Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

2. Findings of qualitative studies on the teaching for Understanding, Hunter model, and Authentic intellectual work

The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), 04 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

3. Developing a scale of democratic values for primary school students

V. International Congress of Social Sciences Research, Türkiye, 26 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

4. The effects of technology supported Ubd based instructional design training on student teachers’ flow experiences

II. International Congress of Pedagogical Research, Türkiye, 15 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

5. Students’ viewpoints on authentic performance tasks in special education course

International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 16 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

6. Ilkokul ogrencileri icin elestirel dusunme egilimi olcegi gelistirme calismasi Gecerlilik ve guvenirlik analizi

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 03 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

7. İlkokul öğrencileri için eleştirel düşünme eğilimi ölçeği geliştirme çalışması: geçerlilik ve güvenirlik analizi

4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

8. Bir ozenli dusunme becerisi olarak aktif dusunme: Tasarimla anlama modeline dayali bir unite gelistirme calismasi

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Türkiye, 23 Mart 2018, (Özet Bildiri)

9. Lise ogrencilerinin ogrenme stillerinin cesitli degiskenler acisindan incelenmesi

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 19 - 21 Ekim 2017, ss.248-249, (Özet Bildiri)

11. 8. sinif ortaokul ogrencilerinin farkliliklara saygi degerine iliskin imajlari

5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

12. 8 Sınıf ortaokul öğrencilerinin farklılıklara saygı değerine ilişkin imajları

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.116-117, (Özet Bildiri)

13. An investigation of university students attention levels in real classroom settings with neurosky s mindwave mobile EEG device

Intenational Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.88-101, (Tam Metin Bildiri)

14. Karar vermeye dayali elestirel dusunce gelisim modeli

IXth International Eurasian Educational Research Congress, 24 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

15. 2005 ve 2013 Fen ve teknoloji programlarinin karsilastirilmasi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 05 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

17. Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının İlköğretim 8. Sınıf Vatandaşlık ve Demokrasi Dersi Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi

Uluslararası Sosyal Bİlgiler Eğitimi Sempozyumu II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.162, (Özet Bildiri)

18. An Investigation on Epistemological Beliefs of University Students

4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012), Barselona, İspanya, 2 Şubat - 05 Mayıs 2012, cilt.46, ss.5133-5137, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Bilimsel Düşünme ve Problem Çözme.

Yuksekogretimde 21.yy becerileri, Aypay, Ahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.55-78, 2021

2. Eleştirel Düşünme

Yuksekogretimde 21.yy becerileri , Aypay, Ahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.33-54, 2021

3. Caring Thinking in Kutadgu Bilig,

The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, Turhan Çetin, Yusuf İnel, Editör, SRA, Klaipeda, ss.159-177, 2021

4. Caring Thinking in Kutadgu Bilig

The Pandemic Process And New Horizons in Educational Sciences, Çetin Turhan, İnel Yusuf, Gürgil Fitnat, Editör, Strategic Researches Academy, Klaipeda, ss.159-178, 2021

5. Caring Thinking in Kutadgu Bilig

The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, ÇETİN, Turhan; İNEL, Yusuf; GÜRGİL, Fitnat, Editör, SRA Academic Publishing, ss.159-178, 2021

6. Nitel araştırmanın geçerliliği

Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.539-575, 2018

7. Nitel araştırmanın geçerliği

Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem akademi, ss.539-575, 2018
Metrikler

Yayın

51

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

8

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

4

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları