Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlkokul Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Yapılan Tezlerin İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcılıklarını Etkileyen Etmenlerin Belirlenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021

Extra-curricular Activities Participated by Teacher Candidates and Examining Their Contribution

2nd International Congress of Pedagogical Research, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021

İlkokul 4. Sınıf Teknoloji Destekli Sürece Dayalı Yazma Örneği

II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU(USEAS 2018), Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

İlkokul Öğretim Programlarında Teknoloji Entegrasyonu

I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018

Flipped Classrooms Model in Teaching Basic Language Skills in Primary Education: A Guide to Teachers

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

Using Flipped Classrooms Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Story and Games

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 19 - 21 Ekim 2017

İlkokul Türkçe Dersi Kapsamında Kukla Etkinliği Örneği

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1890-1891

Türkiye'de Sınıf Öğretmenliği Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri

The 5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016

Öğretmen Adaylarının Dinleme Türlerinin Belirlenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla/Bodrum, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Örnekleri

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla/Bodrum, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Yazılı ve Görsel Medyada Yansımalarıyla İlkokulda Şiddet

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016

İlkokulda teknoloji kullanımı İlk okuma ve yazma öğretimi bağlamında bir değerlendirme

International Conference on Emerging Trends in Multidisciplinary Research (ETMR-2015), İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2015

Creating digital story Sample practice

International Conference on ICT in Language Teaching, Eskişehir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2015

İlkokul Türkçe dersleri için geliştirilen android tabanlı yapılandırılmış grid uygulamasının uygulanabilirliğinin incelenmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015), Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

Çocukların dünyasından gerçek dünyaya Oyun ve oyuncak

1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015

Gurup oyunlarında öğrenci etkileşimlerinin incelenmesi Kim biliyor oyunu örneği

1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015

Öğrencilerin değerlere ilişkin bilişsel yapıları Kelime İlişkilendirme Testi KİT uygulaması

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013

Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi kapsamında gerçekleştirdikleri etkinlikler ve yaşadıkları sorunlar

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme öğretme süreçlerine ilişkin görüşleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

Konu Bağımlı ve Konu Bağımsız Yazma Çalışmalarının Karşılaştırılması

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011

Türkçe Eğitimi Alanında Yaşanan Sorunların Lisansüstü Tezlere Dayalı Olarak Belirlenmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.133-138

Kitap & Kitap Bölümleri

İdeal Okulun Mimarisi

İDEAL OKUL Eğitimde İdeal İnsan ve Millîlik Arayışları, Arıcı, A. F. ve Başaran, M., Editör, Pegem Akademi, ss.101-122, 2023

Kısaltmalar

Araştırma Makaleleri, Tezler Ve Bitirme Tezleri Yazarları İçin El Kitabı, Gülhan Karsak, H. & Şan, İ., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.361-378, 2023

Hayat Bilgisi Öğretiminde Tersyüz Sınıf Modeli

Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.195-219, 2021

Ana Fikir ve Ana Fikir Öğretim Yöntemleri

Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi, Özenç Mehmet, Özenç Emine Gül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-303, 2020

Dönüştürücü Sınıf Öğretimi ve Pedagoji - Yönetim Bağlantısı

Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Arı, Asım, Editör, Eğitim Kitabevi, ss.235-262, 2016

İkili Kodlama Kuramı

Alternatif Öğrenme ve Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.35-52, 2015

4MAT Öğretim Modeli

Alternatif Öğrenme ve Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.15-34, 2015

Henüz atanamadık… Öğretmeniz ama… (Ücretli Öğretmenlik)

Öğretmenlik Halleri Türkiye de Öğretmen Olmak Üzerine Nitel Bir Araştırma, Ahmet Aypay, Mustafa Sever, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.419-452, 2014

Metrikler

Yayın

61

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

153

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları