Doç. Dr. HAKAN BOZ


UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ

ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN


WoS Araştırma Alanları: Mühendislik Bilişim ve Teknoloji (Eng), Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Yapay Zeka, Bilgisayarda Öğrenme ve Örüntü Tanıma

Metrikler

Yayın

85

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (Scopus)

145

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

2

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

4

Eğitim Bilgileri

2010 - 2021

2010 - 2021

Bütünleşik Doktora

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Spor Yöneticiliği (Dr), Türkiye

2012 - 2015

2012 - 2015

Doktora

Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2006 - 2009

2006 - 2009

Yüksek Lisans

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

2003 - 2005

2003 - 2005

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2001 - 2003

2001 - 2003

Ön Lisans

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Turistik ürün satın alma karar sürecinde itkiselliğin rolü: Psikonörobiyokimyasal analiz

Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

2009

2009

Yüksek Lisans

Turizm sektöründe motivasyonun personel performansına etkisi: Bodrum otellerinde uygulama

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Yapay Zeka, Bilgisayarda Öğrenme ve Örüntü Tanıma

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Uluslararası Ticaret Bölümü

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Uşak Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Uluslararası Ticaret Bölümü

2013 - 2015

2013 - 2015

Öğretim Görevlisi

Uşak Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Bankacılık Ve Finans Bölümü

Yönetimsel Görevler

2018 - 2022

2018 - 2022

Bölüm Başkanı

Uşak Üniversitesi

2017 - 2021

2017 - 2021

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Uşak Üniversitesi

2016 - 2021

2016 - 2021

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Uşak Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Yönetim Kurulu Üyesi

Zafer Teknopark A.Ş., Yönetim Kurulu Üyesi

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Genel Müdür Yardımcısı

Zafer Teknopark A.Ş., Genel Müdür Yardımcısı

2017 - 2019

2017 - 2019

Öğretim Üyesi

Bahçeşehir Üniversitesi, Öğretim Üyesi

2018 - 2018

2018 - 2018

Pazarlama ve Tanıtım Danışmanlığı

Seranova Seramik, Pazarlama ve Tanıtım Danışmanlığı

2008 - 2010

2008 - 2010

Satış Pazarlama Müdürü

Zeytinada Otel, Satış Pazarlama Müdürü

2007 - 2007

2007 - 2007

Genel Müdür Yardımcısı

Medis Otel, Genel Müdür Yardımcısı

2005 - 2006

2005 - 2006

Resepsiyon Şefi

Kartal Otel, Resepsiyon Şefi

2005 - 2005

2005 - 2005

Resepsiyon Şefi

Etap Altınel Bodrum, Resepsiyon Şefi

2004 - 2004

2004 - 2004

Resepsiyonist

Kadıkale Resort and Congress, Resepsiyonist

2002 - 2002

2002 - 2002

Komi

Marbas Otel, Komi

2001 - 2001

2001 - 2001

Stajer

Sun Heaven Beach Otel, Stajer

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Tez Çalışması

Uzmanlık Alan Dersi

Pazarlama İlkeleri

Uzmanlık Alan Ders

Seminer

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri ve Etik

Lisans

Lisans

Hizmet Pazarlaması

Nöropazarlama

Pazarlama İlkeleri

Mesleki Uygulama I

Mesleki Uygulama II

Tüketici Davranışı

Pazarlama Araştırması

Bankacılıkta Pazarlama

Pazarlamanın Temelleri

Mezuniyet Projesi

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Davranış Bilimleri

Örgütsel Davranış

Bankacılıkta Pazarlama

Türkiye Ekonomisi

Davranış Bilimleri

Mesleki Yabancı Dil-I

Tüketici Davranışı

Yönetim Organizasyon

Makaleler

Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (12)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

1. Neuromarketing Applications in Gastronomy: Neurogastronomy

BOZ B., BOZ H.

12th International Conference Competitiveness and Stability in the Knowledge-Based Economy, Croiva, Romanya, 30 Ekim 2020, ss.10, (Özet Bildiri)

2019

2019

2. Hizmet Hatasında Deneyimin Etkisi

EYNİHAN E., BOZ H.

III. Congress of International Applied Social Sciences, Çeşme-İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.746, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Hizmet Telafisi Paradoksu: Bir Dizginleyici Kültür Uygulama Örneği

KOÇ E., YILMAZ Ö., BOZ H.

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.689-694, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. A Neuromarketing Analysis of Gsm Sales Promotion Campaigns

BOZ H., KOÇ E.

International Conference Current Economic Trends in Emerging and Developing Countries TIMTED 2019, Temeşvar, Romanya, 6 - 08 Haziran 2019, ss.25, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. Measuring Willingness to Buy by Using Galvanic Skin Response and Heart Rate: Implication in Marketing

BOZ H., KÖSE U.

International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering(ICAIAME 2019), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.88, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Atmosferin İtkisel (Dürtüsel) Satın Alma Eğilimine Etkisi, Bursa İlinde Fast Food ve İçecek Sektöründe Bir Araştırma

KOÇ E., BOZ H., KARAATA E. U.

International Gastronomy Tourism Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, ss.868-874, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

7. Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite’nin Tatil ReklamlarındaSatın Alma Kararına Etkisi: Bir Nöropazarlama Çalışması

KOÇ E., BOZ H., BOZ B.

İzmir International Congress on Economics and Administrative Sciences İZCEAS 2018, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2018, ss.1305-1315, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

8. An Analysis and Identification of Emotions by Using Facial Recognition Software to Test Service Recovery Paradox

KOÇ E., BOZ H., BOZ B.

The 6th International Conference on Scientific Methods in Academic Research and Teaching, Iasi, Romanya, 7 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Emotion Extraction from GSR and HR by Using Artifical Intelligence An Implementation in Marketing

BOZ H., GÜNEŞ H., BİCAKCİ S.

The 6th International Conference on Scientific Methods in Academic Research and Teaching, Iasi, Romanya, 7 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. İtkisel Satın Alma Eğilimi ve Rasyonel Satın Alma Tercihi

KOÇ E., BOZ H., TAŞKIN E.

II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK, Demre-Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.603-609, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

11. Turistlerin Bergama’daki Turistik Ürün Fiyat Algıları

ARSLAN A., BOZ H., BOZ B.

II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), Demre-Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.393-400, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. Tüketicilerin Bağlanma Stillerinin Dürtüsel Satın Alma Eğilimine Etkisi

BOZ H.

II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK, Demre-Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.596-602, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

13. The Impact of Learning in Museums on Exploring Destination

TOLGA Ö., ARSLAN A., BOZ H.

The Image and Sustainability of Tourism Destinations, Peniche, Portekiz, 29 - 30 Kasım 2017, ss.129, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Sosyal Medya Reklamları İtkisel Satın Alma Eğilimini Arttırır mı?

BAŞEĞMEZ M., ÖZTÜRK D., ŞAHAN G., BOZ H.

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.423, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. İçsel ve Dışsal Faktörlerin İtkisel (Dürtüsel) Satın Alma Eğilimine Etkisinde Cinsiyetin Rolü

BOZ H., KOÇ E.

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.421, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. How to Apply Artificial Intelligence (AI) in Social Sciences?

PAVALOIU A., KÖSE U., BOZ H.

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.393, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi

KÖSE B., KAYNAR İ., BOZ H.

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.420, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Destinasyon Özelliklerinin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Bilecik Örneği,

BOZ B., BOZ H.

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.271, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Impulsive Buying Behaviour: A Neuromarketing Approach by Using EEG GSR HR and Eye Tracker

BOZ H.

International Applied Social Sciences Congress, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Measuring Customer-Based Brand Equity for Bursa: A City of History and Culture

TAŞKIN Ç., KOÇ E., BOZ H., KARADAMAR A. A.

7th Advances in Hospitality Tourism Marketing Management (AHTMM) Conference, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 10 - 15 Temmuz 2017, ss.467-474, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

21. The Relationship Between Type A B Personality And Tendency On Internet Banking Usage

BOZ H., ÖZEN E.

20th Biennial International Symposium of International Consortium for Social Development, Zagreb, Hırvatistan, 7 - 10 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Scales for Measuring Customers’ Willingness to Control and the Ability or Willingness of a Services Business to Offer Control to Its Customers

KOÇ E., BOZ H.

Innovation and Global Issues in Social Science, Antalya-Patara, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.177-185, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. The Relationship of Risk Perception, Risk Avoidance, and Variety Seeking among Potential Tourists

BOZ H., ARSLAN A., YILMAZ Ö., KOÇ E.

INNOVATION AND GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. The Relationship Between Customers’ Tendency to Avoid Risk and Preferring Online Banking Services

KOÇ E., BOZ H., ÖZEN E.

Innovation and Global Issues in Social Sciences 2017, Patara, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. A B Kişilik Tiplerinin İnternet Bankacılığına Duyulan Güvene Etkisi

KAYNAR İ., ÖZEN E., BOZ H., Şenyıldız L.

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Tüketicinin Bireysel Banka Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Uygulama: Balıkesir Örneği

YILMAZ Ö., BOZ H., YAPRAK B.

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.1702-1709, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

27. Nöromarketing Araçları İşletme Araştırmalarına Nasıl Uygulanır?

BOZ H., YILMAZ Ö., KOÇ E.

International Human and Nature Sciences: Problems and Solution Seeks Congress 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 7 - 09 Ekim 2016, ss.153-164, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

28. An EEG and Eye Tracker Analysis of The Influence of Risk on the Perceptual Image of Conflict-Ridden Destinations

TAŞKIN Ç., KOÇ E., BOZ H.

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2016, ss.2680-2707, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

29. An Eye Tracker Analysis of the Influence of Applicant Attractiveness on Employee Recruitment Process: A Neuromarketing Study

BOZ H., YILMAZ Ö., KOÇ E.

Scientific Cooperation for Future in the Social Science International Conference-2016, Uşak, Türkiye, 22 - 23 Eylül 2016, ss.786-793, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

30. Depresyon Anksiyete Stres Ölçeği Kısa Form Türkçe Geçerlilik Güvenilirlik Çalışması

ARSLAN A., YILMAZ Ö., BOZ H.

Eurasia International Tourism Congress: EITOC-2016, Konya, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2014

2014

31. Depression and Turnover Intention Among Hotel Employees

KOÇ E., KILIÇ R., BOZ H.

9th International Conference: New Perspectives in Tourism and Hospitality, Burhaniye, Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.96-108, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

32. Otel Yöneticilerinin A Tipi ve B Tipi Kişilik Özeliklerinin Karar Vermelerine Etkisi

ÖRÜCÜ E., BOZ H.

III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi:, Kuşadası, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014, ss.530-546, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

33. Otel İşletmelerinde Örgütsel Güven ile İşten Ayrılma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

TÜRKMENDAĞ T., BOZ H.

14. Ulusal Turizm Kongresi 2013, Kayseri, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2013, ss.891-907, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

35. Spor Yöneticilerinin Yerel Spor Medyası Hakkındaki Görüşleri (Bolu Örneği),

ÖZSOY S., SADIK R., BOZ H., GÖRAL K.

12th INTERNATIONAL SPORT SCIENCES CONGRESS, 12 - 14 Aralık 2012, ss.290-293, (Özet Bildiri)

2012

2012

36. Bir Spor Federasyonunun Stratejik Analizi

SADIK R., GÖRAL K., TABUK M. E., GÜLAY O., BOZ H., MİRZEOĞLU N.

II International Social Sciences in Physical Education and Sport Congress, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

37. Türk Spor Kurumlarının Tarihsel Gelişimi

BOZ H.

Uluslararası Spor Araştırmaları Dergisi Çalıştayı, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2011, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

38. Examination of Job Satisfaction Levels of the Animators Working in the Hotels and Holiday Villages in Touristic Regions

ADİLOĞULLARI İ., ŞAHİN H. M., BOZ H., GERİ S., BAHADIR T. K.

The International Congrees of Sport for All and Sport Tourism, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Haziran 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

39. Reel Sektörden Spor Turizmine Genel Bakış

BOZ H.

The International Congrees of Sport for All and Sport Tourism, 3 - 07 Haziran 2009, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Turizmde Nöropazarlama: Bilinçaltı Karar Mekanizmalarının Keşfi

BOZ H., BOZ B.

TURİZM DENEYİMİ - Kuramdan Uygulamaya Örnek Olaylarla Çok Boyutlu Bir Yaklaşım, GÜZEL FATMA ÖZLEM, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.211-231, 2025

2024

2024

2. Teknoloji Temelli Turizm

BOZ B., BOZ H.

Teknolojinin Sosyal Bilimlerde Dönüştürücü Gücü: Yeni Disiplinlerarası Yaklaşımlar, BAŞARIR ÇAĞATAY, YILMAZ ÖZER, Editör, Özgür Yayınları, ss.163-183, 2024

2024

2024

3. Sürdürülebilir Pazarlama

BOZ H.

Sürdürülebilirlik ve Sektörel Uygulamaları, BOZ HAKAN, TAŞ AYŞEGÜL, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.185-198, 2024

2024

2024

4. Teknoloji Temelli Turizm

BOZ B., BOZ H.

Teknolojinin Sosyal Bilimlerde Dönüştürücü Gücü: Yeni Disiplinlerarası Yaklaşımlar, BAŞARIR ÇAĞATAY, YILMAZ ÖZER, Editör, Özgür Yayınları, Şehitkamil/Gaziantep, ss.163-184, 2024

2022

2022

6. Using Neuromarketing Tools in Hospitality and Tourism Research

BOZ H., KOÇ E.

Advanced Research Methods in Hospitality and Tourism, Fevzi Okumus, S. Mostafa Rasoolimanesh, Shiva Jahani, Editör, Emerald Publishing, Bingley, ss.87-109, 2022

2021

2021

7. Reklam

BOZ H.

Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Cop Ruziye, Yusuf Volkan Topuz, Sertaç Çiftçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.127-151, 2021

2020

2020

8. What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketing Perspective

ÖZKUL E., BOZ H., BİLGİLİ B., KOÇ E.

Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research Volume 16Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design andProcess Impacts on Customer Behaviour,Marketing and Branding, Michael Volgger, Dieter Pfister, Editör, Emerald Publishing Limited, howard house, Wagon lane, Bingley Bd16 1WA, ss.223-244, 2020

2020

2020

9. Eye-tracking: Evaluation, Potential, and Limitations of Field Applications.

KOÇ E., BOZ H., ARSLAN A.

Eye Tracking in Tourism, Mattia Rainoldi, Mario Jooss, Editör, Springer, Puch, ss.45-60, 2020

2019

2019

10. Emotions and Developing Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality Businesses

KOÇ E., BOZ H.

Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality, Erdoğan Koc, Editör, CABI, 9781786398314, ss.15-35, 2019

2019

2019

11. Mobil Pazarlamada Nöropazarlama Uygulamaları

BOZ H.

A’dan Z’ye MOBİL PAZARLAMA, Ruziye Cop, Oya Eru, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.175-193, 2019

2019

2019

12. Measuring Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality

BOZ H., KOÇ E.

Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality, Erdoğan Koç, Editör, CABI, Glasgow, ss.36-45, 2019

2019

2019

13. Risk and Control in Consumer Behavior: A Discussion

KOÇ E., TAŞKIN Ç., BOZ H.

Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima, Ercan Özen, Hakan Boz, Jonathan Spiteri, Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Group Pub Ltd, Bingley, ss.1-12, 2019

2017

2017

14. Emotions and Emotional Abilities in Service Failures and Recovery

KOÇ E., AYDIN G., AKDENİZ AR A., BOZ H.

Service Failures and Recovery in Tourism Hospitality: A Practical Manual, Erdoğan Koç, Editör, CABI, Oxfordshire, ss.42-55, 2017

2017

2017

15. How Can Consumer Science Be Used for Gaining Information About Consumers and the Market_

KOÇ E., BOZ H.

Case Studies in the Traditional Food SectorA volume in the Consumer Science and Strategic Marketing Series, ALESSIO CAVICCHI, CRISTINA SANTINI, Editör, Woodhead Publishing Elsevier, Duxford, ss.129-152, 2017

2016

2016

16. A Comparison of Depression and Turnover Intentions of Hotel Employees in All- Inclusiveand Non All-Inclusive Hotels

BOZ H., YILMAZ Ö., ARSLAN A., KOÇ E.

Global Issues and Trends in Tourism, Cevdet AVCIKURT, Mihaela S. DINU, Necdet HACIOĞLU, Recep EFE, Abdullah SOYKAN, Nuray TETİK, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.372-382, 2016

2015

2015

17. All-Inclusive Food and Beverage Operations

KOÇ E., BOZ H.

Hospitality Management Learning Modules, Peter Szende, Editör, Pearson Education , BOSTON, ss.1-26, 2015


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 145

h-indeksi (SCOPUS): 3