Metrikler
Eğitim Bilgileri
2006 - 2012
2006 - 2012Doktora
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü, Türkiye
1996 - 1998
1996 - 1998Yüksek Lisans
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), Türkiye
1985 - 1989
1985 - 1989Lisans
Ege Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Deri Mühendisliği Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Tüketici yenilikçiliği ve yeniliklerin benimsenmesi: Bir yenilik olarak mobil internet
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Pazarlama (Yl) (Tezli)
1998
1998Yüksek Lisans
Afyon-Şuhut bölgesinden elde edilen kıvırcık ırkı koyun derileri üzerine bir araştırma
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorUşak Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Uluslararası Lojistik Ve Taşımacılık Bölümü
1999 - 2013
1999 - 2013Öğretim Görevlisi
Uşak Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Tekstil, Giyim, Ayakkabı Ve Deri Bölümü
1994 - 1999
1994 - 1999Öğretim Görevlisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Şuhut Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü
Yönetimsel Görevler
2003 - 2006
2003 - 2006MYO Müdür Yardımcısı
Uşak Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
1989 - 1990
1989 - 1990Kısım şefi
Türkiye kalkınma Bankası, Akdağ deri Sanayi, Kısım şefi
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Değişim Yönetimi
Genel İşletme
Uluslararası Pazarlama
Hizmet Pazarlaması
Mezuniyet Projesi
İşletme Matematiği
Ön Lisans
Ön Lisans
Ham Deri Teknoılojisi II
Deri Üretim Planlaması
İletişim
satış Yönetimi
Üretim Yönetimi
Fizik
Maliyet Hesapları
Tabaklama Maddeleri
Deri Makineleri
Kalite Güvence ve Standartları
Kösele İşleme Teknolojisi
Yüzlük Deri Teknolojisi
Teknolojinin Bilimsel İlkeleri
Uygulamalı Dericilik-II
Kalite Kontrol ve Standartları
Uygulamalı Dericilik
Genel ve Teknik iletişim
Makaleler
Tümü (12)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (10)
2023
20231. COMPARISON OF VIRTUAL AND TRADITIONAL PRODUCTS IN THE CONTEXT OF LOGISTICS
ATASEVER M., KÖSE B.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.1-14, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Covid-19 Pandemic and Sustainable Green Product Strategies: The Case Study for Textile Recycle Sector
KÖSE B., ATASEVER M.
International Journal of Scientific Multidisciplinary Research , cilt.1, sa.1, ss.1-16, 2023 (Hakemli Dergi)
2020
20203. CAZİBE ETKİSİ VE DÜZENLEYİCİ ODAĞIN TÜKETİCİ SEÇİMİNDEKİ ROLÜ
CEYLAN H. H., KÖSE B.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.71-80, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20194. Amaca Dönük Pazarlamada Tüketici Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
CEYLAN H. H., KÖSE B.
SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20185. MASS CUSTOMIZATION FROM CONSUMER PERSPECTIVE: THE MEDIATING ROLE OF CUSTOMER CUSTOMIZATION SENSITIVITY
CEYLAN H. H., KARACA Y., KÖSE B.
Akademik Sosyal Bilimler Dergisi , 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20186. Tüketicilerin Gri Pazar Ürün Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
CEYLAN H. H., KÖSE B.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , cilt.20, sa.34, ss.1-8, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20187. GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi
CEYLAN H. H., KARACA Y., KÖSE B.
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.11-18, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20178. Üniversite ve Şehir Özelliklerinin Üniversite Tercihindeki Etkisinin Cinsiyete Göre Değerlendirilmesi: Şehir Pazarlama Yaklaşımı
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN S.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , cilt.8, sa.20, ss.269-286, 2017 (TRDizin)
2016
20169. Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
CEYLAN H. H., AYDIN S., KÖSE B.
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.1-9, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201610. Tüketicilerin Fraklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.
CEYLAN H. H., AYDIN S., KÖSE B.
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201611. Sosyal Amaca Yönelik Pazarlamada Tüketici Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2016 (TRDizin)
2016
201612. SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMADA TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.149-160, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi
KÖSE B., KAYNAR İ., BOZ H.
International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.420, (Özet Bildiri)
2015
20152. The Impact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase Intention in Cause Related Marketing
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.
2nd International Biannual Social Business@Anadolu ConferenceSocial Business: Business As If People Mattered, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
20153. The İmpact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase İntention in Cause Related Marketing
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.
2nd International Biannual Social Business@Anadolu Conference, Social Business - Business as if People Mattered, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.145-152, (Tam Metin Bildiri)
2013
20134. Value Based Pricing A Research on the Service Sector using Van Westendorp Price Sensitivity Scale
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN M.
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)
2014
20145. Şehir Pazarlama Yaklaşımı Bağlamında Üniversite Tercih Kriterleri Üzerine Bir Araştırma
CEYLAN H. H., KÖSE B., AYDIN S.
19. Ulusal Pazarlama kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
2004
20046. Deri Sanayinin Çevre ve İnsan Sağlığı Üzerine Etkisi (Uşak’ta Bir Araştırma).
KÖSE B., CEYLAN H. H., BEKTAŞ Ç.
I. Ulusal Deri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. ÜRETİM, TÜKETİM VE YÖNETİM BOYUTUYLA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
CEYLAN H. H., KÖSE B., COŞKUN A.
SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE AKTÜEL YAKLAŞIMLAR, SARIBAŞ SERAP, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.57-70, 2024
2022
20222. ŞEHİR MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KÖSE B., ERGİN G.
İKTİSAT VE İŞLETMEDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, ATASEVER MESUT, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.131-151, 2022
2022
20223. TEKSTİL SEKTÖRÜNDE STRATEJİK YÖNETİM İFADELERİ ÜZERİNE STRATEJİK PAZARLAMA YÖNELİMLİ BİR DEĞERLENDİRME
ATASEVER M., KÖSE B.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler, Akçay Aysel Öztürkçü, Editör, Eğitim yayınevi, Konya, ss.429-441, 2022
2022
20224. TEKSTİL SEKTÖRÜNDE STRATEJİK YÖNETİM İFADELERİ ÜZERİNE STRATEJİK PAZARLAMA YÖNELİMLİ BİR DEĞERLENDİRME
ATASEVER M., KÖSE B.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XII, Dr. Öğr. Üyesi Aysel Öztürkçü Akçay, Editör, Eğitim Yayınevi Tic. Ltd. Şti, İstanbul, ss.429-441, 2022