Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
COMPARISON OF VIRTUAL AND TRADITIONAL PRODUCTS IN THE CONTEXT OF LOGISTICS
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.1-14, 2023 (Hakemli Dergi)
Covid-19 Pandemic and Sustainable Green Product Strategies: The Case Study for Textile Recycle Sector
International Journal of Scientific Multidisciplinary Research
, cilt.1, sa.1, ss.1-16, 2023 (Hakemli Dergi)
CAZİBE ETKİSİ VE DÜZENLEYİCİ ODAĞIN TÜKETİCİ SEÇİMİNDEKİ ROLÜ
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.71-80, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Gri Pazar Ürün Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.20, sa.34, ss.1-8, 2018 (Hakemli Dergi)
GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.11-18, 2018 (Hakemli Dergi)
Üniversite ve Şehir Özelliklerinin Üniversite Tercihindeki Etkisinin Cinsiyete Göre Değerlendirilmesi: Şehir Pazarlama Yaklaşımı
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.20, ss.269-286, 2017 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.1-9, 2016 (Hakemli Dergi)
SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMADA TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.149-160, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Impact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase Intention in Cause Related Marketing
2nd International Biannual Social Business@Anadolu ConferenceSocial Business: Business As If People Mattered, 11 - 13 Haziran 2015
The İmpact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase İntention in Cause Related Marketing
2nd International Biannual Social Business@Anadolu Conference, Social Business - Business as if People Mattered, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.145-152
Deri Sanayinin Çevre ve İnsan Sağlığı Üzerine Etkisi (Uşak’ta Bir Araştırma).
I. Ulusal Deri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
TEKSTİL SEKTÖRÜNDE STRATEJİK YÖNETİM İFADELERİ ÜZERİNE STRATEJİK PAZARLAMA YÖNELİMLİ BİR DEĞERLENDİRME
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler, Akçay Aysel Öztürkçü, Editör, Eğitim yayınevi, Konya, ss.429-441, 2022
TEKSTİL SEKTÖRÜNDE STRATEJİK YÖNETİM İFADELERİ ÜZERİNE STRATEJİK PAZARLAMA YÖNELİMLİ BİR DEĞERLENDİRME
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XII, Dr. Öğr. Üyesi Aysel Öztürkçü Akçay, Editör, Eğitim Yayınevi Tic. Ltd. Şti, İstanbul, ss.429-441, 2022