SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul matematik öğretmenlerinin reform programlarına ilişkin algıları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.833-847, 2021 (Hakemli Dergi)
Reflections from three mathematics teachers who conducted a lesson study practice
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.8, sa.3, ss.272-289, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul matematik öğretmenlerinin materyal ve materyal kullanımına ilişkin görüşleri
Eğitimde Politika Analizi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.79-89, 2015 (Hakemli Dergi)
Pre service primary school teachers preference of the problem solving strategies for word problems
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.3463-3468, 2011 (Hakemli Dergi)
Matematik eğitiminde çoklu zeka kuramına yönelik öğretmen düşünceleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.12, ss.90-103, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim programı algıları
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeyleri ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
Uygulama öğretim elemanı: Ortaokul matematik öğretmenlerinden yansımalar
International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Eylül), Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018
Ortaokul matematik öğretmenlerinin staj eğitimine ilişkin algıları
II. Education Research and Teacher Education Congress (ERTE-2018), Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018
Ortaokul öğrencilerinin Van Hiele geometrik düşünme düzeylerinin incelenmesi
International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Mart), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.370
Bir matematik ders araştırması grubunun öğretime yönelik yansıtma faaliyetleri
26th International Conference on Educational Scienses (ICES-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Teacher regulation of instructional practices A case study with a novice teacher
International Symposium on Elementary Mathematics Teaching (SEMT-2015), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.349-359
Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin nedensel yüklemeleri
2nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2015), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim faaliyetlerine yönelik hazırlık süreçlerinin incelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2014), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Beginning teachers metacognition for teaching middle school mathematics
6th Biennial Meeting of European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI-2014), İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014
Primary mathematics teachers perceptions of the materials and use of materials
V. International Congress of Educational Research (ICER-2013), Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.43
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen öz yeterlik inançları ile matematik öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının incelenmesi
V. International Congress of Educational Research (ICER-2013), Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1031-1045
İlköğretim 8 sınıf öğrencilerinin matematik öz yeterlik kalibrasyonlarının incelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2012), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Fatih projesi bağlamında sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji destekli eğitime yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2012), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmenlerde özdüzenleme: Matematik dersi örneği
Öz düzenleme Öğrenmeden öğretime öz düzenleme davranışlarının gelişimi stratejiler ve öneriler, Gönül Sakız, Editör, Nobel, Ankara, ss.233-247, 2014