Eğitim Bilgileri
2003 - 2011
2003 - 2011Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Dr), Türkiye
2001 - 2003
2001 - 2003Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Öğrenme amaçlı okuma-yazma etkinlikleri ile zenginleştirilmiş ortamların fizik öğrenme üzerindeki etkisi: Enerji ünitesinde bir uygulama
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Dr)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2022
2022Temel Robotik ve Kodlama
Bilişim
Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü
Araştırma Alanları
Eğitim
Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
Uşak Üniversitesi, Enerji, Çevre Ve Sürdürülebilirlik Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Uşak Üniversitesi, Enerji, Çevre Ve Sürdürülebilirlik Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2014 - 2017
2014 - 2017Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Akademi Dışı Deneyim
2018 - 2019
2018 - 20194006-TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı-İl Temsilcisi
TÜBİTAK, TÜBİTAK, 4006-TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı-İl Temsilcisi, 4006-TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı-İl Temsilcisi
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi
Fen Bilimleri Eğitiminde Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamları Tasarımı
Fen Bilimleri Öğretiminde Bilimsel Etkinlik ve Materyal Geliştirme
Fen Bilimleri Eğitiminde Alan Araştırmaları
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar
Teknoloji Destekli Fen Eğitimi
Fen Öğretimi Literatüründeki Güncel Araştırmaların Eleştirel İncelenmesi
Lisans
Lisans
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I
Fizik I
Öğretim Teknolojileri
Fizik II
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması I
Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi
Fen Öğretimi I
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Fen Öğretimi Lab. Uyg. I
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Fen eğitiminde harmanlanmış öğrenmenin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması
Uzun S. (Danışman)
G.CANBULAT(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Fen bilgisi öğretmen eğitiminde probleme dayalı STEM uygulamalarının etkililiğine yönelik bir çalışma
Uzun S. (Danışman)
S.ALTUNIŞIK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
7. sınıf kuvvet ve enerji ünitesinde Ters Yüz Sınıf Modeli destekli FeTeMM yaklaşımına dayalı tasarlanan öğrenme ortamının başarı ve motivasyona etkisi
Uzun S. (Danışman)
H.COŞKUN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Animasyon destekli örnek olaya dayalı tasarlanan fen öğrenme ortamının akademik başarı ve motivasyona etkisi
Uzun S. (Danışman)
H.AYDIN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
7. sınıf elektrik enerjisi ünitesinde FeTeMM yaklaşımına dayalı tasarlanan öğrenme ortamının fen bilimleri eğitimine etkileri
Uzun S. (Danışman)
N.ŞEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Dijital hikaye destekli örnek olaya dayalı öğrenme ortamlarının fen öğrenme üzerindeki etkisi
Uzun S. (Danışman)
S.ULUSOY(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Fen bilimleri 7. sınıf elektrik enerjisi ünitesi kapsamında öğrenme amaçlı yazma aktivitelerine dayalı geliştirilen hibrid kitabın etkilerinin incelenmesi
Uzun S. (Danışman)
H.ÇÖMEN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (8)
2024
20241. A content analysis of blended learning studies in science education
Canbulat G., UZUN S.
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION , cilt.13, sa.2, ss.136-157, 2024 (ESCI)
2023
20232. The Effect of Problem-Based STEM Implementations on Pre-Service Science Teachers Views on STEM Education
ALTUNIŞIK S., UZUN S.
Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.58-81, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. The effect of problem-based STEM practices on pre-service science teachers conceptual understanding
Altunışık S., Uzun S., İnel Ekici D.
Journal of Pedagogical Research , cilt.7, sa.5, ss.344-358, 2023 (Scopus)
2023
20234. The effects of a STEM-based intervention on middle school students' science achievement and learning motivation
Uzun S., Şen N.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.7, sa.1, ss.228-242, 2023 (Scopus)
2022
20225. Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Dayalı Geliştirilen Hibrid Kitap ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısına Etkisi
Çömen H., Uzun S.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.461-483, 2022 (TRDizin)
2018
20186. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Elektriksel Alan Tasvirleri
KARAL EYÜBOĞLU I. S., UZUN S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.481-505, 2018 (TRDizin)
2018
20187. Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Temelli Tasarladıkları Öğrenme Ortamlarının Değerlendirilmesi
Delen İ., Uzun S.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.33, sa.3, ss.617-630, 2018 (Scopus, TRDizin)
2017
20178. The Cognitive Structures of Turkish Pre-service Primary Teachers Regarding Electricity
UZUN S., PALİÇ ŞADOĞLU G.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, sa.2, ss.289-306, 2017 (TRDizin)
2017
20179. Meslek Liselerindeki Fizik Derslerinin Temel Elektronik ve Ölçme Dersine Katkısının Öğretim Programları ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Karal Eyüboğlu I. S., Uzun S.
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.75-83, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201710. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSLERİNDE ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ALGILARI
Uzun S., Sunal I.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.15-34, 2017 (Hakemli Dergi)
2014
201411. Identifying Pre-Service Science and Technology Teachers' Perceptions Related to the Concept of Physics through Metaphors
Paliç Şadoğlu G., Uzun S.
International Journal of Educational Research and Technology (IJERT) , cilt.5, sa.1, ss.36-41, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201312. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Algıların Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi
Uzun S., Paliç Şadoğlu G.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.4, ss.245-260, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201313. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Profesyonel Öğretmenliğe İlişkin Algıları
Uzun S., Paliç Şadoğlu G., Akdeniz A. R.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.35, ss.128-145, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201314. A cross age study of an understanding of light and sight concepts in physics
Uzun S., Alev N., Karal Eyüboğlu I. S.
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL , cilt.24, sa.2, ss.129-149, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201315. Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi
Uzun S., Alev N.
Journal of Turkish Science Education , cilt.10, sa.2, ss.138-154, 2013 (Scopus, TRDizin)
2011
201116. Fen Öğretiminde Karşılaşılan Matematik Temelli Sıkıntılar Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Tecrübelerinden Yansımalar
Bütüner S. Ö., Uzun S.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.262-272, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201017. 1999 2007 TIMSS Fen Bilimleri ve Matematik Sonuçlarının Karşılaştırılması Sınavda En Başarılı İlk Beş Ülke Türkiye Örneği
Uzun S., Bütüner S. Ö., Yiğit N.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.9, sa.2, ss.1174-1188, 2010 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Learning Coherence in Inquiry: Supporting Pre-Service Teachers with Inquiry-Based Investigations Tool
DELEN İ., UZUN S.
97th NARST International Conference, Denver, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Mart 2024, (Özet Bildiri)
2023
20232. Probleme dayalı STEM uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM farkındalıklarına etkisi
Altunışık S., Uzun S.
II. International Education and Science Congress (INCES), Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.30, (Özet Bildiri)
2021
20213. Ters Yüz Sınıf Modeli Destekli FeTeMM Yaklaşımına Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyona Etkisi
Uzun S., Coşkun H.
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20214. Animasyon Destekli Örnek Olaya Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyona Etkisi
Uzun S., Aydın H.
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
20205. Animasyon destekli örnek olaya dayalı Fen Bilimleri öğretimi hakkında öğrenci görüşleri
Uzun S., Aydın H.
Educcon 2020-Education Conference, 12 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
20206. Ters yüz sınıf modeli destekli FeTeMM yaklaşımına dayalı tasarlanan öğrenme ortamı hakkında öğrenci görüşleri
Uzun S., Coşkun H.
Educcon 2020-Education Conference, 12 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. 7. Sınıf Öğrencilerinin Bir Fetemm Sürecine Yönelik Değerlendirmeleri
Babacan T., Uzun S.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi-ULEAD 2018, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.162, (Özet Bildiri)
2018
20188. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fizik Konularına Yönelik İçerik Bilgileri
Uzun S., Altunışık S.
International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimcilerine Yönelik Algıları
Uzun S., Altunışık S.
International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Supporting Pre-Service Teachers Modeling Practice Using An Innovative Online Modeling Tool
Delen İ., Uzun S., Bielik T.
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201711. FETEMM Etkinliği Tasarlayan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FETEMM’e Yönelik Görüşleri
Ceylan E., Uzun S.
1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bir Altın Maden İşletmesini Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanları Açısından Değerlendirmeleri
Altunışık S., Uzun S.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Algıları: Altın Maden İşletmesi Gezisi
Uzun S., Altunışık S.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Fen Bilimleri Eğitiminde Zenginleştirilmiş Elektronik Kitapla Desteklenen Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Etkilerinin Değerlendirilmesi
Uzun S., Şen N.
1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. Artırılmış Gerçeklik ve Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretimine Etkilerinin Değerlendirilmesi
Uzun S., Çömen H.
1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. Fen Öğretiminde Kullanılan Video Destekli Örnek Olay Yöntemi ile İlgili Öğrenci Görüşleri
Uzun S., Ayaz B.
1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201717. Pre-service teachers’ experiences of STEM integration
Delen İ., Uzun S.
ESERA 2017 Conference (12th Conference of the European Science Education Research Association), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2016
201618. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mekanik İle İlgili Bazı Temel Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapıları
Paliç Şadoğlu G., Uzun S.
1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.114, (Özet Bildiri)
2016
201619. Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji dersine ilişkin zihin haritaları
Paliç Şadoğlu G., Uzun S.
1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.101, (Özet Bildiri)
2016
201620. 8. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basınç Konusunun Öğretimi Sırasında Kullanılan Dijital Hikayelere İlişkin Öğrenci Görüşleri
Uzun S., Ulusoy S.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201621. Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Görüşleri
Uzun S., Sunal I.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201622. Yenilenen 3. Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Karakuyu Y., Can Ö., Uzun S., Altunışık S.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201623. Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Merak, Motivasyon ve Akademik Başarılarının Anne ve Baba Eğitim Düzeyi Açısından İncelenmesi
Altunışık S., Karakuyu Y., Uzun S.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201624. 8. Sınıf Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Algıları
Uzun S., Paliç Şadoğlu G.
ERPA 2016 International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.551-555, (Tam Metin Bildiri)
2016
201625. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yerçekimi Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
Paliç Şadoğlu G., Uzun S.
ERPA 2016 International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.170, (Özet Bildiri)
2016
201626. Evaluating the contribution of physics courses to basic electronic and measurement course within the framework of teaching program in professional high schools
Karal Eyüboğlu I. S., Uzun S.
International Conference on Education in Mathematics, Science &Thecnology (ICEMST 2016), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201527. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Yaşanan Sürece Yönelik Değerlendirmeleri
Uzun S.
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium-ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2014
201428. Pre Service Science Teachers Perceptions Related to the Concept of Laboratory A Metaphorical Analysis
Uzun S.
XII International Conference on Educational Sciences and Technology, Paris, Fransa, 30 - 31 Aralık 2014, (Özet Bildiri)
2014
201429. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanılmasına İlişkin Görüşleri Uşak İli Örneği
Uzun S., Sezen E.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül - 14 Aralık 2014, (Özet Bildiri)
2014
201430. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Yeterliliklerine İlişkin Algıları
Altunışık S., Uzun S.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2012
201231. Fizik Öğretmenlerinin Yeni Fizik Öğretim Programına İlişkin Endişe Düzeyleri
Paliç Şadoğlu G., Akdeniz A. R., Uzun S.
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.93, (Özet Bildiri)
2012
201232. Eğitim Fakültesi ile Fen Edebiyat Fakültesi Bünyesindeki Temel Fen Bilimleri Derslerinin Kurumsal Kimliği ve Öğreticilerinin Bireysel Tanımaları
Varol İ., Uzun S., Abalı Y.
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.54, (Özet Bildiri)
2012
201233. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Araç Gereçlerini Tanıma Düzeylerinin Belirlenmesi
Uzun S., Taşdere A., Paliç Şadoğlu G.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
201234. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Algıların Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi
Uzun S., Paliç Şadoğlu G.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.159-160, (Özet Bildiri)
2012
201235. Sınıf öğretmeni adaylarının nükleer enerjiye ilişkin algıları
Paliç Şadoğlu G., Uzun S.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.276-277, (Özet Bildiri)
2010
201036. Moodle Ders Yönetim Sistemi ile Fizik Öğretimini Destekleyecek Uygulamaların Tanıtımı
Uzun S., Kurşun R.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201037. Fen Öğretiminde Karşılaşılan Matematik Temelli Sıkıntılar Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Tecrübelerinden Yansımalar
BÜTÜNER S. Ö., UZUN S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2007
200738. Fizik Öğretiminde Dilin Rolü ve Okuma Yazmanın Kullanılması
Alev N., Uzun S.
24. Uluslararası Fizik Kongresi, Malatya, Türkiye, 28 - 31 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Pre-Service Science Teachers’ Experiences of Emergency Remote Teaching
Uzun S.
Innovative Research in Educational Sciences, Bayar Adem, Kayalar Filiz, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.107-130, 2023
2022
20222. Digital Storytelling in Science Education: A Qualitative Study
Uzun S., Ulusoy S.
New Trends in Educational Sciences, Ünüvar, Perihan, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.257-270, 2022
2021
20213. Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Uzun S., Coştu S., Filiz M.
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri (Comparative Education Research Approaches and Methods), Serhat Aydın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-309, 2021
Desteklenen Projeler
2020 - 2023
2020 - 2023DECOSTE (Designing and Enacting Coherent Science Teacher Education)
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Uzun S.
2018 - 2019
2018 - 2019Fen Bilimleri 7. Sınıf Elektrik Enerjisi Ünitesi Kapsamında Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Dayalı Geliştirilen Hibrid Kitabın Etkilerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Uzun S. (Yürütücü)
2017 - 2019
2017 - 2019Dijital Hikaye Destekli Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Ortamlarının Fen Öğrenme Üzerindeki Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Uzun S. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorUşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editör