SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Factors Influencing Intercultural Sensitivity of Hospitality Employees
INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY & TOURISM ADMINISTRATION
, cilt.22, sa.1, ss.26-44, 2021 (ESCI)
Service Recovery Paradox in Restraint Cultures: An Implementation in Tourism Sector
Journal of Empirical Economics and Social Sciences (JESS)
, cilt.2, sa.1, ss.82-91, 2020 (Hakemli Dergi)
Hizmet Kalitesi ve Promosyon Kampanyaları Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati için Yeterli midir??
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.33-48, 2019 (Hakemli Dergi)
The Influence of Employee Attractiveness on Service Recovery Paradox: Facial Recognition and Eye Tracker Analyses
BRAIN-BROAD RESEARCH IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND NEUROSCIENCE
, cilt.10, sa.3, ss.96-105, 2019 (Hakemli Dergi)
Anchoring Effect: A Myth Or Reality?
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.33-47, 2019 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Duygudurum Düzeyinin İtkisel (Dürtüsel), Yenilikçi, Hazcı ve Takıntılı Satın Alma Davranışına Etkisi
International Journal of Social Inquiry
, cilt.12, sa.1, ss.41-64, 2019 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Customers’ Tendency to Avoid Risk and Preferring Online Banking Services
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.220-230, 2019 (Hakemli Dergi)
İtkisel (Dürtüsel) Satın Alma Davranışının Nedenleri ve Sonuçları: Turizm ve Konaklama Sektöründe Bir Çalışma
International Journal of Social Inquiry
, cilt.11, sa.2, ss.17-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Emotion Extraction from Facial Expressions by Using Artificial Intelligence Techniques
BRAIN-BROAD RESEARCH IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND NEUROSCIENCE
, cilt.9, sa.1, ss.5-16, 2018 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Seçiminde Yenilik Arama Davranışı
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.30, ss.29-40, 2018 (Hakemli Dergi)
The Relatıonship Between Risk Avoidance And Novelty Seeking Behaviour in Destination Decision Making
Yönetim, Ekonomi, Edebiyat, İslami ve Politik Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.162-171, 2017 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Risk Avoidance and Novelty Seeking Behaviour in Destination Decision Making
Yönetim, Ekonomi, Edebiyat, İslami ve Politik Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.162-171, 2017 (Hakemli Dergi)
Depresyon Anksiyete Stres Ölçeğinin(Dass 21) Türkçe Kısa Formunun Geçerlilik-Güvenilirlik Çalışması
Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.78-91, 2017 (Hakemli Dergi)
A B Kişilik Tiplerinin İnternet Bankacılığına Duyulan Güvene Etkisi Var Mıdır?
International Journal of Academic Value Studies
, cilt.3, sa.13, ss.435-444, 2017 (Hakemli Dergi)
Ab Kişilik Tiplerinin İnternet Bankaciliğina Duyulan Güvene Etkisi Var Midir?
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies)
, cilt.3, sa.13, ss.435-444, 2017 (Hakemli Dergi)
Konaklama İşletmelerinde İşe Alıştırma Eğitiminin Örgütsel Bağlılığa Etkisi
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.61-76, 2014 (Hakemli Dergi)
Tarihsel Gelişim Sürecinde Türk Spor Yönetimini Oluşturan Örgütlerin Amaç Ve Yapı Boyutları Açısından Karşılaştırılması
Atatürk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.9-31, 2014 (Hakemli Dergi)
Konaklama İşletmelerinde Çalışanların Mevsimsel Duygudurum Düzeylerinin Etkisi
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.371-394, 2013 (Hakemli Dergi)
Spor Dalı Çeşitliliği Bakımından Türkiye’deki SporGazetelerinin Avrupa’daki Spor Gazeteleri İleKarşılaştırılması
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.133-149, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Emotion Extraction from GSR and HR by Using Artifical Intelligence An Implementation in Marketing
The 6th International Conference on Scientific Methods in Academic Research and Teaching, Iasi, Romanya, 7 - 10 Haziran 2018
Sosyal Medya Reklamları İtkisel Satın Alma Eğilimini Arttırır mı?
International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.423
Impulsive Buying Behaviour: A Neuromarketing Approach by Using EEG GSR HR and Eye Tracker
International Applied Social Sciences Congress, 21 - 23 Eylül 2017
How to Apply Artificial Intelligence (AI) in Social Sciences?
International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.393
Measuring Customer-Based Brand Equity for Bursa: A City of History and Culture
7th Advances in Hospitality Tourism Marketing Management (AHTMM) Conference, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 10 - 15 Temmuz 2017, ss.467-474
A B Kişilik Tiplerinin İnternet Bankacılığına Duyulan Güvene Etkisi
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
Bir Spor Federasyonunun Stratejik Analizi
II International Social Sciences in Physical Education and Sport Congress, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012
Türk Spor Kurumlarının Tarihsel Gelişimi
Uluslararası Spor Araştırmaları Dergisi Çalıştayı, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2011
Reel Sektörden Spor Turizmine Genel Bakış
The International Congrees of Sport for All and Sport Tourism, 3 - 07 Haziran 2009
Examination of Job Satisfaction Levels of the Animators Working in the Hotels and Holiday Villages in Touristic Regions
The International Congrees of Sport for All and Sport Tourism, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Haziran 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Yeni Perspektifler
Seçkin Yayınevi, İstanbul, 2022
What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketing Perspective
Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research Volume 16Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design andProcess Impacts on Customer Behaviour,Marketing and Branding, Michael Volgger, Dieter Pfister, Editör, Emerald Publishing Limited, howard house, Wagon lane, Bingley Bd16 1WA, ss.223-244, 2020
Mobil Pazarlamada Nöropazarlama Uygulamaları
A’dan Z’ye MOBİL PAZARLAMA, Ruziye Cop, Oya Eru, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.175-193, 2019