-
2011 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Uşak Üniversitesi, Enerji, Çevre Ve Sürdürülebilirlik Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2018 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Uşak Üniversitesi, Enerji, Çevre Ve Sürdürülebilirlik Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2014 - 2017 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2018 - 2019 4006-TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı-İl Temsilcisi
TÜBİTAK, TÜBİTAK, 4006-TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı-İl Temsilcisi, 4006-TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı-İl Temsilcisi
-
Doktora
Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi
Fen Bilimleri Eğitiminde Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamları Tasarımı
Fen Bilimleri Öğretiminde Bilimsel Etkinlik ve Materyal Geliştirme
Fen Bilimleri Eğitiminde Alan Araştırmaları
-
Yüksek Lisans
Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar
Teknoloji Destekli Fen Eğitimi
Fen Öğretimi Literatüründeki Güncel Araştırmaların Eleştirel İncelenmesi
-
Lisans
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I
Fizik I
Öğretim Teknolojileri
Fizik II
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması I
Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi
Fen Öğretimi I
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Fen Öğretimi Lab. Uyg. I
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Fen eğitiminde harmanlanmış öğrenmenin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması
Uzun S. (Danışman)
G.CANBULAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Fen bilgisi öğretmen eğitiminde probleme dayalı STEM uygulamalarının etkililiğine yönelik bir çalışma
Uzun S. (Danışman)
S.ALTUNIŞIK(Öğrenci), Doktora, 2024 -
7. sınıf kuvvet ve enerji ünitesinde Ters Yüz Sınıf Modeli destekli FeTeMM yaklaşımına dayalı tasarlanan öğrenme ortamının başarı ve motivasyona etkisi
Uzun S. (Danışman)
H.COŞKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Animasyon destekli örnek olaya dayalı tasarlanan fen öğrenme ortamının akademik başarı ve motivasyona etkisi
Uzun S. (Danışman)
H.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
7. sınıf elektrik enerjisi ünitesinde FeTeMM yaklaşımına dayalı tasarlanan öğrenme ortamının fen bilimleri eğitimine etkileri
Uzun S. (Danışman)
N.ŞEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Dijital hikaye destekli örnek olaya dayalı öğrenme ortamlarının fen öğrenme üzerindeki etkisi
Uzun S. (Danışman)
S.ULUSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Fen bilimleri 7. sınıf elektrik enerjisi ünitesi kapsamında öğrenme amaçlı yazma aktivitelerine dayalı geliştirilen hibrid kitabın etkilerinin incelenmesi
Uzun S. (Danışman)
H.ÇÖMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018