Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Çocukların Oluşturduğu Dijital Hikayelere Kuramsal Bir Bakış: Sosyo-materyal Okuryazarlıklar Kuramı

7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023

Sınıf Öğretmenlerinin Medya Okuryazarlığı Üzerine Görüşleri

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022

Okulöncesi Dönemde Biyografik Hikâyeler Aracılığı ile Toplumsal Cinsiyet Eşitliği

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Eleştirel Medya Okuryazarlığı Uygulamalarının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Sorunlarla Başa Çıkmalarına Etkisi

IXth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2022), İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022

Eleştirel Medya Okuryazarlığı Uygulamalarının Okul öncesi Çocuklarının Beslenme Bilinci Kazanmaları Üzerine Etkisi

IXth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2022), İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022

Local-global Maker-places: Toward an Instrument for International Maker Education

16th International Conference of the Learning Sciences, ICLS 2022, Virtual, Online, Japonya, 6 - 10 Haziran 2022, ss.2026-2027 identifier

Çocukların Gözünden Çocuk YouTuber Videoları: Bir Eylem Araştırması

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2021), 12 - 14 Kasım 2021

Çocukların Gözünden Koronavirüs Salgını: Bir Eylem Araştırması

VIIIth Internationa Eurasian Educational Research Congress, 7 - 10 Temmuz 2021

Çocukların Kanıksanmış Masallar Üzerinde Yaptıkları Eleştirel Okuma Yazma Etkileşimlerinin İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019

Reading and Reproducing Fairy Tales with a Critical Lens

Reconceptualising Early Childhood Literacies:An International Conference, Manchester, İngiltere, 7 - 08 Mart 2019, ss.16

Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi

3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018

21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek

3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018

Dijital Çağda Okuma-Yazma Eğitimi

17. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

Çocukların Sanal Alem Oyunlarındaki Okuma Yazma Etkinlikleri

16. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

Küçük Çocukların Sanal Alem Oyunlarının Ticari Amaçlı Tasarımları Karşısında Eleştirel Okuma Yazma Kullanımları

16. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2017), Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

Teaching Drama but Assessing Print: Multimodal Literacies, Workshop Assessments, and Children’s Play Performances

Literacy Research Association 65th Annual Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Aralık 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Children's Social Interactions and Literacy Practices in Virtual Play Worlds

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi (ETZ 2015), Ankara, Türkiye, 05 Aralık 2015, ss.356-365

Play in a New Playground: Children's Play and Literacy Engagements in the Club Penguin Virtual World

Educational Research and Publication Association (ERPA) International Congress on Education (ERPA 2014), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014

Metacognitive awareness of grades 6, 7 and 8 students in reading process

World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4193-4199

Kitap & Kitap Bölümleri

Değişen Dünyada Medya Okuryazarlığı: Eleştiren ve Üreten Çocuklar

Değişen Dünyanın Gelişen Çocukları: Dijital Teknolojinin Çocuk Gelişimi Üzerine Etkileri, Ferhat Karaman, Aylin Özdeş, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.331-354, 2023

Erken Çocukluk Döneminde Dijital Okuryazarlıklar

Erken Çocukluk Döneminde Dijital Teknoloji: Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Dilek Altun, Feyza Tantekin Erden, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.180-210, 2022

Eğitim Araştırmalarında İkincil Veri Kullanımı

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.281-305, 2021

Hacking toys and remixing media: Integrating maker literacies into early childhood teacher education

Digital childhoods - Technologies in children’s everyday lives, Susan J. Danby, Marilyn Fleer, Christina Davidson, Maria Hatzigianni, Editör, Springer, ss.147-162, 2018

Nitel Yöntemlerin Özellikle Uygun Olduğu Durumlar

Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri, Mesut Bütün, Selçuk Beşir Demir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.143-206, 2018

“Cause I know how to get friends-plus they like my dancing”: (L)earning the nexus of practice in Club Penguin

Children’s Virtual Play Worlds: Culture, Learning and Participation, Anna Burke, Jackie Marsh, Editör, Peter Lang, ss.79-98, 2013

Metrikler

Yayın

42

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları