Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (7)
5. Oz denetim ile sorumluluk arasindaki iliski uzerine bir arastirma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.715-726, 2021 (TRDizin)
6. Findings of qualitative studies on Understanding by Design: A meta-synthesis
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.167-194, 2021 (Hakemli Dergi)
7. B1 Düzeyindeki Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Kelime Sıklığı Üzerine Bir Araştırma
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.597-116, 2021 (Hakemli Dergi)
8. The Associations Between Learning-Teaching Conceptions and Technological Pedagogical Content Knowledge: A Structural Equation Modeling Study
Pyscho-Educational Resarch Reviews
, cilt.10, sa.2, ss.58-76, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Öz Denetim İle Sorumluluk Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.715-726, 2021 (TRDizin)
12. B1 duzeyindeki ogrencilerin yazili anlatimlarindaki kelime sikligi uzerine bir arastirma
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.597-617, 2021 (Hakemli Dergi)
13. The critical thinking dispositions scale for elementary school students: A study of scale development
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.56, sa.3, ss.2031-2047, 2021 (TRDizin)
14. Hayat bilgisi dersinde eglenme duzeyini belirleme olcegi: Gecerlik ve guvenirlik calismasi
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.13, sa.47, ss.2564-2581, 2020 (TRDizin)
23. Elestirel dusuncenin onemi ve ogretimi
MILLI EGITIM
, 2012 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
7. İlkokul öğrencileri için eleştirel düşünme eğilimi ölçeği geliştirme çalışması: geçerlilik ve güvenirlik analizi
4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
10. The development of caring thinking skills inventory based on problem scenarios: A study of validation and reliability.
5th International Congress on Curriculum and Instruction, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
11. 8. sinif ortaokul ogrencilerinin farkliliklara saygi degerine iliskin imajlari
5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
12. 8 Sınıf ortaokul öğrencilerinin farklılıklara saygı değerine ilişkin imajları
V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.116-117, (Özet Bildiri)
15. 2005 ve 2013 Fen ve teknoloji programlarinin karsilastirilmasi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 05 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
16. Sosyal bilgiler ogretmeni adaylarinin ilkogretim 8. sinif vatandaslik ve demokrasi dersi algilarinin metafor yoluyla belirlenmesi
II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
17. Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının İlköğretim 8. Sınıf Vatandaşlık ve Demokrasi Dersi Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi
Uluslararası Sosyal Bİlgiler Eğitimi Sempozyumu II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.162, (Özet Bildiri)
19. Universite ogrencilerine göre ogretim uyelerinin demokratik degerlerinin degerlendirilmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen adaylarının problem cozme becerileri ve deger tercihleri arasındaki iliskinin incelenmesi
1. Ulusal Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
21. Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve değer tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. Bilimsel Düşünme ve Problem Çözme.
Yuksekogretimde 21.yy becerileri, Aypay, Ahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.55-78, 2021
2. Eleştirel Düşünme
Yuksekogretimde 21.yy becerileri
, Aypay, Ahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.33-54, 2021
4. Caring Thinking in Kutadgu Bilig
The Pandemic Process And New Horizons in Educational Sciences, Çetin Turhan, İnel Yusuf, Gürgil Fitnat, Editör, Strategic Researches Academy, Klaipeda, ss.159-178, 2021
5. Caring Thinking in Kutadgu Bilig
The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, ÇETİN, Turhan; İNEL, Yusuf; GÜRGİL, Fitnat, Editör, SRA Academic Publishing, ss.159-178, 2021
6. Nitel araştırmanın geçerliliği
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.539-575, 2018
7. Nitel araştırmanın geçerliği
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem akademi, ss.539-575, 2018
