Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

2. Çocukların Oluşturduğu Dijital Hikayelere Kuramsal Bir Bakış: Sosyo-materyal Okuryazarlıklar Kuramı

7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

3. Okulöncesi Dönemde Biyografik Hikâyeler Aracılığı ile Toplumsal Cinsiyet Eşitliği

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Sınıf Öğretmenlerinin Medya Okuryazarlığı Üzerine Görüşleri

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

5. Eleştirel Medya Okuryazarlığı Uygulamalarının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Sorunlarla Başa Çıkmalarına Etkisi

IXth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2022), İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

6. Eleştirel Medya Okuryazarlığı Uygulamalarının Okul öncesi Çocuklarının Beslenme Bilinci Kazanmaları Üzerine Etkisi

IXth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2022), İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

7. Local-global Maker-places: Toward an Instrument for International Maker Education

16th International Conference of the Learning Sciences, ICLS 2022, Virtual, Online, Japonya, 6 - 10 Haziran 2022, ss.2026-2027, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. Çocukların Gözünden Çocuk YouTuber Videoları: Bir Eylem Araştırması

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2021), 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

9. Çocukların Gözünden Koronavirüs Salgını: Bir Eylem Araştırması

VIIIth Internationa Eurasian Educational Research Congress, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

10. Çocukların Kanıksanmış Masallar Üzerinde Yaptıkları Eleştirel Okuma Yazma Etkileşimlerinin İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

11. Reading and Reproducing Fairy Tales with a Critical Lens

Reconceptualising Early Childhood Literacies:An International Conference, Manchester, İngiltere, 7 - 08 Mart 2019, ss.16, (Özet Bildiri)

12. Sınıf Öğretmenlerinin Harf Öğretiminde Bilişim Teknolojilerini ve Sosyal Ağları Kullanım Durumları

2nd International Education Research and Teacher Education Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

13. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi

3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

14. 21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek

3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

15. İnteraktif Dijital Kitap Uygulamaları Üzerine Bir İçerik Analizi: Skbrary iPad Uygulamasının Çok Kültürlülük Açısından Değerlendirilmesi

17. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

16. Dijital Çağda Okuma-Yazma Eğitimi

17. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

17. Küçük Çocukların Sanal Alem Oyunlarının Ticari Amaçlı Tasarımları Karşısında Eleştirel Okuma Yazma Kullanımları

16. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2017), Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. Çocukların Sanal Alem Oyunlarındaki Okuma Yazma Etkinlikleri

16. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. Teaching Drama but Assessing Print: Multimodal Literacies, Workshop Assessments, and Children’s Play Performances

Literacy Research Association 65th Annual Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Children's Social Interactions and Literacy Practices in Virtual Play Worlds

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi (ETZ 2015), Ankara, Türkiye, 05 Aralık 2015, ss.356-365, (Tam Metin Bildiri)

21. Play in a New Playground: Children's Play and Literacy Engagements in the Club Penguin Virtual World

Educational Research and Publication Association (ERPA) International Congress on Education (ERPA 2014), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

22. Metacognitive awareness of grades 6, 7 and 8 students in reading process

World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4193-4199, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Değişen Dünyada Medya Okuryazarlığı: Eleştiren ve Üreten Çocuklar

Değişen Dünyanın Gelişen Çocukları: Dijital Teknolojinin Çocuk Gelişimi Üzerine Etkileri, Ferhat Karaman, Aylin Özdeş, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.331-354, 2023

2. Erken Çocukluk Döneminde Dijital Okuryazarlıklar

Erken Çocukluk Döneminde Dijital Teknoloji: Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Dilek Altun, Feyza Tantekin Erden, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.180-210, 2022

3. Eğitim Araştırmalarında İkincil Veri Kullanımı

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.281-305, 2021

4. Hacking toys and remixing media: Integrating maker literacies into early childhood teacher education

Digital childhoods - Technologies in children’s everyday lives, Susan J. Danby, Marilyn Fleer, Christina Davidson, Maria Hatzigianni, Editör, Springer, ss.147-162, 2018

5. Nitel Yöntemlerin Özellikle Uygun Olduğu Durumlar

Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri, Mesut Bütün, Selçuk Beşir Demir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.143-206, 2018

6. “Cause I know how to get friends-plus they like my dancing”: (L)earning the nexus of practice in Club Penguin

Children’s Virtual Play Worlds: Culture, Learning and Participation, Anna Burke, Jackie Marsh, Editör, Peter Lang, ss.79-98, 2013
Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

15

Proje

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları