Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teacher Training Process in Turkey: Teachers with Certificate or Diploma
International Journal on Lifelong Education and Leadership
, cilt.5, sa.1, ss.46-54, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ahlak Eğitimine Yönelik Yeterlik Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.205-216, 2016 (Hakemli Dergi)
School Principals and teachers views on reason for the decrease of success in Turkish University Entrance Exams Case of Malatya
Journal of Educational Sciences Research
, cilt.5, sa.1, ss.165-190, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Fen ve Teknoloji Öğretim Programına yönelik görüşleri ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.13, sa.1, ss.62-73, 2014 (Scopus)
Adaptation of Sources of Self-Efficacy Inventory into Turkish (Özyeterlik Kaynakları Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması)
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.12, sa.3, ss.749-758, 2013 (Scopus)
Özyeterlik Kaynakları Ölçeği nin Türkçe ye uyarlanması
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.12, sa.3, ss.749-758, 2013 (Scopus)
A qualitative study on 6th grade science and technology curriculum
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.197-214, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SOSYAL BİLGİLER YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN YÜKSEK LİSANS İLEİLGİLİ BEKLENTİLERİ
ERTE Kongre, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.454-455
Meslek Lisesi Öğrencilerinin Üniversiteye Giriş Sınavına İlişkin Algıları
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017
Ilkokul 1. Sınıf Türkçe Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
ERTE 1. ULUSLARARASI Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi, Uşak, Türkiye, 14 Eylül - 19 Mart 2017
Compound Classroom Teachers Constructivist Perceptions
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Prospective Early Childhood Educators Metaphors on Educational Philosophy
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015
Development of Teacher Candidates Views Scale on Classroom Management Validity and Reliability Study
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015
Development of Classroom Management Strategies Scale for Science Teacher Candidates A Validity and Reliability Study
Educational Conference on Educational Research, 7 - 11 Eylül 2015
Teachers needs and opinions on constructivist learning environments
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014
Yapılandırmacı Öğretime Yönelik Özyeterlik Ölçeği
19.Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, ss.24-25
Fen ve Teknoloji Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010
Teacher recruitment practices and civil service reform agenda in Türkiye
XIV. World Congress of Comparative Education Societies (WCCES), 14 - 18 Haziran 2010
Lessons for Prospective Teachers Moral Dilemmas Teachers encounter in school context
Further Education in the Balkan Countries: Education and Pedagogy in Balkan Countries 9, 23 - 25 Ekim 2008, cilt.2, ss.867-876
Analysis of 6th Grade Science and Technology Curriculum
ECER, 8 Eylül - 12 Ekim 2008
Evaluation of Classroom Management Course
the European Conference on Educational Research (ECER), 10 - 12 Eylül 2008
Social studies teachers definitions experiences and applications in morality moral and character education
Education and values in the Balkan Countries, 29 Haziran - 02 Temmuz 2006, ss.281-292
The perceptions and definitions of teacher candidates about morality moral and character education
European Conference on Educational Research, 19 - 21 Eylül 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Değerler Eğitiminin Toplumsal Temelleri
Karakter ve Değerler Eğitimi Güncel Yaklaşımlar, Prof. Dr. Canan Koç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.19-31, 2023
Nitel Araştırma Desenleme
Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.33-73, 2019
Eğitimin Felsefi Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.27-52, 2018
Öğretimi Değerlendirme
Program Geliştirme, Kerim Gündoğdu, Editör, Pegem Akademi, ss.415-446, 2018
Eğitimin Tarihsel Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.53-94, 2018
Türk Eğitim Sistemi
Eğitim Bilimine Giriş, Doç. Dr. Asım ARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.235-262, 2018
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.86-124, 2018
Öğrenme ve Öğretme Modelleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doç. Dr. Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.125-152, 2018
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.87-124, 2018
Teachers Views on Science and Technology Curriculum
LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, 2015
Yeni Öğretim Programlarında Öğretmenin Değişen Rolü
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, , Editör, ODTÜ Mezunları Derneği Yayınları, ss.6-14, 2007