Metrikler
Eğitim Bilgileri
2010 - 2021
2010 - 2021Bütünleşik Doktora
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Spor Yöneticiliği (Dr), Türkiye
2012 - 2015
2012 - 2015Doktora
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Yüksek Lisans
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
2003 - 2005
2003 - 2005Lisans
Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2001 - 2003
2001 - 2003Ön Lisans
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Turistik ürün satın alma karar sürecinde itkiselliğin rolü: Psikonörobiyokimyasal analiz
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
2009
2009Yüksek Lisans
Turizm sektöründe motivasyonun personel performansına etkisi: Bodrum otellerinde uygulama
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Yapay Zeka, Bilgisayarda Öğrenme ve Örüntü Tanıma
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Uşak Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Uluslararası Ticaret Bölümü
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorUşak Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Uluslararası Ticaret Bölümü
2013 - 2015
2013 - 2015Öğretim Görevlisi
Uşak Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Bankacılık Ve Finans Bölümü
Yönetimsel Görevler
2018 - 2022
2018 - 2022Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi
2017 - 2021
2017 - 2021Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Uşak Üniversitesi
2016 - 2021
2016 - 2021Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Uşak Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorYönetim Kurulu Üyesi
Zafer Teknopark A.Ş., Yönetim Kurulu Üyesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorGenel Müdür Yardımcısı
Zafer Teknopark A.Ş., Genel Müdür Yardımcısı
2017 - 2019
2017 - 2019Öğretim Üyesi
Bahçeşehir Üniversitesi, Öğretim Üyesi
2018 - 2018
2018 - 2018Pazarlama ve Tanıtım Danışmanlığı
Seranova Seramik, Pazarlama ve Tanıtım Danışmanlığı
2008 - 2010
2008 - 2010Satış Pazarlama Müdürü
Zeytinada Otel, Satış Pazarlama Müdürü
2007 - 2007
2007 - 2007Genel Müdür Yardımcısı
Medis Otel, Genel Müdür Yardımcısı
2005 - 2006
2005 - 2006Resepsiyon Şefi
Kartal Otel, Resepsiyon Şefi
2005 - 2005
2005 - 2005Resepsiyon Şefi
Etap Altınel Bodrum, Resepsiyon Şefi
2004 - 2004
2004 - 2004Resepsiyonist
Kadıkale Resort and Congress, Resepsiyonist
2002 - 2002
2002 - 2002Komi
Marbas Otel, Komi
2001 - 2001
2001 - 2001Stajer
Sun Heaven Beach Otel, Stajer
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Tez Çalışması
Uzmanlık Alan Dersi
Pazarlama İlkeleri
Uzmanlık Alan Ders
Seminer
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri ve Etik
Lisans
Lisans
Hizmet Pazarlaması
Nöropazarlama
Pazarlama İlkeleri
Mesleki Uygulama I
Mesleki Uygulama II
Tüketici Davranışı
Pazarlama Araştırması
Bankacılıkta Pazarlama
Pazarlamanın Temelleri
Mezuniyet Projesi
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Davranış Bilimleri
Örgütsel Davranış
Bankacılıkta Pazarlama
Türkiye Ekonomisi
Davranış Bilimleri
Mesleki Yabancı Dil-I
Tüketici Davranışı
Yönetim Organizasyon
Yönetilen Tezler
2019
2019Doktora
Egzersize katılan ve katılmayan üniversite öğrencilerinin duygusal zeka düzeylerinin iletişim becerilerine olan etkisi ve kişilik özelliklerinin arabuluculuk rolü
HAKAN B. (Danışman)
F.ERDUĞAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Karahayıt Kaplıcaları ziyaretçilerinin memnuniyet düzeylerinin destinasyon bağımlılığıyla olan ilişkisi
HAKAN B. (Danışman)
Y.ASLAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Assessment of foreign tourists' experiences in Izmir and its vicinity
HAKAN B. (Danışman)
S.YESÜĞEY(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Örgütsel bağlılık ve örgütsel vatandaşlık davranışlarının bağlanma teorisi açısından incelenmesi
HAKAN B. (Danışman)
G.ÇAPAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Orta Doğu misafirlerinin Bursa'daki konaklama işletmelerini tercih etmeye iten güdüler
HAKAN B. (Danışman)
E.ÇETİN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (12)
2025
20251. Su Sporları Kapsamında Türkiye’deki Turizm İşletmelerinde Rekreasyon Programlarının Yönetimi
BOZ H., MÜBERRA Ç.
Spor ve Performans Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.269-304, 2025 (TRDizin)
2021
20212. Factors Influencing Intercultural Sensitivity of Hospitality Employees
YÜRÜR S., KOÇ E., TAŞKIN Ç., BOZ H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY & TOURISM ADMINISTRATION , cilt.22, sa.1, ss.26-44, 2021 (ESCI, Scopus)
2020
20203. Nöropazarlama Araçları Finansal Piyasalara Nasıl Adapte Edilir? Nörofinans
BOZ H.
Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.518-528, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20204. Service Recovery Paradox in Restraint Cultures: An Implementation in Tourism Sector
KOÇ E., YILMAZ Ö., BOZ H.
Journal of Empirical Economics and Social Sciences (JESS) , cilt.2, sa.1, ss.82-91, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20195. The Relationship Between Customers’ Tendency to Risk Avoidance and Preferring Online Banking Services
BOZ H., OZEN E.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.220-230, 2019 (TRDizin)
2019
20196. Hizmet Kalitesi ve Promosyon Kampanyaları Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati için Yeterli midir??
BOZ H.
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.33-48, 2019 (TRDizin)
2019
20197. The Influence of Employee Attractiveness on Service Recovery Paradox: Facial Recognition and Eye Tracker Analyses
KOÇ E., BOZ H., BOZ B.
BRAIN-BROAD RESEARCH IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND NEUROSCIENCE , cilt.10, sa.3, ss.96-105, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Tüketicilerin Duygudurum Düzeyinin İtkisel (Dürtüsel), Yenilikçi, Hazcı ve Takıntılı Satın Alma Davranışına Etkisi
BOZ H.
International Journal of Social Inquiry , cilt.12, sa.1, ss.41-64, 2019 (TRDizin)
2019
20199. Anchoring Effect: A Myth Or Reality?
BOZ H.
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.33-47, 2019 (TRDizin)
2019
201910. The Relationship Between Customers’ Tendency to Avoid Risk and Preferring Online Banking Services
BOZ H., ÖZEN E.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.220-230, 2019 (TRDizin)
2019
201911. A ZERO-SUM GAME: CUSTOMERS’ SWITCHING BEHAVIOR IN THE TURKISH GSMMARKET - A NEUROMARKETING ANALYSIS
BOZ H., KOÇ E.
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.251-270, 2019 (TRDizin)
2018
201812. İtkisel (Dürtüsel) Satın Alma Davranışının Nedenleri ve Sonuçları: Turizm ve Konaklama Sektöründe Bir Çalışma
BOZ H., KOÇ E.
International Journal of Social Inquiry , cilt.11, sa.2, ss.17-45, 2018 (TRDizin)
2018
201813. Emotion Extraction from Facial Expressions by Using Artificial Intelligence Techniques
BOZ H., KÖSE U.
BRAIN-BROAD RESEARCH IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND NEUROSCIENCE , cilt.9, sa.1, ss.5-16, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. Destinasyon Seçiminde Yenilik Arama Davranışı
ARSLAN A., YILMAZ Ö., BOZ H.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.11, sa.30, ss.29-40, 2018 (TRDizin)
2017
201715. Depresyon Anksiyete Stres Ölçeğinin(Dass 21) Türkçe Kısa Formunun Geçerlilik-Güvenilirlik Çalışması
YILMAZ Ö., BOZ H., ARSLAN A.
Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.78-91, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201716. The Relationship Between Risk Avoidance and Novelty Seeking Behaviour in Destination Decision Making
ARSLAN A., BOZ H., YILMAZ Ö., BOZ B.
Yönetim, Ekonomi, Edebiyat, İslami ve Politik Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.162-171, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Development of Scales to Measure Customers’ Willingness to Have Control and The Control Offered By Servıce Businesses
KOÇ E., BOZ H.
ECOFORUM , cilt.6, sa.3(13), 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. A B Kişilik Tiplerinin İnternet Bankacılığına Duyulan Güvene Etkisi Var Mıdır?
BOZ H., KAYNAR İ., ÖZEN E., ŞENYILDIZ L.
International Journal of Academic Value Studies , cilt.3, sa.13, ss.435-444, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. Neuromarketing aspect of tourısm pricing psychology
BOZ H., Arslan A., Koc E.
Tourism Management Perspectives
, cilt.23, ss.119-128, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201720. Perceptual Image of Conflict-Ridden Destinations: An EEG and Eye Tracker Analysis
TAŞKIN Ç., KOÇ E., BOZ H.
İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.533-553, 2017 (TRDizin)
2017
201721. Ab Kişilik Tiplerinin İnternet Bankaciliğina Duyulan Güvene Etkisi Var Midir?
BOZ H., KAYNAR İ., ÖZEN E., ŞENYILDIZ L.
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies) , cilt.3, sa.13, ss.435-444, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201722. An Eye Tracker Analysis of The Influence of Applicant Attractiveness on Employee Recruitment Process: A Neuromarketing Study
BOZ H., YILMAZ Ö.
ECOFORUM , cilt.6, sa.1-10, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201623. Depression and Turnover Intention Among Hotel Employees
KILIÇ R., BOZ H., KOÇ E.
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.318-331, 2016 (TRDizin)
2014
201424. Tarihsel Gelişim Sürecinde Türk Spor Yönetimini Oluşturan Örgütlerin Amaç Ve Yapı Boyutları Açısından Karşılaştırılması
ÖZSOY S., GÖRAL K., TABUK M. E., SADIK R., BOZ H.
Atatürk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , cilt.16, sa.2, ss.9-31, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201425. Konaklama İşletmelerinde İşe Alıştırma Eğitiminin Örgütsel Bağlılığa Etkisi
ÖRÜCÜ E., BOZ H.
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.61-76, 2014 (TRDizin)
2014
201426. Psychoneurobiochemistry of tourism marketing
Koc E., BOZ H.
Tourism Management
, cilt.44, ss.140-148, 2014 (SSCI, Scopus)
2014
201427. Triangulation in tourism research: A bibliometric study of top three tourism journals
Koc E., BOZ H.
Tourism Management Perspectives
, cilt.12, ss.9-14, 2014 (Scopus)
2013
201328. Konaklama İşletmelerinde Çalışanların Mevsimsel Duygudurum Düzeylerinin Etkisi
YUMUŞAK S., BOZ H.
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.371-394, 2013 (TRDizin)
2013
201329. Spor Dalı Çeşitliliği Bakımından Türkiye’deki SporGazetelerinin Avrupa’daki Spor Gazeteleri İleKarşılaştırılması
ÖZSOY S., SADIK R., BOZ H.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.133-149, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Neuromarketing Applications in Gastronomy: Neurogastronomy
BOZ B., BOZ H.
12th International Conference Competitiveness and Stability in the Knowledge-Based Economy, Croiva, Romanya, 30 Ekim 2020, ss.10, (Özet Bildiri)
2019
20192. Hizmet Hatasında Deneyimin Etkisi
EYNİHAN E., BOZ H.
III. Congress of International Applied Social Sciences, Çeşme-İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.746, (Özet Bildiri)
2018
20183. Hizmet Telafisi Paradoksu: Bir Dizginleyici Kültür Uygulama Örneği
KOÇ E., YILMAZ Ö., BOZ H.
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.689-694, (Özet Bildiri)
2019
20194. A Neuromarketing Analysis of Gsm Sales Promotion Campaigns
BOZ H., KOÇ E.
International Conference Current Economic Trends in Emerging and Developing Countries TIMTED 2019, Temeşvar, Romanya, 6 - 08 Haziran 2019, ss.25, (Özet Bildiri)
2019
20195. Measuring Willingness to Buy by Using Galvanic Skin Response and Heart Rate: Implication in Marketing
BOZ H., KÖSE U.
International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering(ICAIAME 2019), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.88, (Özet Bildiri)
2018
20186. Atmosferin İtkisel (Dürtüsel) Satın Alma Eğilimine Etkisi, Bursa İlinde Fast Food ve İçecek Sektöründe Bir Araştırma
KOÇ E., BOZ H., KARAATA E. U.
International Gastronomy Tourism Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, ss.868-874, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite’nin Tatil ReklamlarındaSatın Alma Kararına Etkisi: Bir Nöropazarlama Çalışması
KOÇ E., BOZ H., BOZ B.
İzmir International Congress on Economics and Administrative Sciences İZCEAS 2018, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2018, ss.1305-1315, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. An Analysis and Identification of Emotions by Using Facial Recognition Software to Test Service Recovery Paradox
KOÇ E., BOZ H., BOZ B.
The 6th International Conference on Scientific Methods in Academic Research and Teaching, Iasi, Romanya, 7 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Emotion Extraction from GSR and HR by Using Artifical Intelligence An Implementation in Marketing
BOZ H., GÜNEŞ H., BİCAKCİ S.
The 6th International Conference on Scientific Methods in Academic Research and Teaching, Iasi, Romanya, 7 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. İtkisel Satın Alma Eğilimi ve Rasyonel Satın Alma Tercihi
KOÇ E., BOZ H., TAŞKIN E.
II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK, Demre-Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.603-609, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Turistlerin Bergama’daki Turistik Ürün Fiyat Algıları
ARSLAN A., BOZ H., BOZ B.
II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), Demre-Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.393-400, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. Tüketicilerin Bağlanma Stillerinin Dürtüsel Satın Alma Eğilimine Etkisi
BOZ H.
II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK, Demre-Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.596-602, (Tam Metin Bildiri)
2017
201713. The Impact of Learning in Museums on Exploring Destination
TOLGA Ö., ARSLAN A., BOZ H.
The Image and Sustainability of Tourism Destinations, Peniche, Portekiz, 29 - 30 Kasım 2017, ss.129, (Özet Bildiri)
2017
201714. Sosyal Medya Reklamları İtkisel Satın Alma Eğilimini Arttırır mı?
BAŞEĞMEZ M., ÖZTÜRK D., ŞAHAN G., BOZ H.
International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.423, (Özet Bildiri)
2017
201715. İçsel ve Dışsal Faktörlerin İtkisel (Dürtüsel) Satın Alma Eğilimine Etkisinde Cinsiyetin Rolü
BOZ H., KOÇ E.
International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.421, (Özet Bildiri)
2017
201716. How to Apply Artificial Intelligence (AI) in Social Sciences?
PAVALOIU A., KÖSE U., BOZ H.
International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.393, (Özet Bildiri)
2017
201717. Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi
KÖSE B., KAYNAR İ., BOZ H.
International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.420, (Özet Bildiri)
2017
201718. Destinasyon Özelliklerinin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Bilecik Örneği,
BOZ B., BOZ H.
International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.271, (Özet Bildiri)
2017
201719. Impulsive Buying Behaviour: A Neuromarketing Approach by Using EEG GSR HR and Eye Tracker
BOZ H.
International Applied Social Sciences Congress, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Measuring Customer-Based Brand Equity for Bursa: A City of History and Culture
TAŞKIN Ç., KOÇ E., BOZ H., KARADAMAR A. A.
7th Advances in Hospitality Tourism Marketing Management (AHTMM) Conference, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 10 - 15 Temmuz 2017, ss.467-474, (Tam Metin Bildiri)
2017
201721. The Relationship Between Type A B Personality And Tendency On Internet Banking Usage
BOZ H., ÖZEN E.
20th Biennial International Symposium of International Consortium for Social Development, Zagreb, Hırvatistan, 7 - 10 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. Scales for Measuring Customers’ Willingness to Control and the Ability or Willingness of a Services Business to Offer Control to Its Customers
KOÇ E., BOZ H.
Innovation and Global Issues in Social Science, Antalya-Patara, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.177-185, (Özet Bildiri)
2017
201723. The Relationship of Risk Perception, Risk Avoidance, and Variety Seeking among Potential Tourists
BOZ H., ARSLAN A., YILMAZ Ö., KOÇ E.
INNOVATION AND GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. The Relationship Between Customers’ Tendency to Avoid Risk and Preferring Online Banking Services
KOÇ E., BOZ H., ÖZEN E.
Innovation and Global Issues in Social Sciences 2017, Patara, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. A B Kişilik Tiplerinin İnternet Bankacılığına Duyulan Güvene Etkisi
KAYNAR İ., ÖZEN E., BOZ H., Şenyıldız L.
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Tüketicinin Bireysel Banka Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Uygulama: Balıkesir Örneği
YILMAZ Ö., BOZ H., YAPRAK B.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, ss.1702-1709, (Tam Metin Bildiri)
2016
201627. Nöromarketing Araçları İşletme Araştırmalarına Nasıl Uygulanır?
BOZ H., YILMAZ Ö., KOÇ E.
International Human and Nature Sciences: Problems and Solution Seeks Congress 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 7 - 09 Ekim 2016, ss.153-164, (Tam Metin Bildiri)
2016
201628. An EEG and Eye Tracker Analysis of The Influence of Risk on the Perceptual Image of Conflict-Ridden Destinations
TAŞKIN Ç., KOÇ E., BOZ H.
International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2016, ss.2680-2707, (Tam Metin Bildiri)
2016
201629. An Eye Tracker Analysis of the Influence of Applicant Attractiveness on Employee Recruitment Process: A Neuromarketing Study
BOZ H., YILMAZ Ö., KOÇ E.
Scientific Cooperation for Future in the Social Science International Conference-2016, Uşak, Türkiye, 22 - 23 Eylül 2016, ss.786-793, (Tam Metin Bildiri)
2016
201630. Depresyon Anksiyete Stres Ölçeği Kısa Form Türkçe Geçerlilik Güvenilirlik Çalışması
ARSLAN A., YILMAZ Ö., BOZ H.
Eurasia International Tourism Congress: EITOC-2016, Konya, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2014
201431. Depression and Turnover Intention Among Hotel Employees
KOÇ E., KILIÇ R., BOZ H.
9th International Conference: New Perspectives in Tourism and Hospitality, Burhaniye, Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.96-108, (Tam Metin Bildiri)
2014
201432. Otel Yöneticilerinin A Tipi ve B Tipi Kişilik Özeliklerinin Karar Vermelerine Etkisi
ÖRÜCÜ E., BOZ H.
III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi:, Kuşadası, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014, ss.530-546, (Tam Metin Bildiri)
2013
201333. Otel İşletmelerinde Örgütsel Güven ile İşten Ayrılma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TÜRKMENDAĞ T., BOZ H.
14. Ulusal Turizm Kongresi 2013, Kayseri, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2013, ss.891-907, (Tam Metin Bildiri)
2012
201234. Branş Çeşitliliği Bakımından Türkiye’deki Spor Gazetelerinin Avrupa’xxdaki Spor Gazeteleri ile Karşılaştırılması
ÖZSOY S., SADIK R., BOZ H., GÖRAL K.
12.Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2012, (Özet Bildiri)
2012
201235. Spor Yöneticilerinin Yerel Spor Medyası Hakkındaki Görüşleri (Bolu Örneği),
ÖZSOY S., SADIK R., BOZ H., GÖRAL K.
12th INTERNATIONAL SPORT SCIENCES CONGRESS, 12 - 14 Aralık 2012, ss.290-293, (Özet Bildiri)
2012
201236. Bir Spor Federasyonunun Stratejik Analizi
SADIK R., GÖRAL K., TABUK M. E., GÜLAY O., BOZ H., MİRZEOĞLU N.
II International Social Sciences in Physical Education and Sport Congress, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2011
201137. Türk Spor Kurumlarının Tarihsel Gelişimi
BOZ H.
Uluslararası Spor Araştırmaları Dergisi Çalıştayı, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2011, (Tam Metin Bildiri)
2009
200938. Examination of Job Satisfaction Levels of the Animators Working in the Hotels and Holiday Villages in Touristic Regions
ADİLOĞULLARI İ., ŞAHİN H. M., BOZ H., GERİ S., BAHADIR T. K.
The International Congrees of Sport for All and Sport Tourism, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
2009
200939. Reel Sektörden Spor Turizmine Genel Bakış
BOZ H.
The International Congrees of Sport for All and Sport Tourism, 3 - 07 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Turizmde Nöropazarlama: Bilinçaltı Karar Mekanizmalarının Keşfi
BOZ H., BOZ B.
TURİZM DENEYİMİ - Kuramdan Uygulamaya Örnek Olaylarla Çok Boyutlu Bir Yaklaşım, GÜZEL FATMA ÖZLEM, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.211-231, 2025
2024
20242. Teknoloji Temelli Turizm
BOZ B., BOZ H.
Teknolojinin Sosyal Bilimlerde Dönüştürücü Gücü: Yeni Disiplinlerarası Yaklaşımlar, BAŞARIR ÇAĞATAY, YILMAZ ÖZER, Editör, Özgür Yayınları, ss.163-183, 2024
2024
20243. Sürdürülebilir Pazarlama
BOZ H.
Sürdürülebilirlik ve Sektörel Uygulamaları, BOZ HAKAN, TAŞ AYŞEGÜL, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.185-198, 2024
2024
20244. Teknoloji Temelli Turizm
BOZ B., BOZ H.
Teknolojinin Sosyal Bilimlerde Dönüştürücü Gücü: Yeni Disiplinlerarası Yaklaşımlar, BAŞARIR ÇAĞATAY, YILMAZ ÖZER, Editör, Özgür Yayınları, Şehitkamil/Gaziantep, ss.163-184, 2024
2022
20225. Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Yeni Perspektifler
ALTUNIŞIK R., BOZ H., GEGEZ A. E., KOÇ E., SIĞRI Ü., YILDIZ E., et al.
Seçkin Yayınevi, İstanbul, 2022
2022
20226. Using Neuromarketing Tools in Hospitality and Tourism Research
BOZ H., KOÇ E.
Advanced Research Methods in Hospitality and Tourism, Fevzi Okumus, S. Mostafa Rasoolimanesh, Shiva Jahani, Editör, Emerald Publishing, Bingley, ss.87-109, 2022
2021
20217. Reklam
BOZ H.
Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Cop Ruziye, Yusuf Volkan Topuz, Sertaç Çiftçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.127-151, 2021
2020
20208. What Colour and Light Do in Service Atmospherics : A Neuro-marketing Perspective
ÖZKUL E., BOZ H., BİLGİLİ B., KOÇ E.
Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research Volume 16Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design andProcess Impacts on Customer Behaviour,Marketing and Branding, Michael Volgger, Dieter Pfister, Editör, Emerald Publishing Limited, howard house, Wagon lane, Bingley Bd16 1WA, ss.223-244, 2020
2020
20209. Eye-tracking: Evaluation, Potential, and Limitations of Field Applications.
KOÇ E., BOZ H., ARSLAN A.
Eye Tracking in Tourism, Mattia Rainoldi, Mario Jooss, Editör, Springer, Puch, ss.45-60, 2020
2019
201910. Emotions and Developing Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality Businesses
KOÇ E., BOZ H.
Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality, Erdoğan Koc, Editör, CABI, 9781786398314, ss.15-35, 2019
2019
201911. Mobil Pazarlamada Nöropazarlama Uygulamaları
BOZ H.
A’dan Z’ye MOBİL PAZARLAMA, Ruziye Cop, Oya Eru, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.175-193, 2019
2019
201912. Measuring Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality
BOZ H., KOÇ E.
Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality, Erdoğan Koç, Editör, CABI, Glasgow, ss.36-45, 2019
2019
201913. Risk and Control in Consumer Behavior: A Discussion
KOÇ E., TAŞKIN Ç., BOZ H.
Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima, Ercan Özen, Hakan Boz, Jonathan Spiteri, Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Group Pub Ltd, Bingley, ss.1-12, 2019
2017
201714. Emotions and Emotional Abilities in Service Failures and Recovery
KOÇ E., AYDIN G., AKDENİZ AR A., BOZ H.
Service Failures and Recovery in Tourism Hospitality: A Practical Manual, Erdoğan Koç, Editör, CABI, Oxfordshire, ss.42-55, 2017
2017
201715. How Can Consumer Science Be Used for Gaining Information About Consumers and the Market_
KOÇ E., BOZ H.
Case Studies in the Traditional Food SectorA volume in the Consumer Science and Strategic Marketing Series, ALESSIO CAVICCHI, CRISTINA SANTINI, Editör, Woodhead Publishing Elsevier, Duxford, ss.129-152, 2017
2016
201616. A Comparison of Depression and Turnover Intentions of Hotel Employees in All- Inclusiveand Non All-Inclusive Hotels
BOZ H., YILMAZ Ö., ARSLAN A., KOÇ E.
Global Issues and Trends in Tourism, Cevdet AVCIKURT, Mihaela S. DINU, Necdet HACIOĞLU, Recep EFE, Abdullah SOYKAN, Nuray TETİK, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.372-382, 2016
2015
201517. All-Inclusive Food and Beverage Operations
KOÇ E., BOZ H.
Hospitality Management Learning Modules, Peter Szende, Editör, Pearson Education , BOSTON, ss.1-26, 2015