Eğitim Bilgileri
2012 - 2018
2012 - 2018Doktora
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
2009 - 2012
2009 - 2012Yüksek Lisans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2005 - 2009
2005 - 2009Lisans
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
4. sınıf öğrencilerinin temel dil becerilerinin geliştirilmesine yönelik tersyüz sınıf modelinin uygulanması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
2012
2012Yüksek Lisans
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerinin Web tabanlı bir sistem yardımıyla ölçülmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Sınıf Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2018 - 2023
2018 - 2023Araştırma Görevlisi Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2010 - 2018
2010 - 2018Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli)
2010 - 2010
2010 - 2010Araştırma Görevlisi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler
Öğretim Teknolojileri
Eğitime Giriş
Ölçme ve Değerlendirme
Test Dışı Teknikler
İlkokuma Yazma Öğretimi
Rehberlik
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Sporda Rehberlik
Özel Öğretim Yöntemleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Makaleler
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (8)
2025
20251. Financial literacy scale: Development and investigation of psychometric properties
GÖRKEN B. N., KAYA M. F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION , cilt.12, sa.3, ss.727-747, 2025 (ESCI, TRDizin)
2024
20242. The Problems Experienced by Teachers in Distance Education and First Literacy Instruction during the COVID-19
Kaya M. F., Ağır S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY , cilt.14, sa.12, ss.1688-1697, 2024 (Scopus)
2023
20233. Improving Conceptual Understanding of Density and Buoyancy of Liquids through Common Knowledge Construction Model
Taşdere A., Kaya M. F.
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.34, sa.4, ss.323-338, 2023 (Scopus)
2023
20234. Teachers' Views about the Use of Digital Stories in Language Teaching Courses of Primary Schools in Turkey
Kaya M. F.
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, cilt.11, sa.2, ss.127-146, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Examining the 2019 Turkish Language Curriculum and PISA 2018 Reading Skills Test in Terms of Main Idea Teaching
Ulutaş M., Kaya M. F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.11, sa.1, ss.9-22, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20226. Turkish Primary School Students Knowledge, Behavior, and Awareness of Healthy Living: Reflections on the COVID-19 Epidemic Process in the Context of Life Science Course
Kaya M. F., Ağır O.
Education Quarterly Reviews
, cilt.5, sa.2, ss.686-706, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Systematic Analysis of Studies on Main Idea Teaching in Turkey
Kaya M. F., Ulutaş M.
SHANLAX INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.10, sa.1, ss.87-99, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Systematic Analysis of the Theses Conducted in the Field of Classroom Teaching in Turkey
GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.9, sa.1, ss.39-61, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20219. A technology-supported process based writing case in primary school fourth grade
GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.
International Technology and Education Journal (ITEJ) , cilt.5, sa.1, ss.83-94, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. IMPLEMENTING FLIPPED CLASSROOM MODEL IN DEVELOPING BASIC LANGUAGE ARTS OF THE FOURTH GRADE STUDENTS
KAYA M. F.
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.22, sa.4, ss.183-211, 2021 (ESCI, Scopus)
2019
201911. İlkokul Öğretim Programlarının Teknoloji Entegrasyonu Bakımından İncelenmesi
KAYA M. F.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.1063-1091, 2019 (TRDizin)
2019
201912. Fourth grade students' cognitive structures regarding "values": Application of the word association test
Balbağ N. L., KAYA M. F.
Review of International Geographical Education Online
, cilt.9, sa.1, ss.193-208, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
201913. Using the Flipped Classroom Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Stories and Games
GİRMEN P., KAYA M. F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.12, sa.1, ss.555-572, 2019 (Scopus)
2018
201814. Violence at Primary Schools and Its Reflections on the Press and the Visual Media in Turkey
GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.
IFO DICE REPORT
, cilt.4, sa.2, ss.703-713, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201715. Üniversitelerde Öğretim Elemanı Kaynaklı İletişim Sorunları
KAYA M. F., Sungurtekin D., Deniz S.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.176-195, 2017 (TRDizin)
2016
201616. Grup oyunlarında öğrenci etkileşimlerinin incelenmesi Kim Biliyor Oyunu örneği
KAYA M. F., Engür Bircan H.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.5-27, 2016 (TRDizin)
2016
201617. Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Örneklerinin incelenmesi
GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , cilt.7, sa.13, ss.89-108, 2016 (TRDizin)
2016
201618. İlkokul Türkçe Eğitimi İçin Alternatif Bir Ölçme Değerlendirme Tekniği Kelime İlişkilendirme Testi
KAYA M. F., TAŞDERE A.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.11, sa.9, ss.803, 2016 (TRDizin)
2016
201619. Measuring Listening Comprehension Skills of 5th Grade School Students with the Help of Web Based System
ACAT M. B., DEMİRAL H., KAYA M. F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.9, sa.1, ss.211-224, 2016 (Scopus)
2014
201420. Dinleme Türleri Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması, Dil Geçerliği ve Faktör Yapısının Belirlenmesi
KAYA M. F.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.14, sa.3, ss.323-342, 2014 (TRDizin)
2013
201321. Web tabanlı dinlediğini anlama testinin güvenirlik ve geçerlik çalışması
ACAT M. B., DEMİRAL H., KAYA M. F.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.1-10, 2013 (TRDizin)
2010
201022. Konu bağımlı ve Konu Bağımsız Yazma Çalışmalarının Karşılaştırılması
ANILAN H., KAYA M. F., BAYRAK ÖZMUTLU E., Kaynaş E.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.103-119, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. İlkokul Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Yapılan Tezlerin İncelenmesi
KAYA M. F.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2021
20212. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcılıklarını Etkileyen Etmenlerin Belirlenmesi
KAYA M. F.
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2021
20213. Extra-curricular Activities Participated by Teacher Candidates and Examining Their Contribution
KAYA M. F.
2nd International Congress of Pedagogical Research, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2018
20184. İlkokul 4. Sınıf Teknoloji Destekli Sürece Dayalı Yazma Örneği
GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.
II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU(USEAS 2018), Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. Özel Okul Ve Devlet Okulu Karşılaştırması: Tersyüz Sınıflar Uygulaması Çerçevesinde Bir Değerlendirme
KAYA M. F.
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. İlkokul Öğretim Programlarında Teknoloji Entegrasyonu
KAYA M. F.
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
20177. İlkokul Türkçe Dersinde Tersyüz Sınıflar Modelinin Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Veli Görüşleri
GİRMEN P., KAYA M. F.
Eğitimde Gelecek Konferansı 2017, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. Flipped Classrooms Model in Teaching Basic Language Skills in Primary Education: A Guide to Teachers
GİRMEN P., KAYA M. F.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Using Flipped Classrooms Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Story and Games
GİRMEN P., KAYA M. F.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. İlkokul Türkçe Dersi Kapsamında Kukla Etkinliği Örneği
GİRMEN P., KAYA M. F.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1890-1891, (Özet Bildiri)
2016
201611. Türkiye'de Sınıf Öğretmenliği Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri
GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.
The 5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201612. Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Örnekleri
GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla/Bodrum, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. Öğretmen Adaylarının Dinleme Türlerinin Belirlenmesi
KAYA M. F.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla/Bodrum, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201614. Yazılı ve Görsel Medyada Yansımalarıyla İlkokulda Şiddet
GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
201515. İlkokulda teknoloji kullanımı İlk okuma ve yazma öğretimi bağlamında bir değerlendirme
KAYA M. F.
International Conference on Emerging Trends in Multidisciplinary Research (ETMR-2015), İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201516. Creating digital story Sample practice
KAYA M. F.
International Conference on ICT in Language Teaching, Eskişehir, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201517. İlkokul Türkçe dersleri için geliştirilen android tabanlı yapılandırılmış grid uygulamasının uygulanabilirliğinin incelenmesi
KAYA M. F., Kaya Ş. N.
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015), Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201518. Çocukların dünyasından gerçek dünyaya Oyun ve oyuncak
KAYA M. F., AY Y., DEMİR Z. M., KILIÇ Z.
1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201519. Gurup oyunlarında öğrenci etkileşimlerinin incelenmesi Kim biliyor oyunu örneği
KAYA M. F., Engür Bircan H.
1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201520. Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümü öğrencilerinin Öğretim İlke ve Yöntemleri dersine yönelik tutumlarının belirlenmesi
KAŞARCI İ., KAYA M. F.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201521. Android tabanlı bir Yapılandırılmış Grid uygulamasının ürüne dayalı program değerlendirme yaklaşımına göre değerlendirilmesi
KAYA M. F., KAŞARCI İ.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2013
201322. Öğrencilerin değerlere ilişkin bilişsel yapıları Kelime İlişkilendirme Testi KİT uygulaması
GÖZ N. L., KAYA M. F., Şeyma Nur B.
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201323. Türkçe ders kitaplarında yer alan bazı metinleri Marxizmle alternatif bir okuma denemesi An alternative reading attempt with Marxism some texts in Turkish textbooks
KAYA M. F.
IIIrd International Conference on Critical Education, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2012
201224. The Determination of the In Class Applications of Visual Literacy and Problems faced During these Applications with Regard to the Views of Turkish Classroom Teachers
KAYA M. F.
4th World Conference of Educational Sciences, Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2205-2209, (Tam Metin Bildiri)
2012
201225. Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme öğretme süreçlerine ilişkin görüşleri
KAYA M. F., IŞIKLI M., Deniz S., Sungurtekin D.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201226. Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi kapsamında gerçekleştirdikleri etkinlikler ve yaşadıkları sorunlar
GİRMEN P., KAYA M. F.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
201127. Öğretmen adaylarının görüşlerine göre öğretmen adayı öğretim elemanı arasında yaşanan öğretim elemanı kaynaklı iletişim sorunlarının belirlenmesi
KAYA M. F., Sungurtekin D., Deniz S.
2. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2011, (Özet Bildiri)
2011
201128. Öğretmen adaylarının problem cozme becerileri ve deger tercihleri arasındaki iliskinin incelenmesi
AYPAY A., ULUÇINAR U., KAYA M. F., TOSUNTAŞ Ş. B.
1. Ulusal Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201129. Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve değer tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYPAY A., ULUÇINAR U., KAYA M. F., TOSUNTAŞ Ş. B., Kocaağa A. B., TATLIER M., et al.
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201130. Konu Bağımlı ve Konu Bağımsız Yazma Çalışmalarının Karşılaştırılması
ANILAN H., KAYA M. F., BAYRAK ÖZMUTLU E., Kaynaş E.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
2011
201131. Türkçe eğitiminde alternatif bir ölçme değerlendirme tekniği Kelime ilişkilendirme testi (KİT)
KAYA M. F., TAŞDERE A., TANYILDIZI M. Ş., ALTUNDOĞAN H. S.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
2010
201032. Türkçe Eğitimi Alanında Yaşanan Sorunların Lisansüstü Tezlere Dayalı Olarak Belirlenmesi
GİRMEN P., KAYA M. F., Bayrak E.
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.133-138, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. İdeal Okulun Mimarisi
AKAR C., KAYA M. F., ULUTAŞ M.
İDEAL OKUL Eğitimde İdeal İnsan ve Millîlik Arayışları, Arıcı, A. F. ve Başaran, M., Editör, Pegem Akademi, ss.101-122, 2023
2023
20232. İlk okuma Yazma Sürecini Etkileyen Etkenler
KAYA M. F.
Sınıf öğretmenleri ve adayları için İlkokullarda Dil Öğretimi, Hatice Ateş, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.139-165, 2023
2023
20233. Kısaltmalar
KAYA M. F.
Araştırma Makaleleri, Tezler Ve Bitirme Tezleri Yazarları İçin El Kitabı, Gülhan Karsak, H. & Şan, İ., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.361-378, 2023
2021
20214. Hayat Bilgisi Öğretiminde Tersyüz Sınıf Modeli
KAYA M. F.
Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.195-219, 2021
2020
20205. Ana Fikir ve Ana Fikir Öğretim Yöntemleri
KAYA M. F.
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi, Özenç Mehmet, Özenç Emine Gül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.273-303, 2020
2016
20166. Yaz Kur an Kursu Öğreticileri Hizmet içi Eğitim Programı
ÇİFCİ M., TURAN S., ACAT M. B., ÇUBUKÇU Z., ÇELİK A., DURAN E., et al.
Eğitim Yayınevi, 2016
2016
20167. Dönüştürücü Sınıf Yönetimi
KOÇYİĞİT M., sünbül a. m., TEKE A., YÜKSEL İ., ÇELİKER ERCAN G., ÖZDEMİR S. M., et al.
Eğitim Yayınevi, 2016
2016
20168. Dönüştürücü Sınıf Öğretimi ve Pedagoji - Yönetim Bağlantısı
AY Y., KAYA M. F.
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Arı, Asım, Editör, Eğitim Kitabevi, ss.235-262, 2016
2015
20159. İkili Kodlama Kuramı
KAYA M. F.
Alternatif Öğrenme ve Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.35-52, 2015
2015
201510. 4MAT Öğretim Modeli
KAYA M. F., EKİMCİ B. G.
Alternatif Öğrenme ve Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.15-34, 2015
2014
201411. Henüz atanamadık… Öğretmeniz ama… (Ücretli Öğretmenlik)
KAŞARCI İ., KAYA M. F., Filiz B.
Öğretmenlik Halleri Türkiye de Öğretmen Olmak Üzerine Nitel Bir Araştırma, Ahmet Aypay, Mustafa Sever, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.419-452, 2014
Öğrenci Projeleri
2023 - 2024
2023 - 2024SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN VE BU DÜZEYLERİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ
Ar-Ge Projesi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye