Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sağlık İletişiminde Mizahın Kullanımı: Canan Karatay Capslerinin Analizi

2.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.340-353

Kriz Mesaj Stratejilerinin Facebook’ta Kullanımının Tüketici Etkileşimlerini Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, ss.219-220

Medyanın Sosyal Sorumluluk Kampanyaları: Hürriyet Gazetesi’nin ”Aile İçi Şiddete Son” Kampanyasına Yönelik Bir İnceleme

Gelenekselden Dijitale Uluslararası Medya Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2018, ss.20

Gazetecilerin Kriz Dönemlerinde Halkla İlişkiler Çalışanlarına Bakış Açılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

16th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.194-195

Marka Konumlandırma Stratejilerinin Reklamlarda Kullanımı: Kadın Şampuanları Örneği

2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, cilt.1, ss.403-414

Kriz İletişim Stratejisi Olarak Reklamların Kullanımı: İmaj Yapılandırma Teorisi Kapsamında Nutella ve Hundai Reklamlarının İncelenmesi

2.Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, cilt.1, ss.466-480

Sosyal Medyanın Turizmde Tanıtım Amaçlı Kullanımı: Kültür ve Turizm Bakanlığı Örneği

3.Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 20 - 22 Nisan 2017, ss.212-224

İşletmelerde Kriz İletişimi: Ülker Şirketi’nin Krize Dönüşen ”1 Nisan Reklamı” Üzerine Bir Araştırma

Al-Farabi 1. Uluslararası Sosyal Biimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 11 Mayıs 2017 - 14 Ocak 2018, cilt.1, ss.141-142

Gastronomi Tv Programı Kaynaklı Turizm: Gaziantep Örneği

3. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 20 - 22 Nisan 2017, ss.238-251

Partilerin Seçim Bildirgelerinde Kadın Politikası AKP CHP MHP ve HDP Örneği

2.Uluslarası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Nisan 2016, ss.672-684

Organ Bağışı ve Organ Nakli Haberlerinin Gazetelerde Sunumu

Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, ss.402-409

Kitap & Kitap Bölümleri

Görsel İletişimde Şeffaflık ve Açıklık: Anadolu Ajansı İnfografikleri İçerik Analizi .

GÖRSEL İLETIŞIM TASARIMI: Kuram ve Araştırmaları, Aslı İgit - Özge Sayılgan, Editör, Nobel, Ankara, ss.209-231, 2022

Sosyal Medyada Sağlık İletişimi ve Konumlandırma: Plastik Cerrahi Doktorlarının Instagram Kullanımı Üzerine Bir Araştırma

Sosyal Medyada İletişim, Dr. Nagihan TUFAN YENİÇIKTI Dr. Havva Nur TARAKCI, Editör, Literatürk, Konya, ss.263-297, 2022

Kurumsal Algı Yönetimi

Örgütiçi Davranışsal Psikoloji, Mehmet SAĞIR, Leyla ERAT, Aslı Uğur AYDIN, Editör, BETA, İstanbul, ss.385-401, 2021

Dijital Halkla İlişkiler ve Kurumsal İtibar Yönetimi Bağlamında Akademik İlanlara Yönelik Yorumların İncelenmesi

Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları: Örnek Olaylar, Özüpek, N.;Aktan, E.; Koçyiğit, M., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.113-138, 2021

Siyasal İletişimde Yeni Trend: Oyunlaştırma

Siyasal İletişim Yazıları, Mahmut AKGÜL, Murat BAŞARIR, Editör, PALET YAYINLARI, Konya, ss.29-48, 2020

Kurumsal İtibar Yönetimi

Yönetimde Değişen Çevreye Uyum Mekanizmaları, Mehmet Sağır, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.77-88, 2020

Dijital Yerliler Döneminde Kriz İletişimi Stratejilerini Uygulama Taktikleri Değişir Mi? “Hızlı Ol, Empati Yap ve Etkileşimde Bulun”

İletişim Çalışmalarında Dijital Yerliler, Seyfi Kılıç, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.105-125, 2020

Examining E-Complaints against Airline Companies in Terms of Public Relations

Public Relations In The Networked Publics, Bayram Oğuz AYDIN, Salih GÜRBÜZ, Özlem DUĞAN, Editör, eter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften Berlin 2019, Berlin, ss.107-131, 2019

Use of Crisis Communication-Reaction Strategies within the Scope of Corporate Apologia Theory: A Research Study on Cases

Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices, B.Oğuz AYDIN, Emine ŞAHİN, Özlem DUĞAN, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.97-115, 2018

Transmedya Hikaye Anlatımının Halkla İlişkilerde Kullanımı

Halkla İlişkilerden Reklama, Sosyal Medyadan Turizme Transmedya Hikayeciliği, Ercan Aktan, Editör, Literatürk, Konya, ss.193-216, 2018

Case Analysis in Crisis Communication: Analysis of a Sample Case of News Titled “They did not Scan Testicle” which Turns Health Crisis into Political Crisis

Research Methods and Techniques in Public Relations and Advertising, Aydın, Bayram Oğuz Şahin, Emine, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.63-89, 2017

Metrikler

Yayın

65

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

2

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları