Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)
7. Ortaokul matematik öğretmenlerinin reform programlarına ilişkin algıları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.833-847, 2021 (TRDizin)
14. Reflections from three mathematics teachers who conducted a lesson study practice
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.8, sa.3, ss.272-289, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Ortaokul matematik öğretmenlerinin materyal ve materyal kullanımına ilişkin görüşleri
Eğitimde Politika Analizi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.79-89, 2015 (Hakemli Dergi)
17. Pre service primary school teachers preference of the problem solving strategies for word problems
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.3463-3468, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Matematik eğitiminde çoklu zeka kuramına yönelik öğretmen düşünceleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.12, ss.90-103, 2006 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim programı algıları
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2. Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeyleri ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
3. Uygulama öğretim elemanı: Ortaokul matematik öğretmenlerinden yansımalar
International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Eylül), Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
4. Ortaokul matematik öğretmenlerinin staj eğitimine ilişkin algıları
II. Education Research and Teacher Education Congress (ERTE-2018), Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
5. Ortaokul öğrencilerinin Van Hiele geometrik düşünme düzeylerinin incelenmesi
International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Mart), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.370, (Özet Bildiri)
10. Bir matematik ders araştırması grubunun öğretime yönelik yansıtma faaliyetleri
26th International Conference on Educational Scienses (ICES-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
11. Teacher regulation of instructional practices A case study with a novice teacher
International Symposium on Elementary Mathematics Teaching (SEMT-2015), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.349-359, (Tam Metin Bildiri)
12. Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin nedensel yüklemeleri
2nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2015), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
14. Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim faaliyetlerine yönelik hazırlık süreçlerinin incelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2014), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
15. Beginning teachers metacognition for teaching middle school mathematics
6th Biennial Meeting of European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI-2014), İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
16. Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen öz yeterlik inançları ile matematik öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının incelenmesi
V. International Congress of Educational Research (ICER-2013), Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1031-1045, (Tam Metin Bildiri)
17. Primary mathematics teachers perceptions of the materials and use of materials
V. International Congress of Educational Research (ICER-2013), Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.43, (Özet Bildiri)
18. İlköğretim 8 sınıf öğrencilerinin matematik öz yeterlik kalibrasyonlarının incelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2012), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
19. Fatih projesi bağlamında sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji destekli eğitime yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2012), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. Öğretmenlerde özdüzenleme: Matematik dersi örneği
Öz düzenleme Öğrenmeden öğretime öz düzenleme davranışlarının gelişimi stratejiler ve öneriler, Gönül Sakız, Editör, Nobel, Ankara, ss.233-247, 2014