SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Study on the Effect of Employee Empowerment on Work Engagement
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY
, cilt.11, sa.2, ss.573-588, 2024 (ESCI)
Toplumsal Cinsiyet Kalıp Yargıları ile Mücadelede Maceracı Kadın Motosiklet Sürücülerinin Rolü
ISophos: Uluslararası Bilişim, Teknoloji ve Felsefe Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.10-32, 2022 (Hakemli Dergi)
KRİZ İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
The Journal of Communication Studies
, cilt.8, sa.2, ss.157-190, 2022 (Hakemli Dergi)
Uşak’ın Sahip Olduğu Değerler Açısından Şehir İmajı Algı Düzeyleri Üzerine Bir Saha Araştırması
Turkish Studies - Social Sciences
, cilt.15, sa.8, ss.3491-3504, 2020 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya: Kamu ve Vakıf Üniversite Hastanelerinin Facebook Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.41-64, 2020 (Hakemli Dergi)
Dijital Çağın Mizahi Anlatım Türü Capslerle Sağlık Konulu Mesajların Yayılımı
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD)
, cilt.6, sa.1, ss.191-207, 2020 (Hakemli Dergi)
IRKÇI REKLAMLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMUNUN SATIN ALMA DAVRANIŞINDAKİ ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.133-152, 2019 (Hakemli Dergi)
Gazetecilerin Kriz Dönemlerinde Halkla İlişkiler Çalışanlarına Bakış Açılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma1
İleti-ş-im
, sa.30, ss.167-192, 2019 (Hakemli Dergi)
İmaj Restorasyon Teorisi Çerçevesinde Reklamlarda Kriz İletişimi Mesaj Stratejilerinin Kullanımı
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, ss.359-382, 2019 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkiler Lisans Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Rollerine Yönelik Tutumları
Konya Sanat
, cilt.1, sa.1, ss.88-103, 2018 (Hakemli Dergi)
SAĞLIK ÇALIŞANI İLE HASTA VE YAKINLARIARASINDA YAŞANAN ŞİDDETİN NEDENLERİNDEN”İLETİŞİM” ÜZERİNE BİR İNCELEME
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.185-206, 2018 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyanın Turizmde Tanıtım Amaçlı Kullanımı: T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Örneği
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-13, 2018 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkiler Lisans Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.11, sa.2, ss.179-195, 2018 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkiler Lisans Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin ”Basın Bülteni” Üzerinden İncelenmesi
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.53-64, 2018 (Hakemli Dergi)
Halkla ilişkiler lisans öğrencilerinin yazma öz yeterlik algılarının belirlenmesi üzerine bir çalışma
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.4, sa.1, ss.150-164, 2018 (Hakemli Dergi)
Gastronomi TV Programı Kaynaklı Turizm: Gaziantep Örneği
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.5, ss.33-48, 2017 (Hakemli Dergi)
Almanya ve Fransa’da Yaşayan Türkler Örnekleminde Gurbetçilerin AB ve AB’ye Katılım Tutumu
ANKARA AVRUPA CALISMALARI DERGISI-ANKARA REVIEW OF EUROPEAN STUDIES
, cilt.16, sa.2, ss.121-146, 2017 (Hakemli Dergi)
Sığınmacılarda Sağlık İletişimi: Suriyeli Öğretmenler Üzerine Bir Çalışma
Uluslararası Akademik Bakış Dergisi
, sa.64, ss.479-490, 2017 (Hakemli Dergi)
Kamuda ve Özel Sektörde Halkla İlişkiler Çalışanlarının ÖrgütselBağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.45, ss.354-373, 2017 (Hakemli Dergi)
Yabancı Uyruklu ve Türk Öğrencilerinin İletişim Becerilerinin Karşılaştırılması: Uşak Üniversitesi Örneği
SOBİDER Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.13, ss.227-242, 2017 (Hakemli Dergi)
Liderlerin Kriz Döneminde Sosyal Medya Kullanımı: Recep Tayyip Erdoğan Örneği
Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, sa.15, ss.303-314, 2017 (Hakemli Dergi)
Organ Bağışı Kamu Spotlarının Üniversite Öğrencileri Üzerinde Farkındalık Oluşturma Düzeyinin İncelenmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.28, ss.121-147, 2016 (Hakemli Dergi)
Suça Yönelmiş Çocukların Medyada Sunumu Üzerine Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.303-325, 2016 (Hakemli Dergi)
Sağlık Çalışanlarının Halkla İlişkilere Bakışı Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Örneği
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.34, sa.34, ss.41-51, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi Üzerine Bir Değerlendirme
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.27, ss.253-269, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Medyanın Sosyal Sorumluluk Kampanyaları: Hürriyet Gazetesi’nin ”Aile İçi Şiddete Son” Kampanyasına Yönelik Bir İnceleme
Gelenekselden Dijitale Uluslararası Medya Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2018, ss.20
Sosyal Medyanın Turizmde Tanıtım Amaçlı Kullanımı: Kültür ve Turizm Bakanlığı Örneği
3.Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 20 - 22 Nisan 2017, ss.212-224
Partilerin Seçim Bildirgelerinde Kadın Politikası AKP CHP MHP ve HDP Örneği
2.Uluslarası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Nisan 2016, ss.672-684
Kitap & Kitap Bölümleri
Görsel İletişimde Şeffaflık ve Açıklık: Anadolu Ajansı İnfografikleri İçerik Analizi .
GÖRSEL İLETIŞIM TASARIMI: Kuram ve Araştırmaları, Aslı İgit - Özge Sayılgan, Editör, Nobel, Ankara, ss.209-231, 2022
Kurumsal İtibar Yönetimi
Yönetimde Değişen Çevreye Uyum Mekanizmaları, Mehmet Sağır, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.77-88, 2020
Siyasal İletişimde Yeni Trend: Oyunlaştırma
Siyasal İletişim Yazıları, Mahmut AKGÜL, Murat BAŞARIR, Editör, PALET YAYINLARI, Konya, ss.29-48, 2020
Gelenekselden Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler Yazarlığı
Literatürk, Konya, 2019
Examining E-Complaints against Airline Companies in Terms of Public Relations
Public Relations In The Networked Publics, Bayram Oğuz AYDIN, Salih GÜRBÜZ, Özlem DUĞAN, Editör, eter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften Berlin 2019, Berlin, ss.107-131, 2019
Use of Crisis Communication-Reaction Strategies within the Scope of Corporate Apologia Theory: A Research Study on Cases
Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices, B.Oğuz AYDIN, Emine ŞAHİN, Özlem DUĞAN, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.97-115, 2018
Transmedya Hikaye Anlatımının Halkla İlişkilerde Kullanımı
Halkla İlişkilerden Reklama, Sosyal Medyadan Turizme Transmedya Hikayeciliği, Ercan Aktan, Editör, Literatürk, Konya, ss.193-216, 2018