Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Probleme dayalı STEM uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM farkındalıklarına etkisi

II. International Education and Science Congress (INCES), Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.30

Animasyon Destekli Örnek Olaya Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyona Etkisi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021

7. Sınıf Öğrencilerinin Bir Fetemm Sürecine Yönelik Değerlendirmeleri

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi-ULEAD 2018, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.162

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fizik Konularına Yönelik İçerik Bilgileri

International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimcilerine Yönelik Algıları

International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018

Supporting Pre-Service Teachers Modeling Practice Using An Innovative Online Modeling Tool

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

FETEMM Etkinliği Tasarlayan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FETEMM’e Yönelik Görüşleri

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bir Altın Maden İşletmesini Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanları Açısından Değerlendirmeleri

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Algıları: Altın Maden İşletmesi Gezisi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Fen Bilimleri Eğitiminde Zenginleştirilmiş Elektronik Kitapla Desteklenen Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Etkilerinin Değerlendirilmesi

1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

Artırılmış Gerçeklik ve Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretimine Etkilerinin Değerlendirilmesi

1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

Fen Öğretiminde Kullanılan Video Destekli Örnek Olay Yöntemi ile İlgili Öğrenci Görüşleri

1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

Pre-service teachers’ experiences of STEM integration

ESERA 2017 Conference (12th Conference of the European Science Education Research Association), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mekanik İle İlgili Bazı Temel Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapıları

1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.114

Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji dersine ilişkin zihin haritaları

1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.101

Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Görüşleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

8. Sınıf Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Algıları

ERPA 2016 International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.551-555

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yerçekimi Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları

ERPA 2016 International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.170

Evaluating the contribution of physics courses to basic electronic and measurement course within the framework of teaching program in professional high schools

International Conference on Education in Mathematics, Science &Thecnology (ICEMST 2016), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Yaşanan Sürece Yönelik Değerlendirmeleri

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium-ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Pre Service Science Teachers Perceptions Related to the Concept of Laboratory A Metaphorical Analysis

XII International Conference on Educational Sciences and Technology, Paris, Fransa, 30 - 31 Aralık 2014

Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Yeterliliklerine İlişkin Algıları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanılmasına İlişkin Görüşleri Uşak İli Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül - 14 Aralık 2014

Fizik Öğretmenlerinin Yeni Fizik Öğretim Programına İlişkin Endişe Düzeyleri

I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.93

Eğitim Fakültesi ile Fen Edebiyat Fakültesi Bünyesindeki Temel Fen Bilimleri Derslerinin Kurumsal Kimliği ve Öğreticilerinin Bireysel Tanımaları

I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.54

Sınıf öğretmeni adaylarının nükleer enerjiye ilişkin algıları

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.276-277

Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Algıların Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.159-160

Moodle Ders Yönetim Sistemi ile Fizik Öğretimini Destekleyecek Uygulamaların Tanıtımı

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Fizik Öğretiminde Dilin Rolü ve Okuma Yazmanın Kullanılması

24. Uluslararası Fizik Kongresi, Malatya, Türkiye, 28 - 31 Ağustos 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Pre-Service Science Teachers’ Experiences of Emergency Remote Teaching

Innovative Research in Educational Sciences, Bayar Adem, Kayalar Filiz, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.107-130, 2023

Digital Storytelling in Science Education: A Qualitative Study

New Trends in Educational Sciences, Ünüvar, Perihan, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.257-270, 2022

Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri (Comparative Education Research Approaches and Methods), Serhat Aydın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-309, 2021

Metrikler

Yayın

61

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları