Eğitim Bilgileri
2008 - 2016
2008 - 2016Bütünleşik Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorUşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2007 - 2018
2007 - 2018Öğretim Görevlisi
Uşak Üniversitesi, REKTÖRLÜK, Yabancı Diller Bölümü
2006 - 2007
2006 - 2007Öğretim Görevlisi
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, İngiliz Dili Meslek Yüksekokulu, Hazırlık Bölümü
Yönetimsel Görevler
2014 - 2016
2014 - 2016Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
UZMANLIK ALAN DERSİ
TEZ ÇALIŞMASI
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE EĞİLİMLER VE GELİŞMELER
SEMİNER
NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
YAŞAMBOYU ÖĞRENME VE YETİŞKİN EĞİTİMİ
ALTERNATİF OKUL SİSTEMLERİ
Lisans
Lisans
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (PEDAGOJIK FORMASYON)
İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
OKULLARDA RPD UYGULAMALARI II
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (PEDAGOJIK FORMASYON)
EĞİTİME GİRİŞ (PEDAGOJIK FORMASYON)
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (PEDAGOJIK FORMASYON)
OKULLARDA RPD UYGULAMALARI I
SEÇMELİ: MESLEKİ İNGİLİZCE (OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ)
EĞİTİME GİRİŞ
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
KURUM DENEYİMİ
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME
SEÇMELİ: EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME II
SINIF YÖNETİMİ
OKULLARDA GÖZLEM
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
MESLEKİ İNGİLİZCE III
YABANCI DİL II
MESLEKİ İNGİLİZCE II
MESLEKİ İNGİLİZCE I
MESLEKİ İNGİLİZCE IV
YABANCI DİL I
TEMEL İNGİLİZCE (HAZIRLIK)
Makaleler
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (8)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (13)
2025
20251. Culturally responsive adult education practices in Türkiye: investigating adult educators and students’ perspectives
ÖZÜDOĞRU F.
International Journal of Lifelong Education
, 2025 (ESCI, Scopus)
2024
20242. Understanding the Growth of Artificial Intelligence in Educational Research through Bibliometric Analysis
DELEN İ., Sen N., ÖZÜDOĞRU F., Biasutti M.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.16, sa.16, 2024 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2024
20243. Understanding design education with a bibliometric approach: a story of 50 years
DELEN İ., ÖZÜDOĞRU F., Demir K., Buber A., Erdogmus Y. K., Demir E. B. K., et al.
Research in Engineering Design
, cilt.35, sa.1, ss.97-113, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2022
20224. The effect of online differentiated instruction on academic achievement and self-directed learning readiness in a teacher education setting.
ÖZÜDOĞRU F.
i.e: inquiry in education , cilt.14, sa.2, ss.1-28, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIKLARININ İNCELENMESİ
SAKALLIOĞLU G., Özüdoğru F.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.0, sa.41, ss.70-107, 2022 (TRDizin)
2022
20226. Analysis of the factors predicting curriculum literacy of preservice teachers
ÖZÜDOĞRU F.
Research in Pedagogy
, cilt.12, sa.1, ss.112-126, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Turkish Teachers’ Culturally Responsive Classroom Management Self-Efficacy: Reflections of Culturally Responsive Teaching Samoučinkovitost turskih učitelja u kulturno osjetljivom upravljanju razredom: odrazi kulturno osjetljivoga poučavanja
ÖZÜDOĞRU F.
Croatian Journal of Education
, cilt.24, sa.4, ss.1229-1258, 2022 (SSCI, Scopus)
2021
20218. Designing during the pandemic: Understanding teachers’ challenges in eTwinning projects
DELEN İ., ÖZÜDOĞRU F., YAVAŞ B.
JOURNAL OF DESIGN & TECHNOLOGY EDUCATION , cilt.26, sa.4, ss.182-204, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Turkish preservice teachers’ experiences with emergency remote teaching: A phenomenological study
ÖZÜDOĞRU F.
Issues in Educational Research
, cilt.31, sa.1, ss.166-187, 2021 (ESCI, Scopus)
2021
202110. Teachers’ Perception of 2018 Turkish National Curriculum Change
Özüdoğru F.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.458-475, 2021 (TRDizin)
2019
201911. An Investigation of Pre-Service Teachers’ Beliefs Regarding Technology Integration in Education
ÖZÜDOĞRU F.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.67, ss.738-745, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201912. Investigation of self-determination theory in an ESP course
ÖZÜDOĞRU F.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.1079-1089, 2019 (TRDizin)
2019
201913. Technological pedagogical content knowledge of mathematics teachers and the effect of demographic variables
Ozudogru M., ÖZÜDOĞRU F.
Contemporary Educational Technology
, cilt.10, sa.1, ss.1-24, 2019 (Scopus, TRDizin)
2018
201814. The readiness of prospective teachers for cultural responsive teaching
ÖZÜDOĞRU F.
Acta Didactica Napocensia
, cilt.11, sa.3, ss.1-12, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201815. Analysis of curriculum evaluation studies conducted in foreign language education
ÖZÜDOĞRU F.
JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES , cilt.14, sa.2, ss.113-134, 2018 (TRDizin)
2017
201716. The effect of situated learning on students’ vocational English learning
ÖZÜDOĞRU M., ÖZÜDOĞRU F.
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.5, sa.11, ss.2037-2044, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201717. An Investigation of University Students’ Willingness to Communicate in English in Relation to Some Learner Variables
Hişmanoğlu M., Özüdoğru F.
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.449-461, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. İlkokul ikinci sınıf İngilizce öğretim programı kapsamında dinleme ve konuşma becerilerinin öğretimi
ÖZÜDOĞRU F.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.42, ss.189-210, 2017 (TRDizin)
2017
201719. Evaluation of the voluntary English preparatory program at a Turkish state university
ÖZÜDOĞRU F.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.10, sa.48, ss.501-509, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201720. Effects of Turkish and English speaking teachers on students foreign language skills
ADIGÜZEL O. C., ÖZÜDOĞRU F.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.25, sa.1, ss.171-186, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201621. Aydınlatıcı program değerlendirme modeli
ÖZÜDOĞRU F., ADIGÜZEL O. C.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, ss.25-34, 2016 (TRDizin)
2016
201622. The analysis of the views of English teachers about 2nd grade English language teaching curriculum
ÖZÜDOĞRU F., ADIGÜZEL O. C.
E-International Journal of Educational Research , cilt.7, sa.2, ss.16-35, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201623. Views of fresmen students about foreign language courses delivered via e learning
ÖZÜDOĞRU F., HİŞMANOĞLU M.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , cilt.17, sa.1, ss.31-47, 2016 (Scopus)
2015
201524. Development of a listening and speaking achievement test for primary school 2nd grade English course
ÖZÜDOĞRU F., ADIGÜZEL O. C.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.375-396, 2015 (TRDizin)
2015
201525. İlkokul 2 sınıf İngilizce öğretim programının değerlendirilmesi
ÖZÜDOĞRU F., ADIGÜZEL O. C.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.10, sa.11, ss.1251-1276, 2015 (TRDizin)
2014
201426. İlkokul 2 sınıf İngilizce öğretim programına yönelik aydınlatıcı değerlendirme modeline dayalı program değerlendirme ölçeği çalışması
ADIGÜZEL O. C., ÖZÜDOĞRU F.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.124-136, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201427. John Dewey Okul toplum ve eğitim
SELVİ K., BELGİN S., ÖZÜDOĞRU F.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , ss.25-34, 2014 (TRDizin)
2013
201328. Üniversitelerde Ortak Zorunlu Yabancı Dil I Dersine Yönelik Bir Akademik Başarı Testinin Geliştirilmesi
ADIGÜZEL O. C., ÖZÜDOĞRU F.
Trakya Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.1-11, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201329. İngilizce öğretim elemanı asistanlığı programı kapsamında istihdam edilen İngilizce öğretim elemanı asistanlarının profillerinin incelenmesi
ÖZÜDOĞRU F., ADIGÜZEL O. C.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.57-69, 2013 (TRDizin)
2011
201130. Avrupa Birliği eğitim politikaları ve Türk eğitim sistemine etkileri
SAĞLAM M., ÖZÜDOĞRU F., FUNDA Ç.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.87-109, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201131. 3D virtual classroom environment for teaching renewable energy production and substation equipment
AYDOĞAN H., KARAKAŞ E., ARAS F., ÖZÜDOĞRU F.
International Journal of Electrical Engineering and Education
, cilt.48, sa.3, ss.294-306, 2011 (SCI-Expanded, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. 2019'dan 2024'e Türkçe dersi öğretim programlarında değişim: Ortaokul düzeyinde karşılaştırmalı bir inceleme.
DİKMEN M. İ., ÖZÜDOĞRU F.
International İstanbul Congress on the Future of Education, Kocaeli, Türkiye, 28 Mayıs 2025, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2024
20242. Öğretmenlerin öğretim programına bağlılıklarının ve bağlılıklarını etkileyen etkenlerin incelenmesi
SAKALLIOĞLU G., ÖZÜDOĞRU F.
15th International Forum of Educational Administration (IFEA-15), Antalya, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2024, cilt.1, ss.67-68, (Özet Bildiri)
2023
20233. Comparing Turkish 2015 Environmental Education and 2022 Environmental Education and Climate Change Curriculum
ÖZÜDOĞRU F.
Climate Crisis and its Coping Strategies Conference - International Conference of Al-Qasemi Academic College 2023, Baqa-El-Gharbia, İsrail, 12 - 15 Mart 2023, (Özet Bildiri)
2021
20214. Türkiye’de Farklılaştırılmış Öğretim Konusunda Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
ÖZÜDOĞRU F., SAKALLIOĞLU G., GİRGİN A., ALTINER N.
3.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, cilt.1, ss.87-109, (Tam Metin Bildiri)
2021
20215. Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması
DEMİR K., DELEN İ., ÜNAL ÇOBAN G., AKPINAR E., ÖZÜDOĞRU F., KUZU DEMİR E. B., et al.
8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, cilt.1, ss.139, (Özet Bildiri)
2021
20216. Examining the factors that predict preservice teachers’ curriculum literacy
ÖZÜDOĞRU F.
9th International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, cilt.1, ss.49-50, (Özet Bildiri)
2019
20197. Teachers’ and Coding Instructors’ Ideas About the Information Technology and Software Course and Curriculum
ÖZÜDOĞRU F., DELEN İ.
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, cilt.1, ss.395-396, (Özet Bildiri)
2018
20188. Comparative Analysis of 8th Grade English Language Curriculum and the Common European Framework of Reference for Languages
ÖZÜDOĞRU F.
1st International Congress of Human Studies, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.132, (Özet Bildiri)
2018
20189. The Opinions of Prospective Teachers Being Trained in Pedagogical Formation Certificate Programme about the Professional Competency of Instructors
ÖZÜDOĞRU F.
1st International Congress of Human Studies, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.131, (Özet Bildiri)
2018
201810. The readiness of prospective teachers for cultural responsive teaching
ÖZÜDOĞRU F.
8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, VİYANA, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.196, (Özet Bildiri)
2018
201811. The relationship between ESP learners’ academic achievement, perceived competence, perceived instructor autonomy-support and classroom engagement
ÖZÜDOĞRU F.
8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, VİYANA, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.195, (Özet Bildiri)
2017
201712. A study on EFL learners’ foreign language speaking anxiety
ÖZÜDOĞRU F.
2nd International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, cilt.1, ss.313-322, (Tam Metin Bildiri)
2017
201713. The effect of process-based academic writing course on students’ writing anxiety, motivation and academic achievement
ÖZÜDOĞRU F., ÖZÜDOĞRU M.
2nd International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, cilt.1, ss.352-360, (Tam Metin Bildiri)
2017
201714. Analysis of Curriculum Evaluation Studies Conducted in Foreign Language Education in Turkey
ÖZÜDOĞRU F.
6th International Conference on Literature, Languages, Humanities and Social Sciences (L2HSS-2017), Paris, Fransa, 7 - 08 Aralık 2017, cilt.1, ss.77, (Özet Bildiri)
2017
201715. Technological, pedagogical and content knowledge (TPACK) of mathematics teachers
Özüdoğru M., Özüdoğru F.
5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201716. The effect of situated learning on students’ vocational English learning
ÖZÜDOĞRU M., ÖZÜDOĞRU F.
5th International Congress on Curriculum and Instruction, MUĞLA-MARMARİS, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.1, ss.152, (Özet Bildiri)
2016
201617. Analysing university English preparatory class students self regulation strategies and motivational beliefs
ÖZÜDOĞRU F.
1st International Conference on Studies in Education, BARSELONA, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.50-60, (Tam Metin Bildiri)
2016
201618. An English language needs analysis of preparatory students at a Turkish state university
ÖZÜDOĞRU F.
1st International Conference on Studies in Education, BARSELONA, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.61-73, (Tam Metin Bildiri)
2016
201619. Evaluation of the voluntary English preparatory program at a Turkish state university
ÖZÜDOĞRU F.
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.32-33, (Özet Bildiri)
2015
201520. How do teachers evaluate primary school 2nd grade English language teaching curriculum?
ÖZÜDOĞRU F., ADIGÜZEL O. C.
2nd Cyprus International Congress of Education Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Aralık 2015, ss.37, (Özet Bildiri)
2015
201521. The analysis of the views of English teachers about the 2nd grade English curriculum
ÖZÜDOĞRU F., ADIGÜZEL O. C.
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.113-114, (Özet Bildiri)
2012
201222. The analysis of research conducted to evaluate the effectiveness of in service training programs: Turkey's sample
ÖZÜDOĞRU F., ÖZÜDOĞRU M.
3rd International Conference on New Horizons in Education, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 5 - 07 Haziran 2012, cilt.1, ss.645-654, (Tam Metin Bildiri)
2012
201223. The application of English teaching assistantship program in Turkey
ÖZÜDOĞRU F., ADIGÜZEL O. C.
1st Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.1, ss.28, (Özet Bildiri)
2011
201124. John Dewey: Okul, toplum ve eğitim
SELVİ K., BELGİN S., ÖZÜDOĞRU F.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.1, (Özet Bildiri)
2011
201125. Türkiye deki üniversitelerin sundukları yaşamboyu öğrenme uygulamaları ve olanaklarının incelenmesi
SAĞLAM M., FUNDA Ç., ÖZÜDOĞRU F.
3. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. İklim Değişikliğinin Öğretim Programlarındaki Yeri
ÖZÜDOĞRU F.
İklim Okuryazarlığı Kitabı ve İklim İçin Tasarla Etkinlikleri, DELEN İBRAHİM, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.145-160, 2024
2024
20242. Farklılaştırılmış Öğretim ile ilgili Efsanelerin ve Yanlış Algıların Belirlenmesi ve Giderilmesi
ÖZÜDOĞRU M., ÖZÜDOĞRU F.
Eğitim Programları ve Öğretimde İleri Araştırmalar, ÖZÜDOĞRU MELİKE, Editör, Yaz Yayınları, Afyon, ss.1-18, 2024
2024
20243. The Need For Culturally Responsive Teaching in the Context of Türkiye
ÖZÜDOĞRU F., ÖZÜDOĞRU M.
Advances in Education Sciences, DALKILIÇ MEHMET, SOSLU ÖZAY, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.59-81, 2024
2023
20234. Yabancı Dil Eğitiminde Farklılaştırılmış Öğretim
ÖZÜDOĞRU F., ÖZÜDOĞRU M.
Yabancı Dil Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar, Ersin Çilek, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.33-53, 2023
2023
20235. Yabancı Dil Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme
ÖZÜDOĞRU M., ÖZÜDOĞRU F.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Harun Şahin, Ayberk Bostan Sarıoğlan, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.177-199, 2023
2022
20226. Tasarım Temelli Araştırma
ÖZÜDOĞRU F., DELEN İ.
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Sedat Şen, İbrahim Yıldırım, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.355-378, 2022
2022
20227. Sosyobilimsel Konular ve Teknoloji Destekli Öğretim
ÖZÜDOĞRU F., DELEN İ.
Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, BAHADIR NAMDAR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.141-159, 2022
2022
20228. Öğretmen eğitiminde tasarım ve pedagojiye odaklanma zamanı: İhtiyacı anlama
ÖZÜDOĞRU F., DELEN İ.
Tasarım temelli pedagoji kitabı: Avrupa öğretmen eğitimi programlarında tasarım temelli pedagojik alan bilgisi, DELEN İBRAHİM, Editör, Uşak Üniversitesi, Uşak, ss.13-31, 2022
2022
20229. Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi Kapsamında İngilizce Eğitiminde Tasarım Temelli Çevrimiçi Uygulamalar
ÖZÜDOĞRU F., DELEN İ.
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması: Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme, NAZİRE BURÇİN HAMUTOĞLU, BARIŞ ÇUKURBAŞI, MÜBİN KIYICI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.295-322, 2022
2022
202210. P2D Etkinlik ve Değerlendirme Çerçevesi
ÖZÜDOĞRU F., DELEN İ.
Tasarım Temelli Pedagoji Kitabı: Avrupa Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojik Alan Bilgisi, DELEN İBRAHİM, Editör, Uşak Üniversitesi, Uşak, ss.149-153, 2022
2021
202111. Time to Focus on Design and Pedagogy in Teacher Education: Understanding the Gap
DELEN İ., ÖZÜDOĞRU F.
Design Based Pedagogy Book: Design Based Pedagogical Content Knowledge Across European Teacher Education Programs, DELEN İBRAHİM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-18, 2021
2021
202112. Teknoloji Destekli Öğretim Materyali Hazırlama
ÖZÜDOĞRU F., DELEN İ.
Teknoloji Destekli Öğretim: Güncel Gelişmeler, İbrahim Yıldırım, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.75-98, 2021
2021
202113. Hassas Durumlarda Araştırma ve Eğitim Araştırmalarının Hassas Yönleri
DELEN İ., ÖZÜDOĞRU F.
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım KIROĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.228-244, 2021
2021
202114. Teknoloji Okuryazarlığı ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi
DELEN İ., ÖZÜDOĞRU F.
Teknoloji Destekli Öğretim: Güncel Gelişmeler, İbrahim Yıldırım, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.59-73, 2021
2018
201815. Comparative Analysis of 8th Grade English Language Curriculum and the Common European Framework of Reference for Languages
ÖZÜDOĞRU F.
Current Debates on Social Sciences: Human Studies 1, Karacagil, Z., Anaz, E., Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.344-353, 2018
Desteklenen Projeler
2020 - 2023
2020 - 2023Progression and Pedagogy of Design: Contextualizing Design based Pedagogy in Teacher Education Programs (Project 2020-1-TR01-KA203-094180)
DELEN İ. (Yürütücü), ÖZÜDOĞRU F.
2013 - 2016
2013 - 2016İlkokul 2. Sınıf ve 3. Sınıf İngilizce Öğretim Programlarının Diller İçin Avrupa Ortak Başvuru Metni Doğrultusunda Aydınlatıcı Değerlendirme Modeli İle Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZÜDOĞRU F.
Ödüller