Doç. Dr. YUSUF İNEL


EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkçe ve Sosyal Bilgiler Eğitimi Bölümü

Sosyal Bilgiler Eğitimi A.B.D.


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Özel


Avesis Araştırma Alanları: Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği, Sosyal Bilimler Eğitimi, Öğretmen Eğitimi

Metrikler

Yayın

100

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

53

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

536

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

20

Proje

4

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2014

2011 - 2014

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), Türkiye

2008 - 2011

2008 - 2011

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Lisans

Süleyman Demirel Üniversitesi, Burdur Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr., Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

Sosyal bilgiler öğretiminde kullanılan bilgisayar temelli materyallerin 6. sınıf öğrencilerinin dikkat ve motivasyon düzeylerine etkisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr)

2011

2011

Yüksek Lisans

Sosyal bilgiler öğretiminde öğrencilerin ölçek kullanma becerilerinin geliştirilmesi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri

Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

Sosyal Bilimler Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2015 - 2020

2015 - 2020

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2008 - 2015

2008 - 2015

Araştırma Görevlisi

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2018 - 2020

2018 - 2020

Bölüm Başkan Yardımcısı

Uşak Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2007 - 2007

2007 - 2007

Öğretmen

Dereköy İlköğretim Okulu, Öğretmen

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

İleri İstatistiksel Analizler

SOSYAL BİLGİLERDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME İNCELEMELERİ

Seminer

Sosyal Bilgilerde Beceri Öğretimi

Nicel Araştırmalarda Veri Toplama ve Analiz

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

Seminer

İlkokul Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar

Bilimsel Araştırma Yöntemlerine Giriş

Vatandaşlık Bilgisi

Lisans

Lisans

SEÇMELİ I

SİYASET BİLİMİNE GİRİŞ

SEÇMELİ II: ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

VATANDAŞLIK BİLGİSİ

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

SİYASET BİLİMİ

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

SOSYAL PROJE GELİŞTİRME

SEÇMELİ II

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI

İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ Sürdürülebilir Kalkınma

ÜLKELER COĞRAFYASI

OKUL DENEYİMİ

Sosyal Bilgiler Öğretimi

Eskiçağ Tarihi ve Uygarlığı

Bilişim Teknolojileri ve Eğitimi

Makaleler

Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (16)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Empati Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

GÖKALP A., İNEL Y.

V. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.303-313, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

2. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitimle Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşleri

YILDIRIM T., İNEL Y., GÖKALP A.

VIII. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.1043-1048, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

3. TÜRKİYE’DE SURİYE GÖÇÜ SONRASINDA SURİYELİ MÜLTECİLERE VERİLEN KAPSAYICI EĞİTİM ÜZERİNE BİR META SENTEZ ÇALIŞMASI

KAYA M., İNEL Y., ÇETİN T.

13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 Mayıs 2021, cilt.2, ss.136-157, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

4. YARDIMSEVERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI

İNEL Y., GÖKALP A.

13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 Mayıs 2021, cilt.1, ss.479-488, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

5. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ JEOLOJİK MİRAS VE KIZILCAHAMAM - ÇAMLIDERE JEOPARK FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ

İNEL Y., ÇETİN T.

5th International Conference on Multidisciplinary Sciences (icomus), Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2020, ss.380-389, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

6. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK İSLAM BİLGİNLERİ HAKKINDA FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ

İNEL Y.

5 th International Conference on Multidisciplinary Sciences (icomus), Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2020, ss.371-379, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

7. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN, VELİLERİN VE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ BECERİLERİNE İLİŞKİN ÖNEM SIRALARI

KIBICI N., İNEL Y.

5th International Conference on Multidisciplinary Sciences (icomus), Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2020, ss.18-19, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. Investigating The Perceptions of Secondary School Students About ‘Culture’ Concept Via The Word Association Test

ÇETİN T., İNEL Y., yel ü.

4. International Research Congress on Social Sciences, Türkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.400-412, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. Türkiye’de Eğitim Alanında Artırılmış Gerçeklik Konusunda Yapılmış Tezlerin İncelenmesi

İNEL Y., DEĞİRMENCİ N., GÖK R., BABACAN A.

4. International Research Congress on Social Sciences, Türkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.332-346, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. Kuantum Öğrenme Modelinin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Risk Alma Eğilimlerine Etkisi

İNEL Y., ÜNAL A. İ.

4. International Research Congress on Social Sciences (11-13 September 2019), Türkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.123-132, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

11. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Coğrafi Kavramların Öğretimine İlişkin Çalışmaların İncelenmesi

SEZER A., İNEL Y., GÖKALP A., DUMAN A.

II. INTERNATIONAL CONGRESS ON GEOGRAPHICAL EDUCATION, Eskişehir, Türkiye, 03 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

12. Ortaokul öğrencilerinin vatan sevgisine yönelik zihin haritaları

ACUN İ., İNEL Y.

III. International Conference on Aweraness, Çanakkale, Türkiye, 6 - 07 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

13. Ortaokul öğrencilerinin kültürel miras kavramına yönelik bilişsel yapıları

ACUN İ., İNEL Y.

III. International Conference on Aweraness, Çanakkale, Türkiye, 6 - 07 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

14. ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OYUN TERCİHLERİ

SEZER A., İNESİ M. A., IŞIKLI M., İNEL Y.

1. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 02 Kasım 2019, ss.28, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Merakı: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Araştırma

İNEL Y., GÖKALP A., UZTEMUR S.

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Skopje, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, ss.502-510, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

16. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersliği Hakkındaki Görüşleri

İNEL Y., UZTEMUR S., GÖKALP A.

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Skopje, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, ss.539-548, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

17. Ortaokul öğrencilerinin demokratik değerlere ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi

DİNÇ E., SEZER A., ÜZTEMUR S., İNEL Y.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

18. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla İncelenmesi

DİNÇ E., SEZER A., UZTEMUR S., İNEL Y.

İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.225-234, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

19. Milli Egemenlik ve Milli Bağımsızlık Kavramlarının Öğretimi Üzerine Bir Eylem Araştırması

İNEL Y., URHAN E., DEĞİRMENCİ N.

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.503-504, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eğitime Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Algıları

SEZER A., İNEL Y., GÖKALP A.

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.473-474, (Özet Bildiri)

2018

2018

22. Öğretmen Adaylarının Türk Dünyası Coğrafyasına İlişkin Farkındalık Düzeyleri: Türkiye Uşak Üniversitesi Örneği

SEZER A., İNEL Y., TOPAL E.

International Central Asia Symposium, Bishkek, Kırgızistan, 18 - 20 Nisan 2018, ss.49, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Eğitimsel Veri Madenciliği ve Veri Toplama Aracı Tasarımı

İNEL Y., SEÇKİN A. Ç., SEZER A.

II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Lise ogrencilerinin ogrenme stillerinin cesitli degiskenler acisindan incelenmesi

ULUÇINAR U., İNEL Y.

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 19 - 21 Ekim 2017, ss.248-249, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Yeni Sosyal Bilgiler Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri

İNEL Y., URHAN E., ÜNAL A. İ.

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Baku, Azerbaycan, 19 - 21 Ekim 2017, ss.60, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Eğitimsel Veri Madenciliği: Bir Veri Toplama Aracı Tasarımı

İNEL Y., SEÇKİN A. Ç., SEZER A.

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 19 - 21 Ekim 2017, ss.5-6, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Investigation of mathematics anxiety levels of social science teacher candidates in terms of different variables

İNEL Y., AKÇAKIN V.

International Symposium on Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.321-322, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Matematik Kaygı Düzeylerinin farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

İNEL Y., AKÇAKIN V.

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.321-322, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Ortaokul Öğrencileri’nin Adalet Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

İNEL Y., URHAN E., Ünal A. İ.

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.317-318, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Teachers' views on mathematics connections in the social studies curriculum

İNEL Y., AKÇAKIN V., YALÇIN D.

International Congress of Eurasian Social Sciences, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Matematik İlişkilendirmelerine Yönelik Öğretmen Görüşleri

İNEL Y., AKÇAKIN V., YALÇIN D.

International congress Of Eurasıan Social Sciences, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.131-132, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

32. Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler programında yer alan bazı kavramlara ilişkin bilişsel yapıları

İNEL Y., Oran M.

1. International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016, ss.517, (Özet Bildiri)

2016

2016

33. 8 Sınıf ortaokul öğrencilerinin farklılıklara saygı değerine ilişkin imajları

İNEL Y., ÜZTEMUR S. S., ULUÇINAR U., YUMUK M.

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.116-117, (Özet Bildiri)

2016

2016

34. 8. sinif ortaokul ogrencilerinin farkliliklara saygi degerine iliskin imajlari

İNEL Y., UZTEMUR S., ULUÇINAR U., YUMUK M.

5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bazı temel sosyal bilim derslerine ilişkin görüşleri ve akademik branş memnuniyetleri

DİNÇ E., İNEL Y.

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.250-251, (Özet Bildiri)

2015

2015

36. An investigation of university students attention levels in real classroom settings with neurosky s mindwave mobile EEG device

SEZER A., İNEL Y., SEÇKİN A. Ç., ULUÇINAR U.

Intenational Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.88-101, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

37. Üniversite Öğrencilerinin Türk Dünyası Coğrafyasına İlişkin Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

İNEL Y., Topal E.

I. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 2 - 06 Mayıs 2015, ss.977-983, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

39. Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının İlköğretim 8. Sınıf Vatandaşlık ve Demokrasi Dersi Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi

İNEL Y., USLU S., ULUÇINAR U.

Uluslararası Sosyal Bİlgiler Eğitimi Sempozyumu II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.162, (Özet Bildiri)

2012

2012

40. Assesing the quality of students’ work:Digital tools

YÜCEL C., TARMAN B., DİNÇ E., ACUN İ., İNEL Y.

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.485, (Özet Bildiri)

2009

2009

41. Çokkültürcü Vatandaşlığın Jeopolitiği

İNEL Y., ARIBAŞ K., DUMAN A.

I: Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2009, ss.426-429, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

42. İlköğretim 8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Doğrudan Verilecek Değerlerin Öğretmenler ve Veliler Açısından Önemi

İNEL Y., UYGUN K., PEKDEMİR H.

3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.35, (Özet Bildiri)

2012

2012

43. Demokrasi Vatandaşlık ve İnsan Haklarına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme

YÜCEL C., ACUN İ., İNEL Y.

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012, ss.149, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

44. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi II Dersi Etkinliklerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

ERMİŞ H., UYGUN K., İNEL Y.

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.673-681, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

45. Coğrafya Öğretim Mekanı

ARIBAŞ K., DENİZ M., DUMAN A., İNEL Y.

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2008

2008

46. Akdeniz Bölgesi Valilik İnternet Siteleri ve Coğrafya Eğitimi

ARIBAŞ K., İNEL Y.

International Symposium on Social Sciences Education, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.76-83, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

47. The Effects of the Yazıköy Epicentred Burdur Earthquake May 12 1971 on the Residents of the Village

DEMİRKAYA H., İNEL Y.

International Symposium on Geography. Environment and Culture in the Mediterranean Region, Antalya, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2007, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. COĞRAFYA EĞİTİMİNDE WEBQUEST UYGULAMALARI VE KULLANIMI

ÇETİN T., İNEL Y.

UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR-1, ARTVİNLİ EYÜP, DEĞİRMENCİ YAVUZ, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.313-325, 2021

2021

2021

2. Self-Control Scale: A Validity and Reliability Analysis

GÖKALP A., İNEL Y.

The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, ÇETİN TURHAN, İNEL YUSUF, GÜRGİL FİTNAT, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.193-206, 2021

2021

2021

3. ÖRNEK UYGULAMALAR İLE ARTIRILMIŞ VE SANAL GERÇEKLİK

İNEL Y., DEĞİRMENCİ N., GÖKALP A.

COĞRAFYA ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, SEZER ADEM, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.277-320, 2021

2020

2020

4. An Analysis of Participation in Leisure Activities by Social Studies Teachers

İNEL Y., KUZU V.

New Horizons in Social Studies Education, Çetin Turhan, Kılcan Bahadır, İnel Yusuf, Çepni Osman, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.471-492, 2020

2019

2019

5. Roger Cousinet

İNEL Y.

Dünya Eğitimine Yön Verenler I-II, Mustafa SAFRAN, Bahri ATA, Hüseyin KÖKSAL, Talip ÖZTÜRK, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.195-208, 2019

2019

2019

6. Demokratik Hayat

İNEL Y.

İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, ACUN İsmail, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.85-100, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

7. Nitel araştırmanın geçerliliği

DİNÇ E., Üztemur S., CEBESOY Ü. B., ULUÇINAR U., AÇIKALIN M., İREZ O. S., et al.

Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.539-575, 2018

2018

2018

8. A Study on The Mathematics Anxiety of Social Studies Teacher Candidates

İNEL Y., AKÇAKIN V.

Current Trends in Social Studies Education, Turhan ÇETİN, Almasa MULALIC, Selahattin KAYMAKÇI, Editör, LAMBERT, Beau Bassin, ss.337-347, 2018

2018

2018

9. A Study on the Mathematics Anxiety of Social Studies Teacher Candidates

İNEL Y., AKÇAKIN V.

Current Trends in Social Studies Education, , Editör, Lambert, Beau Bassin, ss.337-347, 2018

2018

2018

10. Dokümanlar

DİNÇ E., İNEL Y.

Nitel Verileri Yorumlama, Erkan DİNÇ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.377-431, 2018

2018

2018

11. Nitel araştırmanın geçerliği

GÜNEL E., DİNÇ E., CEBESOY Ü. B., ULUÇINAR U., AÇIKALIN M., İREZ O. S., et al.

Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem akademi, ss.539-575, 2018

2017

2017

12. COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE WEBQUEST UYGULAMALARI

ÇETİN T., İNEL Y.

COĞRAFYA ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, SEZER ADEM, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.243-254, 2017

2017

2017

13. The Effects of Computer-Based Materials in The SocialStudies Classroom on The Motivation Levels of 6th GradePupils

İNEL Y., ÇETİN T.

Current Trends in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Kotseva Violeta, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESSSOFIA, Sofija, ss.613-626, 2017

2010

2010

14. Yükseköğretim ve Araştırmalarda Siyasi Müdahale

İNEL Y.

Günümüzde Eğitim, Bahri ATA, Talip ÖZTÜRK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-165, 2010

2009

2009

15. Fichte nin Yaşadığı Dönemde Almanya

İNEL Y.

Fichte nin Eğitim Üzerine Düşünceleri ve Türkiye deki Yansımaları, ATA Bahri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.17-23, 2009

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Kasım 2024

Kasım 2024

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

BAP Araştırma Projesi, Anadolu Üniversitesi, Türkiye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 40

h-indeksi (SCOPUS): 3