Arş. Gör. UFUK ULUÇINAR


EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.

Metrikler

Yayın

51

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

8

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

4

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2018

2012 - 2018

Doktora

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye

2010 - 2012

2010 - 2012

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

2007 - 2010

2007 - 2010

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2006 - 2008

2006 - 2008

Lisans

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Doktora

Öğrencilere özenli düşünme becerilerini kazandırmaya yönelik duyuş temelli bir eğitim programının geliştirilmesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)

2012

2012

Yüksek Lisans

Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin demokratik değerlerini yordama düzeyi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Okullarda RPD Uygulamaları I

Okul dışı öğrenme ortamları

Kültürel antropoloji

Eğitimde ahlak ve etik

Karakter ve değer eğitimi

Okullarda RPD Uygulamaları II

Öğretim ilke ve yöntemleri

Kurum deneyimi

Eğitim psikolojisi

Öğretmenlik uygulaması

Okul deneyimi

Okullarda gözlem

Özel eğitim

Makaleler

Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (7)

2016

2016

20. A model of Decision-Making based on critical thinking

ULUÇINAR U., Aypay A.

Egitim ve Bilim , cilt.41, sa.185, ss.251-268, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin) Creative Commons License identifier

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Student views on the effectiveness of a special education course prepared by the technology-assisted Understanding by Design model

ULUÇINAR U.

19th International Primary Teacher Education Symposium, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. Findings of qualitative studies on the teaching for Understanding, Hunter model, and Authentic intellectual work

ULUÇINAR U.

The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), 04 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. Developing a scale of democratic values for primary school students

ULUÇINAR U., AKAR C.

V. International Congress of Social Sciences Research, Türkiye, 26 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. The effects of technology supported Ubd based instructional design training on student teachers’ flow experiences

ULUÇINAR U.

II. International Congress of Pedagogical Research, Türkiye, 15 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

5. Students’ viewpoints on authentic performance tasks in special education course

ULUÇINAR U., DİNÇ E.

International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 16 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

6. Ilkokul ogrencileri icin elestirel dusunme egilimi olcegi gelistirme calismasi Gecerlilik ve guvenirlik analizi

AKAR C., ULUÇINAR U.

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 03 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

7. İlkokul öğrencileri için eleştirel düşünme eğilimi ölçeği geliştirme çalışması: geçerlilik ve güvenirlik analizi

AKAR C., ULUÇINAR U.

4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Bir ozenli dusunme becerisi olarak aktif dusunme: Tasarimla anlama modeline dayali bir unite gelistirme calismasi

ARI A., ULUÇINAR U.

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Türkiye, 23 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Lise ogrencilerinin ogrenme stillerinin cesitli degiskenler acisindan incelenmesi

ULUÇINAR U., İNEL Y.

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 19 - 21 Ekim 2017, ss.248-249, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. The development of caring thinking skills inventory based on problem scenarios: A study of validation and reliability.

ARI A., ULUÇINAR U.

5th International Congress on Curriculum and Instruction, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

11. 8. sinif ortaokul ogrencilerinin farkliliklara saygi degerine iliskin imajlari

İNEL Y., UZTEMUR S., ULUÇINAR U., YUMUK M.

5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

12. 8 Sınıf ortaokul öğrencilerinin farklılıklara saygı değerine ilişkin imajları

İNEL Y., ÜZTEMUR S. S., ULUÇINAR U., YUMUK M.

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.116-117, (Özet Bildiri)

2015

2015

13. An investigation of university students attention levels in real classroom settings with neurosky s mindwave mobile EEG device

SEZER A., İNEL Y., SEÇKİN A. Ç., ULUÇINAR U.

Intenational Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.88-101, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

14. Karar vermeye dayali elestirel dusunce gelisim modeli

AYPAY A., ULUÇINAR U.

IXth International Eurasian Educational Research Congress, 24 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

15. 2005 ve 2013 Fen ve teknoloji programlarinin karsilastirilmasi

DEMİR M., ULUÇINAR U.

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 05 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

17. Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının İlköğretim 8. Sınıf Vatandaşlık ve Demokrasi Dersi Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi

İNEL Y., USLU S., ULUÇINAR U.

Uluslararası Sosyal Bİlgiler Eğitimi Sempozyumu II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.162, (Özet Bildiri)

2012

2012

18. An Investigation on Epistemological Beliefs of University Students

ULUÇINAR U., AKAR C., DEMİR M., DEMİRHAN G.

4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012), Barselona, İspanya, 2 Şubat - 05 Mayıs 2012, cilt.46, ss.5133-5137, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

19. Universite ogrencilerine göre ogretim uyelerinin demokratik degerlerinin degerlendirilmesi

YÜCEL C., AKAR C., DEMİRHAN G., ULUÇINAR U.

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Bilimsel Düşünme ve Problem Çözme.

ULUÇINAR U.

Yuksekogretimde 21.yy becerileri, Aypay, Ahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.55-78, 2021

2021

2021

2. Eleştirel Düşünme

ULUÇINAR U.

Yuksekogretimde 21.yy becerileri , Aypay, Ahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.33-54, 2021

2021

2021

3. Caring Thinking in Kutadgu Bilig,

ULUÇINAR U., BATUR Z.

The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, Turhan Çetin, Yusuf İnel, Editör, SRA, Klaipeda, ss.159-177, 2021

2021

2021

4. Caring Thinking in Kutadgu Bilig

ULUÇINAR U., ULUTAŞ M., BATUR Z.

The Pandemic Process And New Horizons in Educational Sciences, Çetin Turhan, İnel Yusuf, Gürgil Fitnat, Editör, Strategic Researches Academy, Klaipeda, ss.159-178, 2021

2021

2021

5. Caring Thinking in Kutadgu Bilig

ULUÇINAR U., ULUTAŞ M., BATUR Z.

The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, ÇETİN, Turhan; İNEL, Yusuf; GÜRGİL, Fitnat, Editör, SRA Academic Publishing, ss.159-178, 2021

2018

2018

6. Nitel araştırmanın geçerliliği

DİNÇ E., Üztemur S., CEBESOY Ü. B., ULUÇINAR U., AÇIKALIN M., İREZ O. S., et al.

Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.539-575, 2018

2018

2018

7. Nitel araştırmanın geçerliği

GÜNEL E., DİNÇ E., CEBESOY Ü. B., ULUÇINAR U., AÇIKALIN M., İREZ O. S., et al.

Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem akademi, ss.539-575, 2018


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 44

h-indeksi (SCOPUS): 3