bilim Kadınları
International Multidisciplinary Women Congress, 13 - 16 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
44. Botanik Flora ve Vejetasyon Alanında Çalışan Kadın Bilim İnsanının Karşılaştığı Sorunlar
International Multidisciplinary Women Congress, 13 - 16 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
45. Ilköğretim II kademe fen ve teknoloji programının çevre eğitimi açısından karşılaştırmalı incelenmesi
IX. Ulusal Ekoloji ve Çevre Konferansı, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
1. Probleme Dayalı STEM Uygulamaları
STEM Eğitimine Yolculuk: STEM Eğitiminde Öğrenme Yolları, Kaya, Esin; Yıldırım, Bekir, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.213-231, 2023
2. Considering Evolution as a Socioscientific issue: An activity for Higher Education
Learning evolution through socioscientific issues, Sá-Pinto, X., Beniermann, A., Børsen, T., Georgiou, M., Jeffries, A., Pessoa, P., Sousa, B., & Zeidler, D.L., Editör, UA Editora, Universidade de Aveiro, Aveiro, ss.152-168, 2022
3. Sosyobilimsel konular ve yurttaş bilimi
Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Namdar, Bahadır, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.221-243, 2022
4. Çevre Sorunları ve Çözümler
Çevre Eğitimi, Hasan Genç, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.53-72, 2022
6. Kavram Öğretimi
İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican, Kader; Pehlivan, Burcu, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.93-128, 2021
7. Sosyobilimsel konularda karar verme süreci
Sosyobilimsel Konular, Yenilmez Türkoğlu, Ayşe; Karışan, Dilek, Editör, Eğiten Yayıncılık, Ankara, ss.119-142, 2021
8. Sosyobilimsel Konuların Öğretiminde SEE-SEP modeli
Kuramdan Uygulamaya Sosyobilimsel Konular, Murat Genç, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.155-180, 2020
9. Koronavirüs Salgını (Covid-19) Sürecinde Dünya Genelinde Okulların Kapanması ve Uzaktan Eğitime Geçilmesi Üzerine Bir Analiz
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, Buket Akkoyunlu, Ferhan Odabaşı, Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, ss.453-476, 2020
10. Nitel araştırmanın geçerliliği
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.539-575, 2018
11. Nitel araştırmanın geçerliği
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem akademi, ss.539-575, 2018
12. Durum Çalışmalarından Genellemelere Ulaşma
Nitel Verileri Yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem A, Ankara, ss.81-104, 2018