Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

1. Learning Coherence in Inquiry: Supporting Pre-Service Teachers with Inquiry-Based Investigations Tool

97th NARST International Conference, Denver, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Mart 2024, (Özet Bildiri)

2. Probleme dayalı STEM uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM farkındalıklarına etkisi

II. International Education and Science Congress (INCES), Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.30, (Özet Bildiri)

3. Ters Yüz Sınıf Modeli Destekli FeTeMM Yaklaşımına Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyona Etkisi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri)

4. Animasyon Destekli Örnek Olaya Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyona Etkisi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri)

7. 7. Sınıf Öğrencilerinin Bir Fetemm Sürecine Yönelik Değerlendirmeleri

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi-ULEAD 2018, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.162, (Özet Bildiri)

8. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fizik Konularına Yönelik İçerik Bilgileri

International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

9. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimcilerine Yönelik Algıları

International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

10. Supporting Pre-Service Teachers Modeling Practice Using An Innovative Online Modeling Tool

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

11. FETEMM Etkinliği Tasarlayan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FETEMM’e Yönelik Görüşleri

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

12. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bir Altın Maden İşletmesini Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanları Açısından Değerlendirmeleri

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Algıları: Altın Maden İşletmesi Gezisi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. Fen Bilimleri Eğitiminde Zenginleştirilmiş Elektronik Kitapla Desteklenen Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Etkilerinin Değerlendirilmesi

1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

15. Artırılmış Gerçeklik ve Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretimine Etkilerinin Değerlendirilmesi

1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

16. Fen Öğretiminde Kullanılan Video Destekli Örnek Olay Yöntemi ile İlgili Öğrenci Görüşleri

1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

17. Pre-service teachers’ experiences of STEM integration

ESERA 2017 Conference (12th Conference of the European Science Education Research Association), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mekanik İle İlgili Bazı Temel Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapıları

1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.114, (Özet Bildiri)

19. Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji dersine ilişkin zihin haritaları

1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.101, (Özet Bildiri)

20. 8. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basınç Konusunun Öğretimi Sırasında Kullanılan Dijital Hikayelere İlişkin Öğrenci Görüşleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

21. Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Görüşleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

22. Yenilenen 3. Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

24. 8. Sınıf Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Algıları

ERPA 2016 International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.551-555, (Tam Metin Bildiri)

25. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yerçekimi Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları

ERPA 2016 International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.170, (Özet Bildiri)

26. Evaluating the contribution of physics courses to basic electronic and measurement course within the framework of teaching program in professional high schools

International Conference on Education in Mathematics, Science &Thecnology (ICEMST 2016), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

27. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Yaşanan Sürece Yönelik Değerlendirmeleri

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium-ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

28. Pre Service Science Teachers Perceptions Related to the Concept of Laboratory A Metaphorical Analysis

XII International Conference on Educational Sciences and Technology, Paris, Fransa, 30 - 31 Aralık 2014, (Özet Bildiri)

29. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanılmasına İlişkin Görüşleri Uşak İli Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül - 14 Aralık 2014, (Özet Bildiri)

30. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Yeterliliklerine İlişkin Algıları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

31. Fizik Öğretmenlerinin Yeni Fizik Öğretim Programına İlişkin Endişe Düzeyleri

I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.93, (Özet Bildiri)

32. Eğitim Fakültesi ile Fen Edebiyat Fakültesi Bünyesindeki Temel Fen Bilimleri Derslerinin Kurumsal Kimliği ve Öğreticilerinin Bireysel Tanımaları

I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.54, (Özet Bildiri)

33. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Araç Gereçlerini Tanıma Düzeylerinin Belirlenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

34. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Algıların Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.159-160, (Özet Bildiri)

35. Sınıf öğretmeni adaylarının nükleer enerjiye ilişkin algıları

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.276-277, (Özet Bildiri)

36. Moodle Ders Yönetim Sistemi ile Fizik Öğretimini Destekleyecek Uygulamaların Tanıtımı

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

37. Fen Öğretiminde Karşılaşılan Matematik Temelli Sıkıntılar Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Tecrübelerinden Yansımalar

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

38. Fizik Öğretiminde Dilin Rolü ve Okuma Yazmanın Kullanılması

24. Uluslararası Fizik Kongresi, Malatya, Türkiye, 28 - 31 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Pre-Service Science Teachers’ Experiences of Emergency Remote Teaching

Innovative Research in Educational Sciences, Bayar Adem, Kayalar Filiz, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.107-130, 2023

2. Digital Storytelling in Science Education: A Qualitative Study

New Trends in Educational Sciences, Ünüvar, Perihan, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.257-270, 2022

3. Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri (Comparative Education Research Approaches and Methods), Serhat Aydın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-309, 2021
Metrikler

Yayın

62

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

485

H-İndeks (Scholar)

9

Proje

3

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları