Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

2. Investigating the metaphorical perceptions of pre-school and classroom teacher candidates toward twice-exceptionality

17th Asia-Pasific Conferance on Giftedness and 2022 International Inclusive Education, Taipei, Tayvan, 7 - 10 Temmuz 2022, ss.66-74, (Tam Metin Bildiri)

3. Investigation of Special Education Teachers' Views on the Distance Education Process Conducted in the Covid-19 Pandemic

5th International Academic Conference on Education, Kopenhagen, Danimarka, 22 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Dil-Okuma İlişkisi

Ulusal Disleksi Zirvesi, Türkiye, 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

6. Okuma Kazanım Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

7. İLKOKUL 4 SINIFLARDA SQ4R TENİĞİNİN OKUDUĞUNU ANLAMYA ETKİSİ

15. ULUSLAR ARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

16

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

160

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

388

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

8

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları