Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Problems Experienced by Teachers in Distance Education and First Literacy Instruction during the COVID-19
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY
, cilt.14, sa.12, ss.1688-1697, 2024 (Scopus)
Teachers' Views about the Use of Digital Stories in Language Teaching Courses of Primary Schools in Turkey
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, cilt.11, sa.2, ss.127-146, 2023 (Hakemli Dergi)
Examining the 2019 Turkish Language Curriculum and PISA 2018 Reading Skills Test in Terms of Main Idea Teaching
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.11, sa.1, ss.9-22, 2023 (Hakemli Dergi)
Systematic Analysis of the Theses Conducted in the Field of Classroom Teaching in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.9, sa.1, ss.39-61, 2022 (Hakemli Dergi)
A technology-supported process based writing case in primary school fourth grade
International Technology and Education Journal (ITEJ)
, cilt.5, sa.1, ss.83-94, 2021 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğretim Programlarının Teknoloji Entegrasyonu Bakımından İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.1063-1091, 2019 (Hakemli Dergi)
Using the Flipped Classroom Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Stories and Games
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.12, sa.1, ss.555-572, 2019 (Scopus)
Üniversitelerde Öğretim Elemanı Kaynaklı İletişim Sorunları
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.176-195, 2017 (Hakemli Dergi)
Grup oyunlarında öğrenci etkileşimlerinin incelenmesi Kim Biliyor Oyunu örneği
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.5-27, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Örneklerinin incelenmesi
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.7, sa.13, ss.89-108, 2016 (Hakemli Dergi)
Dinleme Türleri Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması, Dil Geçerliği ve Faktör Yapısının Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.323-342, 2014 (Hakemli Dergi)
Web tabanlı dinlediğini anlama testinin güvenirlik ve geçerlik çalışması
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.1-10, 2013 (Hakemli Dergi)
Konu bağımlı ve Konu Bağımsız Yazma Çalışmalarının Karşılaştırılması
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.103-119, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Extra-curricular Activities Participated by Teacher Candidates and Examining Their Contribution
2nd International Congress of Pedagogical Research, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021
İlkokul 4. Sınıf Teknoloji Destekli Sürece Dayalı Yazma Örneği
II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU(USEAS 2018), Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
İlkokul Öğretim Programlarında Teknoloji Entegrasyonu
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
Özel Okul Ve Devlet Okulu Karşılaştırması: Tersyüz Sınıflar Uygulaması Çerçevesinde Bir Değerlendirme
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
İlkokul Türkçe Dersinde Tersyüz Sınıflar Modelinin Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Veli Görüşleri
Eğitimde Gelecek Konferansı 2017, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2017
Flipped Classrooms Model in Teaching Basic Language Skills in Primary Education: A Guide to Teachers
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
Using Flipped Classrooms Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Story and Games
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 19 - 21 Ekim 2017
Türkiye'de Sınıf Öğretmenliği Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri
The 5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016
Öğretmen Adaylarının Dinleme Türlerinin Belirlenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla/Bodrum, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Örnekleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla/Bodrum, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Yazılı ve Görsel Medyada Yansımalarıyla İlkokulda Şiddet
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Creating digital story Sample practice
International Conference on ICT in Language Teaching, Eskişehir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2015
İlkokul Türkçe dersleri için geliştirilen android tabanlı yapılandırılmış grid uygulamasının uygulanabilirliğinin incelenmesi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015), Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Çocukların dünyasından gerçek dünyaya Oyun ve oyuncak
1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015
Gurup oyunlarında öğrenci etkileşimlerinin incelenmesi Kim biliyor oyunu örneği
1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümü öğrencilerinin Öğretim İlke ve Yöntemleri dersine yönelik tutumlarının belirlenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015
Android tabanlı bir Yapılandırılmış Grid uygulamasının ürüne dayalı program değerlendirme yaklaşımına göre değerlendirilmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015
Öğrencilerin değerlere ilişkin bilişsel yapıları Kelime İlişkilendirme Testi KİT uygulaması
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Türkçe ders kitaplarında yer alan bazı metinleri Marxizmle alternatif bir okuma denemesi An alternative reading attempt with Marxism some texts in Turkish textbooks
IIIrd International Conference on Critical Education, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi kapsamında gerçekleştirdikleri etkinlikler ve yaşadıkları sorunlar
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme öğretme süreçlerine ilişkin görüşleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Öğretmen adaylarının görüşlerine göre öğretmen adayı öğretim elemanı arasında yaşanan öğretim elemanı kaynaklı iletişim sorunlarının belirlenmesi
2. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2011
Öğretmen adaylarının problem cozme becerileri ve deger tercihleri arasındaki iliskinin incelenmesi
1. Ulusal Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve değer tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Konu Bağımlı ve Konu Bağımsız Yazma Çalışmalarının Karşılaştırılması
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Türkçe eğitiminde alternatif bir ölçme değerlendirme tekniği Kelime ilişkilendirme testi (KİT)
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
İdeal Okulun Mimarisi
İDEAL OKUL
Eğitimde İdeal İnsan ve Millîlik Arayışları, Arıcı, A. F. ve Başaran, M., Editör, Pegem Akademi, ss.101-122, 2023
Kısaltmalar
Araştırma Makaleleri, Tezler Ve Bitirme Tezleri Yazarları İçin El Kitabı, Gülhan Karsak, H. & Şan, İ., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.361-378, 2023
Hayat Bilgisi Öğretiminde Tersyüz Sınıf Modeli
Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.195-219, 2021
Ana Fikir ve Ana Fikir Öğretim Yöntemleri
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi, Özenç Mehmet, Özenç Emine Gül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-303, 2020
Dönüştürücü Sınıf Öğretimi ve Pedagoji - Yönetim Bağlantısı
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Arı, Asım, Editör, Eğitim Kitabevi, ss.235-262, 2016
İkili Kodlama Kuramı
Alternatif Öğrenme ve Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.35-52, 2015
4MAT Öğretim Modeli
Alternatif Öğrenme ve Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.15-34, 2015
Henüz atanamadık… Öğretmeniz ama… (Ücretli Öğretmenlik)
Öğretmenlik Halleri Türkiye de Öğretmen Olmak Üzerine Nitel Bir Araştırma, Ahmet Aypay, Mustafa Sever, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.419-452, 2014