Ortaokul Öǧretmenlerinin Epistemolojik Inançlari ve Öǧrenen Özerkligini Destekleme Davranislari Arasindaki Iliskiler: Ögretme-Ögrenme Anlayislarinin Araci Degisken Rolü


ÜZTEMUR S., DİNÇ E., İNEL Y.

Egitim ve Bilim, cilt.45, sa.202, ss.211-239, 2020 (SSCI, Scopus, TRDizin) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 45 Sayı: 202
  • Basım Tarihi: 2020
  • Doi Numarası: 10.15390/eb.2020.8272
  • Dergi Adı: Egitim ve Bilim
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus, EBSCO Education Source, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.211-239
  • Uşak Üniversitesi Adresli: Evet