SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Eğitmenlik Deneyimlerinin İncelenmesi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.585-600, 2022 (Hakemli Dergi)
ÇOKLUORTAM ÖĞRENME MATERYALİNE BAĞLANMA ÖLÇEĞİ: GELİŞTİRME, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.321-344, 2020 (Hakemli Dergi)
E-ÖĞRENME ORTAMLARINDA ALGILANAN KARMAŞIK GÖREV PERFORMANS ÖLÇEĞİ
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.1, ss.276-291, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Ekran Okumaya Karşı Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.17-30, 2018 (Hakemli Dergi)
Investigation of Factors Affected to Mathematics Engagement of MiddleSchool Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.4, ss.1093-1110, 2017 (Hakemli Dergi)
Individual Differences in Learning Computer Programming: A Social Cognitive Approach
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.8, sa.3, ss.195-213, 2017 (Hakemli Dergi)
Investigation Of Factors Affected To Math Engagement Of Middle School Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.4, ss.1093-1110, 2017 (Hakemli Dergi)
Programlama – I Dersinin BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin ÖzYeterlilik Algıları Üzerine Etkisi
Öğretim Teknolojileri Öğretmen Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.24-29, 2013 (Hakemli Dergi)
Learning from Animation Smooth Pursuits of Synaptic Transmission of an Impulse with Contextual Cues
WORLD JOURNAL ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.5, sa.2, ss.238-247, 2013 (Hakemli Dergi)
Individual Differences in Spatial Orientation Performances An Eye Tracking Study
WORLD JOURNAL ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.5, sa.2, ss.266-280, 2013 (Hakemli Dergi)
Modeling Cognitive Strategies with Complex Task Performing Process
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.3, sa.4, ss.1-31, 2012 (Hakemli Dergi)
Programlamaya İlişkin Öz Yeterlilik Algısı Ölçeğinin Türkçe Formumun Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.3, sa.2, ss.297-308, 2012 (Hakemli Dergi)
Bir bölüm web sitesinin otantik görevler ve göz izleme yöntemi aracılığıyla kullanılabilirlik değerlendirmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.147-173, 2011 (Hakemli Dergi)
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrenme Öğretme Süreçlerine Entegrasyonu Göstergeler ve Modeller
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.1, sa.1, ss.62-79, 2011 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Yeniliklerin Yayılımı Kabulü ve Benimsenmesi Sürecinde Yer Alan Öğeler Bir içerik Analizi Çalışması
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.3, sa.39, ss.60-74, 2010 (Hakemli Dergi)
Sosyal Ağların Benimsenmesi Ölçeği
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.15, sa.8, ss.137-157, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
9. Sınıf Öğrencilerinin İngilizceye Maruz Kalmaları ile İngilizce Dersine Karşı Kaygıları Arasındaki İlişki
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 23 Aralık 2023
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Motivasyonlarının Farklı Değişkenler Açısında İncelenmesi
IV. INSAC Educational Sciences Congress, Ereğli/Konya, 11 - 13 Ekim 2019
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Çocukluk Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanımları
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017
E-Öğrenme Ortamlarında Algılanan Karmaşık Görev Performans Ölçeği
5thInternational Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin WebPedagojik İçerik Bilgileri ve Teknoloji KabulDüzeyine İlişkin Algıları
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017
Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejileri: Bilgisayar ve Çevrimiçi Teknolojilere Yönelik Öz Yeterlilik Algısının Rolü
IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1904-1906
The Adaptation Study of the ICT Use in Early Childhood Education Scale
HumanitiesAnd Social Sciences Conference, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.38
Ortaokul öğrencilerin matematik dersine bağlılık düzeylerini etkileyen faktörlerin incelenmesi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Eğitim Fakültelerinde Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersinin Müfredattaki Yerinin Öğrenme Çıktılarına Etkisi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.704
Öğrenmede Bulut Bilişim ve Eğitsel Google Uygulamaları
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
İlkokul 4 sınıf öğretmenlerin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.697-698
İlkokul 4 Sınıf Öğretmenlerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/Muğla, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.303
Examination Of University Students Online Information Searching Strategies
The International Journal of Arts Sciences (IJAS), 26 - 30 Mayıs 2015
Programlama –I Dersinin BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Programlama İlişkin ÖzYeterlilik Algıları Üzerine Etkisi
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013
How Prior Knowledge and Colour Contrast Interfere Visual Search Processes in Novice Learners An Eye Tracking Study
International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2012), 19 - 21 Ekim 2012
Cangöz B Altun A Aşkar P Baran Z Mazman S G 2011 Does the valence of emotional faces affect eye tracking measurements 21 25 August Université de Provence Marseille France
16th European Conference on Eye Movements., 21 - 25 Ağustos 2011
Aşkar P Altun A Cangöz B Mazman S G 2011 E öğrenme İçin Ontoloji ve Bilişsel Profil Uygulamaları
11th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011
Benimseme Sürecinde Bireylerin Temkinlilik ya da Yenilikçiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Ölçme Aracı
11th International Educational Technology Conference (IETC 2011), 25 - 27 Mayıs 2011
Individual differences in different level mental rotation tasks an eye movement study
IADIS International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2010), 15 - 17 Ekim 2010
Bölüm web sitelerinin kullanılabilirlik testi otantik kullanıcılarla ve otantik görevlerle bir durum çalışması
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Eylül 2010
Identification of User Patterns in Social Networks by Data Mining Techniques: Facebook Case
2nd International Symposium on Information Management in the Changing World, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2010, ss.68-73
Comparative examination of computer and internet usage of PISA Balkan Countries
13th International Conference ”ICT in the Education of the Balkan Countries”, 17 - 19 Haziran 2010
Öğretmen Adaylarının Web Kullanım Amaçları Yenilikçi Temkinli Olma Durumlarına Göre Farklılık Gösteriyor mu
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2010
Student s Reflections About Podcast Creation and Usage ProcesseS
10th International Educational Technology Conference (IETC), 26 - 28 Nisan 2010, ss.1363-1366
Farklı Akademik Birimlere ve Cinsiyetlere Göre Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayara Karşı Tutumları ve Bilgisayar Becerileri
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 7 - 09 Ekim 2009
Eğitimde Yeniliklerin Yayılımı Kabulü Ve Benimsenmesi Sürecinde Önemli Rol Oynayan Ögeler 7 9 Ekim Trabzon Türkiye
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 7 - 09 Ekim 2009
Prospective Teachers Awareness of Collaborative Web 2 0 Tools
The IADIS International Conference WWW /Internet, 19 - 22 Kasım 2009
Adoption of Web 2 0 tools in distance education
Procedia - Social and Behavioral Science, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.818-823
The Usage of Social Networks in EducationalContext
World Academy of Science, Engineering and Technology, 28 - 30 Ocak 2009, ss.404-408
Social İnfluence in The Adoption Process And Usage Of İnnovation Gender Differences
World Academy of Science, Engineering and Technology, 28 - 30 Ocak 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Uzaktan Eğitimde Öğretmenin Netliği (Teacher Clarity At a Distance)
Üniversiteler için Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı (The Distance Learning Playbook for College and University Instruction), Arif Altun, Petek Aşkar, Editör, Nobel Yayınevi, Uşak, ss.78-97, 2022
THE DISTANCE LEARNING PLAYBOOK, Grades K-12: Teaching for Engagement and Impact in any Setting
K-12 Sınıfları İçin UZAKTAN EĞİTİM BAŞUCU KİTABI: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim (THE DISTANCE LEARNING PLAYBOOK, Grades K-12: Teaching for Engagement and Impact in any Setting), Aşkar Petek, Altun Arif, Editör, Nobel Yayınevi, ss.80-100, 2022
Uzaktan Eğitimde Öğretmenin Netliği
Üniversiteler için Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı (The Distance Learning Playbook for College and University Instruction), Aşkar Petek, Altun Arif, Editör, Nobel Yayınevi, ss.79-97, 2022
Uzaktan Eğitimde Öğretmenin Netliği (Teacher Clarity At a Distance)
K-12 Sınıfları İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim (THE DISTANCE LEARNING PLAYBOOK, Grades K-12: Teaching for Engagement and Impact in any Setting), Arif Altun, Petek Aşkar, Editör, Nobel Yayınevi, Uşak, ss.79-100, 2022
Temellendirilmiş Kuram
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.714-722, 2021
Durumlar Arası Gösterimler: Düzenlemek ve Açıklamak
Nitel Veri Analizi, AltunAkbaba Sadegül, Ersoy Ali, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.207-237, 2015
Durumlar İçi Gösterimler: İncelemek ve Betimlemek
Nitel Veri Analizi, Altun Akbaba Sadegül, Ersoy Ali, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.90-141, 2015
Individual differences in different level mental rotation tasks: an eye movement study
TOWARDS LEARNING AND INSTRUCTION IN WEB 3.0: ADVANCES IN COGNITIVE AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, Pedro Isaias, Dirk Ifenthaler, Kinshuk, Demetrios G. Sampson, J. Michael Spector, Editör, New York: Springer, ss.231-243, 2012