SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teori Tabanlı Değerlendirmeye Dayalı Eklektik Bir Program Geliştirme Modeli
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.132-151, 2022 (Hakemli Dergi)
Findings of qualitative studies on Understanding by Design: A meta-synthesis
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.167-194, 2021 (Hakemli Dergi)
Oz denetim ile sorumluluk arasindaki iliski uzerine bir arastirma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.715-726, 2021 (Hakemli Dergi)
The Associations Between Learning-Teaching Conceptions and Technological Pedagogical Content Knowledge: A Structural Equation Modeling Study
Pyscho-Educational Resarch Reviews
, cilt.10, sa.2, ss.58-76, 2021 (Hakemli Dergi)
B1 Düzeyindeki Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Kelime Sıklığı Üzerine Bir Araştırma
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.597-116, 2021 (Hakemli Dergi)
Öz Denetim İle Sorumluluk Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.715-726, 2021 (Hakemli Dergi)
The critical thinking dispositions scale for elementary school students: A study of scale development
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.56, sa.3, ss.2031-2047, 2021 (Hakemli Dergi)
B1 duzeyindeki ogrencilerin yazili anlatimlarindaki kelime sikligi uzerine bir arastirma
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.597-617, 2021 (Hakemli Dergi)
Hayat bilgisi dersinde eglenme duzeyini belirleme olcegi: Gecerlik ve guvenirlik calismasi
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.13, sa.47, ss.2564-2581, 2020 (Hakemli Dergi)
Elestirel dusuncenin onemi ve ogretimi
MILLI EGITIM
, 2012 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlkokul öğrencileri için eleştirel düşünme eğilimi ölçeği geliştirme çalışması: geçerlilik ve güvenirlik analizi
4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020
The development of caring thinking skills inventory based on problem scenarios: A study of validation and reliability.
5th International Congress on Curriculum and Instruction, 26 - 28 Ekim 2017
8. sinif ortaokul ogrencilerinin farkliliklara saygi degerine iliskin imajlari
5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2016
8 Sınıf ortaokul öğrencilerinin farklılıklara saygı değerine ilişkin imajları
V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.116-117
2005 ve 2013 Fen ve teknoloji programlarinin karsilastirilmasi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 05 Eylül 2013
Sosyal bilgiler ogretmeni adaylarinin ilkogretim 8. sinif vatandaslik ve demokrasi dersi algilarinin metafor yoluyla belirlenmesi
II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 Nisan 2013
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının İlköğretim 8. Sınıf Vatandaşlık ve Demokrasi Dersi Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi
Uluslararası Sosyal Bİlgiler Eğitimi Sempozyumu II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.162
Universite ogrencilerine göre ogretim uyelerinin demokratik degerlerinin degerlendirilmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Öğretmen adaylarının problem cozme becerileri ve deger tercihleri arasındaki iliskinin incelenmesi
1. Ulusal Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve değer tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Eleştirel Düşünme
Yuksekogretimde 21.yy becerileri
, Aypay, Ahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.33-54, 2021
Caring Thinking in Kutadgu Bilig
The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, ÇETİN, Turhan; İNEL, Yusuf; GÜRGİL, Fitnat, Editör, SRA Academic Publishing, ss.159-178, 2021
Caring Thinking in Kutadgu Bilig
The Pandemic Process And New Horizons in Educational Sciences, Çetin Turhan, İnel Yusuf, Gürgil Fitnat, Editör, Strategic Researches Academy, Klaipeda, ss.159-178, 2021
Bilimsel Düşünme ve Problem Çözme.
Yuksekogretimde 21.yy becerileri, Aypay, Ahmet, Editör, Nobel Yayınları, ss.55-78, 2021
Nitel araştırmanın geçerliği
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem akademi, ss.539-575, 2018
Nitel araştırmanın geçerliliği
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.539-575, 2018