Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

9. Sınıf Öğrencilerinin İngilizceye Maruz Kalmaları ile İngilizce Dersine Karşı Kaygıları Arasındaki İlişki

4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 23 Aralık 2023

WHAT CAUSES STUDENTS TO FALL BEHIND IN ONLINE COURSES?

9th International Conference on Social Sciences, Türkiye, 30 Ağustos 2023

Reading and Reproducing Fairy Tales with a Critical Lens

Reconceptualising Early Childhood Literacies:An International Conference, Manchester, İngiltere, 7 - 08 Mart 2019, ss.16

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Çocukluk Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanımları

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017

E-Öğrenme Ortamlarında Algılanan Karmaşık Görev Performans Ölçeği

5thInternational Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin WebPedagojik İçerik Bilgileri ve Teknoloji KabulDüzeyine İlişkin Algıları

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017

The Adaptation Study of the ICT Use in Early Childhood Education Scale

HumanitiesAnd Social Sciences Conference, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.38 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğrenmede Bulut Bilişim ve Eğitsel Google Uygulamaları

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016

Examination Of University Students Online Information Searching Strategies

The International Journal of Arts Sciences (IJAS), 26 - 30 Mayıs 2015

A cross cultural perspective on information communication technologies learning survey

11th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2014, Porto, Portekiz, 25 - 27 Ekim 2014, ss.265-269 identifier

How Prior Knowledge and Colour Contrast Interfere Visual Search Processes in Novice Learners An Eye Tracking Study

International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2012), 19 - 21 Ekim 2012

Individual differences in different level mental rotation tasks an eye movement study

IADIS International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2010), 15 - 17 Ekim 2010

Identification of User Patterns in Social Networks by Data Mining Techniques: Facebook Case

2nd International Symposium on Information Management in the Changing World, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2010, ss.68-73

Comparative examination of computer and internet usage of PISA Balkan Countries

13th International Conference ”ICT in the Education of the Balkan Countries”, 17 - 19 Haziran 2010

Öğretmen Adaylarının Web Kullanım Amaçları Yenilikçi Temkinli Olma Durumlarına Göre Farklılık Gösteriyor mu

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2010

Student s Reflections About Podcast Creation and Usage ProcesseS

10th International Educational Technology Conference (IETC), 26 - 28 Nisan 2010, ss.1363-1366

FARKLI AKADEMİK BİRİMLERE VE CİNSİYETLERE GÖRE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYARA KARŞI TUTUMLARI VE BİLGİSAYAR BECERİLERİ

3.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1264-1270

Prospective Teachers Awareness of Collaborative Web 2 0 Tools

The IADIS International Conference WWW /Internet, 19 - 22 Kasım 2009

Adoption of Web 2 0 tools in distance education

Procedia - Social and Behavioral Science, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.818-823

The Usage of Social Networks in EducationalContext

World Academy of Science, Engineering and Technology, 28 - 30 Ocak 2009, ss.404-408

Kitap & Kitap Bölümleri

Uzaktan Eğitimde Öğretmenin Netliği (Teacher Clarity At a Distance)

Üniversiteler için Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı (The Distance Learning Playbook for College and University Instruction), Arif Altun, Petek Aşkar, Editör, Nobel Yayınevi, Uşak, ss.78-97, 2022

Uzaktan Eğitimde Öğretmenin Netliği (Teacher Clarity At a Distance)

K-12 Sınıfları İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim (THE DISTANCE LEARNING PLAYBOOK, Grades K-12: Teaching for Engagement and Impact in any Setting), Arif Altun, Petek Aşkar, Editör, Nobel Yayınevi, Uşak, ss.79-100, 2022

THE DISTANCE LEARNING PLAYBOOK, Grades K-12: Teaching for Engagement and Impact in any Setting

K-12 Sınıfları İçin UZAKTAN EĞİTİM BAŞUCU KİTABI: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim (THE DISTANCE LEARNING PLAYBOOK, Grades K-12: Teaching for Engagement and Impact in any Setting), Aşkar Petek, Altun Arif, Editör, Nobel Yayınevi, ss.80-100, 2022

Uzaktan Eğitimde Öğretmenin Netliği

Üniversiteler için Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı (The Distance Learning Playbook for College and University Instruction), Aşkar Petek, Altun Arif, Editör, Nobel Yayınevi, ss.79-97, 2022

Temellendirilmiş Kuram

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.714-722, 2021

Öğrenmede Bulut Bilişim ve Eğitsel Google Uygulamaları

Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, Demirel, Özcan, Dinçer, Serkan, Editör, Pegem, Ankara, ss.1183-1198, 2016

Durumlar İçi Gösterimler: İncelemek ve Betimlemek

Nitel Veri Analizi, Altun Akbaba Sadegül, Ersoy Ali, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.90-141, 2015

Durumlar Arası Gösterimler: Düzenlemek ve Açıklamak

Nitel Veri Analizi, AltunAkbaba Sadegül, Ersoy Ali, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.207-237, 2015

Individual differences in different level mental rotation tasks: an eye movement study

TOWARDS LEARNING AND INSTRUCTION IN WEB 3.0: ADVANCES IN COGNITIVE AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, Pedro Isaias, Dirk Ifenthaler, Kinshuk, Demetrios G. Sampson, J. Michael Spector, Editör, New York: Springer, ss.231-243, 2012

Identification of User Patterns in Social Networks by Data Mining Techniques: Facebook Case

Technological Convergence and Social Networks in Information Management, Kurbanoğlu Serap , Al Umut , Erdoğan Phyllis Lepon , Tonta Yaşar , Uçak Nazan, Editör, Springer Berlin Heidelberg, ss.145-153, 2010

Metrikler

Yayın

82

Atıf (WoS)

684

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

713

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

3606

H-İndeks (Scholar)

21

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları