Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Okul Öncesi Erkek Öğretmenlerin Mesleki Rolleri

EJER 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, cilt.1, ss.1515-1521

Pedagojik Formasyon Eğitimi Hakkında SWOT Analiz

EJER 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, cilt.1, ss.862-863

Ortaokul Öğretmenlerinin Eğitim Sistemlerine Yönelik Sorunları

15. Uluslar arası Eğitim Camiası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2022, cilt.2, ss.442-450

Meslek Lisesi Öğrencilerinin Üniversiteye Giriş Sınavına İlişkin Algıları

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017

Ilkokul 1. Sınıf Türkçe Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri

ERTE 1. ULUSLARARASI Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi, Uşak, Türkiye, 14 Eylül - 19 Mart 2017

Compound Classroom Teachers Constructivist Perceptions

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Prospective Early Childhood Educators Metaphors on Educational Philosophy

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015

Teachers needs and opinions on constructivist learning environments

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014

Teacher recruitment practices and civil service reform agenda in Türkiye

XIV. World Congress of Comparative Education Societies (WCCES), 14 - 18 Haziran 2010

Lessons for Prospective Teachers Moral Dilemmas Teachers encounter in school context

Further Education in the Balkan Countries: Education and Pedagogy in Balkan Countries 9, 23 - 25 Ekim 2008, cilt.2, ss.867-876

Evaluation of Classroom Management Course

the European Conference on Educational Research (ECER), 10 - 12 Eylül 2008

Kitap & Kitap Bölümleri

Değerler Eğitiminin Toplumsal Temelleri

Karakter ve Değerler Eğitimi Güncel Yaklaşımlar, Prof. Dr. Canan Koç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.19-31, 2023

Nitel Araştırma Desenleme

Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.33-73, 2019

Eğitimin Felsefi Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.27-52, 2018

Öğretimi Değerlendirme

Program Geliştirme, Kerim Gündoğdu, Editör, Pegem Akademi, ss.415-446, 2018

Eğitimin Tarihsel Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.53-94, 2018

Türk Eğitim Sistemi

Eğitim Bilimine Giriş, Doç. Dr. Asım ARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.235-262, 2018

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.86-124, 2018

Öğrenme ve Öğretme Modelleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doç. Dr. Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.125-152, 2018

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.87-124, 2018

Yeni Öğretim Programlarında Öğretmenin Değişen Rolü

Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, , Editör, ODTÜ Mezunları Derneği Yayınları, ss.6-14, 2007

Metrikler

Yayın

51

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

3

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları