Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Cognitive Structures of Turkish Pre-service Primary Teachers Regarding Electricity
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, sa.2, ss.289-306, 2017 (Hakemli Dergi)
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSLERİNDE ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ALGILARI
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.15-34, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Profesyonel Öğretmenliğe İlişkin Algıları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.35, ss.128-145, 2013 (Hakemli Dergi)
A cross age study of an understanding of light and sight concepts in physics
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.24, sa.2, ss.129-149, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi
Journal of Turkish Science Education
, cilt.10, sa.2, ss.138-154, 2013 (Scopus)
Fen Öğretiminde Karşılaşılan Matematik Temelli Sıkıntılar Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Tecrübelerinden Yansımalar
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.262-272, 2011 (Hakemli Dergi)
1999 2007 TIMSS Fen Bilimleri ve Matematik Sonuçlarının Karşılaştırılması Sınavda En Başarılı İlk Beş Ülke Türkiye Örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.9, sa.2, ss.1174-1188, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
7. Sınıf Öğrencilerinin Bir Fetemm Sürecine Yönelik Değerlendirmeleri
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi-ULEAD 2018, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.162
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fizik Konularına Yönelik İçerik Bilgileri
International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimcilerine Yönelik Algıları
International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mekanik İle İlgili Bazı Temel Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapıları
1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.114
Yenilenen 3. Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Merak, Motivasyon ve Akademik Başarılarının Anne ve Baba Eğitim Düzeyi Açısından İncelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yerçekimi Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
ERPA 2016 International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.170
Evaluating the contribution of physics courses to basic electronic and measurement course within the framework of teaching program in professional high schools
International Conference on Education in Mathematics, Science &Thecnology (ICEMST 2016), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016
Pre Service Science Teachers Perceptions Related to the Concept of Laboratory A Metaphorical Analysis
XII International Conference on Educational Sciences and Technology, Paris, Fransa, 30 - 31 Aralık 2014
Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Yeterliliklerine İlişkin Algıları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Fizik Öğretmenlerinin Yeni Fizik Öğretim Programına İlişkin Endişe Düzeyleri
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.93
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Araç Gereçlerini Tanıma Düzeylerinin Belirlenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Sınıf öğretmeni adaylarının nükleer enerjiye ilişkin algıları
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.276-277
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Algıların Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.159-160
Fen Öğretiminde Karşılaşılan Matematik Temelli Sıkıntılar Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Tecrübelerinden Yansımalar
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010