Eğitim Bilgileri
2009 - 2013
2009 - 2013Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2002 - 2007
2002 - 2007Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Programlama performansını etkileyen faktörlerin bilişsel tabanlı bireysel farklılıklar temelinde modellenmesi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr)
2009
2009Yüksek Lisans
Sosyal ağların benimsenme süreci ve eğitsel bağlamda kullanımı
Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
Açık ve Uzaktan Öğrenme
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2014 - 2020
2014 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2014 - 2014
2014 - 2014Araştırma Görevlisi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2009 - 2014
2009 - 2014Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBologna Koordinatörü
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2019 - 2024
2019 - 2024Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Uşak Üniversitesi
2015 - 2024
2015 - 2024Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Uşak Üniversitesi
2014 - 2024
2014 - 2024Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi
2021 - 2022
2021 - 2022Dekan Yardımcısı
Uşak Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Eğitim İstatistiği ve Eğitim Araştırmaları
Eğitim İstatistiği
Eğitimde Bilişim Teknolojileri Entegrasyonu
BİLGİSAYAR DESTEKLİ NİCEL VERİ ANALİZİ
İleri İstatistik
Lisans
Lisans
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI
OKUL DENEYİMİ
SEÇMELİ I İÇERİK YÖNETİM SİSTEMLERİ
Teknoloji Bağımlılığı
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Eğitimde Bilişim Teknolojileri I
BİLGİSAYAR-I
TEMEL BİLGİSAYAR BİLİMLERİ-I
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
İçerik Yönetim Sistemleri
TEMEL BİLGİSAYAR BİLİMLERİ
Özel Öğretim Yöntemleri I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
Bilgisayar-II
BİLGİSAYAR II
Temel Bilgisayar Bilimleri II
Eğitim Bilişim Teknolojileri II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Mesleki İngilizce
PSİKOLOJİK TESTLER
Mesleki Bilgisayar I
BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ II
Yönetilen Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
Farklı BÖTE öğretim programlarında öğrenim gören öğrencilerin sorunları ve mesleki kaygılarının incelenmesi
SACİDE GÜZİN M. A. (Danışman)
S.ÖZEN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (14)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (13)
2025
20251. Prosocial Behavior as a Protective Factor: Profiling Peer Bullying Risk in Elementary School
Mazman Akar S. G., Bekir Can C.
International Journal of Advanced Multidisciplinary Research and Studies , cilt.5, sa.4, ss.1365-1370, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. Investigating the role of preservice teachers digital transformation awareness in shaping their information literacy skills
Mazman Akar S. G., Türkmen İ., Birgin O.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.9, sa.3, ss.258-275, 2025 (Scopus)
2025
20253. Digital game addiction in elementary students: The impact of digital literacy, parental styles, and background variables
MAZMAN AKAR S. G., Özer M.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.9, sa.1, ss.149-160, 2025 (Scopus)
2025
20254. Students’ disengagement in online courses: validity and reliability of an instrument
Mazman Akar S. G.
Journal of Education and Learning (EduLearn) , cilt.19, sa.1, ss.505-514, 2025 (Scopus)
2024
20245. Web Tabanlı Kaçış Odası Tasarımı için Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme İhtiyaçlarının Belirlenmesi
Korkmaz G., Alakurt T., Mazman Akar S. G., Tekin M., Tekeş E., Çelik T., et al.
Tıp Eğitimi Dünyası , cilt.23, sa.70, ss.77-92, 2024 (TRDizin)
2024
20246. Why do students disengage from online courses?
MAZMAN AKAR S. G.
Internet and Higher Education
, cilt.62, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20237. Examining Pre-Service Teachers' Experiences in the Learning by Teaching Process
Ekici M., Orhan Ozen S., Sümer M., Özgür A., Mazman Akar S. G.
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.1-15, 2023 (TRDizin)
2022
20228. Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Eğitmenlik Deneyimlerinin İncelenmesi
ORHAN OZEN S., mazman akar s. g.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.585-600, 2022 (TRDizin)
2020
20209. ÇOKLUORTAM ÖĞRENME MATERYALİNE BAĞLANMA ÖLÇEĞİ: GELİŞTİRME, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
ÖZGÜR A., ALTUN A., MAZMAN AKAR S. G.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.10, sa.2, ss.321-344, 2020 (TRDizin)
2020
202010. Investigation of Turkish mathematics teachers’ proficiency perceptions in using information and communication technologies in teaching*
Birgin O., Uzun K., Mazman Akar S. G.
Education and Information Technologies
, cilt.25, sa.1, ss.487-507, 2020 (SSCI, ESCI, Scopus)
2019
201911. Does it matter being innovative: Teachers' technology acceptance
MAZMAN AKAR S. G.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.24, sa.6, ss.3415-3432, 2019 (Scopus)
2019
201912. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİREYSEL YENİLİKÇİLİK ÖZELLİKLERİ İLE DERSTE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Atlı Y., MAZMAN S. G.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.1-31, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201913. E-ÖĞRENME ORTAMLARINDA ALGILANAN KARMAŞIK GÖREV PERFORMANS ÖLÇEĞİ
ALTUN A., MAZMAN S. G.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.9, sa.1, ss.276-291, 2019 (TRDizin)
2019
201914. A Structural Model for Relationship between Web Pedagogic Content Knowledge and Technology Acceptance of Preservice Teachers
MAZMAN S. G.
Malaysian Online Journal of Educational Technology , cilt.7, sa.1, ss.1-13, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201815. Ortaokul Öğrencilerinin Ekran Okumaya Karşı Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Soyuçok M., MAZMAN S. G.
Türkiye Eğitim Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.17-30, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201816. Erken Çocuklukta Bilgi İletişim Teknolojilerini Kullanım Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
MAZMAN S. G., YOLERİ S.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.229-243, 2018 (TRDizin)
2017
201717. Investigation of Factors Affected to Mathematics Engagement of MiddleSchool Students
Birgin O., Mazman S. G., Uzun K., Göksu B., Peker E. S., Gümüş B.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.4, ss.1093-1110, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. EVALUATION OF CEIT CURRICULUM IN UNIVERSITIES WHICH FOLLOWED DIFFERENT CURRICULUM TOWARD STUDENTS OPINIONS
özen s., MAZMAN S. G., HORZUM M. B.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.46, sa.2, ss.587-602, 2017 (TRDizin)
2017
201719. Individual Differences in Learning Computer Programming: A Social Cognitive Approach
MAZMAN S. G., ALTUN A.
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.8, sa.3, ss.195-213, 2017 (TRDizin)
2017
201720. Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Mazman S. G., Birgin O., Göksu B., Uzun K., Gümüş B., Seval Peker E.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.28-51, 2017 (TRDizin)
2017
201721. Investigation Of Factors Affected To Math Engagement Of Middle School Students
Birgin O., Mazman S. G., Uzun K., Göksu B., Peker E. S., Gümüş B.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.4, ss.1093-1110, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201622. English version of Social Networks Adoption Scale: A validation study
USLUEL Y., Kokoç M., ÇIRALI SARICA H., MAZMAN AKAR S. G.
Telematics and Informatics
, cilt.33, sa.2, ss.484-492, 2016 (SSCI, Scopus)
2015
201523. Identifying latent patterns in undergraduate Students’ programming profiles
ALTUN A., MAZMAN AKAR S. G.
Smart Learning Environments
, cilt.2, sa.1, 2015 (Scopus)
2015
201524. A Cross Cultural Perspective on Information Communication Technologies Learning Survey
ILGAZ H., MAZMAN AKAR S. G., ALTUN A.
Technology, Knowledge and Learning
, cilt.20, sa.2, ss.159-168, 2015 (Scopus)
2013
201325. Adaptation of online information searching strategy inventory into Turkish Çevrimiçi bilgi arama stratejileri envanteri'nin türkçeye uyarlama çalişmasi
Aşkar P., MAZMAN AKAR S. G.
Egitim ve Bilim
, cilt.38, sa.168, ss.167-182, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201326. Examining the visual screening patterns of emotional facial expressions with gender, age and lateralization
Cangöz B., ALTUN A., Aşkar P., BARAN Z., MAZMAN AKAR S. G.
Journal of Eye Movement Research
, cilt.6, sa.4, 2013 (SCI-Expanded, Scopus)
2013
201327. Programlama – I Dersinin BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin ÖzYeterlilik Algıları Üzerine Etkisi
MAZMAN S. G., ALTUN A.
Öğretim Teknolojileri Öğretmen Eğitimi Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.24-29, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201328. Learning from Animation Smooth Pursuits of Synaptic Transmission of an Impulse with Contextual Cues
KÖSEOĞLU P., MAZMAN S. G., ALTUN A., EFENDİOĞLU A.
WORLD JOURNAL ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.5, sa.2, ss.238-247, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201329. Individual Differences in Spatial Orientation Performances An Eye Tracking Study
MAZMAN S. G., ALTUN A.
WORLD JOURNAL ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.5, sa.2, ss.266-280, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201230. tutorial report Understanding spatial thought through language use
Tenbrink T., DOdorico T., Hertzberg C., MAZMAN S. G., Meneghetti C., Reshoft N., et al.
Journal of Spatial Information Science
, cilt.5, ss.107-114, 2012 (Scopus)
2012
201231. Modeling Cognitive Strategies with Complex Task Performing Process
MAZMAN S. G., ALTUN A.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.3, sa.4, ss.1-31, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201232. Programlamaya İlişkin Öz Yeterlilik Algısı Ölçeğinin Türkçe Formumun Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
ALTUN A., MAZMAN S. G.
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology , cilt.3, sa.2, ss.297-308, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201133. Bir bölüm web sitesinin otantik görevler ve göz izleme yöntemi aracılığıyla kullanılabilirlik değerlendirmesi
YENİAD M., MAZMAN S. G., TÜZÜN H., sedat a.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.147-173, 2011 (TRDizin)
2011
201134. Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrenme Öğretme Süreçlerine Entegrasyonu Göstergeler ve Modeller
MAZMAN S. G., USLUEL Y.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.1, sa.1, ss.62-79, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201135. Gender differences in using social networks
MAZMAN AKAR S. G., USLUEL Y.
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.10, sa.2, ss.133-139, 2011 (SSCI, Scopus)
2010
201036. Modeling educational usage of Facebook
MAZMAN AKAR S. G., USLUEL Y.
Computers and Education
, cilt.55, sa.2, ss.444-453, 2010 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2010
201037. Eğitimde Yeniliklerin Yayılımı Kabulü ve Benimsenmesi Sürecinde Yer Alan Öğeler Bir içerik Analizi Çalışması
USLUEL Y., MAZMAN S. G.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , cilt.3, sa.39, ss.60-74, 2010 (TRDizin)
2009
200938. Sosyal Ağların Benimsenmesi Ölçeği
USLUEL Y., MAZMAN S. G.
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , cilt.15, sa.8, ss.137-157, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. 9. Sınıf Öğrencilerinin İngilizceye Maruz Kalmaları ile İngilizce Dersine Karşı Kaygıları Arasındaki İlişki
Ertaş E., Ellialtı N., Mazman Akar S. G.
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 23 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
2023
20232. WHAT CAUSES STUDENTS TO FALL BEHIND IN ONLINE COURSES?
MAZMAN AKAR S. G.
9th International Conference on Social Sciences, Türkiye, 30 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)
2021
20213. Öğretirken Öğreniriz: Öğretmen Adaylarının Öğreterek Öğrenme Sürecine İlişkin Deneyimleri
EKİCİ M., ORHAN ÖZEN S., SÜMER M., ÖZGÜR A., MAZMAN AKAR S. G.
3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
2019
20194. Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Motivasyonlarının Farklı Değişkenler Açısında İncelenmesi
Sarıgül F., MAZMAN S. G.
IV. INSAC Educational Sciences Congress, Ereğli/Konya, 11 - 13 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
20195. Reading and Reproducing Fairy Tales with a Critical Lens
KARGIN T., DURAN E., MAZMAN S. G.
Reconceptualising Early Childhood Literacies:An International Conference, Manchester, İngiltere, 7 - 08 Mart 2019, ss.16, (Özet Bildiri)
2018
20186. Sınıf Öğretmenlerinin Harf Öğretiminde Bilişim Teknolojilerini ve Sosyal Ağları Kullanım Durumları
Bitir T., MAZMAN S. G., KARGIN T.
2nd International Education Research and Teacher Education Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2017
20177. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Çocukluk Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanımları
MAZMAN S. G., YOLERİ S.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. E-Öğrenme Ortamlarında Algılanan Karmaşık Görev Performans Ölçeği
MAZMAN S. G., ALTUN A.
5thInternational Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin WebPedagojik İçerik Bilgileri ve Teknoloji KabulDüzeyine İlişkin Algıları
MAZMAN S. G.
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. The Adaptation Study of the ICT Use in Early Childhood Education Scale
YOLERİ S., MAZMAN S. G.
HumanitiesAnd Social Sciences Conference, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.38, (Özet Bildiri)
2017
201711. Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejileri: Bilgisayar ve Çevrimiçi Teknolojilere Yönelik Öz Yeterlilik Algısının Rolü
ALAKURT T., MAZMAN S. G., KAHRAMAN M.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1904-1906, (Özet Bildiri)
2016
201612. Ortaokul öğrencilerin matematik dersine bağlılık düzeylerini etkileyen faktörlerin incelenmesi
BİRGİN O., MAZMAN S. G., UZUN K., GÖKSU B., PEKER E. S., GÜMÜŞ B.
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. Eğitim Fakültelerinde Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersinin Müfredattaki Yerinin Öğrenme Çıktılarına Etkisi
DELEN İ., MAZMAN S. G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201614. İlkokul 4 sınıf öğretmenlerin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
Atlı Y., MAZMAN S. G., Akar C.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.697-698, (Özet Bildiri)
2016
201615. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kara M., akar c., MAZMAN S. G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.704, (Özet Bildiri)
2016
201616. Öğrenmede Bulut Bilişim ve Eğitsel Google Uygulamaları
ALAKURT T., KAHRAMAN M., MAZMAN S. G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201617. İlkokul 4 Sınıf Öğretmenlerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ATLI Y., MAZMAN S. G., AKAR C.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/Muğla, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.303, (Özet Bildiri)
2015
201518. Examination Of University Students Online Information Searching Strategies
MAZMAN S. G.
The International Journal of Arts Sciences (IJAS), 26 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201419. A cross cultural perspective on information communication technologies learning survey
ILGAZ H., MAZMAN AKAR S. G., ALTUN A.
11th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2014, Porto, Portekiz, 25 - 27 Ekim 2014, ss.265-269, (Tam Metin Bildiri)
2013
201320. Programlama –I Dersinin BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Programlama İlişkin ÖzYeterlilik Algıları Üzerine Etkisi
MAZMAN S. G., ALTUN A.
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2012
201221. How Prior Knowledge and Colour Contrast Interfere Visual Search Processes in Novice Learners An Eye Tracking Study
SÖNMEZ D., ALTUN A., MAZMAN S. G.
International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2012), 19 - 21 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
2011
201122. Cangöz B Altun A Aşkar P Baran Z Mazman S G 2011 Does the valence of emotional faces affect eye tracking measurements 21 25 August Université de Provence Marseille France
CANGÖZ B., ALTUN A., AŞKAR P., BARAN Z., MAZMAN S. G.
16th European Conference on Eye Movements., 21 - 25 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)
2011
201123. Benimseme Sürecinde Bireylerin Temkinlilik ya da Yenilikçiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Ölçme Aracı
USLUEL Y., MAZMAN S. G.
11th International Educational Technology Conference (IETC 2011), 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201124. Aşkar P Altun A Cangöz B Mazman S G 2011 E öğrenme İçin Ontoloji ve Bilişsel Profil Uygulamaları
AŞKAR P., ALTUN A., TAVAT B., MAZMAN AKAR S. G.
11th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
2010
201025. Individual differences in different level mental rotation tasks an eye movement study
MAZMAN S. G., ALTUN A.
IADIS International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2010), 15 - 17 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201026. Bölüm web sitelerinin kullanılabilirlik testi otantik kullanıcılarla ve otantik görevlerle bir durum çalışması
MAZMAN S. G., TÜZÜN H., akbal s., YENİAD M.
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201027. Identification of User Patterns in Social Networks by Data Mining Techniques: Facebook Case
BOZKIR A. S., MAZMAN S. G., SEZER E.
2nd International Symposium on Information Management in the Changing World, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2010, ss.68-73, (Tam Metin Bildiri)
2010
201028. Comparative examination of computer and internet usage of PISA Balkan Countries
USLUEL Y., KELECİOĞLU H., MAZMAN S. G.
13th International Conference ”ICT in the Education of the Balkan Countries”, 17 - 19 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
2010
201029. Öğretmen Adaylarının Web Kullanım Amaçları Yenilikçi Temkinli Olma Durumlarına Göre Farklılık Gösteriyor mu
USLUEL Y., MAZMAN S. G.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201030. Student s Reflections About Podcast Creation and Usage ProcesseS
MAZMAN S. G., USLUEL Y., ÖZEKE V.
10th International Educational Technology Conference (IETC), 26 - 28 Nisan 2010, ss.1363-1366, (Tam Metin Bildiri)
2009
200931. Eğitimde Yeniliklerin Yayılımı Kabulü Ve Benimsenmesi Sürecinde Önemli Rol Oynayan Ögeler 7 9 Ekim Trabzon Türkiye
USLUEL Y., MAZMAN S. G.
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200932. FARKLI AKADEMİK BİRİMLERE VE CİNSİYETLERE GÖRE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYARA KARŞI TUTUMLARI VE BİLGİSAYAR BECERİLERİ
KARAMAN M. K., MAZMAN S. G.
3.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1264-1270, (Tam Metin Bildiri)
2009
200933. Farklı Akademik Birimlere ve Cinsiyetlere Göre Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayara Karşı Tutumları ve Bilgisayar Becerileri
KARAMAN M. K., MAZMAN S. G.
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200934. Prospective Teachers Awareness of Collaborative Web 2 0 Tools
USLUEL Y., MAZMAN S. G., ARIKAN A.
The IADIS International Conference WWW /Internet, 19 - 22 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200935. Adoption of Web 2 0 tools in distance education
USLUEL Y., MAZMAN S. G.
Procedia - Social and Behavioral Science, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.818-823, (Tam Metin Bildiri)
2009
200936. Social İnfluence in The Adoption Process And Usage Of İnnovation Gender Differences
MAZMAN S. G., USLUEL Y., ÖZEKE V.
World Academy of Science, Engineering and Technology, 28 - 30 Ocak 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200937. The Usage of Social Networks in EducationalContext
MAZMAN S. G., USLUEL Y.
World Academy of Science, Engineering and Technology, 28 - 30 Ocak 2009, ss.404-408, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Uzaktan Eğitimde Öğretmenin Netliği (Teacher Clarity At a Distance)
ÖZGÜR A., MAZMAN AKAR S. G.
Üniversiteler için Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı (The Distance Learning Playbook for College and University Instruction), Arif Altun, Petek Aşkar, Editör, Nobel Yayınevi, Uşak, ss.78-97, 2022
2022
20222. Uzaktan Eğitimde Öğretmenin Netliği (Teacher Clarity At a Distance)
ÖZGÜR A., MAZMAN AKAR S. G.
K-12 Sınıfları İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim (THE DISTANCE LEARNING PLAYBOOK, Grades K-12: Teaching for Engagement and Impact in any Setting), Arif Altun, Petek Aşkar, Editör, Nobel Yayınevi, Uşak, ss.79-100, 2022
2022
20223. Uzaktan Eğitimde Öğretmenin Netliği
ÖZGÜR A., MAZMAN AKAR S. G.
Üniversiteler için Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı (The Distance Learning Playbook for College and University Instruction), Aşkar Petek, Altun Arif, Editör, Nobel Yayınevi, ss.79-97, 2022
2022
20224. THE DISTANCE LEARNING PLAYBOOK, Grades K-12: Teaching for Engagement and Impact in any Setting
ÖZGÜR A., MAZMAN AKAR S. G.
K-12 Sınıfları İçin UZAKTAN EĞİTİM BAŞUCU KİTABI: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim (THE DISTANCE LEARNING PLAYBOOK, Grades K-12: Teaching for Engagement and Impact in any Setting), Aşkar Petek, Altun Arif, Editör, Nobel Yayınevi, ss.80-100, 2022
2021
20215. Temellendirilmiş Kuram
MAZMAN AKAR S. G.
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.714-722, 2021
2021
20216. Geçerlilik
EFE R., ASLAN EFE H., ÇOBANOĞLU AKTAN D., BELLİBAŞ M. Ş., ŞAD S. N., ALKAN V., et al.
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.281-305, 2021
2016
20167. Öğrenmede Bulut Bilişim ve Eğitsel Google Uygulamaları
ALAKURT T., KAHRAMAN M., MAZMAN S. G.
Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, Demirel, Özcan, Dinçer, Serkan, Editör, Pegem, Ankara, ss.1183-1198, 2016
2015
20158. Durumlar İçi Gösterimler: İncelemek ve Betimlemek
MAZMAN S. G., aliye ı. k.
Nitel Veri Analizi, Altun Akbaba Sadegül, Ersoy Ali, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.90-141, 2015
2015
20159. Durumlar Arası Gösterimler: Düzenlemek ve Açıklamak
MAZMAN S. G.
Nitel Veri Analizi, AltunAkbaba Sadegül, Ersoy Ali, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.207-237, 2015
2012
201210. Individual differences in different level mental rotation tasks: an eye movement study
MAZMAN S. G., ALTUN A.
TOWARDS LEARNING AND INSTRUCTION IN WEB 3.0: ADVANCES IN COGNITIVE AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, Pedro Isaias, Dirk Ifenthaler, Kinshuk, Demetrios G. Sampson, J. Michael Spector, Editör, New York: Springer, ss.231-243, 2012
2010
201011. Identification of User Patterns in Social Networks by Data Mining Techniques: Facebook Case
BOZKIR A. S., MAZMAN S. G., SEZER E.
Technological Convergence and Social Networks in Information Management, Kurbanoğlu Serap , Al Umut , Erdoğan Phyllis Lepon , Tonta Yaşar , Uçak Nazan, Editör, Springer Berlin Heidelberg, ss.145-153, 2010
Desteklenen Projeler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorYapılandırılmış Girdi, Yapılandırılmış Çıktı Ve Geleneksel Açık Anlatımlı Dilbilgisi Eğitimlerinin İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türkiye'Deki Öğrencilerin İngilizce Ettirgen (Birincil) Ve Geçmiş Zaman Edilgen (Ikincil) Yapısının Edinimine Etkilerinin Araştırılması
MAZMAN AKAR S. G.
2018 - 2020
2018 - 2020Çocukların Çok Yönlü Okuma Yazma Çalışmaları: Hikayeleri Dijital Platformlarda Eleştirel Gözle Yeniden Oluşturma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARGIN T. (Yürütücü), MAZMAN AKAR S. G., DURAN E.
2018 - 2018
2018 - 2018Orta Çocukluk Dönemi İçin Mizaç Ölçeği (Ebeveyn Formu) Türkçe Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışmaları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
MAZMAN AKAR S. G.