Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.420

The Impact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase Intention in Cause Related Marketing

2nd International Biannual Social Business@Anadolu ConferenceSocial Business: Business As If People Mattered, 11 - 13 Haziran 2015

The İmpact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase İntention in Cause Related Marketing

2nd International Biannual Social Business@Anadolu Conference, Social Business - Business as if People Mattered, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.145-152

Value Based Pricing A Research on the Service Sector using Van Westendorp Price Sensitivity Scale

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013

Kitap & Kitap Bölümleri

ŞEHİR MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

İKTİSAT VE İŞLETMEDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, ATASEVER MESUT, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.131-151, 2022

TEKSTİL SEKTÖRÜNDE STRATEJİK YÖNETİM İFADELERİ ÜZERİNE STRATEJİK PAZARLAMA YÖNELİMLİ BİR DEĞERLENDİRME

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler, Akçay Aysel Öztürkçü, Editör, Eğitim yayınevi, Konya, ss.429-441, 2022

TEKSTİL SEKTÖRÜNDE STRATEJİK YÖNETİM İFADELERİ ÜZERİNE STRATEJİK PAZARLAMA YÖNELİMLİ BİR DEĞERLENDİRME

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XII, Dr. Öğr. Üyesi Aysel Öztürkçü Akçay, Editör, Eğitim Yayınevi Tic. Ltd. Şti, İstanbul, ss.429-441, 2022

Metrikler

Yayın

21

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Açık Erişim

1