Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 32

1. İlkokul Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Yapılan Tezlerin İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcılıklarını Etkileyen Etmenlerin Belirlenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

3. Extra-curricular Activities Participated by Teacher Candidates and Examining Their Contribution

2nd International Congress of Pedagogical Research, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

4. İlkokul 4. Sınıf Teknoloji Destekli Sürece Dayalı Yazma Örneği

II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU(USEAS 2018), Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

5. Özel Okul Ve Devlet Okulu Karşılaştırması: Tersyüz Sınıflar Uygulaması Çerçevesinde Bir Değerlendirme

I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

6. İlkokul Öğretim Programlarında Teknoloji Entegrasyonu

I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

7. İlkokul Türkçe Dersinde Tersyüz Sınıflar Modelinin Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Veli Görüşleri

Eğitimde Gelecek Konferansı 2017, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

8. Flipped Classrooms Model in Teaching Basic Language Skills in Primary Education: A Guide to Teachers

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. Using Flipped Classrooms Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Story and Games

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. İlkokul Türkçe Dersi Kapsamında Kukla Etkinliği Örneği

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1890-1891, (Özet Bildiri)

11. Türkiye'de Sınıf Öğretmenliği Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri

The 5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

12. Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Örnekleri

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla/Bodrum, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Dinleme Türlerinin Belirlenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla/Bodrum, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

14. Yazılı ve Görsel Medyada Yansımalarıyla İlkokulda Şiddet

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

15. İlkokulda teknoloji kullanımı İlk okuma ve yazma öğretimi bağlamında bir değerlendirme

International Conference on Emerging Trends in Multidisciplinary Research (ETMR-2015), İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

16. Creating digital story Sample practice

International Conference on ICT in Language Teaching, Eskişehir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

17. İlkokul Türkçe dersleri için geliştirilen android tabanlı yapılandırılmış grid uygulamasının uygulanabilirliğinin incelenmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015), Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

18. Çocukların dünyasından gerçek dünyaya Oyun ve oyuncak

1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

19. Gurup oyunlarında öğrenci etkileşimlerinin incelenmesi Kim biliyor oyunu örneği

1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

22. Öğrencilerin değerlere ilişkin bilişsel yapıları Kelime İlişkilendirme Testi KİT uygulaması

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

24. The Determination of the In Class Applications of Visual Literacy and Problems faced During these Applications with Regard to the Views of Turkish Classroom Teachers

4th World Conference of Educational Sciences, Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2205-2209, (Tam Metin Bildiri)

25. Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme öğretme süreçlerine ilişkin görüşleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

26. Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi kapsamında gerçekleştirdikleri etkinlikler ve yaşadıkları sorunlar

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

30. Konu Bağımlı ve Konu Bağımsız Yazma Çalışmalarının Karşılaştırılması

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

31. Türkçe eğitiminde alternatif bir ölçme değerlendirme tekniği Kelime ilişkilendirme testi (KİT)

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

32. Türkçe Eğitimi Alanında Yaşanan Sorunların Lisansüstü Tezlere Dayalı Olarak Belirlenmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.133-138, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. İdeal Okulun Mimarisi

İDEAL OKUL Eğitimde İdeal İnsan ve Millîlik Arayışları, Arıcı, A. F. ve Başaran, M., Editör, Pegem Akademi, ss.101-122, 2023

2. İlk okuma Yazma Sürecini Etkileyen Etkenler

Sınıf öğretmenleri ve adayları için İlkokullarda Dil Öğretimi, Hatice Ateş, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.139-165, 2023

3. Kısaltmalar

Araştırma Makaleleri, Tezler Ve Bitirme Tezleri Yazarları İçin El Kitabı, Gülhan Karsak, H. & Şan, İ., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.361-378, 2023

4. Hayat Bilgisi Öğretiminde Tersyüz Sınıf Modeli

Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.195-219, 2021

5. Ana Fikir ve Ana Fikir Öğretim Yöntemleri

Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi, Özenç Mehmet, Özenç Emine Gül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-303, 2020

8. Dönüştürücü Sınıf Öğretimi ve Pedagoji - Yönetim Bağlantısı

Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Arı, Asım, Editör, Eğitim Kitabevi, ss.235-262, 2016

9. İkili Kodlama Kuramı

Alternatif Öğrenme ve Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.35-52, 2015

10. 4MAT Öğretim Modeli

Alternatif Öğrenme ve Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.15-34, 2015

11. Henüz atanamadık… Öğretmeniz ama… (Ücretli Öğretmenlik)

Öğretmenlik Halleri Türkiye de Öğretmen Olmak Üzerine Nitel Bir Araştırma, Ahmet Aypay, Mustafa Sever, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.419-452, 2014
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

6

Atıf (Scopus)

40

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

398

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

523

H-İndeks (Sobiad)

12

Atıf (Diğer Toplam)

43

Toplam Atıf Sayısı

617

Proje

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları