Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim programı algıları

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeyleri ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

3. Uygulama öğretim elemanı: Ortaokul matematik öğretmenlerinden yansımalar

International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Eylül), Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Ortaokul matematik öğretmenlerinin staj eğitimine ilişkin algıları

II. Education Research and Teacher Education Congress (ERTE-2018), Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

5. Ortaokul öğrencilerinin Van Hiele geometrik düşünme düzeylerinin incelenmesi

International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Mart), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.370, (Özet Bildiri)

6. Bir ortaokul matematik ders araştırması grubunun sınıf içi etkileşim faaliyetleri

I. Education Research and Teacher Education Congress (ERTE-2017), Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

7. Beginning teachers’ regulation of instructional practices

The European Conference on Educational Research (ECER-2017), KOPENHAG, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

8. Bir ortaokul matematik ders araştırması grubunun öğretim görevlerine yönelik hedef belirlemeleri

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Stratejik öğretim planlaması: Bir matematik ders araştırması örneği

26th International Conference on Educational Scienses (ICES-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

10. Bir matematik ders araştırması grubunun öğretime yönelik yansıtma faaliyetleri

26th International Conference on Educational Scienses (ICES-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

11. Teacher regulation of instructional practices A case study with a novice teacher

International Symposium on Elementary Mathematics Teaching (SEMT-2015), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.349-359, (Tam Metin Bildiri)

12. Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin nedensel yüklemeleri

2nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2015), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

13. Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim hedefleri

14. Matematik Sempozyumu (MATDER-2015), Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, ss.330-334, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim faaliyetlerine yönelik hazırlık süreçlerinin incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2014), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Beginning teachers metacognition for teaching middle school mathematics

6th Biennial Meeting of European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI-2014), İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

16. Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen öz yeterlik inançları ile matematik öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının incelenmesi

V. International Congress of Educational Research (ICER-2013), Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1031-1045, (Tam Metin Bildiri)

17. Primary mathematics teachers perceptions of the materials and use of materials

V. International Congress of Educational Research (ICER-2013), Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.43, (Özet Bildiri)

18. İlköğretim 8 sınıf öğrencilerinin matematik öz yeterlik kalibrasyonlarının incelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2012), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

19. Fatih projesi bağlamında sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji destekli eğitime yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2012), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

20. Pre-service primary school teachers’ preference of the problem solving strategies for word problems

III. World Conference on Educational Sciences (WCES-2011), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3463-3468, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Öğretmenlerde özdüzenleme: Matematik dersi örneği

Öz düzenleme Öğrenmeden öğretime öz düzenleme davranışlarının gelişimi stratejiler ve öneriler, Gönül Sakız, Editör, Nobel, Ankara, ss.233-247, 2014
Metrikler

Yayın

40

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

6

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları